Hop til indhold

Recommended Posts

spamand skrev, for 5 minutter siden:

Hej Andres jeg har  ikke skrevet noget om højde på dig eller  en pige de på være en anden der har været inde og citere det eller så er det spam det er der  vist meget af  her inde  god vind  fremover  og tak for din  beretning

Ja, man kan jo altid trække spam kortet, når ikke man vil være ved sine egne fejl. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Ja, man kan jo altid trække spam kortet, når ikke man vil være ved sine egne fejl. :D 

Når ens nick er spam-and er det vel OK at trække spam(and) kortet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

@jp tak for en go og fantisk anmeldelse. Det er næsten som om at man selv var der.

Jeg gad godt ha været med, men det må blive en anden gang. Men du må da gerne give lyd næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
spamand skrev, den 11/24/2016 at 17:12:

Hej Andres jeg har  ikke skrevet noget om højde på dig eller  en pige de på være en anden der har været inde og citere det eller så er det spam det er der  vist meget af  her inde  god vind  fremover  og tak for din  beretning

Den undskyldning har jeg ikke set tidligere! 

Det kan være en tidlig jule nisse der har været på spil, for @spamand er som sædvanlig uskyldigheden selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den 24/11/2016 at 17:19:

Ja, man kan jo altid trække spam kortet, når ikke man vil være ved sine egne fejl. :D 

ja du forpester da der  herinde og så med din   fantasier der er derfor du har det underlige nick name herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 15 timer siden:

Den undskyldning har jeg ikke set tidligere! 

Det kan være en tidlig jule nisse der har været på spil, for @spamand er som sædvanlig uskyldigheden selv. 

nu holder du op så må du jo blokeret af Admin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
spamand skrev, den 24/11/2016 at 17:12:

Hej Andres jeg har  ikke skrevet noget om højde på dig eller  en pige de på være en anden der har været inde og citere det eller så er det spam det er der  vist meget af  her inde  god vind  fremover  og tak for din  beretning

Nej - men jeg spørge hvorfor du citerer et af mine spørgsmål om lige netop højde og drøjde på pigen - uden så at svar på netop dette spg ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
spamand skrev, for 4 timer siden:

nu holder du op så må du jo blokeret af Admin

Helt ærligt spam - der er da kun en her der bør blokeres 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 4 timer siden:

Helt ærligt spam - der er da kun en her der bør blokeres 

endnu en det ikke kan tåle andres meninger  kender dig ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
spamand skrev, 1 time siden:

endnu en det ikke kan tåle andres meninger  kender dig ikke

LOL - Du svare jo ikke på spørgsmålene :) måske en god ide at slappe lidt af og læse tråden igennem og se hvad du skriver 

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver lige at ud redde !! tror der var 2 mænd son kun købte flufferens tilbud om BJ med slug !!! og en der kom inden for 30 min og gik hurtigt !!

En der kom os til undsætning sent og mig der slet ikke nåede at komme, det forklare måske ? at vi sagtens kunne være flere !!

Og GB rekorden er faktisk 140 indtrængninger i xxdark for et par år siden på 4 timer !!JP

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...