Hop til indhold

Recommended Posts

Hej ville lige fortælle om en tur til en massage :)

Jeg besluttede mig for at tage til en massage efter 2 uger uden (det var meget lang tid :(((  )

Jeg tog til det sted hvor jeg havde været før. Dog var det ikke den samme pige men en lidt bedre udgave :))

Nåede ikke at få den sidste time sidst da jeg havde bestilt 2 timer, så derfor blev jeg lovet 1 time for 3 kr. Desværre var det en anden men hun stolede på jeg havde ret og derfor fik jeg massage til de 300kr plus en special massage. Massage var MEGET hård men hun fik da fjernet de knuder jeg havde. Hun virkede meget genert men hele ryggen snurrede godt så den hårde massage var fint :) Kom om på ryggen og derefter forsatte den hårde massage hvor ledene blev strukket. Uden hånklæde foran pikken ( Er det normalt ). Anyway massage der gjorde godt. MEN her kommer det der gjorde det til dagen i denne her måned. Hun spurgte om ´´special massage``. Spurgte hvad special massage var og hun rødmede der jeg takkede ja til sex. ``im little bit shy`` sagde hun og fniste :) Hun begyndt at få gang i banditten med kroppen. Man kunne mærke at hun var liderlig da hun førte pikken ind. Og holy shit har aldrig været sammen med en der var så liderlig. Hun svedte helt vildt og lagde sig oven på mig mens hun red på mig kyssede min krop mens man gled pga hun svedte utrolig meget. Meget hedt.

Har aldrig været hos en pige der var så liderlig

Har i nogen historier hvor i har oplevet en pige blive liderlig og genert?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du ikke, at det ville være godt, om du skrev, hvor i landet seancen foregik og så bad moderationen om at flytte din anmeldelse til rette forum? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
jomfru skrev, for 41 minutter siden:

1 time for 300 kr ikke 3 kr haha

hende må vi det over og prøve hihi

Del dette indlæg


Link til indlæg
jomfru skrev, 1 time siden:

normal

Erikson skrev, for 3 minutter siden:

hende må vi det over og prøve hihi

Det var i københavn. Det var mere en oplevelse som jeg vil dele end en anmeldelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 37 minutter siden:

Måske var det bare dig som gjorde hende skumliderlig? :-)

Og nemlig derfor har jeg det dårligt med at sige hvem det er. Synes ikke man kan være bekendt at udstille andre. Men ja det var meget specielt på en god måde. Det tændt mig at hun svedte. Vil gerne besøge hende igen. Kan desværre ikke huske hendes navn

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jomfru skrev, for 48 minutter siden:

Og nemlig derfor har jeg det dårligt med at sige hvem det er. Synes ikke man kan være bekendt at udstille andre. Men ja det var meget specielt på en god måde. Det tændt mig at hun svedte. Vil gerne besøge hende igen. Kan desværre ikke huske hendes navn

 

Din beretning er sådan set lidt ligegyldig hvis du ikke fortæller hvor man kan finde skønheden. Formålet med boardet er ligesom at vi hjælper hinanden med at finde de gode og advare mod de dårlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
nørden skrev, for 5 minutter siden:

Din beretning er sådan set lidt ligegyldig hvis du ikke fortæller hvor man kan finde skønheden. Formålet med boardet er ligesom at vi hjælper hinanden med at finde de gode og advare mod de dårlige.

Sikke noget vås. Det er en dejlig beretning, som jeg synes er meget inspirerende og under alle omstændigheder en god historie.

Tag dig ikke af alle de sure tidselgemytter, jomfru, sådan er det altid herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lubovnik skrev, for 5 minutter siden:

Sikke noget vås. Det er en dejlig beretning, som jeg synes er meget inspirerende og under alle omstændigheder en god historie.

Tag dig ikke af alle de sure tidselgemytter, jomfru, sådan er det altid herinde.

Jeg har altid haft min egen politik om ikke at sige hvor jeg for sex hende og med.hvilken pige det er. Det er mennesker ikke robotter. Kender ikke deres grænser. Det var en speciel oplevelse da det sex der tændte oss begge. Fordi det var mere hendes liderlighed der styrede det. Følte lidt hun spiste mig grådigt :) er smigret og derfor fortæller jeg den :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lubovnik skrev, for 10 timer siden:

Sikke noget vås. Det er en dejlig beretning, som jeg synes er meget inspirerende og under alle omstændigheder en god historie.

Tag dig ikke af alle de sure tidselgemytter, jomfru, sådan er det altid herinde.

Ja en dejlig beretning som ligeså godt kunne have ligget på naterotik.dk eller tilsvarende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jomfru skrev, for 10 timer siden:

Jeg har altid haft min egen politik om ikke at sige hvor jeg for sex hende og med.hvilken pige det er. Det er mennesker ikke robotter. Kender ikke deres grænser. Det var en speciel oplevelse da det sex der tændte oss begge. Fordi det var mere hendes liderlighed der styrede det. Følte lidt hun spiste mig grådigt :) er smigret og derfor fortæller jeg den :)

 

Hvis alle andre havde samme holdning som dig, så var der MEGET tomt på dette board.

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se hvordan nogen kan have det godt med sig selv, når man nyder godt af de anmeldelser med referancer som andre laver, og så ikke selv vil komme med nogen. Pigerne er ganske rigtigt mennesker. De bliver ikke til roboter, bare fordi man henviser til deres annoncer. De har selv valgt at de vil tilbyde sex for penge, så hvorfor ikke hjælpe de gode til at få flere kunder, ved at henvise til deres annoncer?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 5 timer siden:

Hvis alle andre havde samme holdning som dig, så var der MEGET tomt på dette board.

Jeg må indrømme at jeg har svært ved at se hvordan nogen kan have det godt med sig selv, når man nyder godt af de anmeldelser med referancer som andre laver, og så ikke selv vil komme med nogen. Pigerne er ganske rigtigt mennesker. De bliver ikke til roboter, bare fordi man henviser til deres annoncer. De har selv valgt at de vil tilbyde sex for penge, så hvorfor ikke hjælpe de gode til at få flere kunder, ved at henvise til deres annoncer?

Tja det kan jeg godt se

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Onslow skrev, for 18 timer siden:

Tror du ikke, at det ville være godt, om du skrev, hvor i landet seancen foregik og så bad moderationen om at flytte din anmeldelse til rette forum? :) 

hvorfor skriver du altid det pjat  det indlæg er det godtnok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
jomfru skrev, for 18 timer siden:

Hun var cirke i starten af 30' erne. Normal bygning med en c skål. Hun havde lidt former :)

Nåååå... HENDE!!! :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg
jomfru skrev, for 18 timer siden:

Jeg har altid haft min egen politik om ikke at sige hvor jeg for sex hende og med.hvilken pige det er. Det er mennesker ikke robotter. Kender ikke deres grænser. Det var en speciel oplevelse da det sex der tændte oss begge. Fordi det var mere hendes liderlighed der styrede det. Følte lidt hun spiste mig grådigt :) er smigret og derfor fortæller jeg den :)

 

Du må selvfølgelig anmelde nogenlunde som du vil. Lige præcis for at ikke folk skal hidse sig op, har jeg skabet en tråde for stories som din. Den finder du under Generel debat.

Men jeg tænker mere på at du den 4 okt, skrev om din første oplevelse som du også kaldte "måske den sidste", og nu to uger senere har du "altid haft din egen politik om ikke at sige hvor"... Det gik sgu hurtigt det med at skabe en egen politik som du altid har haft - i to uger. Noget sted driller du os, eller hvad...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Slap nu af. Dt er ikke en politik jeg har siddet 24/7 og tænkt over men bare en mave fornemmelse. Og ja den første gang hos en massør. Men har efterfølgene været afsted 2 gange. DET VAR BUDDINGE MASSAGE!!! hold da kæft det er paradise hotel det her haha 

 

Redigeret af jomfru

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Fed fed anmeldelse. Og meget brugbar for os andre. Hun skal klart besøges. Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aha ... Buddinge... hvor du altså først betalte 1400 kr og var "rasende", og anden gang fik to timer til 1900 kr og tredje gang fik det til 300 kr efter to uger uden ..."hvilket var meget lang tid uden" .... denne meget lange tid var altså to uger siden du begyndte din bane som sexkkøbere. Du har hvis jeg forstår det rigtigt, stadig kun besøgt det samme sted i Buddinge, hvor du har dannet din mavefornemmelse at ikke fortælle hvorhenne du har været? Lidt råddent det hele, hvis jeg må sige det.:shock:

Slap nu selv af Jomfru. Og få styr på citatfunktionen. Du citerer noget jeg aldrig har skrevet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...