Hop til indhold

Når i ikke overholder aftaler

Featured Replies

Skrevet
Prinz skrev, 1 time siden:

Jeg kan altså ikke se noget problem i at oprette og anvende en >afbrænder tråd< Hvem kan have noget imod en sådan? Havner ens handle i den, er det vel selvforskyldt ;) 

Idéen var nu ikke at lave en gabestok, men mere en "like" på dem der overholder aftalen. Jeg er ikke en tilhænger af gabestok hverken den ene eller den anden vej. Hvis det er en afbrænder-tråd, så skal mændenes personlige detaljer jo deles. Det vil bare gå op i hat og briller.

• Svar 51
  • Visninger 5.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Madame Helene
    Madame Helene

Jeg have en som kun kom 3 timer for sent en dag, jeg var så kørt da han ringe for at høre hvor jeg var for nu kunne han godt.  Jeg måtte så fortælle ham at han jo have haft en en tid tidliger på

• Jeg har et helt andet problem - jeg kommer altid for tidligt. 

• Jeg fortolker selv så...   Jeg går ud fra at du emner at man bare skal møde op og ringe på døren, det er også fint    Men vel kun hvis man besøger et sted i nær området.  Jeg kører sgu

Skrevet
Prinz skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan altså ikke se noget problem i at oprette og anvende en >afbrænder tråd< Hvem kan have noget imod en sådan? Havner ens handle i den, er det vel selvforskyldt ;) 

Aaaaah før man ligger ud med det helt store skyts, var det måske passende lige at stoppe op og prøve at danne sig et indtryk af (i en generelt sammehæng) hvor udbredt adfærden er. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.