Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/217900 Lige hjemvendt fra GB i Hillerød området "top kvalitet og behandling"

3 skønne mennesker lavede et forrygende GB i nærområdet i dag kl 11. SMS bestilling og snak forløb uden problemer !

Sad i bilen og hus nr. trillede ind 5 min i 11.  i den berømte carport kom man ind af bagdøren !! og stillede sine sko!

Den seje beskytter havde et menu kort 800 GB fluffer 500 Anal 250 så var der slug (kan ikke huske mere)

Hovedpersonen meget smuk (under 30) lå blinde foldet i bolle rummet og varmede op med nogle fingre !! så det i nu stille publikum

blev tændte! Da vi startede til tiden "havde GB pigen gang i to fyre / hånd og mund !!

Slugeren (den fantastiske evigt smukke steg) sad på knæ og betjente en stor pik og mig ! (kun i BH ingen har set hendes vilde nødder)

Det var møj frækt var allerede efter 10 min ved at komme (men det er jo ikke fair når vi lige er startet)

Den smukke hoved person havde nu gejlet to store stive op til leg mens jeg slikkede stegen så godt jeg havde lært !!

(manglede måske @TboneDK det havde måske hjulpet)

Nu kom der en tatoveret veteran med en stooor pik og lagde ud han tog hende i alle huller, der var ikke et øje tørt, Smukke kunne lide ham !!

Det var lige før hun fjernede tørklædet for at se sin lige man ? GB er mange ting !! Aktion BJ HJ og i høj grad kikkeværdi, som jeg selv elsker (også)

Efter 1 time måtter der komme en pause (klart) hun blev famlende vist ud på det lille hus!

Der var rigeligt drikke vare og numser på lædersæder til humora !!

Del 2. der var gået 2 og kom to nye friske fyre !! som nu fik første plads !! det var rigtigt godt !!

Men der var ingen afmatning hovedpersonen og slugeren var helt på igen og der blev suttet, knaldet i alle huller !

Og de herre begynde at komme i kondomer i mund og på bryster, kikkeværdien var enestående !!

Stjernen vagtlede ud på det lille hus og fik vand !!

Konklusion !! 10/10 alt

Men NB !! Hvis slugeren havde gået hele vejen !! Så måtte politiet golde kontrol i div. kryds + De tre kunne fylde HB hallen !!

Bedste anbefalinger herfra, bliver ikke bedre !!

TAK til alle i var søde og tak til stjernerne 5 herfra

Hilsen JP

NB Grisen i Carporten var der ikke /ellers fin plads til den )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Lækkert :) Hvor mange var i ca? Lyder til at have været en fed fest 

mig hvordan vil du beskrive kvinden i centrum mht mål og vægt - det er meget svært at se typen på billederne :) 

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

@anders Jensen Vi var 8 hoved personen  ville gerne have flere ! Der var 28 til meldt synd for stjernen håber hun vil gentage ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
jp skrev, for 1 minut siden:

@anders Jensen Vi var 8 hoved personen  ville gerne have flere ! Der var 28 til meldt synd for stjernen håber hun vil gentage ?

Tak - kan du sige lidt om højde og drøjde - figur eller andet omkring hendes udstråling ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
jp skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/217900 Lige hjemvendt fra GB i Hillerød området "top kvalitet og behandling"

3 skønne mennesker lavede et forrygende GB i nærområdet i dag kl 11. SMS bestilling og snak forløb uden problemer !

Sad i bilen og hus nr. trillede ind 5 min i 11.  i den berømte carport kom man ind af bagdøren !! og stillede sine sko!

Den seje beskytter havde et menu kort 800 GB fluffer 500 Anal 250 så var der slug (kan ikke huske mere)

Hovedpersonen meget smuk (under 30) lå blinde foldet i bolle rummet og varmede op med nogle fingre !! så det i nu stille publikum

blev tændte! Da vi startede til tiden "havde GB pigen gang i to fyre / hånd og mund !!

Slugeren (den fantastiske evigt smukke steg) sad på knæ og betjente en stor pik og mig ! (kun i BH ingen har set hendes vilde nødder)

Det var møj frækt var allerede efter 10 min ved at komme (men det er jo ikke fair når vi lige er startet)

Den smukke hoved person havde nu gejlet to store stive op til leg mens jeg slikkede stegen så godt jeg havde lært !!

(manglede måske @TboneDK det havde måske hjulpet)

Nu kom der en tatoveret veteran med en stooor pik og lagde ud han tog hende i alle huller, der var ikke et øje tørt, Smukke kunne lide ham !!

Det var lige før hun fjernede tørklædet for at se sin lige man ? GB er mange ting !! Aktion BJ HJ og i høj grad kikkeværdi, som jeg selv elsker (også)

Efter 1 time måtter der komme en pause (klart) hun blev famlende vist ud på det lille hus!

Der var rigeligt drikke vare og numser på lædersæder til humora !!

Del 2. der var gået 2 og kom to nye friske fyre !! som nu fik første plads !! det var rigtigt godt !!

Men der var ingen afmatning hovedpersonen og slugeren var helt på igen og der blev suttet, knaldet i alle huller !

Og de herre begynde at komme i kondomer i mund og på bryster, kikkeværdien var enestående !!

Stjernen vagtlede ud på det lille hus og fik vand !!

Konklusion !! 10/10 alt

Men NB !! Hvis slugeren havde gået hele vejen !! Så måtte politiet golde kontrol i div. kryds + De tre kunne fylde HB hallen !!

Bedste anbefalinger herfra, bliver ikke bedre !!

TAK til alle i var søde og tak til stjernerne 5 herfra

Hilsen JP

NB Grisen i Carporten var der ikke /ellers fin plads til den )

 

Wauw, sikke en oplevelse. Hun er jo virkelig lækker, og iøvrigt meget behageligt selskab. Måske hun gentager..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, for 1 minut siden:

Tak - kan du sige lidt om højde og drøjde - figur eller andet omkring hendes udstråling ? 

Går ud fra det er GB stjernen du spørger om (slugeren er jo beskrevet) Ung (under 30 ved ikke blinde folded)

hun var sød " hun siger selv kvindelige former " men jeg mener hun var slank plus et par kg ! helt sikkert en ung steg (duper) og fræk

Højde 160 ? fræk jaaaaa  nogle smukke tegninger på kroppen flotte !

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 3 minutter siden:

Wauw, sikke en oplevelse. Hun er jo virkelig lækker, og iøvrigt meget behageligt selskab. Måske hun gentager..?

Jeg tror at hun vil gentage da der nu er erfaring herinde om kvalitet !! men hun villlllll gerne gerne (undskyld ordvalget) kneppes !

Jo en helt dejlig fantasi for os drenge så er det jo synd at stegen ikke fik nok ?

Der var 28 tilmeldte og 8 kom Synd for stjernen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
jp skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror at hun vil gentage da der nu er erfaring herinde om kvalitet !! men hun villlllll gerne gerne (undskyld ordvalget) kneppes !

Jo en helt dejlig fantasi for os drenge så er det jo synd at stegen ikke fik nok ?

Der var 28 tilmeldte og 8 kom Synd for stjernen

Hvordan var hendes veninde?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 1 minut siden:

Hvordan var hendes veninde?

 

@mannings Går ud fra du mener SLUGEREN Hun er jo omtalt i utallige tråde herinde nærmest som  jagtet vildt !!

Hun er så smuk at det næsten gør ond, så yndefuld og væver ! så slank og perfekt at det halve var nok ?

Nok en af de mest smukke og dragende kvinder jeg har mødt ! har varet gift med to (fotomodeller) og hun slår dem !

Rigtig alder, rigtig krop, rigtig farve rigtig kvinde den eneste fejl hun har !! er at hun ikke er min !! HE HE

Hun er 11/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
jp skrev, Lige nu:

@mannings Går ud fra du mener SLUGEREN Hun er jo omtalt i utallige tråde herinde nærmest som  jagtet vildt !!

Hun er så smuk at det næsten gør ond, så yndefuld og væver ! så slank og perfekt at det halve var nok ?

Nok en af de mest smukke og dragende kvinder jeg har mødt ! har varet gift med to (fotomodeller) og hun slår dem !

Rigtig alder, rigtig krop, rigtig farve rigtig kvinde den eneste fejl hun har !! er at hun ikke er min !! HE HE

Hun er 11/10

Tak JP, jeg ved godt du er vild med hende:) har selv været der et par gange og synes selv hun er super dejlig. Men jeg mente nu hendes Fluffer som er omtalt i annonceteksten.

mannings

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 1 minut siden:

Tak JP, jeg ved godt du er vild med hende:) har selv været der et par gange og synes selv hun er super dejlig. Men jeg mente nu hendes Fluffer som er omtalt i annonceteksten.

Du har misforstået: Sluger=fluffer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, Lige nu:

S¨jävla bra....detta måste jag vara med på, varför missade jag detta?? ÖÖÖÖwwwww

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Elsker at læse dine skriv vi er på samme bølje det var en fejl min ven JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

Du har misforstået: Sluger=fluffer.

Hej Bebop, måske har jeg det, men der står nu i teksten "Derudover hjælper min smukke lækre unge veninde, hun kan tilkøbes som fluffer for 500kr, ingen sex med hende. Hun vil så gå rundt og sutte, spille jer stive og klar til at kneppe mig i alle 3 timer;)"

Mannings

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, Lige nu:

Hej Bebop, måske har jeg det, men der står nu i teksten "Derudover hjælper min smukke lækre unge veninde, hun kan tilkøbes som fluffer for 500kr, ingen sex med hende. Hun vil så gå rundt og sutte, spille jer stive og klar til at kneppe mig i alle 3 timer;)"

Ja ... Slugeren hjælper hende der i centrum. Er det ikke ret tydeligt af annoncens billeder, at det ikke var slugeren, der var i centrum?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 1 minut siden:

Hej Bebop, måske har jeg det, men der står nu i teksten "Derudover hjælper min smukke lækre unge veninde, hun kan tilkøbes som fluffer for 500kr, ingen sex med hende. Hun vil så gå rundt og sutte, spille jer stive og klar til at kneppe mig i alle 3 timer;)"

Mannings

Den nye STJENE ville gerne have kilometer af vores lem SLUGEREN var Fluffer med tillæg på 500 "givet godt ud"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Tak Bebop og JP for uddybningen. Kunne heller ikke helt forstå hvis det var Slugeren der var i centrum. Nu giver det mere mening.

Mannings

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jammen sagde jo i denne tråd at det nok var slugeren !!! samme vej osv, hvor var i henne drenge ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, 1 time siden:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Elsker at læse dine skriv vi er på samme bølje det var en fejl min ven JP

Bra, då räknar jag med en förvarning nästa gång ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Øv, hvis man dog bare havde set dette arrangement noget før. Har længe gerne ville besøge "slugeren" så dette havde jo været den helt perfekte dag :-( 

 

håber på en gentagelse :-) 

Redigeret af RasmusL

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, den 22/11/2016 at 17:34:

Tak - kan du sige lidt om højde og drøjde - figur eller andet omkring hendes udstråling ? 

er 8 mand ikke rigeligt til en kvinde det vil jeg da mene kunne i godt lege sammen alle ingen  der var for genert eller nogen der ikke kunne holde ud at se hinanden ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
spamand skrev, for 42 minutter siden:

er 8 mand ikke rigeligt til en kvinde det vil jeg da mene kunne i godt lege sammen alle ingen  der var for genert eller nogen der ikke kunne holde ud at se hinanden ? 

Kære spamand 

jeg kan godt lidt at være flere mænd om en kvinde Hvis de tænder på det får man oplevelser der ikke kan skabes af en mand og en kvinde :) 

måske er nogle mænd lidt nervøse i starten men det forsvinder hurtigt når det går igang 

- forstå godt nok ikke lige hvorfor du citere min kommentar om pigens højde og drøjde ? Kan du uddybe hvad du gerne vil have kommentar på?

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Andres jeg har  ikke skrevet noget om højde på dig eller  en pige de på være en anden der har været inde og citere det eller så er det spam det er der  vist meget af  her inde  god vind  fremover  og tak for din  beretning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...