Hop til indhold
Sofiala

Besøg om eftermiddagen?

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Vi startede jo med at sætte prisen op fordi der simpelthen ikke var gæster til at det kunne kører rundt med de lave priser vi havde før hen.. Ikke at jeg arbejdede den gang fordi det gjorde jeg ikke.. Jeg er "født" ind i den pris vi danske klinik piger tager nu.. Hahaha.. Og grunden til den manglende efterspørsel er jo som nævnt af andre de udenlandske gp'er der gør det hele for den halve pris.. Det jo tydeligt.. Og så er alting jo også blevet dyre nu om dage.. I takt med at alle andres timeløn steg, der steg vores også.. Helt klart Schengen ikke har gjort noget godt for os eller alle andre arbejdere generelt men det vist en anden diskussion.. Hahaha.. 

Ja prisstigningen har nok været der i nogen år efterhånden, og ja naturligvis er der inflation i samfundet. Måske 2% om året eller så. Men størsteparten af stigningen kommer uden tvivl som en konsekvens af de åbne grænser i Schengen. De åbne grænser har ramt en række brancher særdeles hårdt, og der har ikke været den store kompensation til de danske ufaglærte og håndværkerne. Det inkluderer GPer.

JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Vi satte prisen op fordi det ikke kunne kører rundt med 4-5 gæster til 800 kr og det nemmere kan kører rundt med 4-5 gæster til 1100 kr.. Nu vil jeg ikke snakke dårligt om nogen og allermindst kollegaer men der er stadig gæster der gerne vil betale det ekstra for at være sammen med en dansk pige i stedet for en der ikke kan sproget og som evt er købt og solgt.. Heldigvis ellers var vi alle på røven.. Hahaha.. 

Jeg tilhører nok det segment. Dels foretrækker jeg at kunne kommunikere med pigen, og dels tænder jeg nok mere på skandinaviske piger relativt til de østeuropæiske. Men det er klart at kommer vi ned på den halve pris, eller måske lavere, så vil selv jeg også blive fristet. På den anden side har jeg ofte en fornemmelse af at der er lidt urent trav forbundet med mange af dem. Det skal lige siges at jeg på ingen måde er en erfaren køber af GP ydelser, men kun har benyttet mig meget sporadisk af det i de seneste år. Jeg har blot en erfaring med en østeuropæisk GPer, og den hører suverænt til den dårligste GP erfaring til dato. Så jeg er naturligvis farvet af denne oplevelse. På den anden side kan man jo på eroguide læse om mange dårlige oplevelser med ØE GPer, så det var nok næppe en tilfældighed. 

JenniferRomantica skrev, for 39 minutter siden:

Jeg ved ikke om man kan snakke om en typisk dag i vores fag.. Fordi det er MEGET varieret.. Der er gode dage og der er dårlige dage.. På en god dag har jeg måske 9-10 gæster og en dårlig kan jeg sidde uden at have haft en eneste gæst.. Og jeg sidder f.eks i 14 timer fordi det kan ikke betale sig andet når jeg kommer hele vejen fra Sønderjylland af og kun har så få vagter som jeg nu engang har.. Hvor de fleste piger har 4 vagter om ugen har jeg reelt set kun 2 arbejdsdage.. Ikke at alle piger har 4 vagter om ugen for det er langt fra tilfældet.. Jeg tjekker ikke op på dem alle.. Hahaha.. 

Problemet er at vi ligesom har en pris der er solidarisk med alle de piger der arbejder på klinik eller sådan nogenlunde i hvertfald.. Den pris er den vi tager.. Også for at vi ikke skal til at konkurrerer med alle de danske gp'er også.. Sikke et ramaskrig og en krig vi kunne sætte i gang der.. Jeg siger Helle for første pige i buddingpoolen eller mudder hvis man mest er til sådan noget gris.. Hahaha.. 

Nej hvor forfærdeligt at sidde uden kunder i 14 timer. :( Fuck, jeg får helt lyst til at komme ned at besøge dig Jennifer, her på lørdag. Bor kun 5 min. gang fra Marstalgade på østerbro. Har du nogen kinky outfits og sko/støvler i garderoben? :)

Jeg kan forstå at der kan være et stort udsving i omsætningen, og det alene gør at man som GPer bliver nød til at skrue prisen op. Det er økonomisk logik. 

Og ja jeg kan godt se at der ligger et solidaritets princip i at tage en branche pris. Problemet er bare at det kun er danske GPer der følger disse standarder. Det er svært når GPer fra østeuropa går på sommerturne i danmark og dumper priserne til det halve. Det er faktisk en rigtig svær pine i er havnet i. 

Jeg sætter bestemt pris på din ærlighed. Det er meget informativt. 

Men en ting bliver jeg nød til at anføre, det drejer sig om Sugardaters sitet. Det fungerer ikke efter hensigten. Og det er ikke en let og billig vej til sex, hvis du er daddy. Priserne er generelt høje, og mange babes har urealistiske forventninger, og er selvfølgelig ofte meget uprofessionelle i deres tilgang. Ud over det kan det let blive en tidsrøver med al den mailen frem og tilbage, hvor du nærmest skal hive information ud af dem. Den historie jeg lige nævnte, en babe der vil shoppe kvit og frit på daddys regning, har jeg set mindst 3-4 gange som profil. Og så har jeg set babes ønske sig "venskaber" på SD. WTF, hvad i alverden indebærer det?

Så ja SD blev måske hurtigt populært på kort tid, men jeg spår at det vil have behersket popularitet allerede indenfor nærmeste fremtid. Jeg har ikke tænkt mig at forlænge mit nuværende abonnement.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Vi satte prisen op fordi det ikke kunne kører rundt med 4-5 gæster til 800 kr og det nemmere kan kører rundt med 4-5 gæster til 1100 kr..

5 x 800 = 4000

4 x 1100 = 4400

Ja, OK - det kan jeg godt se og med færre følgeomkostninger (kondomer, lagner, håndklæder, vandforbrug mm.) giver 4 gæster, fremfor 5 gæster en højere indtjening - men hvis man har besvær med at sælge sin vare, ville man normalt tilpasse den til markedet og jeg tænker at I sagtens kunne snuppe en hel del af markedet fra de udenlandske piger ved at sætte prisen lidt ned og få en højere indtjening - f.eks.: 6 x 800 = 4800 - det er jo sådan de udenlandske piger regner den ud :rolleyes:

Men hvis jeg var dig og havde besvær med at få udfyldt min vagt, ville jeg starte med f.eks. at sætte prisen pr. ½ time ned med kr. 100,- ned og så se om det gav flere kunder og højere indtjening - hvis ikke: ville jeg give den et hak mere osv. - og så vurdere om der var kunder nok og evt. sætte prisen lidt op igen - men det burde være mere individuelt, hvad den enkelte pige kan forlange, da en pige kan være mere attraktiv end andre, en anden giver en bedre service/specielle ydelser osv. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Fornemmer jeg noget sarkasme.? Hahaha..

Prisen ligger normalt på de der 2100 på klinik.. For en time.. Og hvis du er blevet snydt med tiden så skal man huske på at vi piger altså på klinik ikke er dem der holder styr på den.. Altså tiden.. Jeg har personlig aldrig oplevet at der er blevet banket mere end de 10 min før tid som signalerer slutspurten.. Jeg praktiserer f.eks at der bare bliver banket 5 min før tid fordi jeg tit finder det forstyrrende med banket.. 

Jeg mente det alvorligt.

Prøv et forsøg, hvor du ikke tager bestillinger på under en time.

ps: ved ikke om nogen snyder med tiden, men det er ikke noget, som jeg nogensinde har tænkt over

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 2 timer siden:

Ja prisstigningen har nok været der i nogen år efterhånden, og ja naturligvis er der inflation i samfundet. Måske 2% om året eller så. Men størsteparten af stigningen kommer uden tvivl som en konsekvens af de åbne grænser i Schengen. De åbne grænser har ramt en række brancher særdeles hårdt, og der har ikke været den store kompensation til de danske ufaglærte og håndværkerne. Det inkluderer GPer.

Jeg tilhører nok det segment. Dels foretrækker jeg at kunne kommunikere med pigen, og dels tænder jeg nok mere på skandinaviske piger relativt til de østeuropæiske. Men det er klart at kommer vi ned på den halve pris, eller måske lavere, så vil selv jeg også blive fristet. På den anden side har jeg ofte en fornemmelse af at der er lidt urent trav forbundet med mange af dem. Det skal lige siges at jeg på ingen måde er en erfaren køber af GP ydelser, men kun har benyttet mig meget sporadisk af det i de seneste år. Jeg har blot en erfaring med en østeuropæisk GPer, og den hører suverænt til den dårligste GP erfaring til dato. Så jeg er naturligvis farvet af denne oplevelse. På den anden side kan man jo på eroguide læse om mange dårlige oplevelser med ØE GPer, så det var nok næppe en tilfældighed. 

Nej hvor forfærdeligt at sidde uden kunder i 14 timer. :( Fuck, jeg får helt lyst til at komme ned at besøge dig Jennifer, her på lørdag. Bor kun 5 min. gang fra Marstalgade på østerbro. Har du nogen kinky outfits og sko/støvler i garderoben? :)

Jeg kan forstå at der kan være et stort udsving i omsætningen, og det alene gør at man som GPer bliver nød til at skrue prisen op. Det er økonomisk logik. 

Og ja jeg kan godt se at der ligger et solidaritets princip i at tage en branche pris. Problemet er bare at det kun er danske GPer der følger disse standarder. Det er svært når GPer fra østeuropa går på sommerturne i danmark og dumper priserne til det halve. Det er faktisk en rigtig svær pine i er havnet i. 

Jeg sætter bestemt pris på din ærlighed. Det er meget informativt. 

Men en ting bliver jeg nød til at anføre, det drejer sig om Sugardaters sitet. Det fungerer ikke efter hensigten. Og det er ikke en let og billig vej til sex, hvis du er daddy. Priserne er generelt høje, og mange babes har urealistiske forventninger, og er selvfølgelig ofte meget uprofessionelle i deres tilgang. Ud over det kan det let blive en tidsrøver med al den mailen frem og tilbage, hvor du nærmest skal hive information ud af dem. Den historie jeg lige nævnte, en babe der vil shoppe kvit og frit på daddys regning, har jeg set mindst 3-4 gange som profil. Og så har jeg set babes ønske sig "venskaber" på SD. WTF, hvad i alverden indebærer det?

Så ja SD blev måske hurtigt populært på kort tid, men jeg spår at det vil have behersket popularitet allerede indenfor nærmeste fremtid. Jeg har ikke tænkt mig at forlænge mit nuværende abonnement.

 

Hvor er du sød.. Hehe.. Medlidenheds sex er jo næsten det bedste.. Hahaha.. Ej.. Spøg til side.. Det er klart der ved alle piger vil være døde tidspunkter.. Sådan er det jo bare.. Vi hygger os gevaldigt sammen pigerne imellem i de stille tider.. Derfor er solidaritet også en skide god ting.. Så man er sikret et godt arbejdsmiljø.. Og piger der bryder sig om hinanden selvom de i bund og grund er rivaler.. Hehe.. Altså dermed ikke sagt du ikke må komme.. Du er selvfølgelig velkommen;).. Dog er der hverken støvler eller kinky outfits (almindelig lingeri og bodyer og korsetter er hvad min kuffert består af) i min kuffert.. Kan vist lige fremmane en skolepige uniform og stiletter.. Det ikke for sjov når man bruger en str 33 i sko:P.. 

Solidaritet er nødvendigt i en branche der kun består af piger.. Ellers bliver det en hønsegård og en masse problemer.. Og nej du har ret i at det er en umulig kamp når pigerne fra østlandene kommer og gør alt hvad vi gør uden beskyttelse og til den halve pris.. Men på den anden side så virkede kvinders stemmeret også højst usandsynligt da de startede kampen.. Ikke at jeg på nogen måder sammenligner vores kamp med den kamp de gennemførte på vores alles vegne.. Hehe.. But still.. 

Hvad angår sugardating så ved jeg slet ikke nok til emnet til at kunne udtale mig om hvorvidt det er noget der er kommet for at blive.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden:

5 x 800 = 4000

4 x 1100 = 4400

Ja, OK - det kan jeg godt se og med færre følgeomkostninger (kondomer, lagner, håndklæder, vandforbrug mm.) giver 4 gæster, fremfor 5 gæster en højere indtjening - men hvis man har besvær med at sælge sin vare, ville man normalt tilpasse den til markedet og jeg tænker at I sagtens kunne snuppe en hel del af markedet fra de udenlandske piger ved at sætte prisen lidt ned og få en højere indtjening - f.eks.: 6 x 800 = 4800 - det er jo sådan de udenlandske piger regner den ud :rolleyes:

Men hvis jeg var dig og havde besvær med at få udfyldt min vagt, ville jeg starte med f.eks. at sætte prisen pr. ½ time ned med kr. 100,- ned og så se om det gav flere kunder og højere indtjening - hvis ikke: ville jeg give den et hak mere osv. - og så vurdere om der var kunder nok og evt. sætte prisen lidt op igen - men det burde være mere individuelt, hvad den enkelte pige kan forlange, da en pige kan være mere attraktiv end andre, en anden giver en bedre service/specielle ydelser osv. :)

Jeg er sådan set enig med dig i at man sagtens kunne øge omsætningen ved at barbere 2-300kr. af prisen ved ½ times blide former. Det ikke meget mere end 1 ekstra kunde før at pengene er tjent hjem.

Et stort problem for de danske GPere er selvfølgelig at man ikke ved præcis hvordan man øger omsætningen. Er det fx. de samme kunder man skal have til at bruge flere penge på GPere? Eller skal man have fat i dem som er hoppet over til det østeuropæiske marked? Eller skal man have fat i et helt nyt segment af kunder? Måske skal man gentænke noget af den måde man skruer ydelserne sammen på. Mit indtryk er at det er relativt konservativt den måde man hidtil har gjort det på. Menuerne ligner ret meget hinanden. Du nævnte selv "happy hour" som en mulighed, det syntes jeg helt sikkert lyder som en lovende ide. Men det kræver bare at man skal vide ret præcist hvornår der typisk er lav aktivitet i forretningen. Og jeg er ikke så sikker på at man har særligt godt styr på det i GP kredse, eftersom det jo trods alt er et "sort" marked, og der nok ikke er ansat analytikere til at indhente detaljeret information om markeds forhold. :)

At fastsætte en branche pris, som en form for informel overenskomst der sikrer mindstelønninger, tror jeg bare ikke er nødvendigvis er vejen frem. De danske GPere ville være bedre tjent med at sørge for at tilbyde ydelser eller services som østeuropæerne har sværere ved at tilbyde. Jeg har bare svært ved at se hvad det skulle være. Fortsætter invasionen af østpiger ender det jo blot med at mange danske GPerer bliver tvunget til at skifte branche.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Easterneuropeplease skrev, for 5 minutter siden:

Jeg mente det alvorligt.

Prøv et forsøg, hvor du ikke tager bestillinger på under en time.

ps: ved ikke om nogen snyder med tiden, men det er ikke noget, som jeg nogensinde har tænkt over

Tro mig den fremgangsmåde er afprøvet.. Af andre piger.. Den virker ikke.. Desværre.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 34 minutter siden:

5 x 800 = 4000

4 x 1100 = 4400

Ja, OK - det kan jeg godt se og med færre følgeomkostninger (kondomer, lagner, håndklæder, vandforbrug mm.) giver 4 gæster, fremfor 5 gæster en højere indtjening - men hvis man har besvær med at sælge sin vare, ville man normalt tilpasse den til markedet og jeg tænker at I sagtens kunne snuppe en hel del af markedet fra de udenlandske piger ved at sætte prisen lidt ned og få en højere indtjening - f.eks.: 6 x 800 = 4800 - det er jo sådan de udenlandske piger regner den ud :rolleyes:

Men hvis jeg var dig og havde besvær med at få udfyldt min vagt, ville jeg starte med f.eks. at sætte prisen pr. ½ time ned med kr. 100,- ned og så se om det gav flere kunder og højere indtjening - hvis ikke: ville jeg give den et hak mere osv. - og så vurdere om der var kunder nok og evt. sætte prisen lidt op igen - men det burde være mere individuelt, hvad den enkelte pige kan forlange, da en pige kan være mere attraktiv end andre, en anden giver en bedre service/specielle ydelser osv. :)

Jeg har arbejdet steder som var 100 kr billigere og 100 kr dyre end der hvor jeg arbejder nu.. Der var ingen forskel i kunde mængde.. Og den med værdien af ydelsen og hvad den enkle GP kan og ikke kan er der simpelthen for stor forskel på hvad mænd kan lide til at det kan prissættes.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så skulle helt ny startede gp'er jo starte ud med at sælge sig selv for en slik.. Indtil hun blev attraktiv.. Det ville jo være dybt urimeligt.. 

I bund og grund er jeg tilfreds med min kundekreds og kundemængde.. Som sagt er alle dage forskellige og nogle dage er der fremgang andre nedgang.. Sådan er det jo bare.. I alle håndværksfag vil der altid være den slags bølger i salget.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Hvor er du sød.. Hehe.. Medlidenheds sex er jo næsten det bedste.. Hahaha.. Ej.. Spøg til side.. Det er klart der ved alle piger vil være døde tidspunkter.. Sådan er det jo bare.. Vi hygger os gevaldigt sammen pigerne imellem i de stille tider.. Derfor er solidaritet også en skide god ting.. Så man er sikret et godt arbejdsmiljø.. Og piger der bryder sig om hinanden selvom de i bund og grund er rivaler.. Hehe.. Altså dermed ikke sagt du ikke må komme.. Du er selvfølgelig velkommen;).. Dog ejer der hverken støvler eller kinky outfits (almindelig lingeri og bodyer og korsetter er hvad min kuffert består af) i min kuffert.. Kan vist lige fremmane en skolepige uniform og stiletter.. Det ikke for sjov når man bruger en str 33 i sko:P.. 

Solidaritet er nødvendigt i en branche der kun består af piger.. Ellers bliver det en hønsegård og en masse problemer.. Og nej du har ret i at det er en umulig kamp når pigerne fra østlandene kommer og gør alt hvad vi gør uden beskyttelse og til den halve pris.. Men på den anden side så virkede kvinders stemmeret også højst usandsynligt da de startede kampen.. Ikke at jeg på nogen måder sammenligner vores kamp med den kamp de gennemførte på vores alles vegne.. Hehe.. But still.. 

Hvad angår sugardating så ved jeg slet ikke nok til emnet til at kunne udtale mig om hvorvidt det er noget der er kommet for at blive.. 

Det er sådan set godt at høre at i hygger jer på arbejdet. Ha ha, du er ikke de eneste der har problemer med skostørrelse, jeg bruger en stor herrestørrelse på 46, så du kan godt se at det er svært at finde stiletter i den str. ? :)

Har aldrig prøvet at dyrke medlidenheds sex, men tro mig hvis jeg dukker op, så er det ikke fordi at jeg har medlidenhed med GPerne. :)

Jeg tror det er en svær kamp der bliver udkæmpet hos de danske GPerer pt. Men du kan trøste dig med at det er sandsynligt at DK ryger ud af Schengen og EU indenfor 10 år. Det er der visse analytikere der spår, måske arbejder du ikke som GP længere hvis det sker. Men det vil uden tvivl betyde rigtig meget for GP markedet i DK, hvis østpigerne ikke frit kan indrejse som det passer dem. 

Jeg tror sugardating debatten skal tages på en anden tråd. Jeg har en del galde der skal ud, og der findes heldigvis et forum dedikeret til formålet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Og så skulle helt ny startede gp'er jo starte ud med at sælge sig selv for en slik.. Indtil hun blev attraktiv.. Det ville jo være dybt urimeligt.. 

I bund og grund er jeg tilfreds med min kundekreds og kundemængde.. Som sagt er alle dage forskellige og nogle dage er der fremgang andre nedgang.. Sådan er det jo bare.. I alle håndværksfag vil der altid være den slags bølger i salget.. 

Man skal muligvis ud i andre tiltag end blot at hæve/sænke prisen med 100kr., før det har en effekt. Man skal muligvis tænke mere kreativt i hvordan man skruer ydelser sammen. Men der er naturligvis ikke nogen der er ansat til at gøre den slags. 

Jeg tror ikke der er nogen der foreslår at GP nybegyndere skal sælge sig selv for en slik, det er naturligvis ikke rimeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 1 minut siden:

Det er sådan set godt at høre at i hygger jer på arbejdet. Ha ha, du er ikke de eneste der har problemer med skostørrelse, jeg bruger en stor herrestørrelse på 46, så du kan godt se at det er svært at finde stiletter i den str. ? :)

Har aldrig prøvet at dyrke medlidenheds sex, men tro mig hvis jeg dukker op, så er det ikke fordi at jeg har medlidenhed med GPerne. :)

Jeg tror det er en svær kamp der bliver udkæmpet hos de danske GPerer pt. Men du kan trøste dig med at det er sandsynligt at DK ryger ud af Schengen og EU indenfor 10 år. Det er der visse analytikere der spår, måske arbejder du ikke som GP længere hvis det sker. Men det vil uden tvivl betyde rigtig meget for GP markedet i DK, hvis østpigerne ikke frit kan indrejse som det passer dem. 

Jeg tror sugardating debatten skal tages på en anden tråd. Jeg har en del galde der skal ud, og der findes heldigvis et forum dedikeret til formålet. :)

Det kunne jeg forestille mig.. Min søster har problemer fordi hun bruger en str over de 40 i kvindesko.. Der jeg så i den anden grøft.. Er det nødvendigt at nævne vi ikke har samme far.? Hahaha.. Men er nu glad for jeg ikke bruger meget større sko for det ville nok se sjovt ud med mine 150 cm.. Hahaha.. 

Det håber jeg bestemt heller ikke ville være grunden.. 

Det vil helt sikkert ændre en hel masse på vores marked og alle andre markeder vil være mit bud.. Men på det tidspunkt skulle jeg gerne være professor i filosofi eller i hvertfald tæt på.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 1 minut siden:

Man skal muligvis ud i andre tiltag end blot at hæve/sænke prisen med 100kr., før det har en effekt. Man skal muligvis tænke mere kreativt i hvordan man skruer ydelser sammen. Men der er naturligvis ikke nogen der er ansat til at gøre den slags. 

Jeg tror ikke der er nogen der foreslår at GP nybegyndere skal sælge sig selv for en slik, det er naturligvis ikke rimeligt. 

Jeg har før fået af vide at man måske skulle lave en all-inclusive løsning i stedet for at have separate løsninger.. Men jeg tvivler på en gæst der ikke er interesseret i sprøjteorgasmer vil betale det ekstra for at dem der så er interesseret i det skal kunne få det uden at betale ekstra.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Det kunne jeg forestille mig.. Min søster har problemer fordi hun bruger en str over de 40 i kvindesko.. Der jeg så i den anden grøft.. Er det nødvendigt at nævne vi ikke har samme far.? Hahaha.. Men er nu glad for jeg ikke bruger meget større sko for det ville nok se sjovt ud med mine 150 cm.. Hahaha.. 

Det håber jeg bestemt heller ikke ville være grunden.. 

Det vil helt sikkert ændre en hel masse på vores marked og alle andre markeder vil være mit bud.. Men på det tidspunkt skulle jeg gerne være professor i filosofi eller i hvertfald tæt på.. Hahaha.. 

Ja højden lader til at passe til skostørrelsen. :)

Hvordan, skal du i gang med at læse filosofi, eller er du igang (hvis det ikke er for personligt at spørge)? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, Lige nu:

Ja højden lader til at passe til skostørrelsen. :)

Hvordan, skal du i gang med at læse filosofi, eller er du igang (hvis det ikke er for personligt at spørge)? 

Ja sådan nogenlunde.. Hehe.. 

Jeg er skam i fuld gang.. Meget spændende og meningsfyldt for dem af os der har hovedet fuld af tanker.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg har før fået af vide at man måske skulle lave en all-inclusive løsning i stedet for at have separate løsninger.. Men jeg tvivler på en gæst der ikke er interesseret i sprøjteorgasmer vil betale det ekstra for at dem der så er interesseret i det skal kunne få det uden at betale ekstra.. 

Ja måske har du ret. Det er svært at sige før man får det afprøvet. Jeg tror bare det vil være svært for GPerne hvis man ikke finder på noget nyt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Ja sådan nogenlunde.. Hehe.. 

Jeg er skam i fuld gang.. Meget spændende og meningsfyldt for dem af os der har hovedet fuld af tanker.. Hahaha.. 

Spændende må jeg sige. Har selv taget en BA grad i faget for år tilbage. Man kan godt mærke at du har hovedet skruet ordentligt på og at du er i stand til at formulere dig godt. Dog skal du nok være opmærksom på at det tager væsentligt længere tid at blive professor end 10 år. Og så er jeg sikker på at du har hørt at faget er brødløst....:)

Redigeret af Kindhesten80

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man på eksempelvis en klinik ønsker at hæve omsætningen, målt over længere tid, er det ikke nok bare at kigge på prisen på de forskellige priser.

Først er man nødt til at indsamle tilgængelige informationer omkring købemønstre m.v. Dernæst at man nødt til at gennemgå alt omkring den aktuelle klinik. i hoved træk noget som

  • Beliggenhed
  • indretning
  • Kapacitet
  • åbningstider
  • Serviceniveau
  • om Pigernes appellere til et bredt publikum eller et smalt (her kommer alder, skønhed m.v ind i billedet)
  • Karakteren af ydelserne og afregning
  • Markedføring/annoncering
  • osv osv.

 

Jeg hører tit den med, at da udenlandske piger tager 1200 i timen og danske klinikker 2100 i timen, så skal man bare sætte prisen ned. Personligt synes jeg det er langt mere interessant at se på, om man kan løfte oplevelserne til niveau, hvor det slet ikke giver nogen mening af sammenligne det billigere udenlandske segment med det dyrere danske "high end" segment.

Det kræver innovation og nytænkning. Skal jeg generalise for klinikker, så er der vist ikke udviklet og implementeret meget andet end kys og  gummibegrebet (GFE) siden ruder konge var knægt.  Prisliste struktur m.v er også en gammel traver. 

Og.... det tror jeg faktisk man kan, altså skrue på forskellige parametre udtænke nogle oplevelser der samlet vil gøre at man har differenceret sig markant fra de pris billige segmenter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 23 minutter siden:

Spændende må jeg sige. Har selv taget en BA grad i faget for år tilbage. Man kan godt mærke at du har hovedet skruet ordentligt på og at du er i stand til at formulere dig godt. Dog skal du nok være opmærksom på at det tager væsentligt længere tid at blive professor end 10 år. Og så er jeg sikker på at du har hørt at faget er brødløst....:)

Vi må se hvor langt jeg kommer på de 10 år.. Hahaha.. Har besluttet mig for at jeg nægter at bruge mere end 12 år på en uddannelse der er som du selv siger, brødløst.. Hehe.. Bagefter tænker jeg noget psykologi kunne være skide spændende.. Især efter at have leget bartender, mor, søster, kone og datter og alt derimellem overfor mænd i privatlivet og via dette arbejde i mange år.. Hahaha.. 

Tak for komplimentet.. Skønhed er sådan en flygtig størrelse jo så hellere komplimenteres på intelligensen og tankevirksomheden.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg godt det kan være svært for en pige, der har teledame, men jeg vil altså anbefale at man sørger for, at ha sine bookinger klaret på forhånd.
Det giver så meget frihed at man, inden man møder, ved at man har en kunde kl dét, dét, dét og dét og så har man også styr på sine pauser.

Gæsterne er gode til at skrive i god tid, når de finder ud af, at de ikke har den store chance hvis de først booker på dagen, sådan arbejder jeg ihverfald nu, hvor jeg ikke har telefonpige.

OBS: det er min erfaring at priser intet betyder (så længe det er inden for "rimelighedens grænser"), så jeg ville nok ikke spilde for meget energi på at overveje om man lige skulle sætte prisen et par 100kr ned mellem klokken dét og dét, hvis kunderne vil besøge dig, besøger de dig.

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden:

Vi må se hvor langt jeg kommer på de 10 år.. Hahaha.. Har besluttet mig for at jeg nægter at bruge mere end 12 år på en uddannelse der er som du selv siger, brødløst.. Hehe.. Bagefter tænker jeg noget psykologi kunne være skide spændende.. Især efter at have leget bartender, mor, søster, kone og datter og alt derimellem overfor mænd i privatlivet og via dette arbejde i mange år.. Hahaha.. 

Tak for komplimentet.. Skønhed er sådan en flygtig størrelse jo så hellere komplimenteres på intelligensen og tankevirksomheden.. Hehe.. 

Ja man skal prøve lidt forskelligt. Men så vidt jeg ved kan du sagtens kombinere filosofi med et bifag i psykologi. Man kan lige så godt få det hele overstået i en kandidat grad, og ikke bruge for mange år på det. Der er i hvertfald min erfaring. Og nu er det vidst også blevet ulovligt at tage flere udd. på samme niveau....så vidt jeg har kunnet læse mig til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 3 minutter siden:

Ja man skal prøve lidt forskelligt. Men så vidt jeg ved kan du sagtens kombinere filosofi med et bifag i psykologi. Man kan lige så godt få det hele overstået i en kandidat grad, og ikke bruge for mange år på det. Der er i hvertfald min erfaring. Og nu er det vidst også blevet ulovligt at tage flere udd. på samme niveau....så vidt jeg har kunnet læse mig til. 

Jeg har psykologi som bifag.. Men jeg har det bare bedst med at hellige mig et fag af gangen.. Jeg er ikke så god til at dele mig selv.. I hvertfald ikke så sol og vind er lige.. Hehe.. Skal til samtale med udannelsesvejlederen inden alt for længe fordi der er kommet så mange nye regler på det sidste.. Det er helt vildt. . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg har psykologi som bifag.. Men jeg har det bare bedst med at hellige mig et fag af gangen.. Jeg er ikke så god til at dele mig selv.. I hvertfald ikke så sol og vind er lige.. Hehe.. Skal til samtale med udannelsesvejlederen inden alt for længe fordi der er kommet så mange nye regler på det sidste.. Det er helt vildt. . 

Der er stort overlap mellem fagene, så det ville jeg faktisk ikke tage så tungt. Du kommer hurtigt over det punkt hvor det virker lidt overskueligt. 

Ja de laver hele tiden nye regler, det er ret sindsygt. Jeg studerer ikke længere, men hvis jeg gjorde så ville jeg helt sikkert sørge for at holde mig løbende opdateret. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 3 timer siden:

OBS: det er min erfaring at priser intet betyder (så længe det er inden for "rimelighedens grænser"), så jeg ville nok ikke spilde for meget energi på at overveje om man lige skulle sætte prisen et par 100kr ned mellem klokken dét og dét, hvis kunderne vil besøge dig, besøger de dig.

Ja, har man kunder nok i butikken, er der heller ikke nogen grund til at sætte prisen ned, da det man tilbyder åbenbart må være det folk er villige til at betale prisen for, men svinder kundegrundlaget, må man forsøge på andre måder at tiltrække dem - og det kan man gøre ved enten at sætte prisen ned eller servicen op.

Det er i forvejen rimeligt dyrt at købe sig til en ½ times fornøjelse hos en glædespige - så når jeg ser at en pige kører med en pris på f.eks. kr. 800,-/½ time, så undersøger jeg hendes tilbud noget nøjere end pigens, der forlanger kr. 1000,- - og dem til kr. 1200,- gider jeg slet ikke undersøge - men er der en pige, der tilbyder en hel time til kr. 1400,-, så er jeg ikke uninteresseret - og det kunne være vejen frem for mange danske glædespiger: tilbyd længere tid til en rimelig pris, så I kunne nøjes med at modtage færre kunder og på den måde minimere spildtiden mellem kunderne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...