Hop til indhold
Bondageguy36

Er scor.dk pengene værd ?

Recommended Posts

Jeg var på Scor.dk for 6-7 år siden, og jeg tror, jeg mødte 3-4 kvinder der, hvoraf jeg så to af dem flere gange til sexaftaler, så jeg var ganske godt tilfreds med mit udbytte set i forhold til tid, jeg brugte på det...

Hvordan scor.dk er nu, ved jeg ikke, men min erfaring fra dengang er, at det allervigtigste ikke nødvendigvis er udseende og kropsbygning, for jeg er/var bestemt ikke nogen skønhed og har heller ikke vaskebræt! Det vigtigste er at LÆSE profilteksten og have den som det primære udgangspunkt for en evt. henvendelse, for ligesom i på alle andre datingsites og generelt irl, så kommer man klart længst med at vise interesse og opmærksomhed til pigen. Behandl dem med respekt, vis interesse og sørg for, det ikke virker som om, hun er nummer 23, du skriver til indenfor den sidste time! ;)

God jagt hvorend du finder dine jagtmarker!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, den 5/12/2016 at 21:12:

 

Og ved godt Facebook ikke er dating sted mennn der er sgu også mange møg frække sider der inde og mange hemmelige som man skal se om man kan komme ind i så muligheder er der det er bare med at finde dem ;) 

Ha ha, nu bliver man jo helt nysgerrig! Hvad hedder disse sider på FB? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hrlejlighedsvis skrev, for 7 minutter siden:

Ha ha, nu bliver man jo helt nysgerrig! Hvad hedder disse sider på FB? :D

Jeg må tilslutte mig. Jeg har aldrig hørt om disse sider på FB før, så det er også helt nyt for mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Hrlejlighedsvis skrev, for 22 minutter siden:

Ha ha, nu bliver man jo helt nysgerrig! Hvad hedder disse sider på FB? :D

 

Kindhesten80 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg må tilslutte mig. Jeg har aldrig hørt om disse sider på FB før, så det er også helt nyt for mig. :)

Nu er nogen af grupperne jo hemmelige og kan ikke søges havnede i dem ved at melde mig ind sd grupper og blev derfra tilføjet længer og længer ind ;) men den ene heder HARDCORE !!! Men hemmelig gruppe og har lige måtte ind og tjekke for bruger ikke selv de sider og lige lukket den fb side op igen for at kigge og så der en frække frirum21+ men ved ikke om den er ved at dø ud men startede i en sugardaddy søger piger grupper og røg jeg ind i alle de hemmelige og hemmelige sd søger sb grupper ;) så nu ved i hvad aften skal gå med :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Scor.dk er pengene værd, hvis du er en pige der vil have lidt selvtillid på kontoen. De fleste kvindeprofiler derinde ævler og kævler om ideelle parforhold og de sædvanlige 10.000 kriterier du skal opfylde bare for at "få lov" til at kontakte hende. 

Alt den tid, plus de 149 gange X måneder du skal være medlem, er penge og tid bedre givet ud på en kanonoplevelse med en prof! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Scor.dk er rigtig godt også hvis man har specielle behov.

Det virkelige krav er at man skal være i stand til at samtale med mennesker. Man skal kunne flirte. man skal kunne tolke signaler osv. Helt som i det rigtlige liv.

Hvis man ikke kan flirte  så er det virkelig op ad pakke. Lars Bøvski kan så ligeså godt undgå at blive medlem, spare pengene og købe lidt tid med en dame.

For  andre så er der masser af villige damer, par og mænd der bare venter på selskab... og ikke at forglemme masser af gratis dejlig og fræk sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LuzGalore skrev, for 14 minutter siden:

Scor.dk er pengene værd, hvis du er en pige der vil have lidt selvtillid på kontoen. De fleste kvindeprofiler derinde ævler og kævler om ideelle parforhold og de sædvanlige 10.000 kriterier du skal opfylde bare for at "få lov" til at kontakte hende. 

Alt den tid, plus de 149 gange X måneder du skal være medlem, er penge og tid bedre givet ud på en kanonoplevelse med en prof! 

Er overbevist om at særligt de datingsider som reklamerer med hurtige forhold og sex, ikke er pengene værd. Antallet af mænd i forhold til kvinder er simpelthen for stort, og som en konsekvens anlægger mange kvinder en prinsesse mentalitet grundet den alt for store opmærksomhed. Der er nok en del flere kvinder på Sugardaters, men her skal du så også betale for det. Opvarte dem i hoved og røv, og bagefter føle dig taknemmelig. 

Jeg er derfor helt enig med dig. Vil du have et mere længevarende forhold, så søg det et andet sted. Gerne et hvor kønsbalancen er noget bedre. Hvis du bare vil have sex, så er en GPer langt at foretrække. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...