Hop til indhold

Recommended Posts

Du har fået en del forskellige forslag. Nu må vi jo se at få dig op på hesten. Jeg vil mene, at "Gam rai" er aldeles diskret. Man parkerer ude på vejen blandt andre biler. Der er ingen beboelse overfor, som kigger. Nærmeste nabo er en børneinstitution. Man går ind bag en hæk, og så ringer man på --- og står og venter lidt med en dejlig kildrende spændt forventning --- og så bliver man lukket ind af en sød og imødekommende thai-pige. - Og tænk: Hun ved præcis, hvorfor du kommer, så du behøver ikke at være genert. Smil!

http://www.gamraimassage.dk/

Jeg vil anbefale dig at bestille en time med "Body2Body". - Så får du en splitternøgen pige til at kravle rundt på dig i lang og dejlig tid.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingkong123 skrev, den 22/10/2016 at 15:57:

Hej, 

Jeg skal første gang prøve thai massage, så vil gerne have hjælp til at, finde den rette sted.. 

Jeg søger en diskret sted da jeg er en meget genert type jeg kunne godt tænke mig et sted hvor man kan få et god massage og hun ser godt ud. 

 

 

 

Alternativt kan du jo tage en tur ud til Hvidovre. Gl. Køge landevej 505, Sawadee Thai, en stor gul villa.

Ja der skiltes med at det er Thai, meeeeen selve indgangen, ligger på bagsiden af villaen. På forsiden ud mod vejen er der derimod linet et hav af diverse varerbiler til salg, op.

Ved at gå "og kigge på biler" kan man sagtens "ved en tilfældighed" få sneget sig relativt uset hen til indgangen.

Dog har stedet ikke fået de fedeste anmeldelser det sidste år tid eller halvanden. Jeg fik min debut på stedet, men det er laaaaang tid siden, 3år +

Good Luck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingkong123 skrev, for 42 minutter siden:

Ja , planen var at, tag forbi ratree http://www.ratree.me/ men da jeg kom til adressen var der så mange mennesker derude .. Der var hvis gang selskablokalerne så jeg smutte igen ... 

Det er altid godt at have en plan B, hvis der skulle indtræffe et eller andet. Så kan man altid drage videre. Tog du hjem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingkong123 skrev, for 29 minutter siden:

Yes tog hjem fik sku nedtur på

Prøv igen. Denne gang skriver du et par adresser ned hjemmefra i prioriteret rækkefølge – det kan være geografisk eller pigemæssigt – og så begynder du med plan A. Går det som ved Ratree, eller finder du ikke stedet diskret nok, går du videre til den næste på listen. Eller den næste igen. På et eller andet tidspunkt skal der nok være bingo.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingkong123 skrev, for 6 timer siden:

Ja , planen var at, tag forbi ratree http://www.ratree.me/ men da jeg kom til adressen var der så mange mennesker derude .. Der var hvis gang selskablokalerne så jeg smutte igen ... 

I told you, didn't I? Men lyttede du til en gammel eventyreres råd? Nej vel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...