Hop til indhold
Bondageguy36

Er scor.dk pengene værd ?

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, for 13 minutter siden:

hej 

IMG_6456.JPG

:lol:

 

obs. Man skal ikke poste billeder af pikken, hvis den ikke er hård..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og OBS OBS mænd OG piger, bær OBS på jeres omgivelser. Frække billeder i et rodet eller beskidt værelse er SÅ kikset!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 2 minutter siden:

Og OBS OBS mænd OG piger, bær OBS på jeres omgivelser. Frække billeder i et rodet eller beskidt værelse er SÅ kikset!

Har jeg allerede skrevet, men mænd lytter nok mere til dig ;)

Ellers vil jeg igen henlede opmærksomheden på denne blog med flere hundrere dick pics:  http://critiquemydickpic.tumblr.com/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

Har jeg allerede skrevet, men mænd lytter nok mere til dig ;)

Ellers vil jeg igen henlede opmærksomheden på denne blog med flere hundrere dick pics:  http://critiquemydickpic.tumblr.com/

Jeg var ikke klar over at Tinder var fyldt med fake profiler? Fra bekendte og venner har jeg ellers hørt at det skulle være ganske reelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 35 minutter siden:

Kan godt være at den er slap, men jeg er bange for, at den er større end min, når den er hård:oops::ph34r:

Jeg er ret glad for din :oops::wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 1 time siden:

Jeg var ikke klar over at Tinder var fyldt med fake profiler? Fra bekendte og venner har jeg ellers hørt at det skulle være ganske reelt. 

Arh OK, så galt er det slet ikke. Der er bare en del profiler med billeder af meget attraktive, yngre kvinder, som dækker over en eller anden slags fusk. Men langt de fleste virker troværdige. I sagens natur (jeg er kræsen) så får jeg bare flest matches med falske ... Så der er mange falske men der er jo altså helt vildt mange i alt ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 22 minutter siden:

Arh OK, så galt er det slet ikke. Der er bare en del profiler med billeder af meget attraktive, yngre kvinder, som dækker over en eller anden slags fusk. Men langt de fleste virker troværdige. I sagens natur (jeg er kræsen) så får jeg bare flest matches med falske ... Så der er mange falske men der er jo altså helt vildt mange i alt ...

Nå så er jeg mere rolig. 

Mere generelt, det jeg har kunnet læse mig til er at der er rigtig mange af denne slags dating sites som er fyldt med fusk og falske profiler. Jeg er derfor meget forsigtig med at melde mig på steder som kræver betaling. Meget af det lader virkelig ikke til at kunne betale sig. Sugar daters syntes jeg fx. er noget lort på mange måder, men dets force er at der er relativt få falske profiler. Til gengæld er det godt besat med golddiggers og rådne personligheder. :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 30 minutter siden:

Arh OK, så galt er det slet ikke. Der er bare en del profiler med billeder af meget attraktive, yngre kvinder, som dækker over en eller anden slags fusk. Men langt de fleste virker troværdige. I sagens natur (jeg er kræsen) så får jeg bare flest matches med falske ... Så der er mange falske men der er jo altså helt vildt mange i alt ...

Forøvrigt, hvad gør du specifikt for at spotte de falske profiler? Det er ret ofte at det kan være svært at se det umiddelbart. Jeg gætter på at det er dialogen der meget hurtigt kan afsløre en falsk profil. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man tiltrække kvinders opmærksomhed IRL kan man det i udgangspunktet også på diverse site. Omvendt skal man nok ikke forvente at kunne downloade en sexpartner eller kæreste på nettet, hvis man ikke mestre den disciplin irl 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Kan man tiltrække kvinders opmærksomhed IRL kan man det i udgangspunktet også på diverse site. Omvendt skal man nok ikke forvente at kunne downloade en sexpartner eller kæreste på nettet, hvis man ikke mestre den disciplin irl 

Helt enig. Der er ikke noget der bliver specielt meget lettere bare fordi man interagerer på nettet. På nogen punkter vil jeg nærmest sige tværtimod. Eneste fordel er at du er et sted hvor der formidles kontakt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 6 timer siden:

Helt enig. Der er ikke noget der bliver specielt meget lettere bare fordi man interagerer på nettet. På nogen punkter vil jeg nærmest sige tværtimod. Eneste fordel er at du er et sted hvor der formidles kontakt. 

Haha, jeg kan altså godt love jer for, at jeg har været på date med nogen jeg aldrig ville kunne komme i kontakt med "irl" medmindre vi fx arbejdede sammen. Jeg kan ikke det der med at bappe en kontakt op fra slap med en fremmed kvinde jeg er tiltrukket af irl. Det skal være en der når at "opleve" mig over lidt tid hvis det skal have en chance. Der kan netkontakt gøre nogle ting lidt lettere for en skriftglad.

 

Kindhesten80 skrev, for 6 timer siden:

Forøvrigt, hvad gør du specifikt for at spotte de falske profiler? Det er ret ofte at det kan være svært at se det umiddelbart. Jeg gætter på at det er dialogen der meget hurtigt kan afsløre en falsk profil. 

Efter matches med nogle af dem er de fleste ikke så svære at genkende, men jeg kan være i tvivl. Generelt er der ikke mange meget yngre, der matcher ældre fyre, men har dog været på et par dates med 20 år yngre kvinder (som ikke var gold diggers). Så de fleste af de matches vil efterhånden i en dialog have dig over på en anden platform og så kan fx forslag om billeder eller abonnementer begynde. Yuusk-spammerne skriver det i teksten. Ellers er det som regel et godt tegn med et lidt for godt billede og kun et eller to billeder i alt og ingen tekst. Også eksempler på sære "tilknytninger" fx står der som udgangspunkt en uddannelsesinstitution/arbejdsplads hentet fra facebook (kan redigeres/skjules) og der har jeg set nogle sære eksempler, hvor det ikke virker som en joke (men nogle bruger det til at lave sjov - det er noget andet). Nogle matches billedsøger jeg inden jeg skriver, men det er besværligt. Fandt ikke "Sofie" som jeg skriver om i "falsk markedsføring," jf link. Men hendes billeder er taget fra en jysk piges instagram, selvom tinderprofilen er i Kbh, viser det sig. :-)

 

Men man kan finde alle mulige. Er også stødt på udenlandske GP'er eller endda et par herboende thaimassører :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd kom vidst ud på et sidespor. 

 

Men dog tak for de forskellige indput, selvom jeg ikke blev meget klogere. 

 

SD er prøvet, men kræver utrolig meget arbejde, og der er utrolig mange useriøse profiler. 

 

Jeg leder vel bare efter nogle kvinder der vil udleve nogle for mig spændende fantasier. 

 

Det gør ikke noget fod mig om jeg skal betale, jeg er bestemt heller ikke nærig, men det er godt nok hårdt arbejde at overhovedet at få kontakt, til trods for at jeg er sober og respektfuld i mine henvendelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilke svar havde du forventet? Der kommer ikke til at stå en horde af kvinder, som håber på at netop de kan være med til opfylde din næste fantasi, hverken på Scor eller SD.

Har du overhovedet overvejet at gribe det anderledes an, nu det tilsyneladende ikke rigtig virker? Måske skal du finde et andet virkemiddel, end dine lommepenge? 

Du finder ikke bare lige en kvinde, til at give dig din næste udløsning, uden at give lidt af dig selv, de fleste kvinder vil gerne feteres og føle at der er en oprigtig interesse for hende, hele hende! - Ikke bare for hendes bryster og fisse, ingen kvinde har lyst til at føle sig degraderet til et onaniredskab.

Årh, måske sidder der en håndfuld kvinder der tænder på netop dét, men du ved, nålen og høstakken..

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 5/12/2016 at 15:28:

Uden at vide det, så vil jeg tro at det skal arbejdes endnu hårdere på Scor? Altså medmindre du er enormt charmende og har en abnormt stor pik, du kan sælge dig selv på. - Jeg er selv markant sværere at lokke til noget som helst, som privatperson på Scor, ja nærmest frigid! :P

Mén igen, 149 kr pr. måned vælter vel næppe budgettet?

 

Det er faktisk sandt , du er temmelig svær at få i tale derinde omend jeg endda altis har opført mig pænt *G*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 22 timer siden:

Hm altså min pik grænse er lidt lavere end @Iscenesat Virkelighed (Tror vi blev enige i chatten om at hun ville ha 14 cm i omkreds og jeg var mere til 12 cm i omkreds?)
 

Men altså på Scor leder jeg mest efter piger, hvis jeg kigger efter mænd derinde, leder jeg efter dem, der ser mega godt ud, har en lækker krop, stor pik og ikke er mega kiksede eller oversmarte..

 

Crap .....  så røg jeg på de mål *GGGG*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 11 timer siden:

Haha, jeg kan altså godt love jer for, at jeg har været på date med nogen jeg aldrig ville kunne komme i kontakt med "irl" medmindre vi fx arbejdede sammen. Jeg kan ikke det der med at bappe en kontakt op fra slap med en fremmed kvinde jeg er tiltrukket af irl. Det skal være en der når at "opleve" mig over lidt tid hvis det skal have en chance. Der kan netkontakt gøre nogle ting lidt lettere for en skriftglad.

 

Efter matches med nogle af dem er de fleste ikke så svære at genkende, men jeg kan være i tvivl. Generelt er der ikke mange meget yngre, der matcher ældre fyre, men har dog været på et par dates med 20 år yngre kvinder (som ikke var gold diggers). Så de fleste af de matches vil efterhånden i en dialog have dig over på en anden platform og så kan fx forslag om billeder eller abonnementer begynde. Yuusk-spammerne skriver det i teksten. Ellers er det som regel et godt tegn med et lidt for godt billede og kun et eller to billeder i alt og ingen tekst. Også eksempler på sære "tilknytninger" fx står der som udgangspunkt en uddannelsesinstitution/arbejdsplads hentet fra facebook (kan redigeres/skjules) og der har jeg set nogle sære eksempler, hvor det ikke virker som en joke (men nogle bruger det til at lave sjov - det er noget andet). Nogle matches billedsøger jeg inden jeg skriver, men det er besværligt. Fandt ikke "Sofie" som jeg skriver om i "falsk markedsføring," jf link. Men hendes billeder er taget fra en jysk piges instagram, selvom tinderprofilen er i Kbh, viser det sig. :-)

 

Men man kan finde alle mulige. Er også stødt på udenlandske GP'er eller endda et par herboende thaimassører :)

Jeg kan godt se at du har en pointe. Man kan lige pludselig få nogen i tale som det kan være meget svært at snakke med i den virkelige verden. Det er trods alt nok lettere at bryde isen når man kan nøjes med at skrive en mail. 

Tak for tipsene. Ja naturligvis er der nogle tegn man skal være opmærksom på. Specielt når noget virker lidt for godt til at være sandt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 timer siden:

Hvilke svar havde du forventet? Der kommer ikke til at stå en horde af kvinder, som håber på at netop de kan være med til opfylde din næste fantasi, hverken på Scor eller SD.

Har du overhovedet overvejet at gribe det anderledes an, nu det tilsyneladende ikke rigtig virker? Måske skal du finde et andet virkemiddel, end dine lommepenge? 

Du finder ikke bare lige en kvinde, til at give dig din næste udløsning, uden at give lidt af dig selv, de fleste kvinder vil gerne feteres og føle at der er en oprigtig interesse for hende, hele hende! - Ikke bare for hendes bryster og fisse, ingen kvinde har lyst til at føle sig degraderet til et onaniredskab.

Årh, måske sidder der en håndfuld kvinder der tænder på netop dét, men du ved, nålen og høstakken..

Jeg kan godt se hvad din pointe er, men din fremstilling virker på mig lidt for idealiseret. Nu taler jeg ud fra egne erfaringer fra et site som SD, og her er mit klare indtryk at det meste går op i penge. Jeg kan betro dig at der er ganske mange kvindelige profiler på et sted som SD som absolut ikke giver lidt af sig selv, men er komplet opslugt af tanken om at malke en daddy for så mange penge som muligt. Og det er måske forskellen, at kvinder gratis kan melde sig til, og dermed investere meget lidt i en profil, mens mændene skal betale for at være tilmeldt.

Jeg kan garantere dig for,  at jeg er stødt på nogen af de mest horrible golddigger agtige profiler på det site. Her overgår virkeligheden nogen gange ens fantasi. Og nej, jeg mener ikke at det er rimeligt at ens høflige forespørgsler bliver ignoreret eller besvaret totalt respektløst. Er man ikke interesseret kan man jo altid høfligt afvise.  Så jeg må indrømme at jeg sagtens kan forstå Bondageguys pointe, selvom jeg ikke syntes at mit forløb har været så greelt. Man kan bare ikke løbe fra at sådan et type site vil have en tendens til at tiltrække nogen meget moralsk anløbne typer af personer. Både af han og hunkøn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 timer siden:

Hvilke svar havde du forventet? Der kommer ikke til at stå en horde af kvinder, som håber på at netop de kan være med til opfylde din næste fantasi, hverken på Scor eller SD.

Har du overhovedet overvejet at gribe det anderledes an, nu det tilsyneladende ikke rigtig virker? Måske skal du finde et andet virkemiddel, end dine lommepenge? 

Du finder ikke bare lige en kvinde, til at give dig din næste udløsning, uden at give lidt af dig selv, de fleste kvinder vil gerne feteres og føle at der er en oprigtig interesse for hende, hele hende! - Ikke bare for hendes bryster og fisse, ingen kvinde har lyst til at føle sig degraderet til et onaniredskab.

Årh, måske sidder der en håndfuld kvinder der tænder på netop dét, men du ved, nålen og høstakken..

Hvor fanden kom det lige fra ???? 

Du er da helt fjern at høre på ? Jeg har intet talt eller skrevet om de ting du nævner, du kender da ikke mig på nogen måder, du udtaler dig på et yderst spinkelt grundlag. Men hvis det er tonen, så behøver jeg ikke bruge mere tid her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 27 minutter siden:

Jeg kan godt se hvad din pointe er, men din fremstilling virker på mig lidt for idealiseret. Nu taler jeg ud fra egne erfaringer fra et site som SD, og her er mit klare indtryk at det meste går op i penge. Jeg kan betro dig at der er ganske mange kvindelige profiler på et sted som SD som absolut ikke giver lidt af sig selv, men er komplet opslugt af tanken om at malke en daddy for så mange penge som muligt. Og det er måske forskellen, at kvinder gratis kan melde sig til, og dermed investere meget lidt i en profil, mens mændene skal betale for at være tilmeldt.

Jeg kan garantere dig for,  at jeg er stødt på nogen af de mest horrible golddigger agtige profiler på det site. Her overgår virkeligheden nogen gange ens fantasi. Og nej, jeg mener ikke at det er rimeligt at ens høflige forespørgsler bliver ignoreret eller besvaret totalt respektløst. Er man ikke interesseret kan man jo altid høfligt afvise.  Så jeg må indrømme at jeg sagtens kan forstå Bondageguys pointe, selvom jeg ikke syntes at mit forløb har været så greelt. Man kan bare ikke løbe fra at sådan et type site vil have en tendens til at tiltrække nogen meget moralsk anløbne typer af personer. Både af han og hunkøn. 

Jeg ved ingenting om SD, mén alligevel en del om Scor OG kvinder.

Jeg tror at jeg var på SD i noget der ligner en uge og det viste sig tilsyneladende bare at gå ud på at få mest mulig sex, for så lidt cash som overhovedet muligt, altså en fuldstændig misforståelse af konceptet? Så netop derfor forstår jeg egentligt godt de høje forventninger kvinderne derinde har, forhåbentlig skræmmer det de værste bøvhoveder væk. :D 

På Scor er det ikke OK at tilbyde sex for penge, eller omvendt, så når det er ude af ligningen er man bare nødt til at have noget at byde på som menneske.

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bondageguy36 skrev, for 11 minutter siden:

Hvor fanden kom det lige fra ???? 

Du er da helt fjern at høre på ? Jeg har intet talt eller skrevet om de ting du nævner, du kender da ikke mig på nogen måder, du udtaler dig på et yderst spinkelt grundlag. Men hvis det er tonen, så behøver jeg ikke bruge mere tid her. 

Træk vejret, tæl til 10... 1 2 3 4 5 5 7 8 9 10 og prøv så at læs mit indlæg igen, med fornyede energi. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 30 minutter siden:

Jeg ved ingenting om SD, mén alligevel en del om Scor OG kvinder.

Jeg tror at jeg var på SD i noget der ligner en uge og det viste sig tilsyneladende bare at gå ud på at få mest mulig sex, for så lidt cash som overhovedet muligt, altså en fuldstændig misforståelse af konceptet? Så netop derfor forstår jeg egentligt godt de høje forventninger kvinderne derinde har, forhåbentlig skræmmer det de værste bøvhoveder væk. :D 

På Scor er det ikke OK at tilbyde sex for penge, eller omvendt, så når det er ude af ligningen er man bare nødt til at have noget at byde på som menneske.

Jeg skal bestemt ikke udelukke at der er forskel på Scor.dk og SD. Det tyder det umiddelbart på, og det er selvfølgelig pengene der gør udslaget. Og når pengene forsvinder ud af ligningen, eller i det mindste får en mindre fremtrædende rolle, er det personlighed, stil, etc. der betyder meget mere. Så jeg er enig her. 

Ja der er uden tvivl en masse mænd på SD der prøver at få mest mulig sex for så lidt investering som muligt. Omvendt er der også rigtig mange kvinder derinde som prøver at få størst mulig indkomst ved så lidt investering som muligt. Det er 2 sider af samme sag. Når dette er situationen burde begge parter selvfølgelig indse at man ikke kommer let til noget. Det giver ganske enkelt ikke mening at kvinderne har så høje forventninger, og det samme gør sig gældende for mændene. Og desværre tror jeg ikke det skræmmer de værste bøvhoveder væk, hverken af hun eller hankøn. For der vil altid komme nye personer ind  fra højre, som ikke kender markedet, og ikke vil leve op til forventningerne. De bliver selvfølgelig klogere efter kort tid. 
Jeg spår derfor at SD vil tage en langsom deroute, lidt ligesom med Scor.dk, når rygtet begynder at sprede sig, at stedet er præget af en dårlig kultur og at man skal arbejde hådt for sagen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Nogle år siden jeg har været på Scor

På det tidspunkt synes jeg ikke det tiltrak. Generelt var der alt for mange Mænd om alt for få Kvinder. Og de få tilstedeværende Kvinder var nærmest Nonner :-D  Synes egentlig det var noget lettere at score i virkeligheden. 

Havde nogle enkelte la la oplevelser fra Scor, men var også heldig at støde ind i en sød Swingerpige. Hun lånte mig ud til veninderne en vældig snild ordning. 

Men ellers synes jeg Scor er hårdt arbejde og generelt præget af få Kvinder som har meget høje tanker om sig selv og holder sig oppe på pedistalen grundet det store antal liderlige Mænd. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Bebop skrev, den 5. dec. 2016 at 21:34:

Har jeg allerede skrevet, men mænd lytter nok mere til dig ;)

 

Det er altid kloge ord når det kommer fra en Pige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...