Hop til indhold
Guest Miss Ea

Er der ikke nogen der bliver snydt med al den redigering af billeder ?

Recommended Posts

På mig virker amatørbilleder klart bedst.

Jo mere autentiske billeder der vises, jo mere tillokkende bliver det at besøge den søde pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her kan man se hvor galt det kan gå, når man redigere for meget. Ja gæt selv hvilket, billede der er manipuleret. Ret skræmmende at et anerkendt modefirma i dette tilfælde, påfører en anden virkelighed.

Og noget helt andet. Jeg er bestemt til normale billeder. Hvor den pige jeg skal besøge ikke er, blevet lavet tynd, marcipanhud, større bryster, eller andre ting. Hvorfor er i piger ikke bare som i er. For mig er normale stilfulde billeder klart at, anbefale. Og vil da håbe i piger bare er jer selv, og ikke forskønner jer til ukendelighed. Det er så træls at komme på besøg ved en man ikke kan kende. 

God aften

KK

Billedresultat for sjove tykke modeller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Er der ikke en forskel på Redigering og Manipulering ?

 

På en del billeder flyder to ting sammen. Så for nogle piger i denne branche så ender redigeringen med at være ren manipulation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fotografen
littledick skrev, for 19 timer siden:

Om det er selfies eller en amatør/prof fotograf der danner grundlag for billederne er hip som hap. Det der virkelig betyder noget er kompotion af billedet. Det er pisseligegyldigt hvad det bliver skudt med når det ikke skal bruges til andet end netannoncer. Jeg vil, med min mobil, til hver en tid kunne lave lige så gode billeder, som en fotograf med studio kan lave. Kompotion og miljø betyder meget mere .

Hej Littledick

Det virker da helt komisk at påstå at der ikke er forskel på en dygtig fotograf med godt kamera og studielys og det du så kan lave med en mobiltelefon. Så bliver det rigtig sjovt at du ikke engang kan stave til komposition som i din verden er det vigtigste. Velkommen til virkeligheden mester.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Du har ret, Fotograf - kompotion staves komposition.

 

Det er så også dét, du har ret i. Hvis du læste, hvad jeg skrev, nemlig at det var til nettet, så betyder det ikke det store, hvordan du skyder billederne.

Jeg vil til hver en tid kunne lave gode velkomponerede billeder, der passer til nettet med en mobil, dertil behøves jeg ikke finde mit fotoudstyr frem. Det er jo netop det, Ea efterspørger, skal det være studiebilleder, eller kan man nøjes med selfies? Jeg mener, at de bedste billeder en GP kan have, netop ikke er nogle opstyltet studiebilleder, men nogle gode billeder af hende i forskellige positur og miljøer En god fotograf defineres ikke på udstyret, men på sine evner. Og lige for at slå det fast, jeg har selv haft fotostudie med hele baduljen af udstyr.

Og prøv så lige at holde en ordentlig tone, Det har det med at give bagslag, når man er nedladende.

Forsat rigtig god dag til dig

k.h.

Littledick

Redigeret af littledick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager selv en del billeder - primært sport, men også nogle modelbilleder. Og det er altså nødvendigt at redigere billederne efter de er taget. Lys, kontrast og farve vil man jo gerne have så realistisk som muligt.

Men derfra og så til at manipulere er der langt. Og det er nok her, mange blander tingene sammen, når de kritiserer at billeder er "redigerede".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...