Hop til indhold

Recommended Posts

Knægten skrev, for 31 minutter siden:

Det bliver det på et tidspunkt synes bare det er forkert at man så arbejde på samme tid i den form for arbejde 

Hvorfor dog det? - synes de derimod burde tilbyde det som en ekstra ydelse - nogle vil gerne betale ekstra for at slikke pigerne i røven, modtage Golden Shower, scat og hvad ved jeg - noget underligt at der aldrig er nogen, der spørger efter det røde :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, for 3 timer siden:

På et tidspunkt? Så det var det ikke idag?

kan du berette mere om brysterne.  Er de lange eller sidder de pænt? Har hun store/lange brystvorter?

Ja,  de er lange,  men imo ikke på den trælse måde,  men på en naturlig måde..  Hvis det giver mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer at prøve et besøg igen og håber på held næste gang.

Udfører hun det franske helt natural? Lidt svært at blive klog på, når der skrives til pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Picasso skrev, for 4 minutter siden:

...Udfører hun det franske helt natural? Lidt svært at blive klog på, når der skrives til pigen.

Hun er ikke pernitten med gummi.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Picasso skrev, for 7 minutter siden:

Overvejer at prøve et besøg igen og håber på held næste gang.

Udfører hun det franske helt natural? Lidt svært at blive klog på, når der skrives til pigen.

Ja,  fransk er uden og med i prisen,  overvejer faktisk om jeg skal forbi igen bare for en gang fransk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Hvorfor dog det? - synes de derimod burde tilbyde det som en ekstra ydelse - nogle vil gerne betale ekstra for at slikke pigerne i røven, modtage Golden Shower, scat og hvad ved jeg - noget underligt at der aldrig er nogen, der spørger efter det røde :rolleyes:

Hun burde dog havet sagt nogen inden pengene havde skiftet hånd,  I tilfælde af at kunden ikke var til den slags. (som det var tilfældet med knægten) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep prøvede 2 gange det gik overhovedet ikke godt plus et par andre gang men det var hvos for at fortælle noget 

Redigeret af Knægten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, for 13 minutter siden:

Nogen der ved om hun tilbyder dansk uden gummi?

Det var ikke noget jeg blev tilbudt. Det virker også lidt for spændende efter min mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 1 time siden:

Hun burde dog havet sagt nogen inden pengene havde skiftet hånd,  I tilfælde af at kunden ikke var til den slags. (som det var tilfældet med knægten) 

Det er da bare dejligt at  få noget ekstra gratis <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, for 2 timer siden:

Nogen der ved om hun tilbyder dansk uden gummi?

Hun er ikke pernitten med gummi.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, for 33 minutter siden:

Så KF. Har du besøgt hende, og har du fået dansk uden? 

Jeg har ikke været der.

Men hun tilbyder dansk uden, også uden tillæg:

269.png

I øvrigt lidt morsomt, at hendes auto-correct laver 60 om til 69 ;-)

KF.

PS. Jeg har slettet nummeret, da der blev svaret fra et andet nummer end det i annoncen.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Friske skrev, for 1 minut siden:

Lyder som en invitation til anal uden.....

Det er jo bare at spørge.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...