Hop til indhold
Brutus

Drenge giver ikke oral til piger ..

Recommended Posts

De ved da ikke hvad de går glip af, de dumme drenge 

http://politiken.dk/debat/debatindlaeg/art5722660/Unge-kvinders-sexlyst-er-ikke-et-tabu-det-er-vores-kønsdele-desværre

Og så bliver de, som gør endog forgudet: "Drenge bliver sat op på en piedestal som nærmest guddommelige, når de går ned på en pige."

Man skulle være ung idag ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

ungrateful bastards, mig en gåde at pigerne acceptere det, konceptet burde være simpelt. Ingen oral til pigen, intet overhovedet til drengen..... Men den tilgang ses jo desværre lige så ofte blandt voksne
Man undres gang på gang over den bagved liggende tankegang..... Mon det er egocentriske tendenser der fylder mere og mere.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hørt det samme fra adskillige unge knejte - møgunger det er hvad de er!

Tænk at man ikke sætter pris på at mærke andres fornøjelse. 

;)

Redigeret af Plantard

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg har haft mange kærester kun to kunne give et ordenligt blowjob, den ene var også professionel GP, ud af 8 er to en lav rating, så........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Fatter ikke deres holdning. Personligt vil jeg faktisk hellere slikke fisse end selv at blive suttet, så vild er jeg med det. Intet er da frækkere end at give nydelse til en dejlig tøs.<3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt underligt med at give/modtage oralt. Med risiko for en shitstorm så vil jeg alligevel give min vinkel på sagen: Jeg giver ALDRIG oralt til en GP - hvorfor skal jeg det?

Jeg kommer hos en GP for at få en på opleveren - ikke for at gøre et forsøg på at give hende en orgasme oralt - så vil hele MIN tid gå med det da det af min erfaring tager en del tid for de fleste kvinder at få orgasme - næ jeg har (desværre) mig-hatten på når jeg besøger en GP.

Det er heller ikke altid så indbydene (mentalt) at skulle have snotten ned i en revne hvor andre lige har været med forskellige organer (tunge/p*k/fingrer) - men det er kun min ydmyge holdning til den sag.

 

God aften fra The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja..... så fik jeg også læst artiklen og fik også lavet lidt baggrunds tjek af pågældende pige.

Jeg er nu ikke overbevist om, at der er tale om en udbredt adfærd blandt. Der er ihvertfald ikke tale om en grundig og valid undersøgelse, det bygger nok snarere på enkeltes mavefornemmelser. Så jeg regner ikke med at min attraktionsværdi nu er steget 100% bare fordi jeg værdsætter at give kvinder oralsex.:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at problemet skyldes at mange piger er for forsigtige og tilbageholdende - hvornår har I sidst mødt en pige privat, der uopfordret har spredt skamlæberne med et par fingre og sat sig op over jeres mund, så I næsten ikke har kunne undgå at komme til at slikke hende?

Nej, de venter hellere til man selv kravler ned og i en eller anden ubekvem stilling selv må ligge og finde vej rundt i bushen :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, for 46 minutter siden:

Det er lidt underligt med at give/modtage oralt. Med risiko for en shitstorm så vil jeg alligevel give min vinkel på sagen: Jeg giver ALDRIG oralt til en GP - hvorfor skal jeg det?

Jeg kommer hos en GP for at få en på opleveren - ikke for at gøre et forsøg på at give hende en orgasme oralt - så vil hele MIN tid gå med det da det af min erfaring tager en del tid for de fleste kvinder at få orgasme - næ jeg har (desværre) mig-hatten på når jeg besøger en GP.

Det er heller ikke altid så indbydene (mentalt) at skulle have snotten ned i en revne hvor andre lige har været med forskellige organer (tunge/p*k/fingrer) - men det er kun min ydmyge holdning til den sag.

 

God aften fra The Bluesman

du er skam ikke alene. jeg deler dit synspunkt 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
badassbluesman skrev, for 59 minutter siden:

Det er lidt underligt med at give/modtage oralt. Med risiko for en shitstorm så vil jeg alligevel give min vinkel på sagen: Jeg giver ALDRIG oralt til en GP - hvorfor skal jeg det?

Jeg kommer hos en GP for at få en på opleveren - ikke for at gøre et forsøg på at give hende en orgasme oralt - så vil hele MIN tid gå med det da det af min erfaring tager en del tid for de fleste kvinder at få orgasme - næ jeg har (desværre) mig-hatten på når jeg besøger en GP.

Det er heller ikke altid så indbydene (mentalt) at skulle have snotten ned i en revne hvor andre lige har været med forskellige organer (tunge/p*k/fingrer) - men det er kun min ydmyge holdning til den sag.

 

God aften fra The Bluesman

:ph34r: Du skal ikke have en shitstorm. Du kommer ind hos en massagepige og betaler hende 12-16-1800 kroner for at få en på opleveren. Når I så går igang er det jo ikke meningen at du skal buge 75% af tiden på noget du ikke har lyst til. Så gal er verden inden for prostitution heller ikke. Selvfølgelig skal du have mig-hatten på og det tror jeg da også de fleste massagepiger er enige i, de sætter da os i centrum, de fleste af dem jeg har mødt. At slikke en massagepiges fisse hvor der forinden ved de sidste kunder måske både har været glidecreme/kondomer, andre mænds tunger, fingre, har du ikke lyst til at slikke fisse af den grund er det da helt fjong og i orden at mene det. Jeg har da også mig-hatten på når jeg besøger en massagepige hvor vi gør det jeg har lyst til og som pigen har lyst til.

At få en selv eller pigen til at gøre noget man/hun kke har lyst kommer der jo aldrig en god oplevelse ud ad for nogen af parterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis pigen viser hun nyder det bruger jeg gerne den halve tid på at forkæle hende, massere hende og kærtegne hendes dejlige krop. Jeg har meget svært ved bare at lade pigen servicere mig - bevares det er da rart men gensidigheden er det bedste :) 

 At give en pige oralsex og iagttage reaktionen, de begyndende ufrivillige små spasmer - konvulsioner - og til sidst klimaks, det er da fantastisk - har på den dyre måde lært at lægge mine briller :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bundstokken skrev, for 6 minutter siden:

Hvis pigen viser hun nyder det bruger jeg gerne den halve tid på at forkæle hende, massere hende og kærtegne hendes dejlige krop. Jeg har meget svært ved bare at lade pigen servicere mig - bevares det er da rart men gensidigheden er det bedste :) 

 At give en pige oralsex og iagttage reaktionen, de begyndende ufrivillige små spasmer - konvulsioner - og til sidst klimaks, det er da fantastisk - har på den dyre måde lært at lægge mine briller :D 

Man kan sagtens opnå gensidighed uden at slikke pigen, og man kan også sagtens give pigen orgamse hvis man bruger sin pik rigtigt :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 1 minut siden:

Man kan sagtens opnå gensidighed uden at slikke pigen, og man kan også sagtens give pigen orgamse hvis man bruger sin pik rigtigt :wub:

Helt klart, jeg tror bare ikke jeg har haft penetrerende sex halvdelen af de over 100 gange jeg har besøgt en glædespige. Jeg er med mine lettere overvægtige, mere end 60 år ikke så god til at ligge der, småsvedende og stønnende og pumpe løs i en pige, ung nok til at være - om ikke mit barnebarn - så nok min datter :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

arh.. Tror nu ikke man skal lægge for meget vægt på en klumme skrevet af en gymnasie pige :D Dog er der mange undersøgelser der viser, at piger er meget tilbageholdende pga. usikkerhed mht. deres krop. Det er for grænseoverskridende og "pinligt" for mange, især unge piger, at sprede benene og lade en mands tunge komme til.

(Jeg kom sent igang med sex og jeg var ved at DØ i starten, når det kom til oral til mig :D )

nu laver jeg denne 

giphy.gif

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 13 minutter siden:

arh.. Tror nu ikke man skal lægge for meget vægt på en klumme skrevet af en gymnasie pige :D Dog er der mange undersøgelser der viser, at piger er meget tilbageholdende pga. usikkerhed mht. deres krop. Det er for grænseoverskridende og "pinligt" for mange, især unge piger, at sprede benene og lade en mands tunge komme til.

(Jeg kom sent igang med sex og jeg var ved at DØ i starten, når det kom til oral til mig :D )

nu laver jeg denne 

giphy.gif

 

så er det jo bare at slikke løs

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, for 3 timer siden:

Det er lidt underligt med at give/modtage oralt. Med risiko for en shitstorm så vil jeg alligevel give min vinkel på sagen: Jeg giver ALDRIG oralt til en GP - hvorfor skal jeg det?

Jeg kommer hos en GP for at få en på opleveren - ikke for at gøre et forsøg på at give hende en orgasme oralt - så vil hele MIN tid gå med det da det af min erfaring tager en del tid for de fleste kvinder at få orgasme - næ jeg har (desværre) mig-hatten på når jeg besøger en GP.

Det er heller ikke altid så indbydene (mentalt) at skulle have snotten ned i en revne hvor andre lige har været med forskellige organer (tunge/p*k/fingrer) - men det er kun min ydmyge holdning til den sag.

 

God aften fra The Bluesman

Jeg mener der er noget fornuftigt i din holdning. Ikke kun det med at tage mig-hatten på, men også i beagtning af at de aller fleste (vover jeg påstå) GP'er først og fremmest vil give sine kunde en god oplevelse og når så en god oplevelse for kunden kræver at pigen får orgasme af en slikketur, så bliver det gerne lidt .... anstrengt for mange af dem. I skulle bare vide hvad de tænker mange gange når i slikker løs .... "er han færdig snart" ...." kan jeg stoppe det nu, eller skal jeg holde det ud lidt til...";)

Selv gir jeg mig kun ned mellem benene på de piger jeg kender meget godt.

I privaten er det dog noget helt andet. Og det er lidt mærkeligt at det lige er machokulturerne der har så svært at go down on their women. På Jamaica er det umandigt at slikke sin kvinde, ligesom i mange afrikanske lande. Og i som beveger jer i thaiuniverset har sikkert bemærket at mange af kvinderne ikke er helt afslappede i den orale situationen. De skal først vaske sig ind og ud og er bestemt ikke bekvemme i situationen. Ikke alle, men mange.

Og nu, når invandrede kulturer blander sig med vores, sker det helt sikkert noget på det orale området. Jeg har hørt lige præcis det fra unge "hårde" drenge at de aldrig kunne tænke sig at .... At siden nogle gør det alligevel er ikke noget de fortæller sine makkere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt så forskellige vi er:-)

Selv synes jeg det er lækrere end det omvendte (og som alle andre elsker jeg også det).

Kunne aldrig drømme om at være sammen med en pige (GP eller ej) - elsker det :-)

Oh well, to each his own...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 4 timer siden:

arh.. Tror nu ikke man skal lægge for meget vægt på en klumme skrevet af en gymnasie pige :D Dog er der mange undersøgelser der viser, at piger er meget tilbageholdende pga. usikkerhed mht. deres krop. Det er for grænseoverskridende og "pinligt" for mange, især unge piger, at sprede benene og lade en mands tunge komme til.

(Jeg kom sent igang med sex og jeg var ved at DØ i starten, når det kom til oral til mig :D )

nu laver jeg denne 

giphy.gif

 

Øv, har du hår på maven? ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skalde skrev, for 8 timer siden:

Fatter ikke deres holdning. Personligt vil jeg faktisk hellere slikke fisse end selv at blive suttet, så vild er jeg med det. Intet er da frækkere end at give nydelse til en dejlig tøs.<3

 

Helt enig med @Skalde der er ikke noget bedre end at slikke en velplejet fisse og stille og roligt mærke reaktionerne fra pigen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det en pige, som jeg har det godt med, så slipper hun ikke for min tunge :). Jeg elsker simpelt at køre hende op i det røde felt ad "Via Oralia", hvor hun ikke længere har kontrol over sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...