Hop til indhold
Sally

Mobilepay

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg sysler med tanken om at få mobilepay, men er lidt i tvivl om hvorvidt der overhovedet er et marked for det?

Hvad siger I? Vil I bruge det, og gør det en forskel for jer, at man modtager mobilepay?

Godt nytår forresten :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Tja, jeg har hørt om GP'ere,  som ikke må bruge Mobilepay for Danske Bank. Årsagen kender jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Får jo tit spørgsmålet om jeg modtager med mobilpay og er klart nemmer for mange men husk der er en begrænsning på hvor meget man vidst kan modtage over et år på den måde lige som at sende ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har brugt mobilepay fordi det er nemt og fordi rigtig mange mænd ønskede at betale sådan

Det fjollede er bare hvis man annoncerer med det vil rigtig mange mænd gerne hænge dig ud som fake eller svindler 

 

Selv den portal man annoncerer på vil gerne give mændene en stor fed advarsel om at man nok er en person uden moral :?: 

men så fandt jeg bare en vending som deres fordømmende censur robot ikke fandt noget amoralsk ved :mrgreen: 

åndssvagt at tvinge sine annoncører til at være kryptiske i stedet for at kunne skrive lige ud af posen

Ding dong for et par klokkere

 

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sally skrev, for 3 timer siden:

Hej med jer

Jeg sysler med tanken om at få mobilepay, men er lidt i tvivl om hvorvidt der overhovedet er et marked for det?

Hvad siger I? Vil I bruge det, og gør det en forskel for jer, at man modtager mobilepay?

Godt nytår forresten :) 

Jeg ville besøge dig med det samme hvis du modtog mobile pay ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
CPHstuderende skrev, for 26 minutter siden:

Grænsen går vist ved 300.000 kr. Herefter skal man have erhvervskonto.

Jeg er heller ikke selv nået grænsen endnu så aner ikke hvad top grænsen er ;) så det godt andre gør ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også det kan være praktisk. De fleste danskere har mobilepay nu - noget andet ville det være med Swift, der slet ikke dækker så mange. Så markedet er der 100 procent.

Jeg er dog ikke sikker på, om der ikke står ens rigtige navn på. Det har jeg som kunde ikke noget problem med. Jeg siger alligevel mit rigtige navn, når jeg kommer ind ad døren. Men landet ligger jo anderledes hos jer piger. Om man kan bruge et "nick" tilsvarende dem her i forum ved jeg ikke.

Men synes også, at det kan gøre det nemmere.

Jeg ville aldrig anklage nogen for at være fake grundet de bruger mobilepay. Forstår ikke lige sammenhængen faktisk..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 48 minutter siden:

 

Jeg er dog ikke sikker på, om der ikke står ens rigtige navn på. Det har jeg som kunde ikke noget problem med. Jeg siger alligevel mit rigtige navn, når jeg kommer ind ad døren. Men landet ligger jo anderledes hos jer piger. Om man kan bruge et "nick" tilsvarende dem her i forum ved jeg ikke.

Mobilepay er skide nemt og dejligt.. Problemet er ikke så meget ens navn.. Det er mere ens nummer.. Meget ubelejligt hvis 100 mænd har ens private nummer.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan rigtig godt li mobilpay. Men jeg kan også godt li at være lidt anonym så jeg vil ikke bruge det og jeg ved man kun må have en mobilpay konto, så det ville ikke være en løsning at have et andet mobil nr + konto. Jeg ville ikke bruge det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo så selvfølgelig kun have sin mobilepay tilknyttet sin arbejdstelefon.. Det ville godt nok være en smule mere besværligt i privatlivet.. Forestiller mig at jeg har haft købt noget af en privat eller de har købt noget af mig med mobilepay de muligvis har spørgsmål til og jeg tager telefonen og siger "Halløjsa frækkert Jennifer her".. hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Man kunne jo så selvfølgelig kun have sin mobilepay tilknyttet sin arbejdstelefon.. Det ville godt nok være en smule mere besværligt i privatlivet.. Forestiller mig at jeg har haft købt noget af en privat eller de har købt noget af mig med mobilepay de muligvis har spørgsmål til og jeg tager telefonen og siger "Halløjsa frækkert Jennifer her".. hahaha.. 

Ha ha ha kunne godt se det sjove i det opkald :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Og det ville være typisk sådan en situation jeg roder mig ud i.. F.eks ligesom manden i toget.. Puha.. 

Ha ha ja det fornemmer jeg og det syntes jeg virkelig er morsomt :D men det er så bestemt også en af dine fordele... manden i toget - det må have været priceless om ikke andet og have set ham hvis han har tjekket sin telefon bagefter ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 3 minutter siden:

Ha ha ja det fornemmer jeg og det syntes jeg virkelig er morsomt :D men det er så bestemt også en af dine fordele... manden i toget - det må have været priceless om ikke andet og have set ham hvis han har tjekket sin telefon bagefter ;-)

Og havde det så bare været en Samsung så havde jeg kunne slette nummer og historiken.. Men nej nej.. Så heldig skulle jeg ikke være.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Og havde det så bare været en Samsung så havde jeg kunne slette nummer og historiken.. Men nej nej.. Så heldig skulle jeg ikke være.. 

Du kan godt få en iPhone guide hvis det var tilfældet... men hey, se det som gratis reklame og måske en ny kunde :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja jeg bruger ikke mobilpay til GP betaling, diskretion for begge er det bedste, for begge, så før jeg besøger en GP så hæver jeg nok til at kunne købe en time, hvis jeg fristes til det, for som nogle af os ved, så er fotos og virkelighed ikke altid lige synkroniseret :) og for en god ordens skyld jeg har ikke tjekket Jennifer :) sidste sætning er en meget generelt kommentar....derudover kan nogen måske få udfordringer når SKAT kommer til at køre med deres overvågningssystemer, o.s.v....

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Mobilepay er skide nemt og dejligt.. Problemet er ikke så meget ens navn.. Det er mere ens nummer.. Meget ubelejligt hvis 100 mænd har ens private nummer.. 

Du kan købe et taletidskort og have dit mobilepay forbundet til det nummer.
Det eneste minus, er at det er besværligt at håndtere, da man skal skifte SIM kort hvergang - medmindre man vil købe en billig smartphone i Bilka til dette formål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, for 11 timer siden:

jeg vil bruge det, så er man da fri, for at fise i  hæve automat.

Ja, for så slipper man også for alle dem, der falder i det der store hul, der er ved hæveautomaterne... (intern joke. De fleste af GP'erne ved, hvad jeg tager om ;) )

Vestegnen skrev, for 10 timer siden:

Tja, jeg har hørt om GP'ere,  som ikke må bruge Mobilepay for Danske Bank. Årsagen kender jeg ikke. 

Jeg tror ikke jeg vil fortælle Danske Bank hvad jeg foretager mig så :D 

aaisha skrev, for 8 timer siden:

Jeg har brugt mobilepay fordi det er nemt og fordi rigtig mange mænd ønskede at betale sådan

Det fjollede er bare hvis man annoncerer med det vil rigtig mange mænd gerne hænge dig ud som fake eller svindler 

 

Selv den portal man annoncerer på vil gerne give mændene en stor fed advarsel om at man nok er en person uden moral :?: 

men så fandt jeg bare en vending som deres fordømmende censur robot ikke fandt noget amoralsk ved :mrgreen: 

åndssvagt at tvinge sine annoncører til at være kryptiske i stedet for at kunne skrive lige ud af posen

Ding dong for et par klokkere

 

Må lige lure, hvad du skriver - for jeg vil jo gerne annoncere med at jeg modtager det ;) 

AlfaN skrev, for 8 timer siden:

Jeg ville besøge dig med det samme hvis du modtog mobile pay ;-)

Du skal være velkommen :wub:  Jeg har nemlig besluttet mig for at modtage mobilepay ;) 

 

Alkoholikeren skrev, for 5 timer siden:

derudover kan nogen måske få udfordringer når SKAT kommer til at køre med deres overvågningssystemer, o.s.v....

Men hvis man har rent mel i posen, betaler skat og moms – så burde det vel ikke være et problem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Mobilepay er skide nemt og dejligt.. Problemet er ikke så meget ens navn.. Det er mere ens nummer.. Meget ubelejligt hvis 100 mænd har ens private nummer.. 

Det har de heller ikke, hvis du opretter en erhvervskonto tilknyttet dit arbejdsnummer ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...