Hop til indhold
8000

Aarhus centrum wellness " Nyt sted "

Recommended Posts

Gæst

Hey 8000

Du er hermed udnævnt til forårets euroguide-mand - med ret til overspringshandling af kø på Ny Banegårdsgade

Fortsat god tur......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge.

Jeg har gennem flere år læst med herinde, og tænkte at nu er det tid til mit første indlæg. Så nu er jeg oprettet =)

Inspireret af den gode omtale af stedet, og af generel opstemthed der ofte rammer, når tankerne flyver på kontoret, begav jeg mig hen til massageklinikken i dag ved 13 tiden.

Jeg blev lukket ind straks efter jeg ringede på. Blev modtaget af en smilene dame jeg vil skyde til at være ca. 45 år gammel. Straks ind i massagerummet.

Jeg tog alt mit tøj af undtagen underbukserne, da jeg lige ville veje stemningen inden de røg af - stedet er trods alt markeret som grønt inde på thailisten. Pigen kom ind og grinte fjollet af mine underbukser som hun hev af, og inden vi havde snakket pris eller lignende tog hun bananen i munden og guffede løs. Efter lidt tid undskyldte hun med "sorry... but you turn me on too much". Jeg fortalte selvfølgelig, at det behøvede hun skam ikke undskylde =) Herefter op på sengen hvor bananen fik en ordentlig omgang, hvorefter jeg spurgte "do you suck balls also", hvorefter hun slikke dem grundigt, og herefter skete der noget uventet. Hun gik længere ned, og så slikkede hun ellers løs i mit røvhul i lang tid, med tungen godt i bund alt hvad den kunne trække. Efter måske 10 minutters røvgufferi sagde hun at jeg skulle komme hende i munden, og hun "want to swallow all you have". Jeg sprøjtede hende i munden, hvorefter hun dog spyttede det ud i noget køkkenrulle.

 

Herefter begyndte hun at massere mig, og begyndte pludselig at slikke mig i røven endnu en gang i et par minutter, uden at det dog førte til yderligere. Lidt mere massage og det var så det. Herefter i bad. Jeg var der ikke i mere end ca. 35, men det var alle 700 dask værd.

Mine varmeste anbefalinger! Og ja, der er mulighed for det hele. Anal, flere piger - you name it =)

Håber mit første bidrag var brugbart =)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder virkelig godt :). Jeg har bare et par spørgsmål.

Hvis der er mere end en kunde til sted på samme tid er der kun en gardin imellem massagerum (ser sådan ud på den ene billede med sengen)? Det vil jeg ikke være så vild med.

Når man skrive for at laver en tid skrive man på engelsk eller dansk?

Tak

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calif65 skrev, for 20 minutter siden:

Det lyder virkelig godt :). Jeg har bare et par spørgsmål.

Hvis der er mere end en kunde til sted på samme tid er der kun en gardin imellem massagerum (ser sådan ud på den ene billede med sengen)? Det vil jeg ikke være så vild med.

Når man skrive for at laver en tid skrive man på engelsk eller dansk?

Tak

 

Nja, der er ligesom et rum lavet af en tynd væg, men du kan godt risikere at høre naboen.

Skriv på engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 3 timer siden:

ja har prøvet 2 piger til massage 300.- og fuld pakke med en pige ialt 1200 for en time

Ok hvor lang tid fik du for de 300 og var det godt?

Og hvad med fuld pakken var det godt og hvilken af pigerne var det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenSlemmeAdvokat skrev, den 14/2/2017 at 17:09:

Hej drenge.

Jeg har gennem flere år læst med herinde, og tænkte at nu er det tid til mit første indlæg. Så nu er jeg oprettet =)

Inspireret af den gode omtale af stedet, og af generel opstemthed der ofte rammer, når tankerne flyver på kontoret, begav jeg mig hen til massageklinikken i dag ved 13 tiden.

Jeg blev lukket ind straks efter jeg ringede på. Blev modtaget af en smilene dame jeg vil skyde til at være ca. 45 år gammel. Straks ind i massagerummet.

Jeg tog alt mit tøj af undtagen underbukserne, da jeg lige ville veje stemningen inden de røg af - stedet er trods alt markeret som grønt inde på thailisten. Pigen kom ind og grinte fjollet af mine underbukser som hun hev af, og inden vi havde snakket pris eller lignende tog hun bananen i munden og guffede løs. Efter lidt tid undskyldte hun med "sorry... but you turn me on too much". Jeg fortalte selvfølgelig, at det behøvede hun skam ikke undskylde =) Herefter op på sengen hvor bananen fik en ordentlig omgang, hvorefter jeg spurgte "do you suck balls also", hvorefter hun slikke dem grundigt, og herefter skete der noget uventet. Hun gik længere ned, og så slikkede hun ellers løs i mit røvhul i lang tid, med tungen godt i bund alt hvad den kunne trække. Efter måske 10 minutters røvgufferi sagde hun at jeg skulle komme hende i munden, og hun "want to swallow all you have". Jeg sprøjtede hende i munden, hvorefter hun dog spyttede det ud i noget køkkenrulle.

 

Herefter begyndte hun at massere mig, og begyndte pludselig at slikke mig i røven endnu en gang i et par minutter, uden at det dog førte til yderligere. Lidt mere massage og det var så det. Herefter i bad. Jeg var der ikke i mere end ca. 35, men det var alle 700 dask værd.

Mine varmeste anbefalinger! Og ja, der er mulighed for det hele. Anal, flere piger - you name it =)

Håber mit første bidrag var brugbart =)

Hvem af pigerne fik du denne fantastiske behandling af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
anders skrev, for 18 minutter siden:

Hvor mange piger er på stedet og hvem er bedst?

Jeg var der i lørdags og fik at vi vide, at der er 4 piger på stedet - hun er simpelthen helt vild i varmen den SUKEE ... hun vil og kan det hele - bare ikke massere - men sluge ... slikke både balls og i stjernen (røvhullet) ... så vil man ha' en rigtig dejlig luder er det SUKEE ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 7 timer siden:

Jeg var der i lørdags og fik at vi vide, at der er 4 piger på stedet - hun er simpelthen helt vild i varmen den SUKEE ... hun vil og kan det hele - bare ikke massere - men sluge ... slikke både balls og i stjernen (røvhullet) ... så vil man ha' en rigtig dejlig luder er det SUKEE ...

Er det hende på billedet i det sorte tøj?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm - Sukee har haft sin gang på forskellige klinikker i Århus i over et år, og først nu bliver hun "opdaget"... sjovt.

mvh Lang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 20 timer siden:

Ok hvor lang tid fik du for de 300 og var det godt?

Og hvad med fuld pakken var det godt og hvilken af pigerne var det?

massage ca 40min og sex med en pige som hedder sonja en mørk thai.....standard sex ikke noget vildt

tror det er sukee man skal ha fat i hvis det skal være vildt, men har ik prøvet hende endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
Jyskpik skrev, for 15 timer siden:

Er det hende på billedet i det sorte tøj?

Ja hende der spreder benene med de røde trusser ... SUKEE ... hun er bare vild - har smidt tøjet inden massagen begynder ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sanistål

Top karakter herfra..

lækker massage af 2 thaier og hvor er det en fed følelse at blive kneppet af to med så stor indlevelse at den ene fik en vild sprøjte orgasme ..

thumps up 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sanistål skrev, for 2 timer siden:

Top karakter herfra..

lækker massage af 2 thaier og hvor er det en fed følelse at blive kneppet af to med så stor indlevelse at den ene fik en vild sprøjte orgasme ..

thumps up 

Må man spørge hvad du gav for sådan en herlig omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
sanistål skrev, for 3 timer siden:

Top karakter herfra..

lækker massage af 2 thaier og hvor er det en fed følelse at blive kneppet af to med så stor indlevelse at den ene fik en vild sprøjte orgasme ..

thumps up 

Er det 2 x 1000 - eller er der lidt rabat? De tilbyder jo massage med 2 for kr. 300 - så lidt rabat må der jo være - vi er jo jyder ....!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der i dag og fik at vide at 2 piger med fuld pakke ville koste kr. 1.500,- jeg tog en tur med Sukee til en tudse, hun begyndte allerede og kysse mig og tage mig på dilleren uden på bukserne inden jeg fik betalt. Jeg lagde mig efter afklædning på maven på sengen hvor hun begyndte at massere mig, ret hurtigt kom hun ned og kyssede og slikkede mig godt og grundigt i stjernen. Der efter vendte jeg mig om og jeg fingerkneppede til hendes store fryd hendes våde fisse, hun lagde sig oven på mig og kyssede mig samtidig med at hun gnubbede fissen frem og tilbage på min pik til jeg sprøjtede op af maven. Der efter var der tid til endnu engang massage på ryggen, tungen røg hurtigt ned i stjernen igen jeg fik hurtigt jern på og vendte mig om hvor hun gav mig blowjob, gav mig kondom på og satte sig på min pik og red løs samtidig med at hun komplimenterede min store pik, jeg vendte hende om på ryggen og kneppede hende hårdt til jeg kom i endnu en orgasme.

Bag efter fortalte hun at hun var til alt sex bare ikke analsex, og at hun elsker at kysse og slikke røv, da jeg var på vej ud hilste jeg på den anden pige der er på billederne hun er 25 år og der er røget nogle kilo på siden billederne er blevet taget, men en pæn og sød pige, ikke sidste gang jeg kommer der:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Jyskpik skrev, for 54 minutter siden:

Jeg har været der i dag og fik at vide at 2 piger med fuld pakke ville koste kr. 1.500,- jeg tog en tur med Sukee til en tudse, hun begyndte allerede og kysse mig og tage mig på dilleren uden på bukserne inden jeg fik betalt. Jeg lagde mig efter afklædning på maven på sengen hvor hun begyndte at massere mig, ret hurtigt kom hun ned og kyssede og slikkede mig godt og grundigt i stjernen. Der efter vendte jeg mig om og jeg fingerkneppede til hendes store fryd hendes våde fisse, hun lagde sig oven på mig og kyssede mig samtidig med at hun gnubbede fissen frem og tilbage på min pik til jeg sprøjtede op af maven. Der efter var der tid til endnu engang massage på ryggen, tungen røg hurtigt ned i stjernen igen jeg fik hurtigt jern på og vendte mig om hvor hun gav mig blowjob, gav mig kondom på og satte sig på min pik og red løs samtidig med at hun komplimenterede min store pik, jeg vendte hende om på ryggen og kneppede hende hårdt til jeg kom i endnu en orgasme.

Bag efter fortalte hun at hun var til alt sex bare ikke analsex, og at hun elsker at kysse og slikke røv, da jeg var på vej ud hilste jeg på den anden pige der er på billederne hun er 25 år og der er røget nogle kilo på siden billederne er blevet taget, men en pæn og sød pige, ikke sidste gang jeg kommer der:)

Jamen altså, herligt, og er det ikke netop det vi har eftersøgt ca de sidste 3 - 5 år hvor netop Thaipigerne vil mindre og mindre og for en højre pris?

Så kommer dette sted på banen for fuld skrue lige fra start, Tak til Indehaver :)  endelig sker der noget nyt i Århus siden den dag Cream kom til

Byen for første gang og sagde hej Chaba :)  nå men blot ærgerlig at køen starter ned på Havnen :/ 

Stor Tak til Sukee  for at fremme Kulturbyen og dets Folk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...