Hop til indhold
Blueberry

Hjælp med alibi ?

Recommended Posts

nu er det ikke en konkret sag, jeg tænker på, men ind i mellem kunne jeg godt bruge lidt rygdækning i fht til aktivitet med glædespiger og andre fruentimmere. Er det bare mig, der har nået et særligt lavmål af moral, eller er der andre af jer mine hulbrødre og stangsøstre, som drømmer om en liste over imødekommende "alibister", der kan hjælpe med det ene eller andet forklaringsproblem i hjemmet eller i det faste forhold?

Nu er min bedre halvdel ret liberal og har erklæret, at så længe jeg tænker mig om, og hun ikke skal konfronteres med mine sidespring, så overlever hun det nok. Men der er alligevel situationer, hvor jeg synes, at et godt alibi ville lette arbejdet for ikke at konfrontere hende med mine aktiviteter.

Kunne man forestille sig sig en alibi-forening /-tråd, hvor vi hjælper hinanden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har svært ved at se hvad dit problem skulle være. Du har jo en aftale med din partner, om at det er ok, sålænge hun ikke direkte konfronteres med det.

Indirekte ved hun det jo nok. Du må til at gå til det månedlige bingo party nede i sportshallen, så er den vel på plads :) Tråden bliver måske lidt af.....xxxx hvis formålet skulle være at få opbakning til af fordøje en eventuel dårlig samvittighed.

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår udmærket hvad du mener....

Gamle Venuslogen havde blandt en del "brødre" sådan en aftale, så der kunne fremvises det rigtige brevpapir, og et telefonnr, som der kunne ringes til i tilfælde af osv

Kræver selvfølig total tillid, møder, frokoster og andet, hvad der ikke var ualmindeligt.

Så det er jo bare at gå på med krum hals, og finde et egnet sted, sige: det er mig der står der og der med hat på/avisen under armen...på bedste spion-maner!

På Logen udviklet det sig til nogle livslange venskaber, fantastisk grin og sammenhold!

GO FOR IT! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 23 minutter siden:

Jeg forstår udmærket hvad du mener....

Gamle Venuslogen havde blandt en del "brødre" sådan en aftale, så der kunne fremvises det rigtige brevpapir, og et telefonnr, som der kunne ringes til i tilfælde af osv

Kræver selvfølig total tillid, møder, frokoster og andet, hvad der ikke var ualmindeligt.

Så det er jo bare at gå på med krum hals, og finde et egnet sted, sige: det er mig der står der og der med hat på/avisen under armen...på bedste spion-maner!

På Logen udviklet det sig til nogle livslange venskaber, fantastisk grin og sammenhold!

GO FOR IT! :-)

Ok. den havde jeg ikke lige set. Så man bliver venner med andre på EG, mødes engang imellem, og hvis......konen bliver mistroisk kan hun  ringe til dem, og de kan så lyve for konen.  Lidt omstændighed måske :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle du ikke hellere sætte dig ned og tænke lidt over hvad du har gang i.

Er selv i forhold men kan på ingen måde følge dig det du har gang i.

But what ever makes you works for you.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Jeg har svært ved at se hvad dit problem skulle være. Du har jo en aftale med din partner, om at det er ok, sålænge hun ikke direkte konfronteres med det.

Indirekte ved hun det jo nok. Du må til at gå til det månedlige bingo party nede i sportshallen, så er den vel på plads :) Tråden bliver måske lidt af.....xxxx hvis formålet skulle være at få opbakning til af fordøje en eventuel dårlig samvittighed.

Nu da jeg er trådstarter, kan jeg jo selv bedømme, hvordan jeg synes tråden udvikler sig :P

Og lige præcis "bingohallen" er jo en decideret konfrontation. Jeg har ikke mange timer i løbet af dagen, som er "mine egne", derfor kan det  være meget rart at have et "legitimt ailibi", hvis jeg foretager mig noget af længere varighed.

Og jeg skal nok klare min samvittighed selv, tak!

Og til AalborgLook og andre moralvogtere: Venligst spar tråden for jeres kommentarer.

Tak til Cherie for eksemplet og forståelsen :)

Redigeret af Blueberry

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 34 minutter siden:

Ok. den havde jeg ikke lige set. Så man bliver venner med andre på EG, mødes engang imellem, og hvis......konen bliver mistroisk kan hun  ringe til dem, og de kan så lyve for konen.  Lidt omstændighed måske :)

Rettidig omhu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig du arbejder over. Og gør det rigtigt nogle gange. Den virker da fint. 

Min kone har aldrig opdaget noget. Plus har en telefon til alt det her ballade gemt i bilen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 35 minutter siden:

Nu da jeg er trådstarter, kan jeg jo selv bedømme, hvordan jeg synes tråden udvikler sig :P

Og lige præcis "bingohallen" er jo en decideret konfrontation. Jeg har ikke mange timer i løbet af dagen, som er "mine egne", derfor kan det  være meget rart at have et "legitimt ailibi", hvis jeg foretager mig noget af længere varighed.

Og jeg skal nok klare min samvittighed selv, tak!

Og til AalborgLook og andre moralvogtere: Venligst spar tråden for jeres kommentarer.

Tak til Cherie for eksemplet og forståelsen :)

ok. Så du må godt, men ønsker egentligt ikke at din partner skal kunne regne ud, hvornår du gør det eller om du rent faktisk gør det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, for 1 minut siden:

Træning er også godt - husk at gøre håndklædet lidt vådt. 

 

Søde. Alle kvinder ved at "træning" er = utroskab. Selv hvis de rent faktisk træner, betyder det utroskab.

rettelse: ISÆR hvis de rent faktisk begynder at træne :rolleyes:

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu trænet 2-3 gange pr. uge i 10 år. og kun 1-2 gange pr måned er det jeg knepper en haha

men kan da godt prøve bare at sige det til hende?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har nu trænet 2-3 gange pr. uge i 10 år. og kun 1-2 gange pr måned er det jeg knepper en haha

men kan da godt prøve bare at sige det til hende?

 

Nej det gælder ikke hvis det er en fast vane.. Kun mistænkeligt hvis den dovne derhjemme pludselig begynder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 3 timer siden:

nu er det ikke en konkret sag, jeg tænker på, men ind i mellem kunne jeg godt bruge lidt rygdækning i fht til aktivitet med glædespiger og andre fruentimmere. Er det bare mig, der har nået et særligt lavmål af moral, eller er der andre af jer mine hulbrødre og stangsøstre, som drømmer om en liste over imødekommende "alibister", der kan hjælpe med det ene eller andet forklaringsproblem i hjemmet eller i det faste forhold?

Nu er min bedre halvdel ret liberal og har erklæret, at så længe jeg tænker mig om, og hun ikke skal konfronteres med mine sidespring, så overlever hun det nok. Men der er alligevel situationer, hvor jeg synes, at et godt alibi ville lette arbejdet for ikke at konfrontere hende med mine aktiviteter.

Kunne man forestille sig sig en alibi-forening /-tråd, hvor vi hjælper hinanden?

Kære Hr BlueBerry

Jeg forstår godt dit indlæg, hvor du efterlyser andre drenge der siger: Den er jeg med på...skriv mig en pm...eller omvendt!

Men utrolig mange indlæg her på stregen, er svar der er givet om hvordan man giver en dårlig undskyldning....det var vist ikke det du søgte vel?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan også begynde at cykle, så kan du cykle til glædespigen,  gå i bad ved pigen også cykle som gal på vej hjem så du sveder så kan hun jo se du træner hårdt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med åbenhed? En semiåbenhed har i hvert fald fungeret godt for mig.

Utroligt mange kvinder tænder iøvrigt på, at deres mænd er begæret af andre kvinder. Det gælder selvfølgelig ikke frekventering af prostituerede, da det jo i Julia Roberts udødelig replik er en 'sure thing'.

 

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er et hav af muligheder uden et bulletproof alibi - alibi kan kun aftales med  meget meget tætte venner og risikoen for at blive bustet er større. Jeg har engang givet en af mine mandlige medarbejder et alibi da hans hysteriske kæreste forhørte mig om han var på job og jeg var godt klar over hvad han lavede og fangede ham og gav ham advarsel - hvilken syg moral som chef at have. Alt afhængig af dit job kan du afspadsere en dag eller tage en feriedag uden din bedre halvdel ved det og så slå dig løs så der ik behov for alibi bortset hvis din bedre halvdel ringer til dit job men de fleste har jo direkte mobil nummer.

Sig du skal på kursus og feks internat kursus så har du flere dage men nemmest for funktionærer.

Få en hobby f.eks fitness om aften så har du 2 timer fri men husk gør alt dit træningstøj vådt og lur af hvordan dit træningstøj og undertøj normalt bliver vådt efter fitness og efterlign dette.

Fuck jeg kunne skrive en hel bog om dette emne 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han kan også begynde og gå til stangspring.....så kan han springe over hvor gæret er lavest!

Læs dog hvad stregstarter skriver!

(og husk så: Det tager 10 sekunder at fortælle en løgn, men det tager et helt liv at huske den)

JESUS:geek:

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax
Claire skrev, for 14 minutter siden:

Søde. Alle kvinder ved at "træning" er = utroskab. Selv hvis de rent faktisk træner, betyder det utroskab.

rettelse: ISÆR hvis de rent faktisk begynder at træne :rolleyes:

hmm ja, Man skal tænke sig om.

Jeg spillede en gang fodbold med en, som holdte op med at komme til træning.

så mødte en af vores holdkammerater ved et tilfælde,hans kone, og spurgte naturligvis til, hvorfor vores kammerat var holdt op med at spille fodbold?

Hun havde set helt forkert ud i ansigtet.

Der røg det ægteskab.

Han havde troligt pakket sin taske hver tirsdag, inden han tog af sted til... 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God ide med tidskrævende sport så kan det være skak eller hvad som helst - men få fremmede til at give alibi som du aldrig ser normalt er riski business og venner kan få moralske kolde fødder - det skal virkelig være meget meget tætte venner - sorry piger men nogle mænd kan bare lyve og gentage en løgn så mange gange så det bliver en sandhed og leve med de i bund og grund er nogle utro svin så skal der heller ikke huskes så meget-  hvis du ikke kan det så glem alt utroskab og hold dig til din kone eller kæreste - once a cheater allways a cheater.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lowmax skrev, for 10 minutter siden:

hmm ja, Man skal tænke sig om.

Jeg spillede en gang fodbold med en, som holdte op med at komme til træning.

så mødte en af vores holdkammerater ved et tilfælde,hans kone, og spurgte naturligvis til, hvorfor vores kammerat var holdt op med at spille fodbold?

Hun havde set helt forkert ud i ansigtet.

Der røg det ægteskab.

Han havde troligt pakket sin taske hver tirsdag, inden han tog af sted til... 

 

 

Jeg har været i 3 tilfælde været tæt på samme situation men har reddet den på mirakuløs vis så man må aldrig stoppe med sin rigtige sport helt - vær hurtig i replikken hvis kammeraterne spørger ind til hvorfor man ikke kommer til træning og lav noget fis med hvad de siger og så kom væk i en fart og slut af med vi ses til næste træning uhhhhhh det gav koldsved bagefter. Kræver naturtalent 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Massage er det bedste råd jeg kan give. Sørg for at finde et pænt thai massage sted, og besøg det nogle enkelte gange, men ikke altid. Og hvis fruen ikke tror man kun får massage på thai massage steder, så må hun jo selv derned og ved selvsyn konstatere at hun heller ikke får tilbudt ekstra. 

Og så husk at slukke telefonen hvis du er på helt andre adresser. Det er uhyggeligt hvor præcist en helt almindelig telefon efterlader sig spor over hvor du har været hele dagen. 

Hvis du har Google konto så prøv at søg på din egen placerings historik.  Hvis du ikke har slået det fra så kan du se præcis hvor du var forb4 uger siden kl. 15. Ret skræmmende første gang jeg så det. 

Jeg personligt gør ikke så meget ud af at skjule det mere. Bliver jeg spurgt slår jeg det hen, med at jeg kørte en omvej bare fordi jeg havde lyst eller lignende. Det eneste jeg virkeligt frygter er at hun finder mit login til denne side. Så får jeg pludselig masser af tid til andre kvinder, men så er der nok kun een jeg vil have☹️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej og godaften @Lady Cherie

Lady Cherie skrev, for 35 minutter siden:

Læs dog hvad stregstarter skriver!

(og husk så: Det tager 10 sekunder at fortælle en løgn, men det tager et helt liv at huske den)

JESUS:geek:

Er det bare mig der misforstår dit skriv. Når jeg læser trådstarters indlæg er der to ting der falder mig i øjnene. Han beder om en gruppe der kan hjælpe ham med, at give alibi når han er på sjov. Og på samme tid siger han, at hans kone er okay med hans sidespring, bare hun ikke bliver konfronteret med det. Hvad skal man så bruge et alibi til. 

Og ja er netop enig i at man kan sagtens lyve det er intet problem, spørgsmålet er så om man kan leve med løgnen. For når eller hvis konsekvensen rammer, ja så er det ikke så godt vel.Er det ikke sådan hvis man laver snavs, må man også tage konsekvensen. Hvis man afsløres. Men det ser ikke sådan ud for TS da han skriver citat. " Nu er min bedre halvdel ret liberal og har erklæret, at så længe jeg tænker mig om, og hun ikke skal konfronteres med mine sidespring, så overlever hun det" citat slut. 

Og ja Jesus er vel moralens vogter :)

Hygge LC

KK 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ideen er da god nok.

Den synes at være gennemprøvet på Venuslogen, men i denne sag skal man virkeligt kunne stole på hinanden.

Heldigvis har jeg ret skiftende arbejdstider med både meget lange og ret korte dage, for ikke at sige hjemmearbejdsdage. Jeg har også en del uforudsigelig mødeaktivitet, så for mig har det aldrig været et problem at slippe hjemmefra med en plausibel forklaring.

Jeg er klar over, at jeg er priviligeret, og ønsker derfor alle andre held og lykke med de arrangementer, som de nu måtte finde frem til.

Redigeret af Borende X
sdavefeyl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...