Hop til indhold
8000

Aarhus centrum wellness " Nyt sted "

Recommended Posts

Så blev stedet ramt af MEGA dårlig stil ;)

ringede og spurgte om de havde tid, Yes Yes jeg siger til hende jeg kommer om 10 min gun siger ok. 

Jeg kører derhen betaler P-Afgift går ind til stedet ringer på 2 gange inden der bliver åbnet, hende med de røde trusser åbner, "kan du komme tilbage om 15 min?  Mand herinde meget langsom" siger hun :angry:

det blir lige et nej tak prinsesse :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
pioneermandem skrev, for 1 time siden:

Så blev stedet ramt af MEGA dårlig stil ;)

ringede og spurgte om de havde tid, Yes Yes jeg siger til hende jeg kommer om 10 min gun siger ok. 

Jeg kører derhen betaler P-Afgift går ind til stedet ringer på 2 gange inden der bliver åbnet, hende med de røde trusser åbner, "kan du komme tilbage om 15 min?  Mand herinde meget langsom" siger hun :angry:

det blir lige et nej tak prinsesse :shock:

Ja, det vil jo ske, når der er kø for at bolle med Sukee - hvor længe mon hun holder til det? I mine øjne er hun den bedste luder, jeg længe har været sammen med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
pioneermandem skrev, for 2 timer siden:

Så blev stedet ramt af MEGA dårlig stil ;)

ringede og spurgte om de havde tid, Yes Yes jeg siger til hende jeg kommer om 10 min gun siger ok. 

Jeg kører derhen betaler P-Afgift går ind til stedet ringer på 2 gange inden der bliver åbnet, hende med de røde trusser åbner, "kan du komme tilbage om 15 min?  Mand herinde meget langsom" siger hun :angry:

det blir lige et nej tak prinsesse :shock:

du er lidt sippet , man kan da ikke lige sigen tiden 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, for 40 minutter siden:

du er lidt sippet , man kan da ikke lige sigen tiden 100%

hvad snakker du om, jeg skal sku da ikke have en der åbner døren og siger kan du ikke komme tilbage om 15 min - er du helt på månen!!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand
pioneermandem skrev, for 17 timer siden:

hvad snakker du om, jeg skal sku da ikke have en der åbner døren og siger kan du ikke komme tilbage om 15 min - er du helt på månen!!!!

 

Den stakkels pige kan jo ikke smide kunden ud ,vist dog lidt for fornuft, hvad ville du have hun skulle have gjort anderledes  ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pioneermandem skrev, for 17 timer siden:

hvad snakker du om, jeg skal sku da ikke have en der åbner døren og siger kan du ikke komme tilbage om 15 min - er du helt på månen!!!!

 

Dejligt så er det nemmere for os andre at komme til ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, 1 time siden:

Den stakkels pige kan jo ikke smide kunden ud ,vist dog lidt for fornuft, hvad ville du have hun skulle have gjort anderledes  ?

Jeg tænker da at der er et relativt stort forrum, hvor man fint kunne vente lidt. Men tænker I at det ville være ubehageligt at skulle se andre kunder i øjnene i ventetiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Det er vel ikke et problem at vente i forrummet  det er jo kun massage det drejer sig om :) man venter jo også ved lægen i forrummet :):) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Icemand skrev, for 27 minutter siden:

Det er vel ikke et problem at vente i forrummet  det er jo kun massage det drejer sig om :) man venter jo også ved lægen i forrummet :):) 

 

Er det nu også så spændende at møde sin onkel eller en af sine kunder i forrummet? Det kan da let blive ubehageligt for begge parter - men det må jo være en fantastisk forretning, som Sukee er ved at "bygge" op - med 6-8 kunder om dagen ... men hun er vel også ved at nå "pensionsalderen" i den branche eller det ligger måske ikke til hende selvom hun er omkring de 45 ... god fornøjelse ... nu smutter jeg til Fjerne Østen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 1 time siden:

Er det nu også så spændende at møde sin onkel eller en af sine kunder i forrummet? Det kan da let blive ubehageligt for begge parter - men det må jo være en fantastisk forretning, som Sukee er ved at "bygge" op - med 6-8 kunder om dagen ... men hun er vel også ved at nå "pensionsalderen" i den branche eller det ligger måske ikke til hende selvom hun er omkring de 45 ... god fornøjelse ... nu smutter jeg til Fjerne Østen ...

go tur....er slet ikke misundelig:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet tilbage efter en tur hos ejeren (Sukee) her fredag aften (fik at vide der var en som blev afvist ved døren da jeg var ved at gøre mig klar.. en der ikke kom fra Århus og hvis det er en her fra så, ja sorry hehe)

 

Fint sted, diskret at komme ind til og mulighed for parkering mod betaling (30kr for 90 mins).

 

Lokalerne er store og rigtig pæne og der skulle være i alt 3 piger på arbejde men de andre (Belle og en anden) havde fri og var i byen.

 

Sukee (hende på de 2 billeder min trusserne) er måske lidt oppe i alderen (cirka 10 ældre en mig vil jeg tro) men hun har noget som mange andre ikke har.. Personlighed og karisma i spandevis og det betyder rigtig meget. Man kan mærke på hende at det er det her hun vil og hun ligger ikke skjul på at hun bare gerne vil have det til at være det som det er (som med navn.. som hun sagde Sukee's Whore House)

 

Som sagt kan man mærke at hun virkelig vil have det her til at virke og gør sig utrolig umage med at gøre en tilpas, snakker meget om alt og gør alt for at levere en god massage.

 

Jeg mener virkelig (og det fortalte jeg hende også) at det hun har er virkelig godt og håber på at hun holder den gode standart og at hun skal være sikker på at hendes piger ikke røvrender hende ved at slække på servicen og at hvis det er et service niveau hun kan holde (og hendes piger) både nu, om 6 måneder og 12 måneder så vil det blive et sted som for mange kunder.

 

Vi har alle haft steder hvor vi kom i starten hvor det hele bare var i top også at servicen til sidst bare ikke var der (Nina, Aroma, PP, Grønnegade m,m) som vi bare har droppet.

 

Til slut så kan jeg kun varmt anbefale stedet og jeg ønsker dette sted alt mulig held og lykke indtil mit næste besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi stedet i tirsdags. Jeg blev masseret af Bella. Hun er vel "big boned"/lidt kraftig pige, men et kønt ansigt. Hun var snaksaglig og masserede fint. Da jeg kiggede nærmere på hende skræv, lignede det sgu at hun var født som dreng. Lidt et turnoff for mig. Mit blowjob var heller ikke super, men jeg skød da ladningen af i munden på hende.

Jeg kommer nok ikke igen. Jeg venter sikkert heller på Ice kommer tilbage på Chr. Kiers plads, hvis jeg ikke bare stopper denne jagt efter lækre thai'er der er pengene værd...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobbes skrev, for 17 timer siden:

var forbi stedet i tirsdags. Jeg blev masseret af Bella. Hun er vel "big boned"/lidt kraftig pige, men et kønt ansigt. Hun var snaksaglig og masserede fint. Da jeg kiggede nærmere på hende skræv, lignede det sgu at hun var født som dreng. Lidt et turnoff for mig. Mit blowjob var heller ikke super, men jeg skød da ladningen af i munden på hende.

Jeg kommer nok ikke igen. Jeg venter sikkert heller på Ice kommer tilbage på Chr. Kiers plads, hvis jeg ikke bare stopper denne jagt efter lækre thai'er der er pengene værd...

Da jeg besøgte Bella for en uges tid siden, blev samlejet på hendes opfordring analt. Så måske har hun gennemgået en måske ikke helt vellykket ommøblering fra mand til kvinde.

Måske tager vi fejl. Er der nogen der har haft vaginalt samleje med Bella?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Der står jo i annoncen, at der osse er en trans/mand på stedet - der står jeg af! Men har lige skrevet med dem og har fået et kanontilbud! En time med to piger(!) blow uden og i øvrigt, som der blev skrevet, ingen begrænsninger for den samme pris, som een af de ikke så kostbare danske/udenlandske piger tager - take that, boyz! Det skal sgu prøves. ;-) 

Bortset fra det - er Sukee den sorthårede eller den lyse, let buttede brunette? Det oprindelige link er i øvrigt slettet. Her er det opdaterede: https://annoncelight.dk/showad/223565

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Steenborg skrev, den 12/1/2017 at 15:53:

Dobbeltsengen i den røde belysning overflødiggør vist dit spørgsmål.:P

Hende, jeg skrev med i formiddag skrev i hvert fald, at hendes speciale er blow uden! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 2 timer siden:

Der står jo i annoncen, at der osse er en trans/mand på stedet - der står jeg af! Men har lige skrevet med dem og har fået et kanontilbud! En time med to piger(!) blow uden og i øvrigt, som der blev skrevet, ingen begrænsninger for den samme pris, som een af de ikke så kostbare danske/udenlandske piger tager - take that, boyz! Det skal sgu prøves. ;-) 

Bortset fra det - er Sukee den sorthårede eller den lyse, let buttede brunette? Det oprindelige link er i øvrigt slettet. Her er det opdaterede: https://annoncelight.dk/showad/223565

Sukee er billede 2,4og 5

Hun havde samme outfit på som billede 2 da hun tog imod mig sidste lørdag.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
8000 skrev, for 42 minutter siden:

Sukee er billede 2,4og 5

Hun havde samme outfit på som billede 2 da hun tog imod mig sidste lørdag.

Venligst 8000

Tak for det, 8000. Arj, det må så være nr. 2, 5 og 6! Er den anden så Bella? Noget af et tilbud at få "smidt i hovedet"! 1300 for to piger i en time med fuld pakke og en overraskelse, hvad det mon så end er? ;-) Dagens tilbud, skrev hun. Jojo. Men det skal sgi prøves.

Og så er der stadig nok til at besøge smukke Anna næste lørdag. :-) Om lidt over en uge.

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 4 timer siden:

Tak for det, 8000. Arj, det må så være nr. 2, 5 og 6! Er den anden så Bella? Noget af et tilbud at få "smidt i hovedet"! 1300 for to piger i en time med fuld pakke og en overraskelse, hvad det mon så end er? ;-) Dagens tilbud, skrev hun. Jojo. Men det skal sgi prøves.

Og så er der stadig nok til at besøge smukke Anna næste lørdag. :-) Om lidt over en uge.

Hende på alle fire - lidt til plussiden - var hende jeg fik at vide var Bella...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i fredags, hvor jeg på grund af den velvillighed jeg møder, forsigtigt spurgte om det mon var muligt at få lavet en intimbarbering med skraber og hvad det evt. skulle koste. Jeg har en enkelt gang fået tilsvarende ved http://www.sensualhealingdk.com/ i Københavnstrup og det var ret lækkert, men de lukker nu. Jeg husker også en anden der har spurgt til dette herinde et sted. Sukee spurgte selv hvad jeg syntes ville være en fair pris og jeg sagde 200. OK, det ville hun godt og hun tog det med godt humør - vi skulle have det sjovt med at lære hende det.

I dag passede det så fint med at jeg kunne komme ind med god tid efter middag. Jeg skrev SMS og kunne fint få tid. Der var ret stille i dag, da hun ikke kunne få annoncen op på annoncelight - der var fyldt (??). Jeg blev først mødt af Sonja, som jeg ikke havde set før, men hende kunne jeg rigtig godt lide, selv om hun ikke kunne så meget engelsk. Sonja skulle hjælpe Sukee med at lære at skrabe. Sonja plejede vist at gøre det for sin mand. Jeg havde taget lidt værktøj med og snart blev jeg taget under kærlig behandling af begge piger. Så dukkede pludselig Bella op og ville lege med. Der var rigtig god stemning og jeg må sige at det var ganske æggende at blive forkælet af to-tre piger der pludrer deres hyggelige sprog.

Det tog sin tid, jeg fik en rigtig grundig barbering. De bøvlede lidt med at der ikke var noget varmt vand, men det lykkedes dem alligevel at holde mig varm på en eller anden måde. :-) Efterfølgende fik jeg massage og hj fra Bella. Jeg må nok give jer ret i jeres "mistanke" omkring Bella (jeg var på nippet til at spørge direkte, men valgte alligevel at lade være). Oplevelsen med barbering m.m. vil jeg helt bestemt anbefale. Massage+hj: 500, barbaring: 200. 700 for en bid af himlen. Sukee gav mig lov til at skrive prisen. Det vil hun gerne tilbyde til andre også.

En anden dag skal jeg se om jeg kan lave en aftale med Sonja. Hun er bare lidt ustabil pga. en syg datter. Det er også derfor Sukee bliver nødt til at stoppe tilbudet med to piger, da hun ikke kan være sikker på at det altid kan lade sig gøre.

Redigeret af John39
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legacy of Pinkeye skrev, den 24. feb. 2017 at 20:39:

Er lige kommet tilbage efter en tur hos ejeren (Sukee) her fredag aften (fik at vide der var en som blev afvist ved døren da jeg var ved at gøre mig klar.. en der ikke kom fra Århus og hvis det er en her fra så, ja sorry hehe)

 

Fint sted, diskret at komme ind til og mulighed for parkering mod betaling (30kr for 90 mins).

 

Lokalerne er store og rigtig pæne og der skulle være i alt 3 piger på arbejde men de andre (Belle og en anden) havde fri og var i byen.

 

Sukee (hende på de 2 billeder min trusserne) er måske lidt oppe i alderen (cirka 10 ældre en mig vil jeg tro) men hun har noget som mange andre ikke har.. Personlighed og karisma i spandevis og det betyder rigtig meget. Man kan mærke på hende at det er det her hun vil og hun ligger ikke skjul på at hun bare gerne vil have det til at være det som det er (som med navn.. som hun sagde Sukee's Whore House)

 

Som sagt kan man mærke at hun virkelig vil have det her til at virke og gør sig utrolig umage med at gøre en tilpas, snakker meget om alt og gør alt for at levere en god massage.

 

Jeg mener virkelig (og det fortalte jeg hende også) at det hun har er virkelig godt og håber på at hun holder den gode standart og at hun skal være sikker på at hendes piger ikke røvrender hende ved at slække på servicen og at hvis det er et service niveau hun kan holde (og hendes piger) både nu, om 6 måneder og 12 måneder så vil det blive et sted som for mange kunder.

 

Vi har alle haft steder hvor vi kom i starten hvor det hele bare var i top også at servicen til sidst bare ikke var der (Nina, Aroma, PP, Grønnegade m,m) som vi bare har droppet.

 

Til slut så kan jeg kun varmt anbefale stedet og jeg ønsker dette sted alt mulig held og lykke indtil mit næste besøg

hehe det var mig der måtte køre igen haha men fik en god aftale lidt senere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, den 25/2/2017 at 14:28:

Da jeg besøgte Bella for en uges tid siden, blev samlejet på hendes opfordring analt. Så måske har hun gennemgået en måske ikke helt vellykket ommøblering fra mand til kvinde.

Måske tager vi fejl. Er der nogen der har haft vaginalt samleje med Bella?

Ingen der har prøvet Bella vaginalt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Sidder lige og ser på Thailisten at Klinikken er grøn, burde den ikk være rød?

Eller er der noget jeg har total misforstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde bestilt 2 piger til massage forrige fredag kl 10 ankom og. Blev budt velkommen af sukee med kys og kram blev vist ind i et af rummene og hun havde et godt tilbud med 3 piger , det kan godt tage pusten fra halv gammel mand .  en sutter, en bliver slikket og.en kysser/slikker . efter første om forlader 2 af pigerne rummet og sukee fortsætter med massage,sortekys og endnu en omgang blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, den 26/3/2017 at 16:42:

Sidder lige og ser på Thailisten at Klinikken er grøn, burde den ikk være rød?

Eller er der noget jeg har total misforstået?

Det ser ikke ret opdateret ud på Thailisten. Det er også et andet navn. Men giver dig ret, det bør helt klart være rødt :D

Skynd dig over i Thailisten tråden og bed OD om at rette til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...