Hop til indhold
TrineMuz

Betal med dit betalings kort?

Recommended Posts

Guest Lillemand

Jag kan bara uttala mig om svenska förhållanden när det gäller betalningskort.  

Här måste du ha en sk 'firma', dvs ett registrerat företag i någon form, och då är det mer eller mindre enkelt att spåra dig personligen.  Med min massöses godkännande visade jag henne hur jag kunde hitta henne på mindre än två minuter (swish) respektive fem minuter (kreditkort).  

Jag har inte läst in mig på hur 'prepaid' kort fungerar, men när det gäller anonymitet skyddar dessa kort betalarens ananymitet betydligt med än din anonymitet.

Med tanke på nuvarande och sannolikt kommande lagar i Sverige skulle jag inte komma på tanken att betala mina 'massage'-besök annat än med kontanter.   Jag använder inte heller min registrerade mobiltlf för sådant.

Danmar har strängare regler om privatlivets skydd än Sverige, men som massagepige skulle jag inte ha kortbetalning om jag oroade mig för min anonymitet.

Lille

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 19 timer siden:

Jeg er den heldige ejer af en terminal til kort betaling. Jeg tager iforvejen mobilpay men overvejer også at tage kort.

jeg spørg så om du ville benytte dig af betaling med kort og hva skulle den hede på din konto?

"massage" er det ord jeg synes ligger tættest og lidt diskret alligevel. Jeg er Tom for ideer.

knuz TrineMuz

 

Hvad pokker er forskellen på betalingskort og mobilepay ?

Der kommer jo til at stå et fremmed navn uanset hvad...nej jeg ville som sådan ikke benytte mig af nogen af delene, med mindre at jeg var fast gæst.

Men anyway, der burde stå "Aalborg legeland" på konto udskriften :D eller den by du nu kan besøges i :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres mange gode og kreative bud og få ikke så seriøse.

det er mit CVR nr og min egen terminal så jeg kan kalde den lige hvad jeg ønsker.

jeg ville gerne tilbyder muligheden men det vil selvfølgelig blive uden kvittering da jeg stadig ønsker at forblive "TrineMuz" og ikke ønsker mit privatliv offentliggjort. 

Og pt tror jeg ikke sexbesøg kan trækkes fra i nogen regnskaber endnu. Måske julegave eller jubilæum men ellers ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 10 minutter siden:

Tak for jeres mange gode og kreative bud og få ikke så seriøse.

det er mit CVR nr og min egen terminal så jeg kan kalde den lige hvad jeg ønsker.

jeg ville gerne tilbyder muligheden men det vil selvfølgelig blive uden kvittering da jeg stadig ønsker at forblive "TrineMuz" og ikke ønsker mit privatliv offentliggjort. 

Og pt tror jeg ikke sexbesøg kan trækkes fra i nogen regnskaber endnu. Måske julegave eller jubilæum men ellers ikke.

Hvis der står "erhvervspsykologisk rådgivning" så kan man trække det fra.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 43 minutter siden:

 

Hvad pokker er forskellen på betalingskort og mobilepay ?

Der kommer jo til at stå et fremmed navn uanset hvad...nej jeg ville som sådan ikke benytte mig af nogen af delene, med mindre at jeg var fast gæst.

Men anyway, der burde stå "Aalborg legeland" på konto udskriften :D eller den by du nu kan besøges i :D 

Alle har et betalingskort ikke alle har mobil pay og betalingskort er meget anonymt. 

Navnet på kontoen kan være lige det man ønsker så der behøver ikke stå TrineMuz, Trine Jensen eller luderbesøg. 

TM Consult er det bedste bud synes jeg.

Der kan jo stadig betales kontant. Jeg fortrækker bare så meget som muligt går i banken med det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 2 minutter siden:

Alle har et betalingskort ikke alle har mobil pay og betalingskort er meget anonymt. 

Navnet på kontoen kan være lige det man ønsker så der behøver ikke stå TrineMuz, Trine Jensen eller luderbesøg. 

TM Consult er det bedste bud synes jeg.

Der kan jo stadig betales kontant. Jeg fortrækker bare så meget som muligt går i banken med det samme.

What? Det var dog en forfærdelig tanke. Penge i banken efterlader sig uslettelige spor. Arghhhhh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej TM

tænk over om du kunne oprette et firma der hedder TM body healtcare, eller TM Coaching

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 3 minutter siden:

What? Det var dog en forfærdelig tanke. Penge i banken efterlader sig uslettelige spor. Arghhhhh

Betaler jo skat og moms så det går nok. 

Og så det nemmer. Betaler jo også regninger fra min bank og hva skulle jeg ellers betale dem med. Får ingen offentlig ydelse så modtager ikke penge fra andre en den jeg arbejder mig til.

Så det passer mig rigtigt fint med penge i banken. Kunne godt bruge flere. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, den 1/14/2017 at 19:54:

Alle har et betalingskort ikke alle har mobil pay og betalingskort er meget anonymt. 

Navnet på kontoen kan være lige det man ønsker så der behøver ikke stå TrineMuz, Trine Jensen eller luderbesøg. 

TM Consult er det bedste bud synes jeg.

Der kan jo stadig betales kontant. Jeg fortrækker bare så meget som muligt går i banken med det samme.

"Luderbesøg" - ha ha ha :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
TrineMuz skrev, den ‎13‎-‎01‎-‎2017 at 23:42:

Jeg er den heldige ejer af en terminal til kort betaling. Jeg tager iforvejen mobilpay men overvejer også at tage kort.

jeg spørg så om du ville benytte dig af betaling med kort og hva skulle den hede på din konto?

"massage" er det ord jeg synes ligger tættest og lidt diskret alligevel. Jeg er Tom for ideer.

knuz TrineMuz

Hvad med ........... B-SKAT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
PushingLimits skrev, den ‎14‎-‎01‎-‎2017 at 00:57:

Den med blomster er decideret livsfarlig:D Massagen kan være 'uskyldig'..men fruen går da helt amok over hvem der mon har fået blomster til 2000, og ikke hende :D. Det kan kun ende galt.

Enig med de andre, noget ganske ordinært; initialer er altid gode. A/S bliver det nok ikke, Det er en børsnotering og ikke under en million dask :)

Fornemt med flere måder at betale på. 

Nej A/S står for Aktieselskab.

En børsnotering er noget ganske andet ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pro
TrineMuz skrev, for 6 timer siden:

10 mdr om året betaler jeg til SKAT og 2 gange om året moms. Så det no-problem 

Tror nu B-Skat var tænkt som et navn ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 9 timer siden:

10 mdr om året betaler jeg til SKAT og 2 gange om året moms. Så det no-problem 

Der er sgu en pige der kender regler - Respekt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
TrineMuz skrev, for 11 timer siden:

10 mdr om året betaler jeg til SKAT og 2 gange om året moms. Så det no-problem 

Hæ hæ hæ, det var et forslag til hvad du kunne skrive på Dankortbonnen ......... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...