Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, 

Jeg skal første gang prøve thai massage, så vil gerne have hjælp til at, finde den rette sted.. 

Jeg søger en diskret sted da jeg er en meget genert type jeg kunne godt tænke mig et sted hvor man kan få et god massage og hun ser godt ud. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kingkong123 skrev, for 11 minutter siden:

Hej, 

Jeg skal første gang prøve thai massage, så vil gerne have hjælp til at, finde den rette sted.. 

Jeg søger en diskret sted da jeg er en meget genert type jeg kunne godt tænke mig et sted hvor man kan få et god massage og hun ser godt ud. 

Må jeg anbefale hos Ratree http://www.ratree.me/

Enten Ratree selv eller Nina

Ratree er "Moden" men sød og lækker - Nina er bare nams ;-)

Der er mange tråde om dem herinde, så søg lidt rundt og læs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kingkong123 skrev, for 27 minutter siden:

Super tak ..

Hvad med stedet er det diskret..kan man også få andre ydelser ... Hvis lysten er der 

Stedet er meget diskret (efter min mening), og du kan tilvælge flere ydelser, fra start eller undervejs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kingkong123 skrev, for 34 minutter siden:

Super så prøver vi den

"VI" :-o ???

jeg har ikke meldt mig til 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det diskretionen, der er i højsædet, får du det ikke mere diskret end på Grundtvigsvej 27B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig  med den gamle; mere diskret end Grundtvigsvej bliver det næppe. Og at Ratree skulle være diskret? Hmmm.... store skilte i hvert eneste vindue, og let at møde andre kunde når man kommer ind eller går ud. Er man meget genert er det måske ikke stedet at starte sin karriere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 17 minutter siden:

Er det diskretionen, der er i højsædet, får du det ikke mere diskret end på Grundtvigsvej 27B

Jeg synes ellers ikke jeg kan se nogen annoncer pt fra grundtvigsvej 27b... er der mon åbent.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 47 minutter siden:

Enig  med den gamle; mere diskret end Grundtvigsvej bliver det næppe. Og at Ratree skulle være diskret? Hmmm.... store skilte i hvert eneste vindue, og let at møde andre kunde når man kommer ind eller går ud. Er man meget genert er det måske ikke stedet at starte sin karriere.

Enig, Ratree er ikke det mest diskrete. Man skal ind i en trappeopgang for at komme op på 1. sal, hvor klinikken ligger, og på 2. sal ligger der et fitnesscenter, hvor folk render ud og ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo bare se ud, som om man er på vej til fitnesscenteret. -Et af dem. - Det er jo ikke helt forkert. - Måske kommer en del af brugerne begge steder sådan lidt på skift og efter behov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kingkong123 skrev, for 29 minutter siden:

Problemet er at thaisteder ikke er særligt diskrete, med sine flag og det hele. Men på den anden side så besøges mange thaisteder af kunde der kun vil have massage - også kvinder.

Asger Rygs gade 6 er temmelig diskret. Ikke noget flag og stort skilte. Kun en kælderdør og en ringeklokke på en stille gade. Måske tør du det? Dog kun en pige i øjeblikket: Amber - et flot gammelt pro.

Og når jeg tænker på gamle pro's. Buddinge Thai ligger i et baghus, hvor ikke mange ser dig gå ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 54 minutter siden:

Problemet er at thaisteder ikke er særligt diskrete, med sine flag og det hele. Men på den anden side så besøges mange thaisteder af kunde der kun vil have massage - også kvinder.

Asger Rygs gade 6 er temmelig diskret. Ikke noget flag og stort skilte. Kun en kælderdør og en ringeklokke på en stille gade. Måske tør du det? Dog kun en pige i øjeblikket: Amber - et flot gammelt pro.

Og når jeg tænker på gamle pro's. Buddinge Thai ligger i et baghus, hvor ikke mange ser dig gå ind.

Haha, ja de lærde strides :-D. Jeg synes jo netop ikke, at Buddinge er særlig diskret, for inde i gården er der en erhvervsvirksomhed. Men Asger Ryesgade kan vi sagtens blive enige om. Omend trappen ned er stejl :-). Synd for trådstarter, at Nina tilsyneladende ikke er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kingkong 123!

Om du nu är den generade typen, så är det rätt tid på året för att besöka vilka ställen du vill.

Solen går ner förre kl. 18.00 och att det regna nästa alla dagar i veckan.

Ta på dig en jacka med huva och dra den över huvudet så ser ingen ditt face när du står där och ringer på.

Ring till stället när du är där ett par hundra meter innan, och säg att du kommer direkt.

Hur svårt kan det vara!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...