Hop til indhold
J93

Patricia i Dronninglund. En lækker lille godte!

Recommended Posts

Jeg elsker MÆND! Rigtige mænd.. 

Og særligt at røre ved.. Hmm hmm 

for mit vedkommende så nyder jeg mit job og der kommer flere flotte rene dannede mænd forbi end alt det andet rakkerpak. :P

Ja jeg må vel ligesåvel kritiserer såvel som i mænd.

uh.. Faktisk har jeg selv fået mig en købe-aftale idag om at besøge en mandlig massør som også udføre erotisk massage :D 

Så nu bliver det realitet med mine fantasier om selv at prøve og købe  en andens intime ydelser ;) 

Og denne herre kan købes for slik ONLY FOR WOMEN! :D 

Spændende at skulle prøve at stå på den anden side af døren men det skal klart også ske en dag med en af de skønne piger på siderne. :P 

DER FINDES ALTSÅ DEN LYKKELIGE LUDER HERUDE ;) 

Nøj hvor jeg glæder mig. 

Kan i have en dejlig nats søvn og god start på dagen imorgen.

Kærlige kram og våde kys P <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den 24/11/2016 at 02:27:

Ærgerligt du vil spare din penge da jeg er i Kbh nu :)

 

Du bliver nødt til at fortælle det en uge i forvejen, så jeg kan nå at få strikket et alibi sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den ‎30‎-‎11‎-‎2016 at 01:04:

Jeg elsker MÆND! Rigtige mænd.. 

Og særligt at røre ved.. Hmm hmm 

for mit vedkommende så nyder jeg mit job og der kommer flere flotte rene dannede mænd forbi end alt det andet rakkerpak. :P

Ja jeg må vel ligesåvel kritiserer såvel som i mænd.

uh.. Faktisk har jeg selv fået mig en købe-aftale idag om at besøge en mandlig massør som også udføre erotisk massage :D 

Så nu bliver det realitet med mine fantasier om selv at prøve og købe  en andens intime ydelser ;) 

Og denne herre kan købes for slik ONLY FOR WOMEN! :D 

Spændende at skulle prøve at stå på den anden side af døren men det skal klart også ske en dag med en af de skønne piger på siderne. :P 

DER FINDES ALTSÅ DEN LYKKELIGE LUDER HERUDE ;) 

Nøj hvor jeg glæder mig. 

Kan i have en dejlig nats søvn og god start på dagen imorgen.

Kærlige kram og våde kys P <3 

Hej Patricia

Hvordan forløb din egen massage så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, den 2. december 2016 at 23:15:

@Baremig

Ja, hvordan gik det?

Fik vist skrevet lidt forkert.. Jeg skal have turen når jeg kommer til Kbh næste gang, var til LOC koncert i fredags så fik jeg det månedlige påstyr / derfor jeg har lukket en uge.. Men fuck jeg GLÆDER mig helt vildt til jeg skal forbi ham.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Patricia lyder fantastisk :P

Er selv ved og få en fræk oplevelse  i hus med hende så håber hun har tid når jeg har :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, for 6 timer siden:

Patricia lyder fantastisk :P

Er selv ved og få en fræk oplevelse  i hus med hende så håber hun har tid når jeg har :wub:

En god ide er at booke i god tid. 

Som der står i teksten så er jeg der primært tirsdage onsdage og torsdage samt weekenderne i ulige uger.. ikke altid søndag. 

:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den 30/11/2016 at 01:04:

 

Så nu bliver det realitet med mine fantasier om selv at prøve og købe  en andens intime ydelser ;) 

...

Spændende at skulle prøve at stå på den anden side af døren men det skal klart også ske en dag med en af de skønne piger på siderne. :P 

 

Jamen kære, det har jeg også drømt om mange gange og har været lige ved at realisere det med en fast gp jeg havde/har besøgt gennem mange år. Men hun hoppede ikke med på vognen selvom hun ret ofte selv ringede efter mig til private møder fordi hun var trængende.

I øvrigt har jeg også truffet dig i Århus, hvor jeg inviterede dig ned i et kælderrum i midtbyen en sen aften. Lyder nok lidt skummelt og tak fordi du stolede på mig. Ved ikke om du kan huske det. Jeg blev straks fan. Hvor bliver du af. Kommer du til Århus??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sad lige og genlæste min anmeldelse.

Jeg vil gerne tilføje at det frække forslag fra Patricias side, om dansk, på ingen måde virkede som "en tam/desperat omgang opsalg" for mig.
Det var lidt mere som i at hun fortalte mig om, i en ganske kælen tone ;), at hun egentlig godt kunne tænke sig at prøve en pik som min :-o

Men hold så kæft da. Jeg har vist aldrig formået at gribe min tegnebog så hurtigt som jeg gjorde der :D

Og hendes forslag gav besøget SÅ meget mere værdi for sådan en usikker type som mig.

Det er måske også værd at nævne, at jeg primært har valgt fransk hos alle andre GP'er jeg har besøgt. Simpelthen fordi der ikke stilles så store krav til den mandlige part der. Man kan bare ikke gøre så meget galt ;)

Så det gjorde virkelig meget for min oplevelse, at hun selv udtrykte sin lyst til mig og derefter "førte" mig igennem det i så høj grad. Uden det på nogen måde blev pinligt for mig. Helt igennem fænomenalt.

I went in as a boy - I left as a man :lol: Eller.. sådan føltes det da i hvert fald ;) Jeg er hende dybt taknemlig.

Og ja, det ER da måske meget muligt at jeg i skrivende stund allerede har 4 efterfølgende besøg på samvittigheden :rolleyes: Hvem ved ;)

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, den 6/1/2017 at 17:40:

Jamen kære, det har jeg også drømt om mange gange og har været lige ved at realisere det med en fast gp jeg havde/har besøgt gennem mange år. Men hun hoppede ikke med på vognen selvom hun ret ofte selv ringede efter mig til private møder fordi hun var trængende.

I øvrigt har jeg også truffet dig i Århus, hvor jeg inviterede dig ned i et kælderrum i midtbyen en sen aften. Lyder nok lidt skummelt og tak fordi du stolede på mig. Ved ikke om du kan huske det. Jeg blev straks fan. Hvor bliver du af. Kommer du til Århus??

Jeg mindes det du skriver. Men det er vist ved at være længe siden. Jeg har ikke sted i Aarhus og hotellet på Randersvej ved vandtårnet er jeg ikke tryg ved pga erfaringer derfra. Så da jeg ikke er ret meget for hverken at tage imod gæster på hoteller eller er til leje af rum på klinikker. Jeg har ikke sted så kan ikke komme før jeg står med et seriøst og stabilt sted. Ville gerne. :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den Friday, January 06, 2017 at 16:51:

En god ide er at booke i god tid. 

Som der står i teksten så er jeg der primært tirsdage onsdage og torsdage samt weekenderne i ulige uger.. ikke altid søndag. 

:) 

Vi to har jo også aftalt hvornår det skal være ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for gode beretninger, som i hvert fald gjorde at jeg fik lyst til at besøge Patricia.
Edit: jeg har nu læst Patricias annonce og det var et brugbart svar på mit spørgsmål, doh.
Mange hilsner,

BB

Redigeret af BennyBom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...