Hop til indhold

Recommended Posts

....er det i forbindelse med b2b massage at hun giver FP eller kan den også fåes via oliemassage...Undskyld jeg tillader at spørge, men hvad må du punge ud med for en sådan himmelfærd med Jenny?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Har også "opnået" FP for ca. 1 år siden, midt på dagen, med en ældre kvinde siddende i lokalet ved siden af, virkede ikke som om det var specielt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæsten skrev, for 22 minutter siden:

Har også "opnået" FP for ca. 1 år siden, midt på dagen, med en ældre kvinde siddende i lokalet ved siden af, virkede ikke som om det var specielt...

Nej, det er ikke specielt. Jjeg oplevede i Ålborggade, at der i stuen sad et helt "hof" – venner af huset? – og hyggede sig, når man kom ind fra gaden. Det var nok et brud på det, man kan kalde "den indre diskretion".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæsten skrev, for 1 time siden:

Har også "opnået" FP for ca. 1 år siden, midt på dagen, med en ældre kvinde siddende i lokalet ved siden af, virkede ikke som om det var specielt...

.... min oplevelse er at denne verden ikke altid er til sarte sjæle...selv vil jeg ikke være genert ved andre kvindelige ansatte i lokalet, men hvis det var mandelige kaffegæster af huset, så tror jeg en udsættelse af kamptidspunktet ville være at foretrække....men at FP hos Jenny alt i alt er opnået i nyere tid, giver mig en del optimisme til næste togt i Vardegade...

....For hun er lækker hende, Jenny 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 3 timer siden:

.... min oplevelse er at denne verden ikke altid er til sarte sjæle...selv vil jeg ikke være genert ved andre kvindelige ansatte i lokalet, men hvis det var mandelige kaffegæster af huset, så tror jeg en udsættelse af kamptidspunktet ville være at foretrække....men at FP hos Jenny alt i alt er opnået i nyere tid, giver mig en del optimisme til næste togt i Vardegade...

....For hun er lækker hende, Jenny 

Jeg er heller ikke genert – når jeg er i det miljø.

Kom jeg ud i stuen uden tøj, var de tilstedeværende nok flygtet over hals og hoved. Værst for dem. Men så længe Jenny lever op til sit ry, så ...........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Jeg er heller ikke genert – når jeg er i det miljø.

Kom jeg ud i stuen uden tøj, var de tilstedeværende nok flygtet over hals og hoved. Værst for dem. Men så længe Jenny lever op til sit ry, så ...........

....det er godt med lidt frisind...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået det hele - og lidt til - hos Jenny gennem årene...både at hende og hendes assistenter - ofte kom Jenny ind og kiggede på om HJ eller BJ forløb fint, når det var assistenterne.

Af Jenny har jeg både fået FP og BJ.....BJ var med en finger godt oppe i 3'eren....er jeg normalt ikke til, men det var nu frækt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slamberten skrev, for 3 timer siden:

Jeg har fået det hele - og lidt til - hos Jenny gennem årene...både at hende og hendes assistenter - ofte kom Jenny ind og kiggede på om HJ eller BJ forløb fint, når det var assistenterne.

Jeg ville da have ønsket, at Jenny i sin tid var kommet ind i det lille værelse i Ålborggade og havde kontrolleret, at det nye produkt "tantramassage" blev leveret tilfredsstillende af assistenten. Det gjorde det absolut ikke. Assistenten anede ikke, hvad det drejede sig om. Det er også min eneste dårlige oplevelse hos Jenny.

Del dette indlæg


Link til indlæg

haha...ja - ...skønt lille værelse inde til venstre i øvrigt...det var frækt når assistenten var i gang med en håndtrold, og Jenny stod

i døren - engang imellem tog hun over for en kort bemærkning inden assistenten kunne gøre det færdigt :-)....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ny i thai verden og forsøger at finde et sted at begynde. 

Jeg bor i Nordhavn så Baan i Århusgade eller Jenny i Vardegade vil være perfekt. 

Jeg kan se, at der er lidt tvivl om, hvorvidt Jenny giver fp. Er der nogen der har friske oplevelser og hvad er prislejet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tod skrev, for 18 timer siden:

Jeg er ny i thai verden og forsøger at finde et sted at begynde. 

Jeg bor i Nordhavn så Baan i Århusgade eller Jenny i Vardegade vil være perfekt. 

Jeg kan se, at der er lidt tvivl om, hvorvidt Jenny giver fp. Er der nogen der har friske oplevelser og hvad er prislejet ?

Lad være, det er vanedannende og pisse dyrt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai lover skrev, for 20 minutter siden:

Lad være, det er vanedannende og pisse dyrt :)

Du er nysgerrig - du skal lære verden at kende. - Du skal ikke regne med, at Jenny giver dig fuld pakke ved dit første besøg. Som det ofte er med thaipiger vil hun nok gerne se dig lidt an. Måske ved tredje besøg vil hun servere sig selv med spredte ben. - Begynd med lidt massage af krop (incl. pik). - Snak lidt med hende under behandlingen. Spørg hende, om hun vil tage alt tøjet af, medens hun arbejder med dig.- God jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tod hvis du viser du har penge efter du har betalt for den bestilte massage, så kommer der tilbud om.......held og lykke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var inde hos Jenny idag og tænkte at gensynsglæden ville blive uhyre stor. En ældre dame åbnede og Jenny lå i sofaen, mere sexet end nogensinde. Meeen... så snart der er nogen anden i klinikken så gider Jenny ikke arbejde, og jeg gad ikke rigtigt den anden dame. Men det der var værre var duften. Luften var tyk og kvalm af parfume, og efter mere end 5 minutter derinde ville det ikke være muligt at tage tilbage til arbejde indenfor 24 timer mindst. Så jeg sagde hej hej, husker du mig .... og så var jeg ude igen. Stanken fulgte med mig en halv time og så var jeg fri.

Så en advarsel til jer som ikke vil dufte bordel et døgn eller to .... gå ikke derind.

Ærgerligt for jeg ville gerne Jenny.

Og mærkeligt de ikke har forstand på når duften bare bliver for meget. Diskretion? Hvad er det for noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kan ganske rigtigt forbindes uudholdelige dufte fra nogle af disse klinikker. Og ikke altid begrænses de kun til dem. Jeg kommer af og til forbi et par stykker, hvor jeg må holde vejret, fordi der kommer en sødlig, ubehagelig lugt helt ud på fortovet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var tilfældigvis i nærheden af Vardegade og besluttede jeg mig for at prøve Jenny. Det var hende selv som lukkede op men jeg genkendte hende ikke umiddelbart fra billederne. Jeg blev vist direkte ind i et baglokale, hvor en yngre, rund og noget tvært udseende pige dukkede op og gav mig et lille klap i numsen medens jeg klædte mig af. Hun var ikke lige min type så jeg bestilte blot ½time olie til 250 for lige at se hvordan det gik. 
Massagen var vel middelgod. Hun fokuserede på baglår og balder med uden at nå at tænde mig for kort efter kom der en anden kunde, som hun skulle servicere. Jeg lå så lidt og ventede på at Jenny skulle tage over, men den anden kunde ville hellere have Jenny, så pigen kom tilbage mere tvær end før. Hun strejfede bollerne en enkelt gang med sine lange negle og sagde hvad med den? Jeg syntes ikke det var særligt behageligt så jeg spurgte hvad hun mente. 500 var svaret. Jeg sagde pænt nej tak og lod hende massere færdigt. Jeg glemte at holde øje med tiden, men der er næppe blevet til mere end 20 minutters massage. 
Jeg havde kun store sedler og hun havde åbenbart ikke adgang til pengekassen, så hun måtte banke på hos Jenney for at give tilbage. Efter lidt snak på Thai kom Jenny ud kun iført en lang t-shirt. Hun lod døren indtil rummet med den anden kunde stå åben medens hun vekslede for pigen. Jeg fik mine byttepenge minus 50 kr. Det betød egentligt ikke noget, men situationen gjorde mig stædig, så jeg viste hende prisskiltet og insistere på at få korrekt tilbage. Scenen gentog sig. Pigen diskuterede gennemdøren med Jenney, som atter kom ud og fandt de sidste penge, som hun gav til pigen som gav dem til mig. Jeg sagde tak for idag og gik uden at få svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerBar skrev, for 7 timer siden:

Jeg var tilfældigvis i nærheden af Vardegade og besluttede jeg mig for at prøve Jenny. Det var hende selv som lukkede op men jeg genkendte hende ikke umiddelbart fra billederne. Jeg blev vist direkte ind i et baglokale, hvor en yngre, rund og noget tvært udseende pige dukkede op og gav mig et lille klap i numsen medens jeg klædte mig af. Hun var ikke lige min type så jeg bestilte blot ½time olie til 250 for lige at se hvordan det gik. 
Massagen var vel middelgod. Hun fokuserede på baglår og balder med uden at nå at tænde mig for kort efter kom der en anden kunde, som hun skulle servicere. Jeg lå så lidt og ventede på at Jenny skulle tage over, men den anden kunde ville hellere have Jenny, så pigen kom tilbage mere tvær end før. Hun strejfede bollerne en enkelt gang med sine lange negle og sagde hvad med den? Jeg syntes ikke det var særligt behageligt så jeg spurgte hvad hun mente. 500 var svaret. Jeg sagde pænt nej tak og lod hende massere færdigt. Jeg glemte at holde øje med tiden, men der er næppe blevet til mere end 20 minutters massage. 
Jeg havde kun store sedler og hun havde åbenbart ikke adgang til pengekassen, så hun måtte banke på hos Jenney for at give tilbage. Efter lidt snak på Thai kom Jenny ud kun iført en lang t-shirt. Hun lod døren indtil rummet med den anden kunde stå åben medens hun vekslede for pigen. Jeg fik mine byttepenge minus 50 kr. Det betød egentligt ikke noget, men situationen gjorde mig stædig, så jeg viste hende prisskiltet og insistere på at få korrekt tilbage. Scenen gentog sig. Pigen diskuterede gennemdøren med Jenney, som atter kom ud og fandt de sidste penge, som hun gav til pigen som gav dem til mig. Jeg sagde tak for idag og gik uden at få svar. 

Det må siges, at være en øv-oplevelse...

Virker på mig som om stedets eller mere præcist Jennys storhedstid er nedadgående...

Har besøgt stedet et par gange og kun mødt Jenny. Hun er en erotisk smuk kvinde og egentlig også sød. Men indtrykket er fra andre, som kom i hendes storheds periode, at d.d niveauet ikke er som før.....Før tilbød hun eftersigende FP..det skulle være slut nu...suk..For her var hun vist High Class....

Men spørg direkte efter hende en anden gang vist ikke du har tabt humøret i forhold til Jenny butik...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...