Hop til indhold
Cupido6

Awesome MILF's

Recommended Posts

Der findes så mange meget lækre modne kvinder som kan begæres både i drømme og i virkeligheden. Så bliver der lidt balance med de unge photoshoppede modeller,  der ellers til tider præger EG.

Lad os se nogle flere lækre eksempler! 

Jeg kan jo begynde med Adele, der er vildt sensuel.

adele-pics-020.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

altså.. Adele er 27 år er hun ikke? Eller der omkring? Ja hun har et barn, men det er nu ikke helt det jeg forbinder med "milfs" :P Men lækker er hun

Jeg syntes ihvertfald grænsen bliver tættere og tættere, hvis man allerede bliver beskrevet som "moden" mens man er i 20erne..

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld kære dejlige Solskin 

Adele er angiveligt 28 år, men kunne nemt lyve sig ældre,  hvilket jeg faktisk troede hun var. Jeg poster lige et andet dejligt eksempel uden at kende alder 

bd1d8110de8420c7912e31d681bfb8df.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cupido6 skrev, for 1 minut siden:

Undskyld kære dejlige Solskin 

Adele er angiveligt 28 år, men kunne nemt lyve sig ældre,  hvilket jeg faktisk troede hun var. Jeg poster lige et andet dejligt eksempel uden at kende alder 

Måske.. Jeg tror nu bare det er sådan kvinder på den alder ser ud, uden photoshop :D 

Jeg ku godt Penelope :wub: Og jeg er ellers hverken til "milfs" eller modne kvinder

maxresdefault.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 19 minutter siden:

Måske.. Jeg tror nu bare det er sådan kvinder på den alder ser ud, uden photoshop :D 

Jeg ku godt Penelope :wub: Og jeg er ellers hverken til "milfs" eller modne kvinder

maxresdefault.jpg

Med risiko for at blive lynchet, men er Penelope ikke lidt overrated, selv om hun ikke skulle løbe ret hurtigt for at fange mig. Jeg tænker, at hendes mand i "Volver" må være pervers. Han knepper hende og vil alligevel forgribe sig på hendes datter. Nej, Penelope er vildt lækker, men alligevel på en eller anden måde overrated.....Puha, hvor smager den Lagavulin godt.

En halv pløret Oldtimer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 3 minutter siden:

Med risiko for at blive lynchet, men er Penelope ikke lidt overrated, selv om hun ikke skulle løbe ret hurtigt for at fange mig. Jeg tænker, at hendes mand i "Volver" må være pervers. Han knepper hende og vil alligevel forgribe sig på hendes datter. Nej, Penelope er vildt lækker, men alligevel på en eller anden måde overrated.....Puha, hvor smager den Lagavulin godt.

En halv pløret Oldtimer

skål.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cupido6 skrev, for 56 minutter siden:

50 årige Milf Halle Berry 

Fuck, hun stadig er dejlig sexet 

halle.jpg

Hun er bare fræk, flot og sexet.

Kommer til at tænke på Jamie Lee Curtis, hun har også alle typer udstråling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cupido6 skrev, for 15 timer siden:

50 årige Milf Halle Berry 

Fuck, hun stadig er dejlig sexet 

halle.jpg

Se her er der en totalt lækker milf :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claire skrev, den 14/10/2016 at 22:32:

altså.. Adele er 27 år er hun ikke? Eller der omkring? Ja hun har et barn, men det er nu ikke helt det jeg forbinder med "milfs" :P Men lækker er hun

Jeg syntes ihvertfald grænsen bliver tættere og tættere, hvis man allerede bliver beskrevet som "moden" mens man er i 20erne..

En milf er en mor man gerne vil knalde så om de er 18 eller 99 er i den hensende underordnet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej allesammen 

Salma Hayek er en smuk kvinde der lige har rundet det skarpe hjørne. på de 50 år. Men ufattelig smuk i mine øjne 

Billedresultat for salma hayek 2015
Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg

Link til indlæg
skovmanden skrev, for 26 minutter siden:

En milf er en mor man gerne vil knalde så om de er 18 eller 99 er i den hensende underordnet. 

Jeg er her enig med Claire. Synes at en MILF for mig er en moden kvinde som har født og en moden kvinde er altså ikke en kvinde på 18 år desværre Hr. skovmanden :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den oprindelige brug af MILF (tror det var i American Graffity) gik på, at det var en af dine venners mor der var en Mother I'd Like to Fuck. Så altså en lidt mere moden kvinde end en Teenage Mom. Men selvfølgelig, tager man det bogstaveligt, har Skovmanden jo ret, men selv vil jeg ikke kalde en lækker 19 årig mor for en MILF.

Venligst OT (for hvem der ikke findes MILFs længere)

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 37 minutter siden:

Jeg er her enig med Claire. Synes at en MILF for mig er en moden kvinde som har født og en moden kvinde er altså ikke en kvinde på 18 år desværre Hr. skovmanden :P

Tja.... kan godt forstå forvirringen. Personligt kunne jeg ikke finde på at anvende dette ord. For mig virker det som et ord Teanage drenge anvender omkring deres kammeraters mødre.  Det ligger vist fint på linie med hvad Oldtimer skriver nedenfor. 

Så lidt ligesom når den unge generation taler om patter, og de ældre drenge som jeg taler om bryster.  Og iøvrigt må jeg nok indrømme at det ikke har nogen betydning for mig, om en kvinde har børn eller ej, hvis jeg blot skal forholde mig til kvindens seksuelle tiltrækningskraft. Så skulle jeg være lidt moderne vil jeg nok hellere tale om WILF (Women I Like to Fuck)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 10 minutter siden:

Tja.... kan godt forstå forvirringen. Personligt kunne jeg ikke finde på at anvende dette ord. For mig virker det som et ord Teanage drenge anvender omkring deres kammeraters mødre.  Det ligger vist fint på linie med hvad Oldtimer skriver nedenfor. 

Så lidt ligesom når den unge generation taler om patter, og de ældre drenge som jeg taler om bryster.  Og iøvrigt må jeg nok indrømme at det ikke har nogen betydning for mig, om en kvinde har børn eller ej, hvis jeg blot skal forholde mig til kvindens seksuelle tiltrækningskraft. Så skulle jeg være lidt moderne vil jeg nok hellere tale om WILF (Women I Like to Fuck)

Er der noget som hedder det ? Altså WILF ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...