Hop til indhold

Recommended Posts

Bananas skrev, for 16 timer siden:

Aha ... Buddinge... hvor du altså først betalte 1400 kr og var "rasende", og anden gang fik to timer til 1900 kr og tredje gang fik det til 300 kr efter to uger uden ..."hvilket var meget lang tid uden" .... denne meget lange tid var altså to uger siden du begyndte din bane som sexkkøbere. Du har hvis jeg forstår det rigtigt, stadig kun besøgt det samme sted i Buddinge, hvor du har dannet din mavefornemmelse at ikke fortælle hvorhenne du har været? Lidt råddent det hele, hvis jeg må sige det.:shock:

Slap nu selv af Jomfru. Og få styr på citatfunktionen. Du citerer noget jeg aldrig har skrevet.

 

 

Aww ved godt min oplevelse få dig til at savle men det er rigtigt. Mon lorte oplevelse var helt  i køge hos ghen kor. Efter det prøvede jeg buddinge hvor jeg fik et tilbud på 2 timer for 1900 kr. Da jeg ikke noget den sidste time fordig jeg skulle besøge en ven så lovede hun en time for 300 kr. Er den clear nu? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 16 timer siden:

Aha ... Buddinge... hvor du altså først betalte 1400 kr og var "rasende", og anden gang fik to timer til 1900 kr og tredje gang fik det til 300 kr efter to uger uden ..."hvilket var meget lang tid uden" .... denne meget lange tid var altså to uger siden du begyndte din bane som sexkkøbere. Du har hvis jeg forstår det rigtigt, stadig kun besøgt det samme sted i Buddinge, hvor du har dannet din mavefornemmelse at ikke fortælle hvorhenne du har været? Lidt råddent det hele, hvis jeg må sige det.:shock:

Slap nu selv af Jomfru. Og få styr på citatfunktionen. Du citerer noget jeg aldrig har skrevet.

 

 

Nu forklare Sherlock Homes her lige gåden for dig. Første gang hos en thai var hos gheng kor i køge. Det var en lorte oplevelse. Nogen uger efter prøvede jeg buddinge. Jeg fik 2 timer for 1900 kr. Da keh ikke nået den sidste time fordi jeg skulle mødes med en ven lovede hun en time næste gang. Da hun fortalte at de rykkede til Lyngby næste måned besluttede jeg mig for at tage en tur til. Og denne her gang var den sidste time for 300 kr. Er gåden løst nu?? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi så få ro i børnehaveklassen igen!! Og det gælder samtlige bidragydere inklusive trådstarter selv. Det næste indlæg der ikke handler om oplevelser med thai-massøren fra Buddinge vil blive bortvist fra tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men mon ikke pigen selv godt vil have en god anmeldelse som er koblet til hendes navn så hun kan få flere kunder i butikken og tjene flere penge?? For jeg fik da lyst til at besøge hende med din beretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, den 22/10/2016 at 10:59:

Men mon ikke pigen selv godt vil have en god anmeldelse som er koblet til hendes navn så hun kan få flere kunder i butikken og tjene flere penge?? For jeg fik da lyst til at besøge hende med din beretning.

Buddinge thai massage. Ved ikke hvad hun hedder desværre :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
jomfru skrev, den 18/10/2016 at 20:41:

Hej ville lige fortælle om en tur til en massage :)

Jeg besluttede mig for at tage til en massage efter 2 uger uden (det var meget lang tid :(((  )

Jeg tog til det sted hvor jeg havde været før. Dog var det ikke den samme pige men en lidt bedre udgave :))

Nåede ikke at få den sidste time sidst da jeg havde bestilt 2 timer, så derfor blev jeg lovet 1 time for 3 kr. Desværre var det en anden men hun stolede på jeg havde ret og derfor fik jeg massage til de 300kr plus en special massage. Massage var MEGET hård men hun fik da fjernet de knuder jeg havde. Hun virkede meget genert men hele ryggen snurrede godt så den hårde massage var fint :) Kom om på ryggen og derefter forsatte den hårde massage hvor ledene blev strukket. Uden hånklæde foran pikken ( Er det normalt ). Anyway massage der gjorde godt. MEN her kommer det der gjorde det til dagen i denne her måned. Hun spurgte om ´´special massage``. Spurgte hvad special massage var og hun rødmede der jeg takkede ja til sex. ``im little bit shy`` sagde hun og fniste :) Hun begyndt at få gang i banditten med kroppen. Man kunne mærke at hun var liderlig da hun førte pikken ind. Og holy shit har aldrig været sammen med en der var så liderlig. Hun svedte helt vildt og lagde sig oven på mig mens hun red på mig kyssede min krop mens man gled pga hun svedte utrolig meget. Meget hedt.

Har aldrig været hos en pige der var så liderlig

Har i nogen historier hvor i har oplevet en pige blive liderlig og genert?

Kan hun ikke bare have været i dårlig form :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
jomfru skrev, den 18/10/2016 at 23:29:

Hun var cirke i starten af 30' erne. Normal bygning med en c skål. Hun havde lidt former :)

Med sort hår? Så tror jeg at jeg kender hende. :-)

 

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...