Hop til indhold
Blueberry

Hjælp med alibi ?

Recommended Posts

hehe, mange morsomme indspark. Jeg må lige kommentere et par af dem:

- Træning: Dur ikke, sønnen tager stort set altid med til træning, og bliver fornærmet, hvis jeg tager afsted alene. Det er nogle gode stunder, som jeg prøver at værne om.

- Gode venner: Dur ikke, man skal ikke blande sine venner ind i sådan noget. Alt for mange fordomme. Logebrødre ville derimod være ideelle.

mvh :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Hahaha.. Godt vi piger ikke er moralens vogtere.. Altså jeg har også arbejdet med "rengøring" og "babysitning".. 

Hey hey nu skal du ikke komme for godt igang :D men du rammer hovedet på sømmet for piger er bare pisse dygtigt og udspekuleret til utroskab - ikke fordi jeg har prøvet det øøhhh tror jeg nok og hvis det er sket så overlever jeg haha men har oplevet og set episoder på arbejdet hvor man aldrig havde set den komme:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 4 timer siden:

nu er det ikke en konkret sag, jeg tænker på, men ind i mellem kunne jeg godt bruge lidt rygdækning i fht til aktivitet med glædespiger og andre fruentimmere. Er det bare mig, der har nået et særligt lavmål af moral, eller er der andre af jer mine hulbrødre og stangsøstre, som drømmer om en liste over imødekommende "alibister", der kan hjælpe med det ene eller andet forklaringsproblem i hjemmet eller i det faste forhold?

Nu er min bedre halvdel ret liberal og har erklæret, at så længe jeg tænker mig om, og hun ikke skal konfronteres med mine sidespring, så overlever hun det nok. Men der er alligevel situationer, hvor jeg synes, at et godt alibi ville lette arbejdet for ikke at konfrontere hende med mine aktiviteter.

Kunne man forestille sig sig en alibi-forening /-tråd, hvor vi hjælper hinanden?

Jeg er så heldig, at vi har fået et fitnessrum på arbejde. Der træner jeg jævnligt, og en gang imellem bliver det bare  fx 7 minutters spurt på løbebåndet, så sveden hagler af mig. Hurtig nedkøling, hurtigt bad og vupti, så er der pludselig 45 minutter - en time, som jeg kan bruge som jeg nu lyster...

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 2 minutter siden:

Hey hey nu skal du ikke komme for godt igang :D men du rammer hovedet på sømmet for piger er bare pisse dygtigt og udspekuleret til utroskab - ikke fordi jeg har prøvet det øøhhh tror jeg nok og hvis det er sket så overlever jeg haha men har oplevet og set episoder på arbejdet hvor man aldrig havde set den komme:shock:

Jeg er verdens værste kæreste faktisk.. Jeg kan ikke helt styrer det der..

Jeg er ikke skabt til at være monogam.. Og så jeg samtidig skide god til at lyve.. Derfor benytter jeg mig helst ikke af det.. Fordi jeg synes det er en skide dårlig og grim evne at have..

Når jeg er startet på at date en har han fået den normale løgn med rengøring eller babysitning men inden for de første 2 måneder har de altid fået sandheden at vide.. Den eneste grund til løgnen i det hele taget er fordi branchen er meget tabu belagt og ikke alle fortjener eller behøver at vide hvad jeg laver..

Jeg har altid sagt at det dummeste man kan være næstefter utro det er ærlig omkring det.. Fordi det egentlig kun noget man gør for at lette sin egen dårlige samvittighed.. Jeg ser som de fleste andre piger ikke arbejdet som utroskab.. Det gælder ikke plejer vi at sige.. Hehe.. Det kun når jeg har været på grisestien i det private det gælder.. Og hvad der sker på Sjælland bliver på Sjælland og det alt sammen tæller som arbejde.. Eller research.. Hahaha..

Jeg er sku nok bare en smule promiskiøs i det hele taget.. Men sådan er jeg så bare indrettet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er sku nok bare en smule promiskiøs i det hele taget.. Men sådan er jeg så bare indrettet.. 

Det er for så vidt en ærlig sag, og den må man så selv tage bestik af. Fænomenet, når man ikke kan holde fingrene fra andre, uden at det stikker dybere, har faktisk en betegnelse: Polyamorøsitet

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det er for så vidt en ærlig sag, og den må man så selv tage bestik af. Fænomenet hedder faktisk, at man er "polyamorøs"

Polyamorøs er kun hvis det er decideret kærlighedsforhold og ens bedre halvdel kender til det og acceptere det.. Hehe.. Men jov ellers er det rimelig rammende.. Selvom jeg nok mere bare er promiskiøs.. Hahaha.. Når jeg har en kæreste, er det eneste jeg ellers decideret elsker, mit arbejde.. Alt det andet er bare sex.. Ligesom mit arbejde faktisk også er.. Okay så der bare en masse sex.. Som jeg elsker.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personlig har dyrket svømning - har den fordel at man kan tage et bad der før - og evt. efter.

Ellers kan jeg foreslå jagt - så kan du også nemmere slippe afsted med at bruge kr. 100.000,- på et "jagtgevær" eller et "gevir" - for ikke at tale om "jagtleje" - og nedlægger du endelig noget - eller kommer til at skyde en "10-ender" - ja, så koster det også kassen. Det værste ved jagt er dog, at du skal tidligt op om morgenen - og da sover de fleste glædespiger endnu skønhedssøvn, så du kan faktisk nå at komme på jagt, inden de får lagt første lag foundation :D

Aftenskole i oldgræsk eller kirkearkæologi sammen med BorendeX kunne også være et forslag :|

Foredrag og kirkekoncerter er også en mulighed - indtil konen vil med :lol:

Det er i virkeligheden kun fantasien, der sætter grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Polyamorøs er kun hvis det er decideret kærlighedsforhold og ens bedre halvdel kender til det og acceptere det.. Hehe.. Men jov ellers er det rimelig rammende.. Selvom jeg nok mere bare er promiskiøs.. Hahaha.. Når jeg har en kæreste, er det eneste jeg ellers decideret elsker, mit arbejde.. Alt det andet er bare sex.. Ligesom mit arbejde faktisk også er.. Okay så der bare en masse sex.. Som jeg elsker.. Hahaha.. 

OK, disse nuancer i begrebet kendte jeg ikke.

Det ser ud til, at du nærmer dig en tilstand, hvor dit arbejde også er din hobby. Slet ikke værst. Ren vind-vind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

OK, disse nuancer i begrebet kendte jeg ikke.

Det ser ud til, at du nærmer dig en tilstand, hvor dit arbejde også er din hobby. Slet ikke værst. Ren vind-vind.

Det er nemlig lækkert.. Hehe.. Den eneste løgn jeg faktisk decideret holder ved når jeg har en kæreste det er at mit arbejde kun er en nødvendighed og intet andet.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 minutter siden:

... Aftenskole i oldgræsk eller kirkearkæologi sammen med BorendeX kunne også være et forslag :| .... Det er i virkeligheden kun fantasien, der sætter grænser.

Jeg stiller da gerne op. Vi kunne se kirken i Slaglille og tage os en lille "forfriskning" i nr. 70 eller på Mosegårdsvej bagefter :D.

Man kunne vel også slå sig på huledykning – det skaber jo et par associationer, omend vi nok skal til udlandet for at finde disse huler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Det er nemlig lækkert.. Hehe.. Den eneste løgn jeg faktisk decideret holder ved når jeg har en kæreste det er at mit arbejde kun er en nødvendighed og intet andet.. 

Så smil igennem (krokodille)tårer :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er verdens værste kæreste faktisk.. Jeg kan ikke helt styrer det der..

Jeg er ikke skabt til at være monogam.. Og så jeg samtidig skide god til at lyve.. Derfor benytter jeg mig helst ikke af det.. Fordi jeg synes det er en skide dårlig og grim evne at have..

Når jeg er startet på at date en har han fået den normale løgn med rengøring eller babysitning men inden for de første 2 måneder har de altid fået sandheden at vide.. Den eneste grund til løgnen i det hele taget er fordi branchen er meget tabu belagt og ikke alle fortjener eller behøver at vide hvad jeg laver..

Jeg har altid sagt at det dummeste man kan være næstefter utro det er ærlig omkring det.. Fordi det egentlig kun noget man gør for at lette sin egen dårlige samvittighed.. Jeg ser som de fleste andre piger ikke arbejdet som utroskab.. Det gælder ikke plejer vi at sige.. Hehe.. Det kun når jeg har været på grisestien i det private det gælder.. Og hvad der sker på Sjælland bliver på Sjælland og det alt sammen tæller som arbejde.. Eller research.. Hahaha..

Jeg er sku nok bare en smule promiskiøs i det hele taget.. Men sådan er jeg så bare indrettet.. 

Så kom du godt igang:D

Jeg kan også lyve vildt godt når det drejer sig om utroskab men ellers er jeg en dårlig  lyver og let at læse så kender det godt.

Ja nok ikke den fedeste one liner for en pige og starte daten med : jeg skal lige på job på sex klinikken en 8 timer - ja der er fordomme men det er der også om kunderne. 

Ærlighed om utroskab er jo unødvendigt med mindre man vil ud af forholdet meget hurtigt 

Den der grisesti kender jeg ikke og har aldrig været på den hahaha men sex med mange forskellige piger gælder ikke som utroskab siger jeg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 14 minutter siden:

Jeg stiller da gerne op. Vi kunne se kirken i Slaglille og tage os en lille "forfriskning" i nr. 70 eller på Mosegårdsvej bagefter :D.

Man kunne vel også slå sig på huledykning – det skaber jo et par associationer, omend vi nok skal til udlandet for at finde disse huler.

Ej jeg vil gerne have en rundvisning i den kirke:P.. Altså helt uden at være sarkastisk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Ej jeg vil gerne have en rundvisning i den kirke:P.. Altså helt uden at være sarkastisk.. 

Du kan nok ikke holde mig ud i et par timer med kalkmaleriernes mysterier, når jeg først får talt mig varm. Min erfaring med kirken er beskrevet i

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Du kan nok ikke holde mig ud i et par timer med kalkmaleriernes mysterier, når jeg først får talt mig varm. Min erfaring med kirken er beskrevet i

 

Jeg finder faktisk tro det eller ej viden utrolig givende.. Også om de mærkeligste ting.. Jeg bryster mig af at kunne føre samtaler med de fleste.. Og af at have lidt viden om mange ting og knap så meget viden om alting.. Så monstro ikke kalkmalerier kunne være spændende at vide noget om.. Især når man tilbringer hver søndag så tæt på nogle der efter dine mening er skønne.. Hehe..

Jeg har skam læst den.. Men det som om jeg har en eller anden idé om at du har en fantastisk fortæller stemme som det skrevne ikke giver hyldest nok til.. Ved ikke hvorfor.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jeg finder faktisk tro det eller ej viden utrolig givende.. Også om de mærkeligste ting.. Jeg bryster mig af at kunne føre samtaler med de fleste.. Og af at have lidt viden om mange ting og knap så meget viden om alting.. Så monstro ikke kalkmalerier kunne være spændende at vide noget om.. Især når man tilbringer hver søndag så tæt på nogle der efter dine mening er skønne.. Hehe..

Jeg har skam læst den.. Men det som om jeg har en eller anden idé om at du har en fantastisk fortæller stemme som det skrevne ikke giver hyldest nok til.. Ved ikke hvorfor.. Hahaha.. 

Tjah, det må andre jo dømme om. Men man kommer skam langt med ægte engagement :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er stort hvis ens partner (mand/kvinde) Siger "Det er ok, søger og dyrker sex ved siden af vort forhold... jeg vil bare ikke direkte konfronteres og hører om det". Derimod synes jeg, og det kan såmænd godt være at det kun er mig, der finder det respektløst at benytte løgn for at kamuflere/skjule sine seksuelle eventyr, fordi man ikke rigtig evner at forholde sig til "Det er ok, men jeg gider bare ikke at blive direkte konfronteret med det".

Var det mig, det gav en partner denne frihed, ville jeg da sagtens kunne fornemme rimeligt sikkert hvornår det praktisere. og... hvis ikke, ville jeg da heller ikke bevæge mig ind de gode gamle klassiske forhørs samtaler.  Men jeg ville føle at man ikke værdsatte friheden og mig, hvis modparten på eget initiativ begyndte at blapre rimeligt detaljere omkring det pureste løgn. 

Iøvrigt ville min partner nok heller ikke være i tvivl om, hvordan opførslen og væremåden skulle være for, at jeg ville finde det indenfor "Jeg gider bare ikke at høre om det". Så kort  sagt "Der ville følge en eller flere uddybende samtaler med til denne frihed". Det ville nok også følge nogle regler med. For mig ville direkte konfronteres med og betyde, at øvrige familiemedlemmer, arbejdskolleger, venner og andre i mit netværk ville være no-go og derved ikke kun "hej skattebasse, jeg blev sgu lige kneppet hårdt i alle huller på Brøndbystrand, så.... jeg smutter lige ud under bruseren og vasket sandet ud".

Så for mig ville det jo medføre, at jeg udemærket godt indirekte ville vide at der selvfølgelig sker noget, og af samme grund ville jeg blive mega skuffet, hvis modparten ikke havde tillid til, at jeg kunne håndtere det, uagtet at man måske nogle gange kom lidt tæt på "jeg vil bare ikke direkte konfronteres med det". Hellere det end at lukke løgnen ind i et sådant forhold. 

Jeg ville også fortælle partneren, at hvis der kom kærlige følelser ind i disse eventyr, så ville jeg vide det, da det ihvertfald for mit vedkommende ville medføre, at jeg skulle forholde mig på en helt anden måde end til noget rent seksuelt - Der kan piles ved mange ting i et forhold med mig, dog skal kærligheden være gensidig om monogan for mit vedkommende. Sagt på anden vis "hvis jeg skal træde ind eller være i sådant et forhold, så skal resten dælme også være stærkt, dybt og sollidt" Ellers er jeg typen, der hellere være vil have et B-venskaber, typisk af slagsen hvor jeg/vi begge god ved, at det har en begrænset levetid.

Jo mere jeg skriver, kan jeg egentligt godt se, at det bliver lidt kompliceret, for jeg ville også pointere, at det ikke fritager min partner for at være seksuel aktiv med mig. Så den med at brande al krudtet af ude i byen, for så nærmest at fremstå som en person med et meget lille sex-drive i forholdet, ville sgu gå hen og blive en pine. For mit vedkommende kunne modparten jo rigtigt nok sige "ja det fint nok, meeen jeg føler mig jo heller ikke helt at jeg har min totale seksuelle frihed" Jeg ville jo så svarer "Korrekt der følger nogle spilleregler med, og så må du jo så forholde dig til om det er et fint kompromis". Og lige nøjagtig i sådanne aftaler, er det ekstremt vigtigt, at modparten så også overholder spilereglerne, ikke går og små lyver, for risikere man nok ikke kun hos mig, men nok også ved mange andre, at de mister vores tillid, og skaber følelser og konflikter hvor man sikkert med rette kunne sige "Øh adskiller denne her forholds konstellation sig så egentligt markant fra utroskab, og alt det lort der følger i kølvandet med det" ?

Konklusion for mit vedkommende "At praktisere denne delvis seksuelle frihed,  stiller nok større krav til begge partner end et gammeldaws monogamt "Til livet os skiller forhold", selvom man måske ved første øjekast tænker "Nej da, det gør nok betingelserne for, at forholdet holder til graven lettere, for nu slipper man måske af med kedeligt sex osv og bla bla bla". Længden på et forhold er som regel bare ikke bestemt af ens og partnerens " seksuelle dækningsgrad" Til gengæld har det da betydning, men er ens seksuelle behov dækket, vil mange opdage at den virkelige styrke og de elementer der er limen, pludselig er helt andre ting end sex.

Nå det blev en længere smøre, og ja om ikke andet fik jeg sat tingene lidt på plads for mig selv. :) Andre har sikkert gjort sig andre tanker, og der er jo heldigvis ikke noget der er mere rigtigt end andet. I bund og grund handler det jo nok mere om, at vi alle bliver klogere på os selv og specielt vort følelsesregister og selvfølgelig også partneren, Begge skal jo trives og ikke kun den ene (Typisk mig/os selv)

Og så vil jeg afslutte med et 

God morgen, håber i alle må få en dejlig dag og opleve både sex, <3 og :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

Jeg er verdens værste kæreste faktisk.. Jeg kan ikke helt styrer det der..

Jeg er ikke skabt til at være monogam.. Og så jeg samtidig skide god til at lyve.. Derfor benytter jeg mig helst ikke af det.. Fordi jeg synes det er en skide dårlig og grim evne at have..

Når jeg er startet på at date en har han fået den normale løgn med rengøring eller babysitning men inden for de første 2 måneder har de altid fået sandheden at vide.. Den eneste grund til løgnen i det hele taget er fordi branchen er meget tabu belagt og ikke alle fortjener eller behøver at vide hvad jeg laver..

Jeg har altid sagt at det dummeste man kan være næstefter utro det er ærlig omkring det.. Fordi det egentlig kun noget man gør for at lette sin egen dårlige samvittighed.. Jeg ser som de fleste andre piger ikke arbejdet som utroskab.. Det gælder ikke plejer vi at sige.. Hehe.. Det kun når jeg har været på grisestien i det private det gælder.. Og hvad der sker på Sjælland bliver på Sjælland og det alt sammen tæller som arbejde.. Eller research.. Hahaha..

Jeg er sku nok bare en smule promiskiøs i det hele taget.. Men sådan er jeg så bare indrettet.. 

Ups hvor deler vi mange "kvaliteter" der...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...