Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Seneste opdateringer - uge 43

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hejsa!

I den her uge er der sket mindst et par spændende ting på Eroguide.dk. Jeg håber I alle vil tage rigtig godt imod dem. Derudover har jeg så fikset et par småting hist og her :-)

Go' fornøjelse og ha' en rigtig skøn weekend allesammen!

<3 Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

Sammenknytning af forumprofil og annonceprofil 

Fra annonceprofilen bliver der nu henvist til forumprofilen under "Kontaktinformation". Derudover er der også et link fra annonceprofilen til at skrive en helt normal forumbesked til annonceprofilen.

Den anden vej er der også henvisninger til annonceprofilen. Indtil videre bl.a. i toppen af forumprofilen og ud for hvert indlæg som er skrevet af en betalende annoncør.

Forum til betalende annoncører

Der er nu oprettet et forum, som kun annoncører med en betalt annonceprofil har adgang til. Vi er spændte på at se hvad i vil bruge det til. Det kunne f.eks. være et sted hvor man som GP kunne få en lille snak uden testeron-indblanding :-) 

God fornøjelse med det!

Angivelse af lokation i vagtplaner på annoncørprofiler

Der er nu ændret, så man som annoncør ikke kan vælge "Hele landet". Man er nu tvunget til at vælge en mere specifik lokation. Det har de fleste af jer sådan set gjort i forvejen. For resten har jeg været inde og hjælpe jer på vej til en angivelse, som svarer til det I skriver i jeres annonceprofiltekst. Derudover har jeg også rettet de vagtplaner til, som havde brugt de udgåede lokationer "Sjælland" og "Vest- og Østjylland"(tidligere Midtjylland). Derfor er disse lokationer nu også helt fjernet fra listen.

Ændringerne skulle gerne gøre det nemmere at søge sig frem til profiler der med større sikkerhed er i ens område.

Første skridt af sammenlægningen af profiltekster for annoncører gennemført.

Fra næste Fredag skal alle GP'er o.lign. have en annonceprofil med et betalt abonnement tilknyttet, for at de har en profiltekst tilknyttet til deres profil. Denne profiltekst vil så være i form af profilteksten på deres annonceprofil. Til den tid vil den nuværende forumprofiltekst blive erstattet med et link til annonceprofilen. Vi aktiverede det sådan set allerede halvvejs i går. Hvilket betyder at alle der har en betalt annonceprofil stadig har en synlig forumprofiltekst i løbet af den næste uge. Der er forklarende tekster på alle profiler ift. denne ændring.

Alle alm. medlemmer har stadig deres alm. profiltekst.

Smileys/emoticons i hele forummet <3

En del af jer bruger allerede f.eks. en hjerte-emotion som er tilgængelig, hvis man ved hvordan, eller måske bruger en smartphone, som kan hjælpe en lidt på vej. Nu er hjertet tilføjet i forummet's officielle smiley-liste. Derudover har jeg ryddet op i listen. Den er nu delt i tre grupper: "Smileys jeg har brugt fornylig", "Populære" og "Andre". Listen "Populære" er sammensat nogenlunde ud fra en statistik over hvilke smileys i hidtil mest har brug og så dem der skiller sig mest ud. Kom gerne med forslag til smileys/emoticons som I virkelig føler mangler i listen. Vi kan nok ikke tilgodese de største forbrugere af smileys, men et pænt udvalg burde vi kunne komme frem til. Vi håber i bliver :) for denne lille ændring ;) <3 

 

Næste uge

  • Søgning i vagttidspunkter for annonceprofiler på bestemt dato.
  • Fritekstsøgning og søgning på brugernavn ift. annonceprofiler. Vi forsøger i denne sammenhæng at tage hensyn til Ida og Ib ;)
  • Plus det vores fantasi i fællesskab kan komme frem til - og selvfølgelig en masse dejlige småjusteringer og rettelser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser lige, at Om mig-teksten på profiler uden annoncørprofil er slettet, dvs at man tvinges til at betale?

Hvad gør I i grunden, hvis en pige der har annoncørprofil får karantæne på EG, kan hun så heller ikke rette sin (betalte) annonce?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Liv skrev, for 12 minutter siden:

Jeg ser lige, at Om mig-teksten på profiler uden annoncørprofil er slettet, dvs at man tvinges til at betale?

Hvad gør I i grunden, hvis en pige der har annoncørprofil får karantæne på EG, kan hun så heller ikke rette sin (betalte) annonce?

Hej Liv!

Karantæne som annoncør vil jeg mene er en seperat ting ift. forummet. Dog er det ikke rigtig noget vi har vendt endnu. Pt. giver en karantæne på forummet ikke en karantæne fra annoncedelen.

I øvrigt så mister ALLE GP-profiler "Om mig"-teksten fra på næste Fredag. Hvis en GP fra på Fredag vil have en "Om mig"-tekst skal den altså stå på en betalt annonceprofil. Der linkes selvfølgelig fra forumprofilen og til annonceprofilen flere steder.

<3 Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg

:) Jeg syntes EG skal til at beslutte sig om EG er til for pigerne eller om EG er til for dem der køber sex (som hele tiden har været argumentet fra admin, hvergang en pige er blevet hægt ud på det groveste, på ualmindeligt tyndt grundlag) Hvis EG er til for dem der køber sex, hvorfor er det så ikke dem der betaler for at ha en profil herinde?
Eller vælger i pludselig at i nu vil til at tage et ansvar over for jeres kunder (som nu er blevet pigerne, ikke købesexkunderne) det ville da være skønt :)

<3<3<3 Claire

PS. I tilfælde af, at i rent faktisk beslutter jeg for at vi piger fra nu af er jeres kunder, anbefaler jeg at i får et verificerings system af de mandlige bruger, evt. med rating, som man f.eks. har på nogle af de engelske købesex sider, på den måde kan pigerne rate de mandlige brugere og så slipper vi f.eks. for useriøse wankers og kan også vælge kun at tage imod mænd der har "top ratings" fra andre piger. Det er helt sikkert noget jeg ville benytte :)

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 13 minutter siden:

:) Jeg syntes EG skal til at beslutte sig om EG er til for pigerne eller om EG er til for dem der køber sex (som hele tiden har været argumentet fra admin, hvergang en pige er blevet hægt ud på det groveste, på ualmindeligt tyndt grundlag) Hvis EG er til for dem der køber sex, hvorfor er det så ikke dem der betaler for at ha en profil herinde?
Eller vælger i pludselig at i nu vil til at tage et ansvar over for jeres kunder (som nu er blevet pigerne, ikke købesexkunderne) det ville da være skønt :)

<3<3<3 Claire

PS. I tilfælde af, at i rent faktisk beslutter jeg for at vi piger fra nu af er jeres kunder, anbefaler jeg at i får et verificerings system af de mandlige bruger, evt. med rating, som man f.eks. har på nogle af de engelske købesex sider, på den måde kan pigerne rate de mandlige brugere og så slipper vi f.eks. for useriøst wankers og kan også vælge kun at tage imod mænd der har "top ratings" fra andre piger. Det er helt sikkert noget jeg ville benytte :)

 

 

Ah...altså de piger jeg har besøgt som har haft noget med EG at gøre, har enten ingen profil herinde længere, er stoppet, eller bruger ikke deres profil længere nu hvor det interne annonce afdeling er lukket ned..., så ville jeg jo stå uden nogen "rating", er jeg så en "rookie" ? :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

 

Ah...altså de piger jeg har besøgt som har haft noget med EG at gøre, har enten ingen profil herinde længere, er stoppet, eller bruger ikke deres profil længere nu hvor det interne annonce afdeling er lukket ned..., så ville jeg jo stå uden nogen "rating", er jeg så en "rookie" ? :P 

Ja nok :) Men sådan gælder det jo for alle, så må man arbejde sin status op gennem tiden :) Og så er der sikkert også piger der er interesserede i roookies eller er tilfredse sålænge du ikke er blevet anmeldt som useriøs/wanker/ulækker etc :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 9 minutter siden:

Ja nok :) Men sådan gælder det jo for alle, så må man arbejde sin status op gennem tiden :) Og så er der sikkert også piger der er interesserede i roookies eller er tilfredse sålænge du ikke er blevet anmeldt som useriøs/wanker/ulækker etc :P

 

Ja ja jo jo, så mange annonce piger er der jo heller ikke herinde, jeg skal nok overleve :) 

Haha :D kunne være fedt med et status rullegardin med alt fra Top seriøs til Total wanker :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Ja ja jo jo, så mange annonce piger er der jo heller ikke herinde, jeg skal nok overleve :) 

Haha :D kunne være fedt med et status rullegardin med alt fra Top seriøs til Total wanker :D 

 

Det ville ihvertfald være at udvise et kundeansvar man kunne respektere. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 1 minut siden:

Det ville ihvertfald være at udvise et kundeansvar man kunne respektere. :) 

 

Den forstod jeg ikke...

Dårlige anmeldelser, retfærdige eller ej kan I vel ikke gardere jer imod ? med mindre at manden kontakter jer igennem EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Den historie som min hjerne har registreret omkr. Eroguide er, at det er et site som bruges til at anmelde GP'er o.lign. overalt hvor de befinder sig. Altså behøvedes GP'erne i princippet ikke være som brugere på EG. Men på en eller anden måde kom de/i herind og så lyset i at annoncerer for jer selv. Det kunne ligeså godt være et site hvor man f.eks. anmeldte rejseselskaber, og så fik rejseselskaberne mulighed for at registrerer sig med annonceprofiler for at få opmærksomhed overfor den store skare af brugere der går op i at rejse. Er det fejlagtigt at se udgangspunktet for EG på den måde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 15 minutter siden:

Den forstod jeg ikke...

Dårlige anmeldelser, retfærdige eller ej kan I vel ikke gardere jer imod ? med mindre at manden kontakter jer igennem EG.

nej selvfølgelig ikke, men for det første kunne EG godt være lidt hurtigere til at reagere på tilsvining af deres kunder, jeg ved godt der ikke er eget etik og moral i branchen meeeen ;) 
 F.eks. Hvis en mandlig bruger oprettede sig fra min computer og begyndte at skrive fantastiske anmeldelser om mig, ville ham og jeg selvf. blive udelukket prompte. Det samme gælder ikke den anden vej rundt (altså der er ikke samme overvågning hvis en bruger skriver dårlige anmeldelser om en pige)

Men hvis manden til gengæld er blevet anmeldt eller rated af piger herinde + han er blevet verificeret af siden, så kan man vurdere om det rent faktisk er en seriøs kunde, eller en kunde som piger generelt har problemer med. Det er meget brugt på andre købesex sider, det med at man rater de mandlige brugere, og efter som vi piger er EGs kunder, syntes jeg da kun det er fair? :)

Maya Kathrine skrev, for 14 minutter siden:

Den historie som min hjerne har registreret omkr. Eroguide er, at det er et site som bruges til at anmelde GP'er o.lign. overalt hvor de befinder sig. Altså behøvedes GP'erne i princippet ikke være som brugere på EG. Men på en eller anden måde kom de/i herind og så lyset i at annoncerer for jer selv. Det kunne ligeså godt være et site hvor man f.eks. anmeldte rejseselskaber, og så fik rejseselskaberne mulighed for at registrerer sig med annonceprofiler for at få opmærksomhed overfor den store skare af brugere der går op i at rejse. Er det fejlagtigt at se udgangspunktet for EG på den måde?

Prøv at udelukke piger fra EG i en periode og se så, hvor mange der ville benytte sited? :)  "på en eller anden måde kom de så herind" :D Sødt. EG havde aldrig eksisteret i dette omfang, hvis her ikke var piger, og det har der vist været fra start af.

For det første; EGs udgangspunkt er naturligvis ændret, i det øjeblik hvor i vælger at gøre pigerne til jeres kunder, som i nu har gjort.
 -Det har hele tiden været os i har tjent penge på, men nu skal vi også betale jer for det, det er fair nok, men så burde jeres ansvar, vel også først og fremmest være over for os? Det er vel sådan forretningslivet fungere. 

Second; Og ja, jeg syntes det er fejlagtigt at sammenligne EG med trustpilot, fordi det for det første ville vise at i lider af storhedsvanvid på det groveste og for det andet fordi trustpilot ikke er et annoncesite og virksomhederne ikke er trustpilots kunder, + at der kan virksomheder faktisk godt, i stor stil, anmelde sig selv.

 

Som jeg startede med at skrive, jeg syntes EG skal beslutte sig for, hvem deres kunder er

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Claire skrev, for 46 minutter siden:

:) Jeg syntes EG skal til at beslutte sig om EG er til for pigerne eller om EG er til for dem der køber sex (som hele tiden har været argumentet fra admin, hvergang en pige er blevet hægt ud på det groveste, på ualmindeligt tyndt grundlag) Hvis EG er til for dem der køber sex, hvorfor er det så ikke dem der betaler for at ha en profil herinde?
Eller vælger i pludselig at i nu vil til at tage et ansvar over for jeres kunder (som nu er blevet pigerne, ikke købesexkunderne) det ville da være skønt :)

<3<3<3 Claire

PS. I tilfælde af, at i rent faktisk beslutter jeg for at vi piger fra nu af er jeres kunder, anbefaler jeg at i får et verificerings system af de mandlige bruger, evt. med rating, som man f.eks. har på nogle af de engelske købesex sider, på den måde kan pigerne rate de mandlige brugere og så slipper vi f.eks. for useriøst wankers og kan også vælge kun at tage imod mænd der har "top ratings" fra andre piger. Det er helt sikkert noget jeg ville benytte :)

 

Personligt tror jeg det vil være en god ide at vi er påpasselige med ikke at skræmme de brugere væk, som er kernen på siden. Altså dem der laver anmeldelser af GP'er o.lign. I princippet tror jeg måske sagtens vi kunne leve med at skræmme alle GP'er væk fra siden, som har en forumprofil på siden der er til for at sælge dem selv via EG. Det tænker jeg ikke ville skræmme kernebrugerne væk.

På den anden side så syntes jeg nu det er bedre med et kompromi, hvor alle har lyst til at være her, og ser et formål med at være her. GP'erne vil formentligt - på bunden - primært være interesseret i at annoncere her, hvis vi kom frem til en ny løsning som de er tilfredse med. Den løsning arbejder vi stadig på, og håber vi kommer derudaf lidt af vejen. Annoncekroner er som udgangspunkt det nemmeste sted at tage hul på en reel indtægt. Jeg er ret sikker på at det er derfor vi ikke har startet med at lade medlemmerne betale. Det vil så vise sig om medlemmerne skal til at betale det sidste. Evt. for at slippe for reklamer - og andre fordele man nu kunne komme på.

Endeligt syntes jeg slet ikke at tanken om at gøre noget for de GP'er som er her for andet end at annoncerer, er nogen dårlig idé. Det ender dog mere med at blive en slags matchmaking system, som langfra er i vores tanker pt. Men tak for at åbne op for det. Vi matchmaker lidt for jer i forvejen, da i jo som GP'er kan angive lidt preferencer for hvad i ønsker af kunder. Måske vi bare skal have flere af dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 17 minutter siden:

nej selvfølgelig ikke, men for det første kunne EG godt være lidt hurtigere til at reagere på tilsvining af deres kunder, jeg ved godt der ikke er eget etik og moral i branchen meeeen ;) 
 F.eks. Hvis en mandlig bruger oprettede sig fra min computer og begyndte at skrive fantastiske anmeldelser om mig, ville ham og jeg selvf. blive udelukket prompte. Det samme gælder ikke den anden vej rundt (altså der er ikke samme overvågning hvis en bruger skriver dårlige anmeldelser om en pige)

Men hvis manden til gengæld er blevet anmeldt eller rated af piger herinde + han er blevet verificeret af siden, så kan man vurdere om det rent faktisk er en seriøs kunde, eller en kunde som piger generelt har problemer med. Det er meget brugt på andre købesex sider, det med at man rater de mandlige brugere, og efter som vi piger er EGs kunder, syntes jeg da kun det er fair? :)

 

 

 

Nå jamen måske de grønne er ret nysgerrige på jer lyserøde :D ( de er da også hurtige til at hjælpe jer har jeg oplevet ).

Jeg tror at moderationen ofte reagerer på brugere som anmelder "mystiske ting", hvis der så ikke bliver anmeldt noget, så bliver der ikke modereret.

Om en mandlig profil er seriøs eller ej, hænger vel på hans IP adresse ? man kan jo have flere profiler eller oprette en ny hver eneste dag.

Edit:

Skulle jeg betale 10 kr om måneden, det ville jeg nok overkomme, men 100 kr eller mere, så var jeg nok smuttet ret hurtigt. Altså i forhold til hvordan jeg bruger EG og dens funktioner.

Andre kan jo have en anden vinkel på at være herinde :) 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

 

Nå jamen måske de grønne er ret nysgerrige på jer lyserøde :D ( de er da også hurtige til at hjælpe jer har jeg oplevet ).

Jeg tror at moderationen ofte reagerer på brugere som anmelder "mystiske ting", hvis der så ikke bliver anmeldt noget, så bliver der ikke modereret.

Om en mandlig profil er seriøs eller ej, hænger vel på hans IP adresse ? man kan jo have flere profiler eller oprette en ny hver eneste dag.

Som jeg ser det har moderatorerne en fin fokus i begge retninger. Rapporterne jeg ser er i hvert tilfælde meget afvejet ift. fordelen imellem GP'er og brugere. Det er dog svært at brug verification til noget, da det f.eks. kan ske at en kæreste kan tage magten over en GP's verificerede profil - uden at vi har en chance for at gøre noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 14 minutter siden:

Personligt tror jeg det vil være en god ide at vi er påpasselige med ikke at skræmme de brugere væk, som er kernen på siden. Altså dem der laver anmeldelser af GP'er o.lign. I princippet tror jeg måske sagtens vi kunne leve med at skræmme alle GP'er væk fra siden, som har en forumprofil på siden der er til for at sælge dem selv via EG. Det tænker jeg ikke ville skræmme kernebrugerne væk.

På den anden side så syntes jeg nu det er bedre med et kompromi, hvor alle har lyst til at være her, og ser et formål med at være her. GP'erne vil formentligt - på bunden - primært være interesseret i at annoncere her, hvis vi kom frem til en ny løsning som de er tilfredse med. Den løsning arbejder vi stadig på, og håber vi kommer derudaf lidt af vejen. Annoncekroner er som udgangspunkt det nemmeste sted at tage hul på en reel indtægt. Jeg er ret sikker på at det er derfor vi ikke har startet med at lade medlemmerne betale. Det vil så vise sig om medlemmerne skal til at betale det sidste. Evt. for at slippe for reklamer - og andre fordele man nu kunne komme på.

Endeligt syntes jeg slet ikke at tanken om at gøre noget for de GP'er som er her for andet end at annoncerer, er nogen dårlig idé. Det ender dog mere med at blive en slags matchmaking system, som langfra er i vores tanker pt. Men tak for at åbne op for det. Vi matchmaker lidt for jer i forvejen, da i jo som GP'er kan angive lidt preferencer for hvad i ønsker af kunder. Måske vi bare skal have flere af dem. 

 


Når du siger "kernebrugere" er det lidt svært at gennemskue hvem det er du taler om, men jeg går ud fra at EG ikke ville eksistere i dette omfang, hvis det kun bestod af et par hunderede hardcore anmeldere?! Jeg er personligt totalt uenig i, at EG ikke ville miste sin sammenhængskraft, hvis ikke der var piger på siden.

For det andet, et rating system af sexkøbere har ikke noget afgøre med "matchmaking"  Det første man lære når man skal til at arbejde med f.eks. metode, er at se på hvordan andre har gjort det man vil gøre, og trække idéer/inspiration derfra, det syntes jeg i burde gøre, så ville i måske ikke være på så bar bund, som i lader til at være?  Som sagt er det med rating af sexkøberne almindelig brugt på nogle af de største annoncesites i England, og det har intet med "matchmaking" at gøre, men det er en måde at sikre bedre arbejdsvilkår for sidens kunder (pigerne) 

Hvad mener du med præferencer for hvad vi ønsker af under? Altså mener du at vi, i vores annoncer, angiver vores ydelser og hvem de tilbydes til? (man/kvinde/ts/par etc.) det er jo ikke nogen "håndsudrækning" fra jer til pigerne, det er vel for at kunderne kan finde den rigtige pige? Men hvis i gerne vil ha den, som jeres lille "kunde gode til pigerne" så tag i den :D

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Claire skrev, for 2 minutter siden:


Når du siger "kernebrugere" er det lidt svært at gennemskue hvem det er du taler om, men jeg går ud fra at EG ikke ville eksistere i dette omfang, hvis det kun bestod af et par hunderede hardcore anmeldere?! Jeg er personligt totalt uenig i, at EG ikke ville miste sin sammenhængskraft, hvis ikke der var piger på siden.

For det andet, et rating system af sexkøbere har ikke noget afgøre med "matchmaking"  Det første man lære når man skal til at arbejde med f.eks. metode, er at se på hvordan andre har gjort det man vil gøre, og trække idéer/inspiration derfra, det syntes jeg i burde gøre, så ville i måske ikke være på så bar bund, som i lader til at være?  Som sagt er det med rating af sexkøberne almindelig brugt på nogle af de største annoncesites i England, og det har intet med "matchmaking" at gøre, men det er en måde at sikre bedre arbejdsvilkår for sidens kunder (pigerne) 

Hvad mener du med præferencer for hvad vi ønsker af under? Altså mener du at vi, i vores annoncer, angiver vores ydelser og hvem de tilbydes til? (man/kvinde/ts/par etc.) det er jo ikke nogen "håndsudrækning" fra jer til pigerne, det er vel for at kunderne kan finde den rigtige pige? Men hvis i gerne vil ha den, som jeres lille "kunde gode til pigerne" så tag i den :D

 

Skal vi ikke prøve at holde det her på et niveau, hvor jeg fortsat har lyst til at kæmpe jeres sag. Jeg lægger ikke politikken på EG, men kæmper hårdt for at politikken bliver så human så muligt, og til jeres fordel. Ikke mindst GP'erne. Min ulempe er så at jeg er ny ift. jeres branche og dermed har brug for at lære. Eller også skal jeg bare lade være med at lære, for dermed at bringe noget andet ind, end det sædvanlige. Kom endelig med links til løsninger i udlandet, som ville være god inspiration. Så kan jeg i det mindste selv få et godt udgangspunkt for nogle gode idéer til fremtidig udvikling. Pt. har jeg den inspiration som EG har dannet udfra kernebrugerne(anmelderne). Desværre ved jeg ikke bedre.

Mht. til om sitet ville eksisterer uden GP'er som brugere på siden, så må det nuværende annoncørsystem afgører om du har ret. Det får sin virkelige prøv i løbet af den næste uge. Vi må se hvordan det går, og så selvfølgelig foretage de forantaltninger der skal til for at holde liv i det.

Jeg vil dog stadig mene at EG dækker flere behov. Og det med anmeldelserne er umiddelbart separat fra det at i er tilstede på resten af sitet. Så dem der ser et behov for at følge med i anmeldelser vil formentligt stadig være her. Hvor mange der så lige kun er her for at snakke med jer, skal jeg ikke kunne sige.

Det her giver mig lyst til at lave lidt statistik på hvor mange tråde der udelukkende er med alm. medlemer som deltagere - sat overfor hvor mange hvo6r GP'er deltager. De to tal burde vel vise hvor afhængigt vi er af GP'er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 1 minut siden:

Skal vi ikke prøve at holde det her på et niveau, hvor jeg fortsat har lyst til at kæmpe jeres sag. Jeg lægger ikke politikken på EG, men kæmper hårdt for at politikken bliver så human så muligt, og til jeres fordel. Ikke mindst GP'erne. Min ulempe er så at jeg er ny ift. jeres branche og dermed har brug for at lære. Eller også skal jeg bare lade være med at lære, for dermed at bringe noget andet ind, end det sædvanlige. Kom endelig med links til løsninger i udlandet, som ville være god inspiration. Så kan jeg i det mindste selv få et godt udgangspunkt for nogle gode idéer til fremtidig udvikling. Pt. har jeg den inspiration som EG har dannet udfra kernebrugerne(anmelderne). Desværre ved jeg ikke bedre.

Mht. til om sitet ville eksisterer uden GP'er som brugere på siden, så må det nuværende annoncørsystem afgører om du har ret. Det får sin virkelige prøv i løbet af den næste uge. Vi må se hvordan det går, og så selvfølgelig foretage de forantaltninger der skal til for at holde liv i det.

Jeg vil dog stadig mene at EG dækker flere behov. Og det med anmeldelserne er umiddelbart separat fra det at i er tilstede på resten af sitet. Så dem der ser et behov for at følge med i anmeldelser vil formentligt stadig være her. Hvor mange der så lige kun er her for at snakke med jer, skal jeg ikke kunne sige.

Det her giver mig lyst til at lave lidt statistik på hvor mange tråde der udelukkende er med alm. medlemer som deltagere - sat overfor hvor mange hvo6r GP'er deltager. De to tal burde vel vise hvor afhængigt vi er af GP'er?

Well hvis jeg har formuleret mig på en måde hvor det trak niveauet ned, så beklager jeg? :) Mit indlæg sagde noget med "remove formatting", da jeg ville redigere i det, og så forsvandt alle de smileys der skal forsøde et indlæg og gøre det tåleligt for andre at læse :P (<-- som den der)

Jeg ved ikke om EG "får sin prøve" i den kommende uge, i forhold til at vi piger jo stadig kan være her, godtnok uden profiltekst medmindre vi betaler, men derfor deltager vi/jeg jo stadig i debatterne og sådan noget.. Jeg er ikke enig i din hypotese mht. at se hvor mange tråde der findes uden deltagelse fra pigernes side vil vise afhængigheden af piger, dertil er der formange bagvedliggende faktorer tror jeg. :)   bare min mening.
Aaaanyway, alt jeg havde at sige, sagde jeg jo i mit første indlæg, håber i vil trække lidt inspiration derfra og med tiden måske ligefrem oparbejde jer en eller anden form for ansvarsfølelse over for jeres betalende kunder  :)

KYS!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Nu har jeg lige forsøgt at rydde op i vores smileys og så går der alligevel rod i den :) Det er farligt at begå sig uden smileys, hvis man vil frem i verden. Muligvis har du ret i de tal. Jeg tror nu det kunne være interessant at tage et kig på dem alligevel. Nogen gange kan man jo ikke se skoven for bare træer :) Vi trækker altid inspiration fra det vi hører fra medlemmerne. Det gør jeg i hvert tilfælde med garanti selv. Nogle gange er det dog lidt svært at navigerer rundt i alle behovene. Den mistænkelighed der er til hinanden er også lidt svær at navigere med. Mht. til ansvarsfølelse så knirker og knager min hjerne for at finde tiltag til de betalende kunder. Annoncørforummet syntes jeg er en fin ting. Derudover arbejder vi på at man kan have en gratis profil, som er usynlig som udgangspunkt, men bliver synlig ved betaling af en fremhævning - til en højere pris end normale fremhævninger. Dvs. en form for dagsabonnement på de dage hvor man som GP har brug for det. Derudover har vi også flere annonceplaceringer i tankerne. Endeligt har jeg lige grublet lidt over hvordan vi kan få vist anmeldelser af jer på jeres profil. Den bliver muligvis svær at knække, men jeg syntes det kunne være cool for jer. I øvrigt føler jeg slet ikke at jeg spilder min tid her en Lørdag aften. Det er rart når i tør åbne munden, og hvis det er en Lørdag aften, så hopper jeg gerne med på den. Du må nøjes med et hjerte den anden vej. Nu hvor det endeligt er blevet en del af systemet <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Display skrev, for 13 minutter siden:

.

Du er da en mand er få ord. Der er da vist ikke brug for nogen form for verificering af køn/identitet :-) Hvad er det præcist du ikke har lyst til at gå op i? Undskyld jeg alligevel presser det ud af dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh Claire, kan du prøve at forklare hvordan du vil rate mændene ? Hvordan vil du hægte en profil herinde sammen med en person der har besøgt dig ? Skal dine kunder så advisere dig om hvad deres profilnavn er på EG, når de booker tid eller kommer på besøg hos dig ? 

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 6 timer siden:

Øh Claire, kan du prøve at forklare hvordan du vil rate mændene ? Hvordan vil du hægte en profil herinde sammen med en person der har besøgt dig ? Skal dine kunder så advisere dig om hvad deres profilnavn er på EG, når de booker tid eller kommer på besøg hos dig ? 

/Francois

Altså på de sites hvor det nu fungere så fint, booker mændene gennem sited, og efter et besøg kan de så med samme profil som de brugte til at booke besøget, anmelde pigen (og hun kan anmelde/rate ham)

Det er også en god måde for pigen at undersøge hvor godt hendes annonceprofil faktisk virker, det har f.eks kostet mig flere tusinde kroner at finde ud af, at EB/side6 på ingen måde er pengene værd, når man arbejder i Kbh (modsat er det en ok investering når man gæster Jylland) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Claire skrev, for 44 minutter siden:

Altså på de sites hvor det nu fungere så fint, booker mændene gennem sited, og efter et besøg kan de så med samme profil som de brugte til at booke besøget, anmelde pigen (og hun kan anmelde/rate ham)

Det er også en god måde for pigen at undersøge hvor godt hendes annonceprofil faktisk virker, det har f.eks kostet mig flere tusinde kroner at finde ud af, at EB/side6 på ingen måde er pengene værd, når man arbejder i Kbh (modsat er det en ok investering når man gæster Jylland) 

Tak for idéen om bookingsystem og rating. Jeg håber vi får lyst til at smide penge i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 8 minutter siden:

Tak for idéen om bookingsystem og rating. Jeg håber vi får lyst til at smide penge i det.

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 4 timer siden:

Altså på de sites hvor det nu fungere så fint, booker mændene gennem sited, og efter et besøg kan de så med samme profil som de brugte til at booke besøget, anmelde pigen (og hun kan anmelde/rate ham)

Det er også en god måde for pigen at undersøge hvor godt hendes annonceprofil faktisk virker, det har f.eks kostet mig flere tusinde kroner at finde ud af, at EB/side6 på ingen måde er pengene værd, når man arbejder i Kbh (modsat er det en ok investering når man gæster Jylland) 

Ah... så EG skal til at være bookingsystem for GP'ere... et ord her : rufferiparagraf (straffelovens paragraf 233). Det er derfor systemet ikke allerede findes i dansk regi. For tæt på grænsen til rufferi. Escortguide som i sin tid blev startet op af EB og Scor.dk i et samarbejde påtænkte netop den mulighed helt tilbage i den spæde begyndelse, og opgav den af samme grund.

Så for at et sådant system skulle komme op at køre, skal man lige have juridisk hjælp for at sikre EG's ejeres ryg. Og helst en ændring i fortolkningen af rufferiparagrafen, hvis ikke ligefrem en ændring i loven.

/Francois.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...