Hop til indhold
Kesse1232

Gift og med børn

Recommended Posts

Hvordan forholder i jer til at besøge en gp hvis i er gift og har børn? 

Det kan godt bare være mig der er alt for skeptisk i forhold til det, men tænker hvis man skulle møde den pågældende gp sammen med kone og børn på slæb et eller andet mærkeligt sted. 

Er det normal kotyme for gp at lade som om man aldrig har mødt hinanden før?

Håber på lidt indput :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Kesse

du betaler for at komme og gå, skulle i løbe på hinanden, så lad som ingenting, det er i jeres begges interesse. Og den normale holdning som jeg selv har oplevet et par gange...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Altså kunne da aldrig drømme om at tage kontakt ude på åben gade hvis jeg mødte en kunde med sin familie eller alene ville da personligt heller ikke være intra. i at han tog kontakt til mig der hvor jeg kunne være med venner eller familie osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en vistnok nu tidligere GP fra samme by, som jeg selv bor i, jeg flere gange har set, hvor jeg har haft min kone med, og da har vi ikke "bemærket" den anden...

Det skal siges, jeg stoppede med at se hende, da jeg mødte min kone! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

De fleste af mine gæster er i forhold, hvor de ikke får den type sex jeg tilbyder mest af, BDSM verden. Derved har de et behov de ikke får derhjemme. Og det er en gensig glæde for os man kan hjælpe hinanden. dette giver stor respekt også når vi ikke ses.  
Så hverken dem eller jeg har lyst til vi hilser på hinanden i fx gågaden. Og det er aldrig noget jeg personligt har oplevet, som et problem :-) 

Jeg synes ikke du skal været bekymret, nyd en eller flere af os der kan give dig det du savner :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen er det jo normal kotyme hvis man skriver i sin annonce at man kræver 100% diskretion og det er gensidigt at der så ikke hilses hvis man skulle mødes i det sociale. Det ville jo være at modstride sig selv og sin påstand om diskretion. 

Alt andet er uacceptabelt og tror de fleste af os GPer har den samme holdning. Vi gør jo idet af glæde og til glæde for jer mænd som savner lidt ekstra krydderi ;) 

så jeg vil mene det samme: tag en dyb indånding og slap af med det, tag dig god tid til at læse pigernes annoncer og derudfra tyde dig frem til hvem/hvilke gper der passer bedst til dig. ;)

go for it :D 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kesse1232 skrev, for 5 timer siden:

Hvordan forholder i jer til at besøge en gp hvis i er gift og har børn? 

Er det normal kotyme for gp at lade som om man aldrig har mødt hinanden før?

Naturligvis er der fuld diskretion - begge veje - og uanset om manden er gift eller ej.

Hyggen vedrører kun dem der har deltaget :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt 2 GPer jeg havde besøgt, begge gange var de totalt diskrete. Den største risiko er telefonen, det er desværre ikke alle GP der ved og eller overholder at de ikke må ringe tilbage med mindre dette er specifikt aftalt, derfor bør man have separat mobil, en såkaldt bollofon, kun til det formål at kontakte GP, så man kan slukke den helt når man ikke ønsker opkald.

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kesse1232 skrev, for 16 timer siden:

Er det normal kotyme for gp at lade som om man aldrig har mødt hinanden før?

Ja. 

Møder man hinanden udenfor "embeds medfør", så hilser man ikke på hinanden. 

Eller som det hedder i visse annoncer :"Gensidig diskretion er en selvfølge". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Kesse1232 skrev, for 21 timer siden:

Hvordan forholder i jer til at besøge en gp hvis i er gift og har børn? 

Det kan godt bare være mig der er alt for skeptisk i forhold til det, men tænker hvis man skulle møde den pågældende gp sammen med kone og børn på slæb et eller andet mærkeligt sted. 

Er det normal kotyme for gp at lade som om man aldrig har mødt hinanden før?

Håber på lidt indput :)

jeg tror altså at de fleste af os GPér , ønsker at være lige så diskret med hvad vi laver, som du ønsker at være med ,at du besøger/får besøg af os ? 

Jeg ser aldrig noget når jeg går på gaden. Selv mine nærmeste kan gå lige forbi mig når jeg går i gadebilledet, uden at jeg bemærker dem

SÅ lidt ser jeg. 

 Jeg fokuserer altid kun på det jeg skal. Ikke på folk omkring mig. 

Men skulle jeg tilfældigvis se noget omkring mig og møde nogle af mine kunder, så kan de være ret sikre på at jeg ikke hilser. Netop på grund at den diskretion jeg synes er en selvfølgelighed- også fra deres side. 

Jeg formoder , at det er den generelle indstilling iblandt folk i branchen - uanset om man er pige eller kunde 

Så jeg tror altså ikke, at du skal være nervøs ;) 

 

 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Kamilla K skrev, for 12 minutter siden:

Jeg ser aldrig noget når jeg går på gaden.

"Sku være gået til Louis Nielsen"  :P

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 51 minutter siden:

jeg tror altså at de fleste af os GPér , ønsker at være lige så diskret med hvad vi laver, som du ønsker at være med ,at du besøger/får besøg af 

 

 

Sån har jeg ikke lige vendt den om men det gir rigtig go mening :D 

Jeg skal nok bare ha træning i ikke at være så paranoid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Kesse1232 skrev, for 11 minutter siden:

Sån har jeg ikke lige vendt den om men det gir rigtig go mening :D 

Jeg skal nok bare ha træning i ikke at være så paranoid ;)

 

Så må du hellere komme i træning :P 

Knald løs , frække - til din pik bliver gul og blå 

Så glemmer du alt om  din paranoia - I promise :D 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ja da. Nyd livet. 

Elsk og Knep til den er blå.

Du har kun ET liv, så husk at more dig hver eneste dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smukke Milla
Kamilla K skrev, for 4 timer siden:

jeg tror altså at de fleste af os GPér , ønsker at være lige så diskret med hvad vi laver, som du ønsker at være med ,at du besøger/får besøg af os ? 

Jeg ser aldrig noget når jeg går på gaden. Selv mine nærmeste kan gå lige forbi mig når jeg går i gadebilledet, uden at jeg bemærker dem

SÅ lidt ser jeg. 

 Jeg fokuserer altid kun på det jeg skal. Ikke på folk omkring mig. 

Men skulle jeg tilfældigvis se noget omkring mig og møde nogle af mine kunder, så kan de være ret sikre på at jeg ikke hilser. Netop på grund at den diskretion jeg synes er en selvfølgelighed- også fra deres side. 

Jeg formoder , at det er den generelle indstilling iblandt folk i branchen - uanset om man er pige eller kunde 

Så jeg tror altså ikke, at du skal være nervøs ;) 

 

 

Er helt enig med dig. 

Man hilser ikke på hinanden.  Og dette er self af FULD diskretion for alle parter. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 19 timer siden:

jeg tror altså at de fleste af os GPér , ønsker at være lige så diskret med hvad vi laver, som du ønsker at være med ,at du besøger/får besøg af os ? 

Jeg ser aldrig noget når jeg går på gaden. Selv mine nærmeste kan gå lige forbi mig når jeg går i gadebilledet, uden at jeg bemærker dem

SÅ lidt ser jeg. 

 Jeg fokuserer altid kun på det jeg skal. Ikke på folk omkring mig. 

 

Haha jeg gik ellers og troede at jeg var helt forskruet ved at have det på denne måde og ikke rigtig bemærke folk omkring mig :D:D 

Det har givet nogle lidt sjove episoder.... og de piger jeg har besøgt kan godt regne med at jeg næppe lige bemærker dem hvis vi skulle gå fordi hinanden på gågaden på et tidspunkt ;) 

Har en gang gået forbi Katja Kean og ville aldrig have vidst det, hvis ikke mine venner havde gjort mig opmærksom på det. Har også siddet til brunch uden at opfatte at Jørgen Leth sad ved siden af, indtil de piger (som bestemt ikke går op i cykelløb) jeg sad sammen med, gjorde mig opmærksom på det - her vil jeg dog undskylde mig med at jeg selvfølgelig var MEGET optaget af mit selskab :D:D:D 

Havde engang en gp jeg besøgte, hvor der nok kom en flig af venskab imellem os. En dag tikkede der en sms ind fra hende:

Hej har du været i XX by i dag?

Mig: Nej hvorfor?

Hende: Hmmm der var bare en jeg troede var dig.... undrede mig også over at du ikke reagerede 

Jeg kunne ikke lade være med at smile og tænke stakkels fyr der har haft en gp til at forsøge at tage kontakt et offentligt sted :mrgreen: Men hva faen i er jo også mennesker som vel har lov til at hilse på venner i møder.... bare too bad at hun lige tog fejl, men hvem har ikke prøvet det? Jeg er fuldstændig overbevist om at det bestemt kun var venner hun kontaktede på denne måde - bare til jer der skulle sidde og blive lidt nervøse over denne lille anekdote ;) 

Omvendt så kan der også findes historier her på EG hvor piger har taget offentlig kontakt til tidligere kunder, med afpresning for øje. Så der er da bestemt grund til at overveje hvem man besøger.... ligesom der findes historier om piger der er kommet til at tage de helt forkerte kunder ind!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 4 minutter siden:

Har en gang gået forbi Katja Kean og ville aldrig have vidst det, hvis ikke mine venner havde gjort mig opmærksom på det. Har også siddet til brunch uden at opfatte at Jørgen Leth sad ved siden af ...

Det hænger nok også meget sammen med det fænomen, som de fleste nok kender: Man støder på folk i en situation, som man ikke er vant til at se dem i.

Jeg kender udmærket min tandlæge, for jeg opsøger ham et sted, hvor jeg forventer at finde ham, og i en kittel, som jeg forventer, han har på. Træffer jeg ham på gaden, hvor jeg ikke forventer at løbe på ham, og i civilt antræk, forbinder jeg ham ikke med tandlægen og genkender ham således ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fornuftige ting som er blevet skrevet... 

Dog har jeg prøvet det den vej, at jeg besøgte et sted med et par piger, hvoraf jeg havde set den ene ude i det civile...Så jeg kunne åbenbart godt huske hendes udseende, på trods af at det var første gang at jeg så hende i pikant undertøj :P 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Borende X skrev, for 1 time siden:

Det hænger nok også meget sammen med det fænomen, som de fleste nok kender: Man støder på folk i en situation, som man ikke er vant til at se dem i.

Jeg kender udmærket min tandlæge, for jeg opsøger ham et sted, hvor jeg forventer at finde ham, og i en kittel, som jeg forventer, han har på. Træffer jeg ham på gaden, hvor jeg ikke forventer at løbe på ham, og i civilt antræk, forbinder jeg ham ikke med tandlægen og genkender ham således ikke.

 jeg ser virkelig INTET når jeg er ude . Jeg har engang "snittet" min venindes ærme da hun gik forbi mig i centeret . Jeg havde ikke set hende i et par uger og netop fordi at jeg så lige igennem hende og gik forbi hende uden at foretrække en mine, så troede hun, at jeg var sur på hende.  

Det er sket mange gange med folk jeg kender - både venner og veninder. 

Men til gengæld , så ser jeg alt muligt andet , som ingen ser. Jeg ved som regel hvor man ikke skal krybe langs husmuren , fordi jeg ved præcis hvor duebestanden er ret tæt på taget over gaden. Jeg er en af de få der ser kragen ovenpå lygtepælen der klør sig med den ene fod , den flyvende poses rytme som svæver i vinden imellem al trafikken eller andre besynderlige ting , som alle dem der ser de andre mennesker på gaden , aldrig får øje på. 

Så med mindre man er en krage, en due ,et blad på et træ eller noget andet i den dur , så kan man være ret sikker på at jeg ikke ser noget 

- for jeg ser heller ikke engang mine venner og nærmeste omgangskreds

 med mindre at de standser op foran mig , vifter med begge arme og råber "juhuuu "  .

Jeg er helt blank på det punkt ! 

Men hvis jeg skulle se noget og få øje på en kunde en dag , så ville jeg stadigt lade som om jeg ikke så ham . For vor begges skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
holstebronx skrev, for 6 minutter siden:

Fornuftige ting som er blevet skrevet... 

Dog har jeg prøvet det den vej, at jeg besøgte et sted med et par piger, hvoraf jeg havde set den ene ude i det civile...Så jeg kunne åbenbart godt huske hendes udseende, på trods af at det var første gang at jeg så hende i pikant undertøj :P 

men så er man jo også lige gode om det ? HVis mine naboer eller andre jeg kendte kom og besøgte mig , så ville jeg uden tvivl knalde med  dem alligevel. 

Jeg ved ikke helt hvordan min familie ser ud, så den er noget sværere for mig at afvise 

Nuvel, hvad man ikke ved, har man ikke ondt af. Er det ikke sådan det  hedder  ? :-o:D 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 16 minutter siden:

men så er man jo også lige gode om det ? HVis mine naboer eller andre jeg kendte kom og besøgte mig , så ville jeg uden tvivl knalde med  dem alligevel. 

Jeg ved ikke helt hvordan min familie ser ud, så den er noget sværere for mig at afvise 

Nuvel, hvad man ikke ved, har man ikke ondt af. Er det ikke sådan det  hedder  ? :-o:D 

 

 

Jo altså det var mest det med at genkende en person, som jeg prøvede at skrive om :D 

Men jeg tror at de fleste ville forholde sig neutralt, hvis de mødte modparten i det civile. 

Men der er da også blevet skrevet anekdoter herinde, om folk som hilste på modparten. 

Og som Prinz skriver, så er det da smart lige at bruge sin IQ engang imellem :) 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
holstebronx skrev, for 18 timer siden:

Jo altså det var mest det med at genkende en person, som jeg prøvede at skrive om :D 

Men jeg tror at de fleste ville forholde sig neutralt, hvis de mødte modparten i det civile. 

Men der er da også blevet skrevet anekdoter herinde, om folk som hilste på modparten. 

Og som Prinz skriver, så er det da smart lige at bruge sin IQ engang imellem :) 

Hihi hvor er du sød @holstebronx   :) 

Jeg fattede fint din point med dit indslag ;) 

Det er altså bare mig der ofte er for ubegavet til at vise via mine kommentar, at jeg fint forstår folks mening med deres kommentar. 

Desuden, så er man vel en tøs? 

Ergo, så har jeg en vis tendens til hurtigt at komme ud på sidespor der INTET har med kernen af det som jeg kommenterer, at gøre. 

Det er faktisk endnu et  punkt ved mig selv, som  jeg burde arbejde lidt på at forbedre:ugeek:

Note to myself : Get a grip ,girl :D 

 

 

 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er gift med en thai, jeg får en del massage ude i byen og jeg er flere gange rendt ind i nogle af massagepigerne når jeg har været med min kone i tempel.

Hver gang har der lige været lidt øjenkontakt og et lille smil, een gang sad vi ved samme bord og lige overfor hinanden, og selvfølgelig snakker vi sammen lige som jeg snakker med de andre ved bordet men aldrig om at vi har mødt hinanden før. 

Det er  ihvertfald intet problem for massøren og holde afstand når man mødes, problemet (hvis der er noget ) er en selv.

Jeg var nervøs første gang i templet men er det ikke mere.

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...