Hop til indhold
Sally

Mobilepay

Recommended Posts

Sally skrev, 1 time siden:

Ja, for så slipper man også for alle dem, der falder i det der store hul, der er ved hæveautomaterne... (intern joke. De fleste af GP'erne ved, hvad jeg tager om ;) )

Har i også en Bermuda hæveautomat der omkring hvor du arbejder:shock:.? Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sally skrev, for 2 timer siden:

Ja, for så slipper man også for alle dem, der falder i det der store hul, der er ved hæveautomaterne... (intern joke. De fleste af GP'erne ved, hvad jeg tager om ;) )

Jeg tror ikke jeg vil fortælle Danske Bank hvad jeg foretager mig så :D 

Må lige lure, hvad du skriver - for jeg vil jo gerne annoncere med at jeg modtager det ;) 

Du skal være velkommen :wub:  Jeg har nemlig besluttet mig for at modtage mobilepay ;) 

 

Men hvis man har rent mel i posen, betaler skat og moms – så burde det vel ikke være et problem?

Så skal jeg bare bruge nogle priser og ydelser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Man kunne jo så selvfølgelig kun have sin mobilepay tilknyttet sin arbejdstelefon.. Det ville godt nok være en smule mere besværligt i privatlivet.. Forestiller mig at jeg har haft købt noget af en privat eller de har købt noget af mig med mobilepay de muligvis har spørgsmål til og jeg tager telefonen og siger "Halløjsa frækkert Jennifer her".. hahaha.. 

To telefoner, to betalingskort, to MobilePay konti? Måske er det muligt ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sally skrev, for 15 timer siden:

Hej med jer

Jeg sysler med tanken om at få mobilepay, men er lidt i tvivl om hvorvidt der overhovedet er et marked for det?

Hvad siger I? Vil I bruge det, og gør det en forskel for jer, at man modtager mobilepay?

Godt nytår forresten :) 

Det ville være skide godt, og det er også bedre for impulskunder der ikke har kontanter i pungen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betaler helst med kontanter, lidt anonymitet er jo godt :)

Jeg har betalt med mp 2 gange, da jeg havde glemt pengene i bilen :huh: men det var ved den faste pige.

Ja så var der engang jeg blev ivrig, men pigen tog ikke mp :D heldigt nok !

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Nej det har jeg ladet fortælle mig.. Hehe.. Så det kun de første 4.. 

De fire første af kundens telefonnummer. De har naturligvis dit, ellers kan de ikke betale ;-) Men hvis du opretter en erhvervskonto med dit arbejdsnummer, så har de jo ikke dit private....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden:

Man kunne jo så selvfølgelig kun have sin mobilepay tilknyttet sin arbejdstelefon.. Det ville godt nok være en smule mere besværligt i privatlivet.. Forestiller mig at jeg har haft købt noget af en privat eller de har købt noget af mig med mobilepay de muligvis har spørgsmål til og jeg tager telefonen og siger "Halløjsa frækkert Jennifer her".. hahaha.. 

Det tager 2 min at ændre mobil nummer ;) så når jeg ved der er en som spørg efter mobilpay så ændre jeg nummer fra privat til arbejds nr. Og endt vagt Wupti til vage til normal og ja har også ændret mit navn så der ikke lige står mit navn ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 3 minutter siden:

Det tager 2 min at ændre mobil nummer ;) så når jeg ved der er en som spørg efter mobilpay så ændre jeg nummer fra privat til arbejds nr. Og endt vagt Wupti til vage til normal og ja har også ændret mit navn så der ikke lige står mit navn ;) 

Jeg troede måske der evt var en begrænsning på hvor mange gange man kan ændre frem og tilbage.? For ellers virker det da ganske overskueligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 18 minutter siden:

De fire første af kundens telefonnummer. De har naturligvis dit, ellers kan de ikke betale ;-) Men hvis du opretter en erhvervskonto med dit arbejdsnummer, så har de jo ikke dit private....

Nej det jo rigtigt nok.. Det da værd at overveje virker det til.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Jeg troede måske der evt var en begrænsning på hvor mange gange man kan ændre frem og tilbage.? For ellers virker det da ganske overskueligt.. 

Jeg har ikke nået en grænse endnu men gør det kun hvis man spørg om det jo ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, Lige nu:

Jeg har ikke nået en grænse endnu men gør det kun hvis man spørg om det jo ;) 

Jeg tænkte faktisk på samme taktik tidligere i dag.. Men fik ikke undersøgt om det var muligt bare lige sådan.. Men det lyder det til.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 4 timer siden:

Ha ha det må være en intern joke... hvad er det for et hul de kære mænd falder i? :-)

Det er en intern joke Jeps.. Men "Jeg skal lige hæve" er en af de typiske undskyldninger mænd der har skiftet mening bruger for at gå igen uden at købe noget.. Hahaha.. Så gå de og kommer aldrig tilbage.. Derfor er jeg kommet frem til at det må være en såkaldt Bermuda hæveautomat vi har omkring marstalsgade.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Det er en intern joke Jeps.. Men "Jeg skal lige hæve" er en af de typiske undskyldninger mænd der har skiftet mening bruger for at gå igen uden at købe noget.. Hahaha.. Så gå de og kommer aldrig tilbage.. Derfor er jeg kommet frem til at det må være en såkaldt Bermuda hæveautomat vi har omkring marstalsgade.. Hahaha.. 

Ha ha ville da aldrig turde møde op uden og have hævet lige penge først :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 18 minutter siden:

Ha ha ville da aldrig turde møde op uden og have hævet lige penge først :shock:

Så ville du nok også blive mistænkt for at være en der bare smutter igen.. Du ville se nogle overraskede damer når du så kom tilbage.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Så ville du nok også blive mistænkt for at være en der bare smutter igen.. Du ville se nogle overraskede damer når du så kom tilbage.. Hahaha..

Ha! Det skulle man måske prøve... "øhm jeg smutter lige ned og hæver penge" og rent faktisk dukke op 5 min efter :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Psykoadam

Mobilpay er en god ting. Men vil man være lidt anonym er der en lille risiko 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interresant tråd. Og har nu læst det hele. Jeg er så den der ALTID har kontanter i lommen. Og så er nok så meget en gammelfar at jeg ikke er nået til mobilpay. :lol:

den nysgerrige skrev, den 5/1/2017 at 09:12:

Ha! Det skulle man måske prøve... "øhm jeg smutter lige ned og hæver penge" og rent faktisk dukke op 5 min efter :-)

Hahahaha.. Ja jeg gad så se teledamens ansigt når man ringer på igen. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 1/4/2017 at 16:25:

Det har de heller ikke, hvis du opretter en erhvervskonto tilknyttet dit arbejdsnummer ;-) 

- som er den eneste måde at gøre det på uden at begå aftalesvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...