Hop til indhold
Kesse1232

Gift og med børn

Recommended Posts

Jeg har oplevet en gang at støde på en glædespige i toget hun lod som om hun sov hun lukkede i hvert fald øjnene da vores blik mødtes.

Jeg vil nok smile og vinke hvis jeg stødte på en eller kom med et lille hej. Jeg er ikke i et forhold, så omverden vil nom tænke han kan lide hvad han ser og omvendt.

det synes jeg er almindelig høflighed, men det kan nok godt blive kompliceret hvis man har konen med på slæb. hvis konen spørg så kan man jo sige en lille hvid løgn om at det var en kollega på jobbet.

Men min holdning er generalt skal man ikke gå til glædespiger hvis man er i forhold. om jeg så selv kan det, når den dag kommer jeg finde en sød pige, det aner jeg ikke. medmindre pigen siger godt for det, men hvor mange gør lige det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, 1 time siden:

Jeg vil nok smile og vinke hvis jeg stødte på en eller kom med et lille hej. Jeg er ikke i et forhold, så omverden vil nom tænke han kan lide hvad han ser og omvendt.

Ah det er så ikke den bedste idé, diskretionen gælder også den anden vej rundt.

Pigerne er i almindelighed lige så opsatte som vi på ikke at blive sat i forbindelse med den her verden offentligt. Så hovedreglen er, at møder du tilfældigt pigen f.eks.i bussen kender du hende ikke.

Nu er det så aldrig sket for mig og jeg skal ikke kunne sige mig fri for, at jeg ville komme til at hilse pr. automatik.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kesse1232 skrev, den 11/14/2016 at 19:39:

Hvordan forholder i jer til at besøge en gp hvis i er gift og har børn? 

Det kan godt bare være mig der er alt for skeptisk i forhold til det, men tænker hvis man skulle møde den pågældende gp sammen med kone og børn på slæb et eller andet mærkeligt sted. 

Er det normal kotyme for gp at lade som om man aldrig har mødt hinanden før?

Håber på lidt indput :)

Besøg de udenlandske piger. De arbejder døgnet rundt mens de er her, og så tager de hjem. Nul risiko for at møde dem nogen steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...