Hop til indhold

Advarsel.!!!

Featured Replies

Skrevet
Butch skrev, for 9 minutter siden:

Eller også var de så forpustede af turen op af trappen, at de bare havde brug for at hvile sig lidt,..... og så var fælden klappet ;)

:)

Ja, de blev kun fordi de ikke orkede at gå den lange vej ned igen. Meget strategisk tænkt af mig ;) 

• Svar 80
  • Visninger 10.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Det bekræfter bare en i at det er godt det hedder "Cash before ass".. Hehe.. Men nej jeg forstår heller ikke idéen i det.. Som jeg også skrev så tænker jeg altid "hvorfor ikke bare sige det som d

• Både min kone og min datter har fundet hæveautomaten i vores hjem. De har dog vidt forskellige måder at få den til at virke på Jeg har ikke selv fundet ud af hvordan det virker, for det kost

• Nikita Darling
    Nikita Darling

Jennifer, du skal bare advare dem om faren ved de satans hæveautomater face to face i situationen, når de siger, at de liiiiige skal hæve penge... Meget mere virksomt... Og sjawt!   Det gjorde je

Skrevet
  • Author
Nikita Darling skrev, for 11 timer siden:

Ja, de blev kun fordi de ikke orkede at gå den lange vej ned igen. Meget strategisk tænkt af mig ;) 

Jeg tror vi skal have bygget en større trappe på Marstalsgade.. Hahaha.. 

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 21 timer siden:

Det var lige før "nogen" heller ikke orkede at gå ned selv efter "hvilet" ;)

Redigeret af Butch

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Jeg tror vi skal have bygget en større trappe på Marstalsgade.. Hahaha.. 

Sådan ca 4,5 etager høj... Så er bermuda-hæveautomaten færdig med at kræve ofre! (Hvor er den seje solbrille-smiley!?)

Skrevet
Butch skrev, den 30/01/2017 at 10:26:

Eller også var de så forpustede af turen op af trappen, at de bare havde brug for at hvile sig lidt,..... og så var fælden klappet ;)

Den forbandet sidestik :D

Skrevet
  • Author
Nikita Darling skrev, for 7 timer siden:

Sådan ca 4,5 etager høj... Så er bermuda-hæveautomaten færdig med at kræve ofre! (Hvor er den seje solbrille-smiley!?)

Jeg bringer det på bane på personale mødet.. hahaha.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.