Emma21 72 Skrevet 14. Januar, 2017 Ny prøver jeg også at give eroguide en chance :). Er ny er inde så håber i vil tag godt imod mig. Svare gerne på spørgsmål kys Emma fra Romantica 33 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 14. Januar, 2017 Jamen Hejsa til dig søde Emma... Og velkommen til herpå EroGuide. Glad for at du giver os en chance. Og tag det ikke ilde om, hvis du nu bliver plaget om at lægge yderligere billeder, selfies osv. op på EG. Vi er jo bare mænd... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 14. Januar, 2017 Velkommen til Du ser top lækker ud - en skam du ikke holder til i Århus God weekend! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emma21 72 Skrevet 14. Januar, 2017 Nu har jeg hørt så meget om dette forum, så nu skulle jeg også prøve det . Det tager jeg bare med, kender jo en del til mænd efterhånden 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emma21 72 Skrevet 14. Januar, 2017 (edited) indokarami skrev, for 3 minutter siden: Velkommen til Du ser top lækker ud - en skam du ikke holder til i Århus God weekend! Desværre ikke Århus, der er et stykke vej. Men skulle du komme forbi København en dag hvor jeg er på vagt, vil jeg da blive glad for et besøg Redigeret 14. Januar, 2017 af Emma21 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 14. Januar, 2017 Emma21 skrev, Lige nu: Desværre ikke Århus, der er et stykke vej. Men skulle du komme forbi København en dag hvor jeg er på vagt, vil jeg da blive glad for er besøg Det er helt fair. Som rigtig mand gør det heller ikke noget at sætte pris på alt det man går glip af Og du er da klart på en "eventuel" liste ved KBH besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emma21 72 Skrevet 14. Januar, 2017 indokarami skrev, for 1 minut siden: Det er helt fair. Som rigtig mand gør det heller ikke noget at sætte pris på alt det man går glip af Og du er da klart på en "eventuel" liste ved KBH besøg Det er rigtigt, så har man stadig noget til drømmene/fantasien . Jeg sætter stor pris på at være kommet på ventelisten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PushingLimits 29 Skrevet 14. Januar, 2017 Som altid er det her i Kbh det sker;) (driller jyderne lidt:P) Velkommen til ! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emma21 72 Skrevet 14. Januar, 2017 PushingLimits skrev, for 3 minutter siden: Som altid er det her i Kbh det sker;) (driller jyderne lidt:P) Velkommen til ! Det tager jeg som en kompliment 1000 tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9737 Skrevet 14. Januar, 2017 Velkommen Emma21 Tak for det smukke billede. Særligt den effekt med spejlet udgør en rigtig god side vinkel Og velkommen i forum. Kig også gerne ind i chatten, du møder efterhånden også en del lyserøde kolleger, særligt midt på aftenen, og i de senere timer. Vi er lidt Tordenskjolds soldater, men jeg synes efterhånden at flere og flere nye også finder vej til chatten, og vi ser dem igen. Så vi gamle skræmmer heldigvis ikke de nye væk, men des mere nyt blod derinde des bedre Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 14. Januar, 2017 Velbekommen til @Emma21 dejligt med nye piger herinde. Men pas på, det er vane dannende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4116 Skrevet 14. Januar, 2017 (edited) Too good to be true Men foretrækker klart selfies, der viser DIG, og ikke de der pro-fotos, som du også har her http://www.romantica.dk/profil.php?id=51 Du må følge med trenden. Og har du glemt mobilen, kan du låne en fantastisk Samsung af JRo Redigeret 14. Januar, 2017 af frenchlover1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 14. Januar, 2017 Emma21 skrev, for 21 minutter siden: Nu har jeg hørt så meget om dette forum, så nu skulle jeg også prøve det . Det tager jeg bare med, kender jo en del til mænd efterhånden Hehe... det var faktisk også en skjult hentydning til at det bestemt ikke ville gøre noget med en enkelt selfie eller to... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 14. Januar, 2017 You're welcome boys.. Hahaha.. Det slet ikke mig der har reklameret for stedet.. Det må i ikke tro.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 14. Januar, 2017 Puha Emma, du er da i den grad skyld i, hvis jeg skulle få hård hud i højre hånd, Jennifer ligeså. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 14. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden: You're welcome boys.. Hahaha.. Det slet ikke mig der har reklameret for stedet.. Det må i ikke tro.. Det tror jeg nu ikke. Derimod tror jeg, at du har en andel i at få Emma til at joine Eroguide. Og det er jeg (og sikkert mange andre) super glad for. I love it... PS. Lidt sjovt at I sidder på vagt sammen. Så er der noget for alle. Høj som lav... hmmm... gad vide hvordan en trekant med jer to ville være... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 14. Januar, 2017 Filosoffen skrev, Lige nu: Det tror jeg nu ikke. Derimod tror jeg, at du har en andel i at få Emma til at joine Eroguide. Og det er jeg (og sikkert mange andre) super glad for. I love it... PS. Lidt sjovt at I sidder på vagt sammen. Så er der noget for alle. Høj som lav... hmmm... gad vide hvordan en trekant med jer to ville være... Ja der er helt klart noget for enhver i dag.. Hehe.. Og sådan en trekant kunne være utrolig fræk er jeg helt sikker på.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 14. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: You're welcome boys.. Hahaha.. Det slet ikke mig der har reklameret for stedet.. Det må i ikke tro.. Tror ikke på dig. Og at lokke hende ind i løvernes hule..... Puuuhhaaa skal dig.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 234 Skrevet 14. Januar, 2017 Wow, lækkert - meget lækkert billede 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 14. Januar, 2017 HOLD KÆFT EN DEJLIG STRIT MÅS DU HAR PÅ DIN PROFIL!!!!!! Den ER jeg nød til at få sat mit håndaftryk på en dag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kindhesten80 765 Skrevet 14. Januar, 2017 Nu er det vist tid til at besøge Romantica. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 14. Januar, 2017 Emma er nærmest en gave. Du skal ikke holde dig tilbage med at poste fotos Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emma21 72 Skrevet 14. Januar, 2017 1000 tak for alle jeres søde ord <3. Glad for i har taget så godt imod mig . Håber da helt bestemt en af jer skulle have lyst til at besøge mig en dag. Knus 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg