Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev en del med Lisa fra Rumænien  i går aftes da jeg viste at jeg skulle igennem Ikast i dag klokken Ca 6 om morgenen .  Men da hun lukker klokken 5 så jeg lavede en aftale klokken 4:30... Liiidt små tidligt,  men hvad.

Vi aftalte at jeg skulle skrive når jeg kørte fra Aarhus ,  og ringe 30 minutter før jeg var der.  Og hun skulle nok svare og alt det der. Men ak nej hun svarede ikke på sms'en ,  og lod opkaldet gå på svaren .  Men jeg skulle alligevel den vej,  så "træls"  men "no harm done" .  Jeg parkerede dog alligevel nedenfor opgangen og ringede igen,  og igen.  Og der svarede hun på SMS at hun var med en kunde.  Men det var -5 grader og alle biler på parkeringspladsen var frosne  så jeg tænkte "helt sikkert" .  Og ville køre min vej,  men så skriver hun at hun ville komme ned om 7 minutter .  Og jeg tænker ok,  jamen fint,  jeg venter i opgangen,  da det var pænt koldt udenfor,  og regner ikke med at "kunden"  kommer ned,  men jo, der kom skam en fyr ned vi hilste da vi mødtes i opgangen og han steg ind i en frossen bil.  Det var lidt spooky at han stoppede ved min bil,  den eneste der var varm,  og lyste med hans forlygter på min nummerplade i måske 15 sekunder ,  før han kørte sin vej. 

Og Ca 15 minutter efter hun skrev 7 minutter åbnede hun døren og vinkede at jeg skulle komme ind.  Hun var helt sikkert lige stået op,  og jeg var lidt sådan gnaven ved situationen.  Jeg bad om at låne toilettet ,  og blev vist "både rummet"  som bar mega smadret,  fuldstændig lige som de altid er sådanne klubværelse fælles bad.  Jeg fandt selv toilettet som var direkte ulækkert.  Jeg tissede af og gik tilbage til rummet hvor Lisa var.

Pigen var ren og meget petit,  ikke skinny men bare lille,  men med meget store ægte bryster. Vi udvekslede penge 750 for 30 minutter med OWO,  anal og normal sex.  Vi tog tøjet af og lagde os på en meget larmende seng,  det var virkelig belastende,  en oppustelig madras i en træ ramme.  Lisa virkede meget sød og ægte,  ikke noget hastværk her.  Vi lå og kyssede grundigt og det var rigtig godt,  som at være 18 år igen og ja..  På klubværelset med en sød pige..  Hun ville begynde med sit blowjob men jeg tænkte hun skal da lige have en tur først så jeg kyssede mig vej til hendes skrev, hvilket blev modtaget rigtig godt,  og hun var virkelig inderligt med og reagerede rigtig godt.  Så lagde jeg mig på ryggen og hun tog kalorius i munden og man må sige hun har talent,  hun kan virkelig sutte en pik.  Jeg gav hende finger imens og jeg smuttede enda en ind af bagindgangen,  som hun virkede helt ok med, og gav ganske lækkert udtryk for at hun kunne mærke mig.  I det øjeblik overvejede jeg om det "bare"  skulle være megafransk for det var rigtig godt.  Men så alligevel,  jeg har aldrig prøvet græsk,  og det ville jeg sådan set gerne lige prøve også,  så jeg klappede hende lidt på rumpen som tegn til at vi kunne skifte stilling og aktivitet. Hun fandt kondomet frem og satte det på, allerede der kunne jeg mærke at det var møj send/tidligt og soldaten måske ikke var helt vågen (øv øv øv)  men hun red mig fint,  og hun er dejlig "fast",  men skaden var sket og og jeg kunne se at hvis jeg skulle nå til det græske skulle det være nu,  så vi skiftede stilling igen. Hun smurte lidt lube på pikkemanden,  og sagde "just take it slow" Og det gjorde vi så,  og det satte liv i banditten igen og det var sku en god omgang sex.  Hun var måske lidt stille under denne del af seancen,  ellers var jeg bare på ude bane og dybt fokuseret på selve aktiviteten,  jeg nød det i alt fald til fulde og skød ladningen af i kondomet. Hun fandt papiret frem og gjorde os begge rene men et smil.  Vi kyssede lidt igen og snakkede kort.  Så sagde jeg farvel og sov godt. Jeg lånte dog lige håndvasken og vaskede hænder i hendes shampoo,  for der var ikke andet.   Så tog jeg min bil og kørte videre vest på. 

Jeg ville helt undgå toilet og bad på stedet,  men selve bolle rummet  er rent nok,  meget spartansk indrettet,  2 stole 1 bord og en seng. Pigen er dygtig og rar at være sammen med,  og billederne på annoncen er ægte nok.  (med undtagelse af bryst billedet) pigen er dog noget mindre end hun ser ud til på de billeder. 

Link til annoncen

Redigeret af sleipnir

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 1 time siden:

Jeg fandt selv toilettet som var direkte ulækkert.

 

sleipnir skrev, for 1 time siden:

Jeg ville helt undgå toilet og bad på stedet,

Jeg kan ikke lade være med at tænker om piger, der finder sig i sådant - kan være særlig omhyggelige med deres egen hygiejne og sikker sex :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har min dybeste respekt, for at det lykkedes at få pigen til at stå op kl 4.30, og tage imod dig ;-)

Ét spørgsmål; Du skriver hun sagde "Just take it slow", men @hovsa skriver "hun kan intet andet end Rumænsk".

Hvad er op og ned, i dét? 

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 39 minutter siden:

Ét spørgsmål; Du skriver hun sagde "Just take it slow", men @hovsa skriver "hun kan intet andet end Rumænsk".

Hun kan lidt,  både engelsk og dansk. 

Jernsvinet skrev, for 44 minutter siden:

Jeg kan ikke lade være med at tænker om piger, der finder sig i sådant - kan være særlig omhyggelige med deres egen hygiejne og sikker sex :-(

Tror sku hun havde flere af de klubværelse,  det ene var bare indrettet som "arbejds værelse " men ja hun virkede ren og lækker nok.

Og der var ikke tilbud om "uden kondom" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 4 timer siden:

Vi tog tøjet af og lagde os på en meget larmende seng,  det var virkelig belastende,  en oppustelig madras i en træ ramme.  

Kunne ikke lade være med og grine lidt da jeg kom dertil :P

 

Men fin beskrivelse af stedet og pigen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 5 timer siden:

der kom skam en fyr ned vi hilste da vi mødtes i opgangen og han steg ind i en frossen bil.  Det var lidt spooky at han stoppede ved min bil,  den eneste der var varm,  og lyste med hans forlygter på min nummerplade i måske 15 sekunder ,  før han kørte sin vej.

Måske hendes filejs, der bare ville sikre sig at have lidt på dig, hvis der skulle ske pigen noget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Måske hendes filejs, der bare ville sikre sig at have lidt på dig, hvis der skulle ske pigen noget ;)

Ja det er også det jeg tror. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 6 timer siden:

Hun var helt sikkert lige stået op...

...men ja hun virkede ren og lækker nok...

Fik du indtryk af at hun havde vasket sig, inden hun vinkede dig ind?. Ren og velduftende, dér hvor det gælder?.

Jeg kan stadig ikke komme over, hun stod op 4.30 for at tage imod.. hun sætter nye standarder for servicemind :P

KF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 43 minutter siden:

Fik du indtryk af at hun havde vasket sig, inden hun vinkede dig ind?. Ren og velduftende, dér hvor det gælder?.

Ja bestemt ,  hun var ren og lækker. Pigen kunne man ikke pege fingre af . 

KF skrev, for 44 minutter siden:

Jeg kan stadig ikke komme over, hun stod op 4.30 for at tage imod.. hun sætter nye standarder for servicemind :P

Hun skriver i annoncen at hun har åbent til klokken 5, så må hun jo forvente at kunderne kommer ind til da. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer lige derfra ikke godt siger jeg kunne havde brugt de penge bedre plus det er den tid på måneden for hende o_O

Synes hun virkede som om det bare skulle overstås en af den dårligere eg har prøvet 

Så fra min side af bliver det ikke en gentagelse 

Men det er hende på billederne og hun er sku noget lille men med et par gode patter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På et tidspunkt? Så det var det ikke idag?

kan du berette mere om brysterne.  Er de lange eller sidder de pænt? Har hun store/lange brystvorter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var idag hun havde det røde siger hun så først da hun har fået pengene og jeg har taget tøjet af 

Vi prøvede anal men jeg var åbenbart for stor virket jeg ikke selv synes men fair nok 

Brydterne de hænger og hun har et par dejlige nippels stor ttjo

Men hun er sku pænt lille 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...