Hop til indhold
Brutus

Drenge giver ikke oral til piger ..

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, den 12/12/2016 at 00:46:

Jeg er meget auditiv hvilket betyder at jeg tænder på lyden.. Når jeg kan hører på en mand at han nyder det jeg laver så bliver jeg tændt.. Jeg kender ikke noget værre end mænd der intet siger.. Især når de kommer.. Jeg føler mig snydt på en måde.. Hahaha..   

Ha, det lyder perfekt for mig! Normalt bliver kvinder bekymrede, fordi jeg ofte lyder som om at jeg er i voldsom smerte ... det er bare så overvældende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 1 minut siden:

Ha, det lyder perfekt for mig! Normalt bliver kvinder bekymrede, fordi jeg ofte lyder som om at jeg er i voldsom smerte ... det er bare så overvældende!

Jeg vil dog også indrømme jeg en enkel gang eller 2 er kommet til at grine fordi jeg er blevet overrasket over hvordan gæsten lød da han kom.. Eller ikke så meget grint af lyden han kom med som jeg grinte over min egen forskrækkelse.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 7/12/2016 at 20:45:

Så dårlig mange er til oralsex, gør næsten at jeg alligevel vil betakke mig. :D

Jeg er glad for, at der står næsten , @Iscenesat Virkelighed for dig ville jeg da gerne slikke og nyde at slikke. Jeg har læst din profil og det er lige mig, at slikke en som vil nyde at blive slikket dejligt.

Du ser skøn ud.

Håber vi ses en dejlig dag. Glædelig jul ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha jeg elsker at slikke en kvinde. Jeg bliver totalt tændt af at mærke at hun vrider hendes krop af min tunges legende med hendes våde fisse. Jeg nyder også at høre at hun stønner sagte til en start og er næsten ved at komme når hun nærmest skriger når hun får orgasme. Mmmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, den 11/12/2016 at 10:27:

:lol:

oralsex betyder jo heller ikke , at det skal ende med orgasme ? ;) 

Når jeg sutter på en pik, så er sjældent med henblik på at manden skal komme 

- men for at tænde ham , høre hans vejrtrækning ændre sig til ophidselse og for at gøre ham klar og lystig til sex . 

Ligeledes anser jeg også det omvendte - når jeg bliver slikket. 

Men hvis jeg får orgasme via oralsex, så er jeg da langt fra stilnet af og tilfreds ? Det er manden jo heller ikke ? 

Det tager altså flere timer at mætte mig seksuelt , hvis jeg først bliver tændt . Jeg skal helst fodres konstant - uden pauser - i de timer det tager

Ellers bliver jeg ikke mæt .

Om jeg får en enkelt orgasme eller to har bestemt intet at sige - for der skal meget mere til , før jeg føler mig helt mættet 

Min håndbruser er simpelthen det bedste redskab til at kunne stimulere mig på klitoris - området-.

Ofte ligger jeg i flere timer ude i bruseren og jeg kan næsten ikke rejse mig bagefter , fordi jeg er så træt af alle de orgasmer.

Men det betyder altså ikke, at jeg er mæt . Jeg kan sagtens modtage pik i flere timer bagefter.

For det er jo to forskellige slags tilfredsstillelse ( for mig er det i hvert fald ) Og hvis jeg kun er blevet stilnet tilfreds på det ene punkt , så er jeg jo ikke mæt på det andet punkt.

Selvom man slukker tørsten, betyder det jo ikke , at man også slukker sulten ?

Jeg kan sagtens have masser af sex hver dag uden at synes at jeg får sex nok. Det sker faktisk ret sjældent at jeg synes at jeg får sex nok . 

Men det betyder jo ikke at jeg ikke værdsætter og synes at det sex jeg har fået i løbet af dagen , ikke er rart ? 

Ren hypotetisk kan man vel formulere det som, at hvis man elsker appelsiner og hvis man er sulten, så er det jo pragtfuldt at spise en appelsin og man nyder at indtage appelsinen i fulde drag. Men appelsiner stilner jo ikke ens sult og de mætter ingen, uanset hvor godt de smager. 

Sådan har jeg det med det sex . 

Så om man vil slikke eller ej, det nyder jeg ikke tingene mindre af. Og igen så forventer jeg jo heller ikke at man kommer når jeg går ned på knæ og sutter pik. 

Jeg tigger og beder ofte folk om at prøve igen hvis de er kommet i den akt hvor jeg sutter pik. Eller hvis de kun kommer en gang.

For det første , så betaler folk jo for at få stilnet deres seksuelle lyster. Og hvis jeg ikke har formået at tømme folk helt og aldeles og stilne deres seksuelle sult inden vores veje skilles , så synes jeg da ikke at de har fået ret meget for deres penge ? 

Jeg plejer at sige, at man skal smede imens jernet er varmt - og mange er stadig stive lige efter at de kommer . Ergo, jernet er stadigt varmt :D 

Og hvis manden helst ser at man lige ligger lidt og holder pause, så gør jeg hvad jeg kan for at han får lyst igen bagefter. naturligvis er det for min egen skyld , for at få mere pik - men det er da lige så meget for mandens skyld . Jeg synes da at det er mange penge at kaste efter en pige, hvis man som pige ikke engang formår at stile en tilfreds .

Jeg ville i hvert fald blive skuffet, hvis jeg som kunde have betalt en pige for sex og hvis pigen ikke formåede andet end en enkelt omgang , hvis jeg nu kunne klare to eller tre omgange inden tiden er gået ? 

Og nu har jeg glemt hvad tråden egentlig handler om , fordi jeg har ladet mig rive med af alt det snak om sex :P 

 

 

 

Hold da kæft :-) man ville både elske og besøge dig og være lidt bange, du er jo umættelig på den gode måde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den Wednesday, December 07, 2016 at 20:37:

Endnu en grund til at jeg ikke vil tage unge fyre ind. Jeg elsker nemlig oral og det begge veje :P

Är det verkligen skillnad på yngre och äldre eller är det från person till person?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sixtynine skrev, for 18 minutter siden:

Är det verkligen skillnad på yngre och äldre eller är det från person till person?

Jeg tror da at nogle unge også godt kan lide og slikke en lækker fisse, så jeg vil ikke være den som skærer alle over 1 kam, men jeg er nu mere til de ældre fyre og de slipper virkelig den tunge løs som jeg godt kan lide det. Det bare at køre den rundt dernede, som om man ikke havde fået fisse længe. Så tænder Milfen :lol:. Jeg har desværre oplevet 1 enkelt gang, at fyren var ved at kløjse i mine safter så denne oplevelse var ikke helt så god igen især da vi havde aftalt 3 timer. Det laaaaaaang tid UDEN at missen bliver rørt. Kunne i forestille jer, at pigen i er sammen med IKKE ville sutte jeres pik ? :-o:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 8/12/2016 at 06:50:

Er det en pige, som jeg har det godt med, så slipper hun ikke for min tunge :). Jeg elsker simpelt at køre hende op i det røde felt ad "Via Oralia", hvor hun ikke længere har kontrol over sig selv.

Det kunne jeg godt tænke mig at prøve BX :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt at se at de fleste glædespiger herinde kan lide at blive slikket af kunden. Selv om jeg betaler er det en forøgelse at begge har noget ud af et besøg og jeg forstår ikke  de piger som ikke selv vil have noget ud af det.

Jeg vild med at se pigen kommer og når man kan mærke at hun har vellyst i hele kroppen. Det er med til at give den gode oplevelse. Det er specielt godt hvis pigen er så meget med at hun holder fast i mit hover, min hånd eller hvad hun kan få fat i og viser at hun nyder legen til fulde. Jeg har da også fået at vide, af mange piger, også mange professionelle, at jeg er helt fantastisk til at slikke og de beder nærmest om en tur mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er sgu da ikke for kvikke , 
tror de fleste af os mænd holder meget af at slikke en kvinde, jeg ved da ihvertfald at jeg gør *G*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste herinde er åbenbart rørende enige om, at det er skønt at slikke en dejlig fisse :-)  Jeg forstår heller ikke, hvis de helt unge mænd ikke bryder sig om det! What???

For mig er der ikke noget bedre, end at mærke hendes reaktioner, tirre hende og pirre hende. Det er helt utroligt tilfredsstillende for mig, at jeg mærker og føler, hvordan hendes krop og åndedræt og muskler reagerer, når jeg slikker hende og varierer meget, for at finde frem til lige præcis, hvordan hun bedst kan lide det. Som regel nyder jeg at slikke meget rundt om clitoris, og kysse, nappe, slikke, strejfe og pirre hele hendes underliv, varmt, blødt, tungespids... og så hele den varme tunge blødt og kærligt, og så væk igen.. Jeg nyder især at mærke, hvordan hun kommer til at sukke efter at blive tilfredsstillet, når jeg har pirret hende længe nok. Og det kan heldigvis tage laaang tid.

Min ekskæreste var temmelig utålmodig, og samtidig med at hun nød det, så frustrerede det hende også, at jeg hellere ville give hende en lille pause efter hendes orgasme, og derefter slikke hende igen til en ny orgasme... 3-4-5 gange i træk, i stedet for at kneppe hende. Jeg nyder i dén grad at tilsidesætte min egen lyst efter udløsning og i stedet koncentrere mig og at give hende maks nydelse. Og når jeg så endelig gav hende pik, fordi hun krævede det NU!!, så var hun helt grotesk liderlig efter pik og efter at mærke, at min pik sprøjtede i hende - og efter min udløsning slikke jeg hende straks til endnu en orgasme. Sådan var og er det perfekte knald for mig :-)

Men mange gange slikkede jeg hende til flere orgasmer, og lige som for at vise, hvor meget hendes nydelse betød for mig, så kneppede jeg hende "i pauserne" mellem at jeg slikkede hende - men uden at jeg selv fik udløsning. Og til sidst når hun var tilfredsstillet efter x antal orgasmer, så nød jeg og nussede hendes afslappede krop og jeg nød især, at jeg kunne føle mig så tilfredsstillet uden at jeg selv havde fået udløsning. Og ja, det betød at jeg ofte lagde mig til at sove med total stiv pik og med et kæmpe smil af glæde over at please hende og ikke mig selv.

Mænd kan også være pleasere :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den 27. december 2016 at 10:18:

Det kunne jeg godt tænke mig at prøve BX :)

Skal BX ikke være blå? Ser lige han er startet op som Gigolo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...