Hop til indhold
J93

Patricia i Dronninglund. En lækker lille godte!

Recommended Posts

Hey guys :)

 

I torsdags bestemte jeg mig for at tage kontakt til Patricia, efter at have set hendes annoncer nogle gange.
Så jeg greb telefonen, og vi aftalte en tid samme dag. Jeg bestilte en gang megafransk. Jeg havde ca. en times kørsel til Dronninglund.

 

Det skal lige nævnes at jeg er en mand på 23 år, som er rimelig uerfaren både rent seksuelt men også "kærlighedsmæssigt". Jeg er dermed ret genert overfor kvinder generelt. (Jeg har dog besøgt andre GP'er)
Derfor skrev jeg lige en besked til hende, hvor jeg nævnte min generthed. Hun svarede tilbage "at mine typer har hun skam oplevet før, og hun skal nok tage sig godt af mig" - det lød jo ikke dårligt!

 

Nå, men jeg ankom omsider til adressen, døren gik op og mine øjne mødte den dejligste GP jeg til dato har set! En helt igennem smuk kvinde med det dejligste smil og de lækreste bløde former. Her er tale om en rigtig MILF! Og hun lever 110% op til sine billeder.

Jeg gik straks ud og tog et bad (hvilket vi havde aftalt i tlf.), og da jeg var færdig ankom jeg ind til soveværelset, hvor denne godte lå indbydende på dobbeltsengen og ventede på mig. Hun var bestemt ikke mindre indbydende i afklædt tilstand! Et par store, lækre, ægte bryster der bare sad perfekt - og en bagdel ligeså.

 

Jeg lagde mig ned, og hun gik i gang med det virkelig allerlækreste blowjob.. Der er ingen tvivl om at hun elsker at sutte pik, hvilket hun også giver udtryk for i sin annonce. Der var masser af variation/kreativitet ;-) Prikken over i'et var de skønne øjne der lige mødte mig fra tid til anden. Et frækt syn!

Som den generte type jeg er, var jeg desværre for berøringsangst til at røre eller kærtegne den ellers indbydende kvindekrop. Et fact jeg sgu inderst inde havde det stramt med. Så det blev kun til verbal BJ-ros fra min side.

Efter et godt stykke tid spurgte hun mig, om jeg kunne havde lyst til en gang dansk - og ja, man skulle da godt nok være et skarn ;) 
Herfra overtog hun styringen - tog bl.a. initiativ til nye stillinger og førte mine hænder rundt på hendes krop osv. - så kom mine hænder alligevel lidt i spil jo ;) Det var helt fantastisk.
En kvinde med en liderlighed af en anden verden. Ingen tvivl om at hun har et kæmpe sex drive!

 

Patricia havde god tid til mig, og også til hyggesnak da vi var færdige. Hun er en varm og smilende kvinde. En genert type som mig kunne ikke have fundet bedre.
Havde prisen været 4 gange så høj, havde det stadig været hver en krone værd. Best. Money. Ever. Spent.

Jeg begyndte så at køre hjemad. På vejen hjem tikkede der minsandten en sød, komplimenterende sms ind fra Patricia med håb om et gensyn! Turen hjemad var i sandhed fornøjelse :)

 

 

Jeg er ikke i tvivl om at hun skal besøges igen!!
Faktisk må jeg blankt erkende at jeg de sidste 3 dage ikke har tænkt på meget andet end denne oplevelse.
Jeg sidder med en ret mærkelig blandet følelse af, at jeg inderligt håber hun får alt det sex hun ønsker (tror som sagt hun ønsker en del :D) men samtidig ærgrer det mig lidt, at det ikke kun er mig der får fornøjelsen..

.. Sådan er det nok at være uerfaren på flere punkter og møde en sand gudinde ;-)

 

Det må vist blive 12 ud af 10 stjerner herfra!

Link til annonce: https://annoncelight.dk/showad/208338

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er godt dobbelt så gammel som dig, men kan nikke genkendende til alt hvad du skriver om Patricia.

Det er både skidt og godt at hun så sjældent beærer os sjællændere med sin tilstedeværelse.

Det gode er at jeg sparer en masse penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar, og ja det kan jeg nu godt følge dig i!

Personligt har jeg vist erkendt overfor mig selv, at der nok ender med at blive smidt en god sjat efter hende her i fremtiden..

Jeg vil lige nævne at når jeg besøger en GP, er det tit en spontan tanke, fordi jeg har et lidt 'akut behov'! Og på vejen hjem derfra, selvom det har været en helt igennem god oplevelse, har jeg tit lige tænkt på, hvor mange andre ting man egentlig kunne have brugt de penge på.
Må bare konstatere sige at den tanke slet ikke har strejfet ifht. Patricia :)
(Økonomisk set, er det nok egentlig en farlig konstatering jeg har gjort mig dér ;-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende har jeg overvejet i et stykke tid at besøge, det er kun dejligt med en god anmeldelse så nu skal der bare findes penge til en lille tur nordpå SF

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er i området onsdag og torsdag. Det lyder som en god idé til min to do liste. :)

 

 To do liste :o

griner.. Ja hvorfor ik. Men drenge. Jeg tager lige et smut til Kbh onsdag aften og er retur fredag. Den kommende weekend er jeg også at træffe. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 23 minutter siden:

 To do liste :o

griner.. Ja hvorfor ik. Men drenge. Jeg tager lige et smut til Kbh onsdag aften og er retur fredag. Den kommende weekend er jeg også at træffe. ;)

 

Jeg er i området onsdag og torsdag. Det lyder som en god idé til min to do liste. :)

Øv. Så må jeg finde en anden. Håber der findes en lige så god erstatning. ;-)

God tur. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er i området onsdag og torsdag. Det lyder som en god idé til min to do liste. :)

Øv. Så må jeg finde en anden. Håber der findes en lige så god erstatning. ;-)

God tur. :-)

Onsdag kan nåes hvis ikke det er sen aften.. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 21 timer siden:

Get a room ;-) 

And so we did ;-)

 

_________________________________________________________________________________________________

 

Til alle:

Andet besøg i dag var bestemt ikke mindre spændende end oplevelsen beskrevet i anmeldelsen :)

Dog vil jeg lige tilføje, at det er rar naturlig skønhed du finder hos Patricia - altså ikke en pige som har dullet sig selv helt åndsvagt op, og med silikone bryster osv.! Ved ikke om jeg måske har antydet andet i anmeldelsen :)

God aften folkens.

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finger skrev, den 21. november 2016 at 02:59:

Jeg er godt dobbelt så gammel som dig, men kan nikke genkendende til alt hvad du skriver om Patricia.

Det er både skidt og godt at hun så sjældent beærer os sjællændere med sin tilstedeværelse.

Det gode er at jeg sparer en masse penge.

Ærgerligt du vil spare din penge da jeg er i Kbh nu :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

og så stopper vi inden det udvikler sig til en kontaktannonce . Skriv PM til hinanden hvis I har en 1-til-1 samtale behov

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, den 24/11/2016 at 22:22:

og så stopper vi inden det udvikler sig til en kontaktannonce . Skriv PM til hinanden hvis I har en 1-til-1 samtale behov

OMG tag det da roligt der er da ikke noget forkert i det,  må være skønt at have den magt du besidder :o  

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den 24/11/2016 at 22:24:

Bevares :o 

javel FAR ;)

 

Der var vist en som fik et surt opstød ;)

 

Baremig skrev, den 27/11/2016 at 05:55:

Hvis det er mig du mener så tager du skam fejl friskfyr.. 

Der skal meget mere til ;)

 

Det var ikke dig ;) det var til den anden kommentar :) .. 

jeg har skam kun rosende ord til dig . Besøgte dig i sommers da du var i sæby . Der var lidt døje med at få en tid , men det lykkes og det var det hele vær . Kan kun nigge godkenden til alt det de andre skriver om dig her inde . Må snart få bestilt en tid hos dig igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...