Hop til indhold
Sofiala

Besøg om eftermiddagen?

Recommended Posts

Man kommer langt omkring i denne tråd fra dårlig belægning lørdag og søndag eftermiddag til prispolitik.

Det første først, som tråden også starter med. Jeg kan godt forstå, der ikke er kunder om eftermiddagen lørdag og søndag. På dette tidspunkt er man hjemme hos familien og det er for tidligt at gå i byen. Personligt er mine besøg altid omkring fyraften på hverdage. Man kan holde fri en time før og stadig komme hjem til nogenlunde normal tid og samtidig få lettet trykket. Derfor kan det også undre at mange klinikker skifter piger kl. 16.00, da det for mig at se må være det bedste tidspunkt. Hvis man vil have en bestemt pige og ikke den anden pige, på en klinik, kan det betyde et fravalg på grund af usikkerheden om man kan få hende.

Vedrørende priser, så kan jeg vælge bredt på skalaen efter hvilken lyst jeg har. Hvis jeg har lyst til også at tale med et fornuftigt menneske vælger jeg min faste glædespige, hvilket er lidt specielt da vi efterhånden kender hinanden ret godt og  kan tale fornuftigt om mange ting som ikke nødvendigvis er sex og lignende. Hvis jer trænger til en omgang med kvindelig omsorg og få lettet trykket, men uden behov for en dyb samtale vælger jeg Dasy Club, eller tilsvarende, med søde piger, god service og rimelige priser. Ellers kan jeg finde en udenlandsk pige som ser sød ud, har en rimelig pris og som ikke har mange tillæg og forbehold.

Mit valg af danske piger meget begrænset. Der kan da være situationer hvor jeg har lyst hertil og så betaler prisen, selv om jeg syntes den er i overkanten. Dermed er der hos jeg danske piger ofte tale om et fravalg af pengemæssige grunde. Jeg kan godt forstå, at i skal have omkostningerne hjem, men som nogen af jer skriver her er der også lange ventetider. I kunne beholde halvtime prisen, hvor i ikke ligger meget langt fra de velrenommerede udenlandske piger. På timeprisen er der derimod et stort spring fra 1.300,- til 1.500,- hos de udenlandske piger og op til danske piger på klinik med kr. 2.000,- +++. Hvis i her satte prisen ned med kr. 200,- til kr. 300,- så kunne der være en stor sandsynlighed for at i blev valgt til. Hvis alternativet er ingen indtjening, ville det så ikke være bedre. Mit fravalg af danske piger skyldes ofte at timeprisen er høj, da jeg syntes at en halv time er for lidt.

Jeg ved godt at man også kan få en time ned til kr.800,- eller tilsvarende, hos en hel del piger, hvor der så er mange tillæg. Derudover har jeg ikke lyst til de mange uge østeuropæiske piger som kun er her kort tid.  Jeg har heller ikke lyst til piger, hvor der er mulig hed for ekstra uden kondom.

Dermed ender vi i denne tråd igen med, at der er udbud og efterspørgsel. Jeg lærte for mange år side på handelshøjskolen, at man skal prisoptimere for at få den bedste indtægt. Det betyder man skal finde en pris, der både dækker omkostningerne og får så mange kunder til at komme så slutindtjeningen og ikke timeprisen er højst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 14 timer siden:

Jeg har tit undret mig over der er ens pris uanset om pigen ligner en Ferrari eller en Trabant (hvis jeg må tillade mig at beskrive det således).

Det er nok ikke helt korrekt - man kan sagtens finde ældre bedagede privat/diskrete modeller, der hænger lidt i fjedrene, oser og drypper lidt med masser af spartelmasse, der sælges til en billigere pris uden vinterdæk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
JenniferRomantica skrev, den 1/12/2016 at 06:42:

Det har man helt sikkert.. Men tilgengæld kan en vagt godt være meget lang hvis man f.eks kun har en 4-5 gæster på en hel vagt.. Og lige for tiden er sexkøbsverdenen bare lidt slow.. Vi har alle sammen døde vagter og jeg tror en del af det skyldes de meget billige priser mange piger florerer rundt med for tiden.. Desværre.. Men sådan er det jo.. Jeg forstår på ingen måder at de vil være de priser bekendt men det jo ikke min plads at dømme dem.. Det frie marked dikterer at alle kan sætte deres pris på deres varer.. Uanset hvor meget eller hvor lidt vi andre forstår det.. Hehe.. Og heldigvis er der for det meste flere gæster en de 4-5 styks.. Og danske piger ligger stadig i højere kurs.. Så kan man jo have endnu højere nationalstolthed lige der.. Hahaha.. 

Danmark er på mange måder et discount land hvor mottoet er 'Er det billigt er det godt'.

Jeg elsker også en god handel, men der er bare områder hvor jeg ikke vil spare, og nej: jeg besøger ikke Thai , afrikanere eller østpiger :-)

Mon ikke december er lidt sløj mht sexkøb pga den forestående jul ? jeg har i hvert fald udgifter i 5 ciffers klassen der venter på mig pt.

Noget andet er, at jeg foretrækker at besøge en GP i weekenden, gerne som den første, eller hverdag etter kl 17, så jeg dels kan nå at komme hjem og få et bad og børste tænder, samt undgå den værste myldretids trafik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...