Hop til indhold
Peter5000

Skal - skal ikke?

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 29 minutter siden:

Så det er så Århuselskerens ord du har tænkt dig at bringe i spil når du bliver afsløret og bliver præsenteret for "Hvor har du ikke sagt noget". Tror du selv den taktik virker på dig. Jeg er ikke så sikker hans ord omhandler noget så vigtigt som utroskab :)

Hvad mener du med, at jeg "bliver afsløret"?

Er det dig, der bestyrer slamcontaineren "talk2us.dk"? I så fald siger jeg tak for kaffe.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Hvad mener du med, at jeg "bliver afsløret"? Er det dig, der bestyrer slamcontaineren "talk2us.dk"?

Det er vist ikke til at misforstå hvad jeg spurgte indtil, for du har vel forholdt dig til, hvad du vil sige hvis din utroskab opdages af din samlever. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 minutter siden:

Det er vist ikke til at misforstå hvad jeg spurgte indtil, for du har vel forholdt dig til, hvad du vil sige hvis din utroskab opdages af din samlever. 

Nå, OK, det er altså det, du hentyder til.

Jeg tror imidlertid næppe, at jeg – af private årsager, som jeg ikke skriver om her – bliver afsløret her. Se eventuelt mine tidligere indlæg i streng med samme diskussion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ok du ikke vil svare på hvad du dels selv vil svare din samlever hvis hun opdager (det er irrevant hvordan)

Det også ok du ikke ønsker at uddybe, hvad vi skal bruge Århuselskernes ord til i forbindelse med utroskab.

:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke, hvorfor det er så svært for så mange at stå ved dét man gør, men i stedet skal forsøge at forklare og retfærdiggøre ens handliger over for... Well over for næsten alle andre end, i dette tilfælde, konen selv :rolleyes:

Jeg syntes man kan gøre hvad man vil. Man kan hygge sig, kneppe til højre og venstre for all I Care, og hvis fælden en dag klapper og konen skrider, da kan man så vurdere om det var det værd, men lad være med at spørge fremmede online på forhånd, om det er dét værd, det kan kun du og din kone svare på :) 

 

Personligt kan jeg sige med sikkerhed, at var jeg i et ægteskab hvor jeg, gang på gang, valgte at være utro velvidende om at det kunne koste mit ægteskab, så er det fordi mit ægteskab ikke betyder så meget for mig, at det egentlig er værd at bruge resten af mit liv på (og det er sådan JEG har det :) vi er alle forskellige og i forskellige situationer)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sugarbabe skrev, for 10 timer siden:

Jeg tænker han nok lige skal være enig med sin kone om, hvorvidt det i så fald er i orden eller ej. Utroskab er vel når man gør noget, som den anden part ikke kan acceptere?

Kan godt være man kan bilde sig selv ind at sex med en anden ikke er utroskab, hvis der ikke er følelser, men hvis den anden er uenig, er det vel stadig utroskab? Man gør noget forkert, hvis man gør noget bag dens anden ryg, som ville få denne person til at gå fra en, hvis personen fandt ud af det.

Peter5000 du lyder som en sød mand, som ikke har lyst til at gøre noget, som gør din kone ked af det. Lad være med at lade nogen herinde lokke dig i fordærv ved at overtale dig til, at du ikke gør noget forkert :D Del dine fantasier med din kone, tror det er ganske normalt at have lyst til andre personer, når man har været i et forhold længe. Du kan jo bare sige, at det er en fantasi, men ikke noget som nødvendigvis skal udleves, hun kan overraske dig. Det kan jo også være at det, at du deler denne lyst med hende er med til at fjerne det spændende ved det :) 

Bom bom det var sgu et ærligt svar som man kunne bruge til noget og det kommer endda fra en som er lyserød.  

Jeg vil salute herfra til dig Sugarbabe ^^_^^   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en debat :)

Dine fantasier er vist helt normale og meget uskyldige.

Jeg gider ikke nogen diskussion, men du må gerne få min erfaring. Take it or leave it.:-)  Jeg var selv i samme situation med moderen til mit barn. Vi havde egentlig et rigtig godt forhold, men havde lige som dig fantasier og en aften hvor jeg havde været i byen besluttede jeg mig for at gøre det, og tog ind på et bordel. Det var ikke første gang, men første gang jeg gjorde det mens jeg var i et forhold.

Jeg husker egentlig ikke rigtig bordelbesøget tydeligt mere,- det var ikke nogen dårlig oplevelse, men heller ikke en pige jeg tænkte på bagefter. Selvfølgelig havde jeg dårlig samvittighed bagefter, men det var ikke samvittigheden som sådan der var problemet.. Problemet i de kommende måneder var at gnisten og det magiske jeg havde med hende simpelthen forsvandt stille og roligt, og blev erstattet af dumme diskussioner om ingen ting. For mig blev det starten til enden på vores forhold, som sluttede et par år efter uden dramatik. Det var altså ikke noget med at det blev afsløret eller jeg ikke kunne leve med min samvittighed, eller at blev afhængig. men simpelthen at jeg mistede følelserne for hende. Jeg ville klart have valgt anderledes hvis jeg kunne gøre det om i dag. 

Jeg skal ikke sige hvad der er bedst for dig, kun at du skal passe rigtig meget på hvis du virkelig elsker hende. Der er stor sandsynlighed for at du mister det hvadenten det bliver opdaget eller ej! Omvendt er der jo masser af folk herinde der påstår at leve et udemærket liv med deres familie ved siden af. Vurder selv hvordan du vil have det,- og held og lykke :).

Redigeret af nielst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981

@Claire og @Sugarbabe, I har så evigt ret. Kunne selv have formuleret mig lige så patetisk som manden der startede tråden. Vi mænd kan virkelig være idioter, når vi tænker med pikken. Hvis man virkelig elsker sin kone, så går man ikke ud og knepper andre, uanset hvor meget man synes, man fortjener det eller hvor meget man bilder sig selv ind, at det ville forbedre ens forhold/ægteskab. Det tjener jo intet formål at forsøge at få en glædespige til at erklære sig enig i, at det vel nok er synd, at lillemor derhjemme aldrig gider knalde/give blow/klæde sig ud som malkepige/whatever. 

Tak for opsangen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for de gode kommentarer og erfaringer. Bare lige for at få det på det rene, så har jeg ikke på noget tidspunkt skrevet, at jeg mente, at jeg fortjente det eller, at det på nogen måde ville gavne mit ægteskab eller nogen som helst andre end mig. Jeg er fuldt bevidst om, at det ville være en 100% egoistisk ting - synes heller, at jeg har givet udtryk for andet. 

Men som sagt er jeg glad for de seriøse kommentarer, det har hjulpet mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter5000 skrev, for 1 time siden:

Mange tak for de gode kommentarer og erfaringer. Bare lige for at få det på det rene, så har jeg ikke på noget tidspunkt skrevet, at jeg mente, at jeg fortjente det eller, at det på nogen måde ville gavne mit ægteskab eller nogen som helst andre end mig. Jeg er fuldt bevidst om, at det ville være en 100% egoistisk ting - synes heller, at jeg har givet udtryk for andet. 

Men som sagt er jeg glad for de seriøse kommentarer, det har hjulpet mig. 

Mit indlæg var var ikke specifikt rettet mod dit indlæg, men mere mod den generelle holdning, der lader til at være dominerende blandt brugerne her (kommer især frem i den tråd, som hans linker til)

Du prøver at afveje pros and cons mht at købe sex, og der er vi alle bare så forskellige og kommer fra så forskellige forhold at det:

For det første ikke er realistisk, at du forventer at kunne få svar på spørgsmålet "vil jeg kunne se mig selv i øjnene", fra en flok folk, hvor mange af dem i høj grad "dyrker" købesex.
For det andet syntes jeg ikke det er et fair spørgsmål at stille, fordi det ikke drejer sig om hvordan andre har det, men det drejer sig om dig, din moral og etik, din samvittighed og især dit forhold med din kone.

2. Vil du kunne stoppe igen? Igen, jeg har lidt svært ved at se, hvordan du kan finde svaret på et site, hvor rigtigt mange af brugerne køber sex, Det er lidt som at spørge en flok rygere, om du vil kunne stoppe igen, hvis du snupper en smøg? 
3. Vil du kunne mærke at det er det der er, nemlig "fake"? Det afhænger af et hav af ting, det afhænger af hvilken pige du ender med at besøge; om det er en der faktisk kan li dig eller ihvertfald er god til sit job/en der kan li sit job og det handler i høj grad af, hvad dine forventninger er. :)

Sidst. Du skriver at du fantasere om købesex, kan du evt. være mere specifik? Altså tænder du på tanken om at betale en pige? Eller er det mere tanken om at være sammen med en anden? 

Jeg har lidt en afhængigshedspersonlighed og ved personligt, at jeg skal være påpasselig med at dyrke mine fantasier for meget. Jeg kan godt li at ha kontrol og hader tanken om at skulle se mig selv, være et spineless offer for mine lyster, så det hjælper mig en del når jeg kommer i samme dilemmaer som du er i. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sagtens noget temmelig paradoksalt at der i dette købesexuniversum, som EG udgører, findes så mange moralister som bliver oprørte af utroskab, brud imod tillid etc. Det er som hvis det at købe sex er så helt indenfor samfundets kernenormer, at man kan applicere alle andre normer på dette. På samme gang er sexkøbere - i de aller fleste ikkekøberes optik - nogle slemme losers som for langst har tabt retten at synes noget om etik og moral.


I øvrigt er jeg enig med Claire. Hvad i al verden spørger du herinde for? Her er det ikke kun Claire som har en afhængighedsproblematik; det vil jeg påstå de fleste af os har. På godt og ondt.  Det har i øvrigt de aller fleste mennesker idag, på en eller anden måde.
Personligt tog jeg for rigtigt lang tid siden beslutningen at jeg lever for at opleve, og det største ansvar jeg har, det har jeg for den opgaven. Ellers ville mit liv være uden mening. Det har mange gange kostet mig rigtigt meget, men det er helt i orden. Det skal mærkes at man lever.


Hvad så det er at opleve? Ja, det er jo op til hvert et menneske. Også til dig.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 19/10/2016 at 20:58:

Så det er så Århuselskerens ord du har tænkt dig at bringe i spil når du bliver afsløret og bliver præsenteret for "Hvor har du ikke sagt noget". Tror du selv den taktik virker på dig. Jeg er ikke så sikker hans ord omhandler noget så vigtigt som utroskab :)

Du kan jo forsøge at finde hans indlæg frem og selv bedømme. Men jeg er temmelig overrasket over din moralske forargelse på et site, hvor man pr. definition kan tale frit om tingene. Du er vel ikke kommet ind på en forkert hjemmeside?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Du kan jo forsøge at finde hans indlæg frem og selv bedømme. Men jeg er temmelig overrasket over din moralske forargelse på et site, hvor man pr. definition kan tale frit om tingene. Du er vel ikke kommet ind på en forkert hjemmeside?

Moralske forargelse? Det er da et nemt mærkat at klaske på et menneske, det blot siger at, uanset hvordan mænd der dyrker utroskab og uanset hvilke "undskyldninger" de har, så ændre det ikke på at når man lyver, holder ting skjult for sin partner, bryder løfter og har sex med andre mennesker, så er man utro.

Altså :lol: Jeg har da mange gifte kunder og dømmer dem ikke, jeg er sådan set ligeglad med hvad de render og laver, men det ændre ikke på, at der er tale om utroskab, hvorfor skulle erkendelse af det faktum, kunne afholde en fra at være på EroGuide?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 57 minutter siden:

Men jeg er temmelig overrasket over din moralske forargelse på et site, hvor man pr. definition kan tale frit om tingene. Du er vel ikke kommet ind på en forkert hjemmeside?

Jeg synes da ikke at jeg ligger nogen forhindringer for en debat hvor man tale frit og tingene. Synes i øvrigt @Claire egentligt fint forklare mit hovedbudskab, nemlig at vedgå at uagtet hvad man ellers selv har at gode forklaringer, så ændre det noget omkring hvad ordet utroskab betyder og dækker over.

Jeg har så svært ved at se, at det handler om moral. Jeg kan så mænd forstå, at det virker skarpt, når jeg siger at jeg har mere respekt for dem der vedkender at de er utro og gør det af egoistiske årsager, under at skulle give modparten ansvaret. 

Afslutningsvis vil jeg så blot tilføje, at jeg både kender og har mødt mange der dyrker øvelsen "utroskab", uden at jeg har specielt travlt med at fordømme dem eller blande mig i deres privat liv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes da ikke at jeg ligger nogen forhindringer for en debat hvor man tale frit og tingene. Synes i øvrigt @Claire egentligt fint forklare mit hovedbudskab, nemlig at vedgå at uagtet hvad man ellers selv har at gode forklaringer, så ændre det noget omkring hvad ordet utroskab betyder og dækker over.

Jeg har så svært ved at se, at det handler om moral. Jeg kan så mænd forstå, at det virker skarpt, når jeg siger at jeg har mere respekt for dem der vedkender at de er utro og gør det af egoistiske årsager, under at skulle give modparten ansvaret. 

Afslutningsvis vil jeg så blot tilføje, at jeg både kender og har mødt mange der dyrker øvelsen "utroskab", uden at jeg har specielt travlt med at fordømme dem eller blande mig i deres privat liv. 

Det kan da godt være, at jeg har fejllæst/lagt noget andet i dine indlæg. Jeg opfattede dem som en belærende finger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

Jeg får meget dårlig samvittighed bagefter. Det er også en meget dyr hobby.

Hvis du vil prøve så foreslår jeg 15 minutter hos en udlandsk kvinde, og da helst en sort kvinde. Det koster ikke så meget og du vil måske opleve at det ikke er noget for dig.

Jeg skriver sort kvinde fordi jeg har kun en enkelt gang haft en positiv oplevelse med en sort kvinde selv om jeg har prøvet en del men det er en anden diskussion.

Det siges at en del men prøver det kun en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peter5000 du sidder og kigger på en hjemmeside hvor du finder GPer. Du har allerede taget skridtet og er hende utro, i fantasien ihvertfald.

Du har dette ene liv og det er dit liv. Lev det og nyd det, da det er dit. Gør hvad du lyster og fortryd intet. Om du knalder en GP eller ej, er dit valg og din beslutning - ikke vores.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det moralsk forkert at have frække fantasier?
Tanker og fantasier, er da med til at forme os som menneske, som kan udmunde godt eller skidt. Men fantasier skal man skisme da have lov til at have..!
Frække fantasier vil jeg næsten påstå alle har, eller i det mindste har haft, også selv om man er i et forhold.
 

Redigeret af jadukada

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter5000 skrev, den ‎19‎-‎10‎-‎2016 at 12:23:

Hej

Jeg er en fyr i starten af fyrrene, er gift og har små børn. Jeg elsker min kone som er lækker og alt det der. Alligevel fantaserer jeg hver dag om købesex. Jeg vil ikke være min kone utro og ser derfor købesex som en god måde at få lysten styret, men jeg er alligevel en del i tvivl. Måske nogen herinde har haft samme tanker/bekymringer. 

Jeg er nervøs for særligt to ting

1) vil jeg kunne se min kone i øjnene efter at have haft sex med en prostitueret? Vil jeg konstant have dårlig samvittighed? Jeg er desværre opdraget til altid at "gøre det rigtige" og være sådan en rigtig svigermors drøm, så måske vil dette brud på værdierne hjemsøge mig dag ind og ud. 

2) hvis jeg får "hul på bylden", vil jeg så blive så bidt af det, at jeg vil benytte mig af det oftere og oftere? Pengene ville ikke begrænse det synderligt, så jeg kunne frygte, at det næsten kunne blive en daglig ting.

Men jeg er måske også lidt bekymret for om fantasien vil holde vand. I fantasien er pigen jo smuk og elsker sex med mig - i virkeligheden er det jo et job og umiddelbart kan man læse, at lykkelige ludere ikke findes. Vil jeg kunne se igennem fingre med dette mon? Vil jeg kunne mærke "afskyen" eller i hvert fald den uægte lyst?

 

lige nu ved jeg ikke, hvad der er værst: at jeg bruger utrolig meget tid og energi på at tænke og fantasere om købesex eller om at føre det ud i livet og skulle gå rundt med en skyldfølelse. Hvad mener I? Jeg er klar over, at kun jeg selv kan tage en beslutning men kommentarer og erfaringer kan måske gøre det lettere for mig. 

På forhånd tak

Lav øvelsen....du er din kone.....der opdager hvad hendes mand laver og tænker....

Lav øveslen....du er den proffe pige, der møder dig mellem de alle andre mænd og tænker...

Hvad er det de to kvinder tænker?

Hvis du kan stå mål med det og komme til et svar, for det er kun dig der kan svare....så skal du følge dit svar!

Alle andre svar dur ikke bagefter!

Handling og konsekvens!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Det største problem er man kan blive "bidt" af det, og så er det først du bruger alt for meget tid på det :D

Bare igang Peter, man lever kun en gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg var gift eller i et forhold, ville jeg lade være. Simpelt og enkelt. Du kommer nok til at skulle lyve og have dårlig samvittighed, tror jeg. 

Bare mit input. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...