Hop til indhold
TrineMuz

Betal med dit betalings kort?

Recommended Posts

Jeg er den heldige ejer af en terminal til kort betaling. Jeg tager iforvejen mobilpay men overvejer også at tage kort.

jeg spørg så om du ville benytte dig af betaling med kort og hva skulle den hede på din konto?

"massage" er det ord jeg synes ligger tættest og lidt diskret alligevel. Jeg er Tom for ideer.

knuz TrineMuz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pro

Circle K eller 123 eller Bauhaus ;-), noget anonymt

Redigeret af Pro
Rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej og godaften @TrineMuz

Du skal nok ikke kalde det noget der er fredet af deres varemærke navn. 

Men måske Go leg :lol:, TM leg, TM blomster. (så skal manden bare huske blomster til konen eller kæresten hehe), Ja eller bare. Kært barn har mange navne. :lol:

God aften til dig.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 18 minutter siden:

Jeg er den heldige ejer af en terminal til kort betaling. Jeg tager iforvejen mobilpay men overvejer også at tage kort.

jeg spørg så om du ville benytte dig af betaling med kort og hva skulle den hede på din konto?

"massage" er det ord jeg synes ligger tættest og lidt diskret alligevel. Jeg er Tom for ideer.

knuz TrineMuz

Der er enkelte Thai klinikker som tager betalingskort. Jeg har intet problem med dette. 

Og navnet. Hvis det skal være moderne så TM Consult.

Jeg har bare hørt at det er ret dyrt for dig når der betales med kort.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 6 minutter siden:

Hej og godaften @TrineMuz

Du skal nok ikke kalde det noget der er fredet af deres varemærke navn. 

Men måske Go leg :lol:, TM leg, TM blomster. (så skal manden bare huske blomster til konen eller kæresten hehe), Ja eller bare. Kært barn har mange navne. :lol:

God aften til dig.

KK

Det har du helt ret i. Lidt dumt når manden 14 dage efter tjekker kontoen og der er trukket 2000,- på en tank. Hvem bruger så mange penge på tanken. 

Den med blomster er da meget sød:wub: 

tak for inspiration ❤

knuz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes også massage vækker lidt for meget opsigt men kanonkongens ide med dine initialer er god syntes jeg. Eller eventuelt noget med A/S så den ligner en af de faste udgifter. Jo kedeligere jo bedre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 4 minutter siden:

Der er enkelte Thai klinikker som tager betalingskort. Jeg har intet problem med dette. 

Og navnet. Hvis det skal være moderne så TM Consult.

Jeg har bare hørt at det er ret dyrt for dig når der betales med kort.

 

Ja, det koster lidt med betalingskort. Men den service kunne jeg jo godt give. Gebyret kan jo trækkes fra. Jeg skal bare lige finde ud af om jeg kan spores privat ved denne betalingsform. 

Og om min terminal kan ændre navn så jeg kan kalde den et når jeg jobber som Trine og noget andet når jeg bruger den andet sted. Jeg synes det mega Nice at pengene bare går i banken elektronisk så jeg ikke har alle de kontanter liggende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buzz Light skrev, for 4 minutter siden:

Syntes også massage vækker lidt for meget opsigt men kanonkongens ide med dine initialer er god syntes jeg. Eller eventuelt noget med A/S så den ligner en af de faste udgifter. Jo kedeligere jo bedre ;)

Super god ide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pro

 

 

 

TrineMuz skrev, for 9 minutter siden:

Det har du helt ret i. Lidt dumt når manden 14 dage efter tjekker kontoen og der er trukket 2000,- på en tank. Hvem bruger så mange penge på tanken. 

Den med blomster er da meget sød:wub: 

tak for inspiration ❤

knuz

Man kan jo altid hæve over beløbet

Redigeret af Pro
Rettet

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, 1 time siden:

Det har du helt ret i. Lidt dumt når manden 14 dage efter tjekker kontoen og der er trukket 2000,- på en tank. Hvem bruger så mange penge på tanken. 

Den med blomster er da meget sød:wub: 

tak for inspiration ❤

knuz

Den med blomster er decideret livsfarlig:D Massagen kan være 'uskyldig'..men fruen går da helt amok over hvem der mon har fået blomster til 2000, og ikke hende :D. Det kan kun ende galt.

Enig med de andre, noget ganske ordinært; initialer er altid gode. A/S bliver det nok ikke, Det er en børsnotering og ikke under en million dask :)

Fornemt med flere måder at betale på. 

Redigeret af PushingLimits

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

Måske du skal ændre priserne lidt,  så det ikke er runde tal (1100, 2000 etc),  da de springer i øjnene på konto udtaget. Giv en krones rabat eller lignende,  så beløbet ligner lidt de andre der trækkes :)

Og ja  fornemt med flere betalingsmuligheder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

mande-terapeuten

Det har vel reelt kun relevans for mænd i forhold, hvorfor jeg fandt dette navn på humoristisk. Det fleste mænd kan vel altid sige, at de har en midtvejskrise e.lign og derfor har behov for købe en form for terapi.  Og de kan vel også argumentere for, at de har et behov for ikke at dele hvad der sker i dette univers.  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 48 minutter siden:

mande-terapeuten

Det har vel reelt kun relevans for mænd i forhold, hvorfor jeg fandt dette navn på humoristisk. Det fleste mænd kan vel altid sige, at de har en midtvejskrise e.lign og derfor har behov for købe en form for terapi.  Og de kan vel også argumentere for, at de har et behov for ikke at dele hvad der sker i dette univers.  ;)

Haha..fantastisk. Herlig argumentation. What happens at mande-terapeuten - stays at mande-terapeuten. Jeg er enig :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes at du skal se om den ikke kan skrive "Gavekortet.dk", . Den kan jo nemt forklares i de fleste forhold. F.eks indsamling på jobbet/forening til fællesgave. Ellers må man jo lade være med at fremvise kontoudtog. Jeg har selv fravalgt disse.

BR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Ser heller ikke godt ud, hvis det er hver mdr en mand har fået trukket dette beløb 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 2 timer siden:

Ser heller ikke godt ud, hvis det er hver mdr en mand har fået trukket dette beløb 

Så kan man jo tilmelde PBS :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som single mand, ville jeg ikke have noget imod at betale med mit kreditkort. Men for en mand i et forhold, kan det nok være svært at forklare hvorfor der pludselig er trukket en større post på kortet.

Jeg er ret sikker på du ikke kan få lov til at bruge et eksisterende brand navn, på kunden kontoudskift. 

Jeg mener jeg kan huske, at det er selskabet du har din indløsningsaftale hos, som skal ændre teksten som kommer til at stå på kunderne kontoudskrift. Det er normalt ikke noget man selv kan ændre fra gang til gang, når man bruger betalingsterminalen.  Derudover kan jeg ikke huske, om det er et krav at dit CVR-nummer skal stå på kvitteringen, som bliver udskrevet ved betaling eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 15 timer siden:

Jeg er den heldige ejer af en terminal til kort betaling. Jeg tager iforvejen mobilpay men overvejer også at tage kort.

jeg spørg så om du ville benytte dig af betaling med kort og hva skulle den hede på din konto?

"massage" er det ord jeg synes ligger tættest og lidt diskret alligevel. Jeg er Tom for ideer.

knuz TrineMuz

Kald det TM Terapi :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...