Hop til indhold
8000

Aarhus centrum wellness " Nyt sted "

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/221300

Har været her Idag syntes at det var et godt bud på et pust i hverdagen.

Der er også andre der fundet dette sted da jeg kom 2 gange til en optaget dame. Men tredie gang er lykkens gang.

Suukre værner om sit privatliv.

Damen er meget snaksalig på den gode måde, giver en god service dog var massage lidt for blød efter min mening. men kunne bare have åbnet munden hun er en pige der sætter en ære i at behage

Klinikken ligger diskret i en baggaard. Der er meget fine badefaciliteter. Vand efter endt massage. Massagen foregår i lækre omgivelser på en bred seng.

Gentagelse jeps  fik mega Walue for money

Venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamma skrev, for 18 minutter siden:

Sikke et rødt lys... Mulighed for ekstra?

Dobbeltsengen i den røde belysning overflødiggør vist dit spørgsmål.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 28 minutter siden:

Dobbeltsengen i den røde belysning overflødiggør vist dit spørgsmål.:P

Tror jeg også, men kunne jo være, at 8000 havde noget at berette...

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 18 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/221300

Har været her Idag syntes at det var et godt bud på et pust i hverdagen.

Der er også andre der fundet dette sted da jeg kom 2 gange til en optaget dame. Men tredie gang er lykkens gang.

Suukre værner om sit privatliv.

Damen er meget snaksalig på den gode måde, giver en god service dog var massage lidt for blød efter min mening. men kunne bare have åbnet munden hun er en pige der sætter en ære i at behage

Klinikken ligger diskret i en baggaard. Der er meget fine badefaciliteter. Vand efter endt massage. Massagen foregår i lækre omgivelser på en bred seng.

Gentagelse jeps  fik mega Walue for money

Venligst 8000

 

Tak for en god anmeldelse 8000 :)

Arbejder der mere end en pige dér, eller skal man bestille tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steenborg skrev, for 21 timer siden:

Dobbeltsengen i den røde belysning overflødiggør vist dit spørgsmål.:P

Haha, jeps. 

God bordello-stil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, for 6 timer siden:

Tak for en god anmeldelse 8000 :)

Arbejder der mere end en pige dér, eller skal man bestille tid?

Der er pt kun en pige på stedet. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg lagde også mærke til at der var kommet et nyt sted på Ny Banegårdsgade. Nu lavede jeg lidt ged i den i min anmeldelse af stedet længere oppe ad vejen:

Jeg håber det går bedre denne gang. Logitisk ligger det nemlig ret godt for mig. Jeg besøgte stedet fredag eftermiddag efter at have ringet og lavet en aftale over telefonen om formiddagen. Lokalerne er rigtig pæne - og store. Adressen er stadig markeret som grøn på Google:"Thailisen Vest", men nu bør det rettelig være rødt som I også har gennemskuet. Jeg kan godt lide at man går ind i en baggård for at komme til døren.

Jeg kan kun bekræfte hvad 8000 skriver, massagen var lidt til den bløde side og Sukre er glad for at snakke. Personligt er jeg ikke god til small talk, men det kommer jo også an på selskabet. :-) I hvert fald taler og forstår hun rigtig godt engelsk, men meget lidt dansk. Det er fint for mig. Bare det ikke er for bøvlet at kommunikere og det går rigtig godt her.

Sukre fortalte at hun egentligt skulle have haft noget personale med fra start, men det var kikset så som det ser ud nu kommer der måske nogen flere til april eller sådan. Derfor står der en seng i stedet for de to brikse der oprindelig var planlagt. Der er bad - rummet er koldt, men vandet er varmt.

Omkring massagen vil jeg også at hun virkelig gør sig umage og går lige den ekstra mil for at gøre det lækkert. Hun sagde også tydeligt at man skulle huske at fortælle hvad man ønskede. Om man ville snakke eller bare have ro og i øvrigt hvis der var noget hun skulle gøre, så jeg tænker også at man nok ville kunne få hårdere massage. Det var bare ikke mit fokus den dag.

På Annoncelight er det kun angivet at man kan ringe, men direkte adspurgt fortalte Sukre at det er bedst at skrive en SMS til tidsbestilling. Det foretrækker jeg også. Hun har bare ikke fundet ud af alle detaljerne i systemet endnu.

Retfærdigvis skal det også nævnes at hun bad mig skrive lidt om stedet.

 

Redigeret af John39
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, den 13/1/2017 at 13:11:

Haha, jeps. 

God bordello-stil :-)

det skriver han jo ikke noget om at der bliver tilbudt happeend eller boddy to  boddy eller andre imtime "behandlinger " måske ikke til første gangs kunder sådan er det nogen steder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Sukee og gik derfra igen med et stort smil. Hun bad mig skrive noget pænt her uden at nævne visse ting. Sukee er sød, smilende og snaksaglig. Måske omkring de 40 med en slank krop, en flot naturlig barm, langt hår og ikke så meget til gården. Hun er kke direkte smuk, men meget direkte i øvrigt. Hun trak op i kjolen og sad på min bagdel, imens hun masserede ryggen. Det var utrolig behageligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
arkibal skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har lige besøgt Sukee og gik derfra igen med et stort smil. Hun bad mig skrive noget pænt her uden at nævne visse ting. Sukee er sød, smilende og snaksaglig. Måske omkring de 40 med en slank krop, en flot naturlig barm, langt hår og ikke så meget til gården. Hun er kke direkte smuk, men meget direkte i øvrigt. Hun trak op i kjolen og sad på min bagdel, imens hun masserede ryggen. Det var utrolig behageligt.

Du smiler garanteret endnu. 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kommet fotos i annoncen længere oppe i tråden og åbenbart en pige mere.

Under mit besøg i mandags havde hun ingen trusser på, da hun sad på mine ben under massagen.

Jeg kunne godt få FP, men valgte BJ uden, incl. facesitting og 69. 800 kr. Hun smed alt tøjet, da aftalen var på plads.

Dejlige bryster. Besøg kan anbefales.

Sukee fortalte at hun havde arbejdet et andet sted i Århus i tidligere :)

Redigeret af oldie69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er hende på billederne...

Hot, hot, jeg havde knapt fået bukserne af før hun tog kalorius I munden og gav et forrygende blowjob - og Hun er til ALT, simpelthen. Også pussenusse og snak efterfølgende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det skal jeg ikke kunne sige, så langt kom vi aldrig ; -) men 700,- for BJ og HJ - så er det vel OK hun sprang massagen over...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

DKK 67 "hun er til alt...." Betyder det at hun også er til Anal ?? For så tænker jeg det er rigtigt spændende ;-) 

Eller tak for gode anmeldelser, har selv overvejet at besøge stedet...... Mest fordi jeg har lidt stivhed nederst i ryggen ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Steen skrev, for 4 timer siden:

Yes, hun tager mobile pay 

Tak Lars Steen. Ja, det er jeg blevet klar over ved at stille spørgsmålet til Sukee for et par dage siden. Jeg har besøgt stedet i dag. Og det var godt. Dejlige lokaler med diskret indgang til baggården fra Ny Banegårdsgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har fået gang i biksen. 

Igår ville der gå 4 timer inden det blev min tur, og Idag ringede jeg ved elleve tiden og kunne først få tid kl. 19.00

er egentligt lidt tøsesur over at jeg startede denne tråd. :-)

Nå pyt har lige fået en god halv time et andet sted.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke prøvet dette sted endnu, men endelig en dame som forstår at gi kunderne en go service...

jeg ringede for at få en aftale for et par dage siden men ak alt var optaget...fair nok

2 minutter efter opkaldet kom der flere frække smsér og lige et billede af hende, det har jeg ikke prøvet før i DK af en thaipige :-)

så nu er det da helt sikkert at jeg skal forbi en dag det passer i kalenderen...

min 6. sans siger mig........hun er pisse fræk, med chance for at blive mega skuffet hvis hun ikke er......tror lige jeg har 300 til lidt massage af 2 piger

Tak til 8000 for start af denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 2 timer siden:

Er egentligt lidt tøsesur over at jeg startede denne tråd. :-)
Nå pyt har lige fået en god halv time et andet sted.
Venligst 8000

Tak 8000 for start af tråd :-)  
Og så er jeg nysgerrig efter at vide hvilket andet sted du valgte til erstatning?

Redigeret af blogbuster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...