Hop til indhold

Recommended Posts

Pyjamasparty skrev, den 19/10/2016 at 10:36:

 

Er det nogen, der har taget temperaturen fornyeligt hos legendariske Jenny? 

http://www.jenny-thaimassage.dk/cms/index.php

Har en gammel aftale med hende om, at jeg gerne må komme og kneppe hende. - Det ligger ca. et år tilbage, medens hun havde en "assistent", hvor man kunne få det hele. Jeg burde nok aflægge hende et høflighedsbesøg og få bekendtskabet opfrisket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 2 timer siden:

Har en gammel aftale med hende om, at jeg gerne må komme og kneppe hende. - Det ligger ca. et år tilbage, medens hun havde en "assistent", hvor man kunne få det hele. Jeg burde nok aflægge hende et høflighedsbesøg og få bekendtskabet opfrisket.

Det virker som en guldrandet aftale....

Hun er jo en smuk kvinde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer nok an på hvis hun er i forhold eller ikke. Hun havde en periode når man fik det hele - undtaget at kneppe hende. En gang back in the days, gik vi i fuld sving og lavede det hele - undtaget knepperiet - imens hendes fyr kiggede på. Jenny havde sat døren på klem så han kunne kigge, og anede ikke at jeg mærkte det. Sjovt var det.:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været hos Jenny i flere år. Hendes "ny" adresse i Vardegade er ret "betændt" for mig, idet en af mine venner bor i opgangen.

Men Jenny er en utrolig flot kvinde, og for seniorer som mig er hun rent guf-guf.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 1 time siden:

Jeg vil nu tro de fleste kan få lov at kneppe hende, selvfølgelig mod betaling... 

Har du erfaringer med at Jenny i forhold til det du skriver ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 44 minutter siden:

Kommer nok an på hvis hun er i forhold eller ikke. Hun havde en periode når man fik det hele - undtaget at kneppe hende. En gang back in the days, gik vi i fuld sving og lavede det hele - undtaget knepperiet - imens hendes fyr kiggede på. Jenny havde sat døren på klem så han kunne kigge, og anede ikke at jeg mærkte det. Sjovt var det.:-)

Det lyder som om, at du har været på den grønne gren indtil øjnene stod på stilke..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har ikke været hos Jenny i flere år. Hendes "ny" adresse i Vardegade er ret "betændt" for mig, idet en af mine venner bor i opgangen.

Men Jenny er en utrolig flot kvinde, og for seniorer som mig er hun rent guf-guf.

.....Jeg kan godt sætte mig ind i dilemmaet...altså det med vennen og gadespejlet...;)

Det er dog sjældent at gudinden bliver anmeldt, som før i tiden....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 15 minutter siden:

.....Jeg kan godt sætte mig ind i dilemmaet...altså det med vennen og gadespejlet...;)

Det er dog sjældent at gudinden bliver anmeldt, som før i tiden....

 

Ja, det er længe siden, der har været en anmeldelse, og derfor turde jeg heller ikke udtrykke mig nagelfast. Men Jenny selv har nu altid været god for en god oplevelse. Og dertil kommer, at hun er en utrolig flot kvinde – faktisk er hun i begyndelsen af 50'erne.

Det leder mig frem til en af mine kæpheste: Alderen er bedøvende ligegyldig. Kemien er det vigtigste.

Redigeret af Borende X
Kommafejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Ja, det er længe siden, der har været en anmeldelse, og derfor turde jeg heller ikke udtrykke mig nagelfast. Men Jenny selv har nu altid været god for en god oplevelse. Og dertil kommer, at hun er en utrolig flot kvinde – faktisk er hun i begyndelsen af 50'erne.

Det leder mig frem til en af mine kæpheste: Alderen er bedøvende ligegyldig. Kemien er det vigtigste.

Dejligt formuleret...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 19 timer siden:

Jeg har ikke været hos Jenny i flere år. Hendes "ny" adresse i Vardegade er ret "betændt" for mig, idet en af mine venner bor i opgangen.

Men Jenny er en utrolig flot kvinde, og for seniorer som mig er hun rent guf-guf.

 

511x192.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte for år tilbage Jennys sted i Aalborggade en del gange.

Fik massage af Jenny selv et par af gangene...ellers af hendes 'assistent' eller en gæstevisitter

En aften cykler jeg forbi og får lyst til lige 'at kigge ind' for at se, om der er en spændende gæstevisitter....kontoen var i rød, så besluttede først at hæve flere penge end de kr. 200,, jeg havde i baglommen, hvis 'tilbuddet' var FOR fristende (er der allerede penge nok i baglommen er det ofte for fristende bare at slå til...).

Jenny bød mig indenfor og var meget imødekommende "jeg skulle møde hendes to nye piger"....tjoo...jaa...jeg ville bare liige hilse først...

Men jeg var chanceløs...jeg blev nærmest overfaldet af to unge piger, der var overalt på mig...fik dog fremstammet, at jeg altså IKKE havde penge nok...men det forstod de ikke rigtigt, og Jenny virkede ligeglad.

Der var dårligt grænser for, hvad de to piger kunne (dog ikke sex)...og jeg var som smør i deres hænder.

Da det var forbi kom Jenny ind igen, og pigerne gik ud...og så måtte jeg jo gentage, at jeg altså kun havde de 200 på mig.

Det accepterede hun...

:shock::-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 45 minutter siden:

Besøgte for år tilbage Jennys sted i Aalborggade en del gange.

Fik massage af Jenny selv et par af gangene...ellers af hendes 'assistent' eller en gæstevisitter

En aften cykler jeg forbi og får lyst til lige 'at kigge ind' for at se, om der er en spændende gæstevisitter....kontoen var i rød, så besluttede først at hæve flere penge end de kr. 200,, jeg havde i baglommen, hvis 'tilbuddet' var FOR fristende (er der allerede penge nok i baglommen er det ofte for fristende bare at slå til...).

Jenny bød mig indenfor og var meget imødekommende "jeg skulle møde hendes to nye piger"....tjoo...jaa...jeg ville bare liige hilse først...

Men jeg var chanceløs...jeg blev nærmest overfaldet af to unge piger, der var overalt på mig...fik dog fremstammet, at jeg altså IKKE havde penge nok...men det forstod de ikke rigtigt, og Jenny virkede ligeglad.

Der var dårligt grænser for, hvad de to piger kunne (dog ikke sex)...og jeg var som smør i deres hænder.

Da det var forbi kom Jenny ind igen, og pigerne gik ud...og så måtte jeg jo gentage, at jeg altså kun havde de 200 på mig.

Det accepterede hun...

:shock::-o

Ahh - ikke helt fair over for den gode dame!! Sandhedsværdien kan vi jo af gode grunde ikke tjekke - MEN måske var det værd at overveje hvilke negative konsekvenser dette indlæg kan have på....ja hvad der jo sker for os mænd når vi tror at noget er billigt og godt!! 

200 kr... ja måske rækker det til en "golden shower" ude på gaden??   

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 41 minutter siden:

Ahh - ikke helt fair over for den gode dame!! Sandhedsværdien kan vi jo af gode grunde ikke tjekke - MEN måske var det værd at overveje hvilke negative konsekvenser dette indlæg kan have på....ja hvad der jo sker for os mænd når vi tror at noget er billigt og godt!! 

200 kr... ja måske rækker det til en "golden shower" ude på gaden??   

Er vel snart 10 år siden.

Og en sjov anekdote.

Jenny deltog som nævnt ikke selv.

Og hvad sker der så for os mænd....med de negative konsekvenser...?

Lad mig høre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 2 timer siden:

Besøgte for år tilbage Jennys sted i Aalborggade en del gange.

Fik massage af Jenny selv et par af gangene...ellers af hendes 'assistent' eller en gæstevisitter

En aften cykler jeg forbi og får lyst til lige 'at kigge ind' for at se, om der er en spændende gæstevisitter....kontoen var i rød, så besluttede først at hæve flere penge end de kr. 200,, jeg havde i baglommen, hvis 'tilbuddet' var FOR fristende (er der allerede penge nok i baglommen er det ofte for fristende bare at slå til...).

Jenny bød mig indenfor og var meget imødekommende "jeg skulle møde hendes to nye piger"....tjoo...jaa...jeg ville bare liige hilse først...

Men jeg var chanceløs...jeg blev nærmest overfaldet af to unge piger, der var overalt på mig...fik dog fremstammet, at jeg altså IKKE havde penge nok...men det forstod de ikke rigtigt, og Jenny virkede ligeglad.

Der var dårligt grænser for, hvad de to piger kunne (dog ikke sex)...og jeg var som smør i deres hænder.

Da det var forbi kom Jenny ind igen, og pigerne gik ud...og så måtte jeg jo gentage, at jeg altså kun havde de 200 på mig.

Det accepterede hun...

:shock::-o

Anekdoter frembragt i samværet med nydelse er vel i det mindste livsbekræftende....

Skulle de så udløse, at hanhundene valfarter til Jennys tempel i troen om at få nydelserne til kostpris...Ja, så er det min oplevelse, at det får man ikke.

Hun er en kvalitets bevist kvinde er mit indtryk....ville gerne have haft fornøjelsen af hende hele vejen, men det er ikke lykkes ...endnu, og heri ligger håbet...som er lyse grønt....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 7 timer siden:

Er vel snart 10 år siden.

Og en sjov anekdote.

Jenny deltog som nævnt ikke selv.

Og hvad sker der så for os mænd....med de negative konsekvenser...?

Lad mig høre.

 

10 år - godt husket. Betød det virkelig så meget? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 34 minutter siden:

10 år - godt husket. Betød det virkelig så meget? 

Jeg er ikke helt forkalket endnu.... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besogte Jenny for et par uger siden, og syntes hun var i topform - stadig dejlig, og denne gang lykkedes det mig at gaa hele vejen.

mvh

G

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, 1 time siden:

Jeg besogte Jenny for et par uger siden, og syntes hun var i topform - stadig dejlig, og denne gang lykkedes det mig at gaa hele vejen.

mvh

G

Lucky you :-)

Er hun ensom i butikken for tiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, for 1 time siden:

Jeg besogte Jenny for et par uger siden, og syntes hun var i topform - stadig dejlig, og denne gang lykkedes det mig at gaa hele vejen.

mvh

G

.....lyder som en pragtfuld dag med masser af julegaver...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Lucky you :-)

Er hun ensom i butikken for tiden?

Nu kom jeg forholdsvis sent, saa hun var alene - ellers saa gaar den ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende en del gange i aalborggade, og fået hele pakken, men det er jo nogle år siden. Før det mener jeg at huske hende fra christianshavn hos Butsaba. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, for 8 timer siden:

Nu kom jeg forholdsvis sent, saa hun var alene - ellers saa gaar den ikke

Dejligt med nyelige opdateringer af hendes erotiske velvære er indenfor rækkevidde...;)

For når man læser om de erfarene herrers oplevelser med Jenny, så kan man ikke være andet end lidt misundelig...

For smuk det er hun, Jenny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

jeg kommer det af og til. Faa det hele. Hun er den del aeldre end mig, men for fan' et godt knald. 

morgen of aften er hun alene. mid paa dagen er der een til... - Som gerne kigger paa

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...