Hop til indhold

Rumæner I Ikast #2

Featured Replies

Skrevet

Jeg måtte selv spørger både efter anal og kys eller tror jeg kun hun havde giver hand/blowjob i den time hvis jeg ikke havde åbent munden

• Svar 55
  • Visninger 10k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ja det er også det jeg tror. 

• Ja bestemt ,  hun var ren og lækker. Pigen kunne man ikke pege fingre af .  Hun skriver i annoncen at hun har åbent til klokken 5, så må hun jo forvente at kunderne kommer ind til da. 

• Har bestilt tid i morgen, smiler Store naturlige bryster....er de også lækre?

Postede billeder

Skrevet

Lyder til at hendes service niveau er faldet. 

Andre der har friske erfaringer?

Skrevet
Knægten skrev, for 31 minutter siden:

Det bliver det på et tidspunkt synes bare det er forkert at man så arbejde på samme tid i den form for arbejde 

Hvorfor dog det? - synes de derimod burde tilbyde det som en ekstra ydelse - nogle vil gerne betale ekstra for at slikke pigerne i røven, modtage Golden Shower, scat og hvad ved jeg - noget underligt at der aldrig er nogen, der spørger efter det røde :rolleyes:

Skrevet
  • Author
Friske skrev, for 3 timer siden:

På et tidspunkt? Så det var det ikke idag?

kan du berette mere om brysterne.  Er de lange eller sidder de pænt? Har hun store/lange brystvorter?

Ja,  de er lange,  men imo ikke på den trælse måde,  men på en naturlig måde..  Hvis det giver mening. 

Skrevet
  • Author
Friske skrev, for 3 timer siden:

Ok. Var hun ellers villig nok til at kysse?

Ja,  meget glad for at kysse også dybt. 

Skrevet

Overvejer at prøve et besøg igen og håber på held næste gang.

Udfører hun det franske helt natural? Lidt svært at blive klog på, når der skrives til pigen.

Skrevet
Picasso skrev, for 4 minutter siden:

...Udfører hun det franske helt natural? Lidt svært at blive klog på, når der skrives til pigen.

Hun er ikke pernitten med gummi.

KF.

Skrevet
  • Author
Picasso skrev, for 7 minutter siden:

Overvejer at prøve et besøg igen og håber på held næste gang.

Udfører hun det franske helt natural? Lidt svært at blive klog på, når der skrives til pigen.

Ja,  fransk er uden og med i prisen,  overvejer faktisk om jeg skal forbi igen bare for en gang fransk. 

Skrevet

Hun giver blow uden gummi narturlig tjo kan man vel godt sige men tror du bliver nød til at åbne mund for ellers sker der ikke særlig meget

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 11 timer siden:

Hvorfor dog det? - synes de derimod burde tilbyde det som en ekstra ydelse - nogle vil gerne betale ekstra for at slikke pigerne i røven, modtage Golden Shower, scat og hvad ved jeg - noget underligt at der aldrig er nogen, der spørger efter det røde :rolleyes:

Hun burde dog havet sagt nogen inden pengene havde skiftet hånd,  I tilfælde af at kunden ikke var til den slags. (som det var tilfældet med knægten) 

Skrevet

Skal lige siges det eneste dansk hun kunne var undskyld og noget der mindene om et øjeblik os av av 

Skrevet

Var det da du skulle ind ad "bagdøren" hun sagde sv, av?

Skrevet

Jep prøvede 2 gange det gik overhovedet ikke godt plus et par andre gang men det var hvos for at fortælle noget 

Redigeret af Knægten

Skrevet

Nogen der ved om hun tilbyder dansk uden gummi?

Skrevet
  • Author
Friske skrev, for 13 minutter siden:

Det var ikke noget jeg blev tilbudt. Det virker også lidt for spændende efter min mening. 

Skrevet
sleipnir skrev, for 1 time siden:

Hun burde dog havet sagt nogen inden pengene havde skiftet hånd,  I tilfælde af at kunden ikke var til den slags. (som det var tilfældet med knægten) 

Det er da bare dejligt at  få noget ekstra gratis <3

Skrevet
Friske skrev, for 2 timer siden:

Hun er ikke pernitten med gummi.

KF.

Skrevet

Så KF. Har du besøgt hende, og har du fået dansk uden? 

Skrevet
Friske skrev, for 33 minutter siden:

Så KF. Har du besøgt hende, og har du fået dansk uden? 

Jeg har ikke været der.

Men hun tilbyder dansk uden, også uden tillæg:

269.png

I øvrigt lidt morsomt, at hendes auto-correct laver 60 om til 69 ;-)

KF.

PS. Jeg har slettet nummeret, da der blev svaret fra et andet nummer end det i annoncen.

Redigeret af KF

Skrevet
Friske skrev, for 1 minut siden:

Lyder som en invitation til anal uden.....

Det er jo bare at spørge.

KF.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.