Hop til indhold

Rumæner I Ikast #2

Featured Replies

Skrevet

Ja tro mig 

Igår(kan selvfølgelig s vær pga det røde) men hver gang kondomet var ved at ryge af så no no og nogle håndfagter for at sige det skulle blive på og jeg skulle os betalt 1500 plus svaret kom os fra andet nummer

• Svar 55
  • Visninger 10k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ja det er også det jeg tror. 

• Ja bestemt ,  hun var ren og lækker. Pigen kunne man ikke pege fingre af .  Hun skriver i annoncen at hun har åbent til klokken 5, så må hun jo forvente at kunderne kommer ind til da. 

• Har bestilt tid i morgen, smiler Store naturlige bryster....er de også lækre?

Postede billeder

Skrevet
Friske skrev, for 2 minutter siden:

Lyder som en invitation til anal uden.....

Ja held og lykke 

Skrevet
Knægten skrev, for 6 minutter siden:

Ja tro mig 

Igår(kan selvfølgelig s vær pga det røde) men hver gang kondomet var ved at ryge af så no no og nogle håndfagter for at sige det skulle blive på og jeg skulle os betalt 1500 plus svaret kom os fra andet nummer

Jeg tror dig ;-)

Måske er det hendes fyr/alfons der svarer sms, og måske tilbyder han dansk uden, uden at hun ved det, og vil udføre det? Det ville ikke være første gang det er oplevet..

KF. 

Skrevet
Friske skrev, den 4/11/2016 at 14:16:

Har bestilt tid i morgen, smiler...

Kan vi vente en melding senere?

KF.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.