Hop til indhold
Peter5000

Skal - skal ikke?

Recommended Posts

Hej

Jeg er en fyr i starten af fyrrene, er gift og har små børn. Jeg elsker min kone som er lækker og alt det der. Alligevel fantaserer jeg hver dag om købesex. Jeg vil ikke være min kone utro og ser derfor købesex som en god måde at få lysten styret, men jeg er alligevel en del i tvivl. Måske nogen herinde har haft samme tanker/bekymringer. 

Jeg er nervøs for særligt to ting

1) vil jeg kunne se min kone i øjnene efter at have haft sex med en prostitueret? Vil jeg konstant have dårlig samvittighed? Jeg er desværre opdraget til altid at "gøre det rigtige" og være sådan en rigtig svigermors drøm, så måske vil dette brud på værdierne hjemsøge mig dag ind og ud. 

2) hvis jeg får "hul på bylden", vil jeg så blive så bidt af det, at jeg vil benytte mig af det oftere og oftere? Pengene ville ikke begrænse det synderligt, så jeg kunne frygte, at det næsten kunne blive en daglig ting.

Men jeg er måske også lidt bekymret for om fantasien vil holde vand. I fantasien er pigen jo smuk og elsker sex med mig - i virkeligheden er det jo et job og umiddelbart kan man læse, at lykkelige ludere ikke findes. Vil jeg kunne se igennem fingre med dette mon? Vil jeg kunne mærke "afskyen" eller i hvert fald den uægte lyst?

 

lige nu ved jeg ikke, hvad der er værst: at jeg bruger utrolig meget tid og energi på at tænke og fantasere om købesex eller om at føre det ud i livet og skulle gå rundt med en skyldfølelse. Hvad mener I? Jeg er klar over, at kun jeg selv kan tage en beslutning men kommentarer og erfaringer kan måske gøre det lettere for mig. 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Der er svært at sige hvordan du vil reagere når du har gennemført det.

Umiddelbart vil jeg tro du kan få det svært. Kan i ikke være "utro" sammen?

 

Valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt forstå dine reservationer. Og at du er så bekymret og skriver her inden du handler på din lyst, viser at du emotionelt er meget engageret i dit forhold til din kone.

Jeg er af den helt personlige subjektive holdning, at sex ikke behøver være utroskab. Psykologer med speciale i evolution, er endda gået så langt som at fremlægge forskning på at mennesket ikke er seksuelt monogame, og at gå imod denne natur på sigt kan skade dit monogame forhold idet du pludselig forbinder din partner som en begrænsning på din egen udfoldelse. Det samme understreges af sexologer, omend mindre videnskabeligt. De hævder at sex uden for ægteskab, kan styrke selv samme, da et seksuelt tilfredsstillet par er et lykkeligt par. 
I sidste ende kommer det til din definition af utroskab. I min bog er det at have sex med en anden person for at få lettet trykket ikke utroskab. Det er noget rent fysisk og dyrisk man skal have udledning for. Utroskab er hvis du skaber et dybt følsesmæssigt bånd med en anden person bag din kones ryg. Hvis du eksempelvis lyver for din kone om hvor du er, og så mødes med denne person og taler om følelser, problemer, fremtiden osv. hvilket kan lede til forelskelse, og derved ægte utroskabelig sex (dvs. sex med mange følelser involveret).

Men det er min holdning. Jeg tror mange ægtepar ville være lykkeligere og have færre frustrationer, hvis de hver især havde friere tøjler til at udfolde sig seksuelt.   

 

Redigeret af Carnalwolf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugarbabe

Jeg tænker han nok lige skal være enig med sin kone om, hvorvidt det i så fald er i orden eller ej. Utroskab er vel når man gør noget, som den anden part ikke kan acceptere?

Kan godt være man kan bilde sig selv ind at sex med en anden ikke er utroskab, hvis der ikke er følelser, men hvis den anden er uenig, er det vel stadig utroskab? Man gør noget forkert, hvis man gør noget bag dens anden ryg, som ville få denne person til at gå fra en, hvis personen fandt ud af det.

Peter5000 du lyder som en sød mand, som ikke har lyst til at gøre noget, som gør din kone ked af det. Lad være med at lade nogen herinde lokke dig i fordærv ved at overtale dig til, at du ikke gør noget forkert :D Del dine fantasier med din kone, tror det er ganske normalt at have lyst til andre personer, når man har været i et forhold længe. Du kan jo bare sige, at det er en fantasi, men ikke noget som nødvendigvis skal udleves, hun kan overraske dig. Det kan jo også være at det, at du deler denne lyst med hende er med til at fjerne det spændende ved det :) 

Redigeret af Sugarbabe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Peter

Jeg kan i den grad nikke genkendende til din situation!

Men jeg skal bestemt ikke prøve på at lokke dig i fordærv. Og jeg vil klart sige at det er bedst at lade være. 

Jeg har nu besøgt 8 piger - og i starten var det en massage med afslutning. Men jeg er nu gået et skridt videre hvor jeg har haft samleje med to.

Der er ingen tvivl om at jeg er min kone utro og det strider mod alt det jeg tror på. Jeg synes min dårlige samvittighed er blevet mindre efter flere besøg. Men jeg er sgu ikke stolt over det. Efter de første besøg var jeg meget tynget og havde svært ved at se hende i øjnene. Men det er nemmere nu.

Blir man fanget af spillet og er det svært at stoppe? Ja helt klart.

Jeg har haft nogle gode oplevelser og har kun besøgt danske piger. Men jeg har endnu ikke oplevet "The Big Bang". Det vil sige hvor to mennesker smelter sammen og man glemmer alt om tid og sted. Om det skyldes nervøsitet, dårlig samvittighed eller at det er købesex uden kærlighed ved jeg ikke.

Jeg kan mærke at jeg bliver ved med at ville jagte "The Big Bang" og vil også gerne have en fast gp hvor tilliden kan bygges op. Og det er jeg fortsat på udkig efter. 

For mig er det ikke klart ikke en option at fortælle min kone om mine besøg. Og i den perfekte verden burde jeg også bruge alle mine kræfter på at redde mit ægteskab. Men virkeligheden er en anden!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer helt an på, hvordan du definerer begrebet "utroskab".

Er det mod din kone? Eller er det mod dig selv?

Jeg har – som mine skriverier efterhånden flere år tilbage i tiden har belyst – selv en dejlig kone, som jeg ikke ville kunne forlade, men sexlivet er altså af flere årsager gået i stå. Nyt skulle altså ske.

Jeg har en stor libido – selv med min høje alder som årgang 1914 – og spørgsmålet er så, om man skal lade sig nøje eller gøre sig møje?

Min egen konklusion er, at jeg kun lever en gang, og derfor skal jeg nå mest muligt, inden solen går definitivt ned. Så heraf følger. at jeg ikke se, at man kun skulle lade sig nøje.

Redigeret af Borende X
Kommafejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 29 minutter siden:

Jeg har en stor libido – selv med min høje alder som årgang 1914 – og spørgsmålet er så, om man skal lade sig nøje eller gøre sig møje?

Troede ikke der var nogen herinde over de 100 år!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter5000 skrev, for 3 timer siden:

Hej

Jeg er en fyr i starten af fyrrene, er gift og har små børn. Jeg elsker min kone som er lækker og alt det der. Alligevel fantaserer jeg hver dag om købesex. Jeg vil ikke være min kone utro og ser derfor købesex som en god måde at få lysten styret, men jeg er alligevel en del i tvivl. Måske nogen herinde har haft samme tanker/bekymringer. 

Jeg er nervøs for særligt to ting

1) vil jeg kunne se min kone i øjnene efter at have haft sex med en prostitueret? Vil jeg konstant have dårlig samvittighed? Jeg er desværre opdraget til altid at "gøre det rigtige" og være sådan en rigtig svigermors drøm, så måske vil dette brud på værdierne hjemsøge mig dag ind og ud. 

2) hvis jeg får "hul på bylden", vil jeg så blive så bidt af det, at jeg vil benytte mig af det oftere og oftere? Pengene ville ikke begrænse det synderligt, så jeg kunne frygte, at det næsten kunne blive en daglig ting.

Men jeg er måske også lidt bekymret for om fantasien vil holde vand. I fantasien er pigen jo smuk og elsker sex med mig - i virkeligheden er det jo et job og umiddelbart kan man læse, at lykkelige ludere ikke findes. Vil jeg kunne se igennem fingre med dette mon? Vil jeg kunne mærke "afskyen" eller i hvert fald den uægte lyst?

 

lige nu ved jeg ikke, hvad der er værst: at jeg bruger utrolig meget tid og energi på at tænke og fantasere om købesex eller om at føre det ud i livet og skulle gå rundt med en skyldfølelse. Hvad mener I? Jeg er klar over, at kun jeg selv kan tage en beslutning men kommentarer og erfaringer kan måske gøre det lettere for mig. 

På forhånd tak

Ville din kone evt. gå med til noget rollespil hvor hun er den prostituerede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 37 minutter siden:

Min egen konklusion er, at jeg kun lever en gang, og derfor skal jeg nå mest muligt, inden solen går definitivt ned. Så heraf følger. at jeg ikke se, at man kun skulle lade sig nøje.

Også selvom dine eskapader kan gøre din kone ked af det, hvis hun fandt ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter5000 skrev, for 3 timer siden:

Hej

Jeg er en fyr i starten af fyrrene, er gift og har små børn. Jeg elsker min kone som er lækker og alt det der. Alligevel fantaserer jeg hver dag om købesex. Jeg vil ikke være min kone utro og ser derfor købesex som en god måde at få lysten styret, men jeg er alligevel en del i tvivl. Måske nogen herinde har haft samme tanker/bekymringer. 

Jeg er nervøs for særligt to ting

1) vil jeg kunne se min kone i øjnene efter at have haft sex med en prostitueret? Vil jeg konstant have dårlig samvittighed? Jeg er desværre opdraget til altid at "gøre det rigtige" og være sådan en rigtig svigermors drøm, så måske vil dette brud på værdierne hjemsøge mig dag ind og ud. 

2) hvis jeg får "hul på bylden", vil jeg så blive så bidt af det, at jeg vil benytte mig af det oftere og oftere? Pengene ville ikke begrænse det synderligt, så jeg kunne frygte, at det næsten kunne blive en daglig ting.

Men jeg er måske også lidt bekymret for om fantasien vil holde vand. I fantasien er pigen jo smuk og elsker sex med mig - i virkeligheden er det jo et job og umiddelbart kan man læse, at lykkelige ludere ikke findes. Vil jeg kunne se igennem fingre med dette mon? Vil jeg kunne mærke "afskyen" eller i hvert fald den uægte lyst?

 

lige nu ved jeg ikke, hvad der er værst: at jeg bruger utrolig meget tid og energi på at tænke og fantasere om købesex eller om at føre det ud i livet og skulle gå rundt med en skyldfølelse. Hvad mener I? Jeg er klar over, at kun jeg selv kan tage en beslutning men kommentarer og erfaringer kan måske gøre det lettere for mig. 

På forhånd tak

Smaddergodt emne. Kender dine tanker 100%. Du kan være sikker på, at det er ligesom at ryge. Tag ikke den første cigaret, hvis du ikke er indstillet på at blive ryger. 

Vær også bevidst om nu - inden det er for sent - hvordan din kone vil reagere den dag hun finder ud af det. Der er en risiko for, at hun finder ud af det. Vil hun blive sur og ked af det - ja, det kan vi nok regne ud. Men vil hun skilles? Og er du villig til i yderste konsekvens at ofre det? Og evt. blive udstillet overfor børn, familie og venner. Mærk godt på dig selv, hvordan det vil føles at gå gennem den proces og miste det, du har i dag. Har I et godt forhold, som du gerne vil bevare, så klarer det nok også en åben snak om dine lyster eller fantasier - bedraget gør det næppe. 

Jeg blev fanget i utroskab med min ex. Det kostede mig ægteskabet. Og jeg var blind, troede ikke jeg kunne blive opdaget. Men man kan kun lyve for sig selv. Det var smertefuldt. Kunne jeg gøre det om ville jeg have talt med min ex om det upfront. Men mit bedrag fældede os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Troede ikke der var nogen herinde over de 100 år!

Jo, jeg er her såmænd.

Jeg husker ikke mordet i Sarajevo, men jeg har en klar erindring om kong Christians ridetur over den blødende grænse i 1920.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Det kommer helt an på, hvordan du definerer begrebet "utroskab".

 

Med udgangspunkt i ovennævnte, men generelt er mit synspunkt

Ordet utroskab dækker over seksuelle handlinger der ikke er aftalt med sin partner. 

Jeg ved godt, at mange der over længere tid er deres samlever utro på et tidspunkter havner i en situation, hvor de har svært at acceptere at deres seksuelle handling betegnes som utroskab, 

Skulle man så indføre to nye ord: Sympatisk utroskab og usympatisk utroskab ? Nej vel, for selvom man selv synes man udøver sympatisk utroskab, så ønsker man næppe stadig at anerkende at der stadig er tale om utroskab.

For min skyld må gifte mænd såmænd gerne købe sex, have en elsker osv. Utroskab er rimeligt udbredt, men hvorfor så ikke bare acceptere at man er utro, istedet for al den hykleriske snak "jeg elsker min kone, og jeg gør det kun for at blive en god samlever og familefar osv osv."

Ja, det er muligt i elsker jeres koner/mænd osv, men jeres handlinger er utroskab. Jeg forstår så heller ikke, at man ikke i første omgang forsøger at ændre sit forhold til et åbent forhold. Det vil da i verden vise, at har en smule empati for at modpartens følelser.

Det er der sikkert også nogen der gør, eller sludre lidt omkring utroskab. Når man så fornemmer at modparten ikke kan håndtere utroskab, jamen så burde det være  logisk nok, at det gør man ikke. Når man så alligevel vælger at være utro, burde man udlade at forsøge at overbevise andre om, at nu kan ordet utro ikke benyttes. 

Helt ærligt. Forsøg via "sympatiskaben" forklaringer som "Jeg elsker min kone og børn, og hvis jeg ikke gør det kan jeg ikke være en god og glad partner og far", ændre ikke ved at man  stadig er utro. Side gevinsten ved den slags forsøg er nok bare, nu tænker andre måske også "sikke et skvat der lever i selvbedrag uden særlig lyst til at værne om modpartens kærlighed"

Nu skulle man jo tro, at jeg ikke kan være i stue med mænd og koner der er deres partner utro. Det kan jeg faktisk godt, og det er ej heller noget jeg skal blande mig i, men....jeg orker ikke at høre på deres syge forklaringer på hvorfor. Jeg har respekt for dem der blot siger "Jeg er utro, jeg er egoistisk på dette område, og det er ikke andres skyld"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 9 minutter siden:

Amen, TheVoice.

Lad os alle bede og slutte gudtjenesten med at synge "I østen stiger solen op",  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter5000 skrev, for 6 timer siden:

Hej

Jeg er en fyr i starten af fyrrene, er gift og har små børn. Jeg elsker min kone som er lækker og alt det der. Alligevel fantaserer jeg hver dag om købesex. Jeg vil ikke være min kone utro og ser derfor købesex som en god måde at få lysten styret, men jeg er alligevel en del i tvivl. Måske nogen herinde har haft samme tanker/bekymringer. 

Jeg er nervøs for særligt to ting

1) vil jeg kunne se min kone i øjnene efter at have haft sex med en prostitueret? Vil jeg konstant have dårlig samvittighed? Jeg er desværre opdraget til altid at "gøre det rigtige" og være sådan en rigtig svigermors drøm, så måske vil dette brud på værdierne hjemsøge mig dag ind og ud. 

2) hvis jeg får "hul på bylden", vil jeg så blive så bidt af det, at jeg vil benytte mig af det oftere og oftere? Pengene ville ikke begrænse det synderligt, så jeg kunne frygte, at det næsten kunne blive en daglig ting.

Men jeg er måske også lidt bekymret for om fantasien vil holde vand. I fantasien er pigen jo smuk og elsker sex med mig - i virkeligheden er det jo et job og umiddelbart kan man læse, at lykkelige ludere ikke findes. Vil jeg kunne se igennem fingre med dette mon? Vil jeg kunne mærke "afskyen" eller i hvert fald den uægte lyst?

 

lige nu ved jeg ikke, hvad der er værst: at jeg bruger utrolig meget tid og energi på at tænke og fantasere om købesex eller om at føre det ud i livet og skulle gå rundt med en skyldfølelse. Hvad mener I? Jeg er klar over, at kun jeg selv kan tage en beslutning men kommentarer og erfaringer kan måske gøre det lettere for mig. 

På forhånd tak

 

Ja hvis du først at sprunget ud fra vippen, så kan det jo ikke gøres om, med den risiko for at du får skyldfølelse og det er jo knapt så rart.

Er der andre muligheder for "sex med andre / flere", som du måske med tid kunne få din kone med på ?

 

Jeg selv har det sådan at hvis jeg en dag er så uheldig ( :D ) at få en kæreste, så er det slut med glædes pige besøg...men jeg kan da godt frygte at på et tidspunkt falder i gryden igen, hvis det bliver "hverdag" i forholdet. Og nu hvor jeg jo allerede er fedtet godt ind i det, så tror jeg da at det ville være svært at sige farvel til den faste glædes pige som jeg besøger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 3 timer siden:

Også selvom dine eskapader kan gøre din kone ked af det, hvis hun fandt ud af det?

Det ved hun faktisk ikke noget om – med mindre du altså sladrer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 minutter siden:

Hvordan ved du det? :D

Det ved jeg grundliggende heller ikke noget om. Men du sladrer måske?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Det ved jeg grundliggende heller ikke noget om. Men du sladrer måske?

Naarh, nej.  - Det må I ved Gud selv ligge og rode med, jeg undre mig egentlig mere over hvor dumme I tror at jeres koner/kærester er, for de har aldrig nogensinde nogen anelse om noget. Klart! :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Naarh, nej.  - Det må I ved Gud selv ligge og rode med, jeg undre mig egentlig mere over hvor dumme I tror at jeres koner/kærester er, for de har aldrig nogensinde nogen anelse om noget. Klart! :D 

Det kan jeg så ikke lige tage stilling til, men Århuselsker (hvor er han egenllg henne nu?) skrev engang noget i retning af, at der i ethvert ægteskab er noget, som man lader være usagt, men accepterer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter5000 skrev, for 8 timer siden:

2) hvis jeg får "hul på bylden", vil jeg så blive så bidt af det, at jeg vil benytte mig af det oftere og oftere?

30 % af de mænd, der har besøgt en glædespige - har kun gjort det en gang. Måske fordi oplevelsen ikke stod mål, med det de havde forventet - og det er faktisk ikke så sjældent at oplevelsen er røv og nøgler i forhold til den exorbiante betaling pigerne kræver  - og nogen gange har man mest indtryk af, at nogen piger kun er i branchen for at skræmme mændene hjem til deres koner igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

30 % af de mænd, der har besøgt en glædespige - har kun gjort det en gang. Måske fordi oplevelsen ikke stod mål, med det de havde forventet - og det er faktisk ikke så sjældent at oplevelsen er røv og nøgler i forhold til den exorbiante betaling pigerne kræver  - og nogen gange har man mest indtryk af, at nogen piger kun er i branchen for at skræmme mændene hjem til deres koner igen ;-)

Når man ser hvordan mange udvælger en glædes pige, så kan jeg da godt forstå at første gangs gæster synes at det var det værste :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 34 minutter siden:

Det kan jeg så ikke lige tage stilling til, men Århuselsker (hvor er han egenllg henne nu?) skrev engang noget i retning af, at der i ethvert ægteskab er noget, som man lader være usagt, men accepterer.

Så det er så Århuselskerens ord du har tænkt dig at bringe i spil når du bliver afsløret og bliver præsenteret for "Hvor har du ikke sagt noget". Tror du selv den taktik virker på dig. Jeg er ikke så sikker hans ord omhandler noget så vigtigt som utroskab :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...