Hop til indhold
Guest 2 milfer

Når i ikke overholder aftaler

Recommended Posts

Trinetease skrev, for 1 time siden:

Det var jo ikke en 'rating' knap der blev nævnt. Bare en 'han møder rent faktisk op'.....

Kan I ikke lige så godt lave en liste herinde, det tror jeg at fyrene vil synes var lidt sjovere :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Tass skrev, for 53 minutter siden:

Heh, sjovt som "nogle mænd" åbenbart er bange for at blive underlagt en form for anmeldelse.... (den modstand er ret så stor herinde, gad vide hvorfor) Det er fair at en mand anmelder en kvinde positiv som negativ, men gud nåde da hvis kvinden åbner munden (hvilket de fleste ellers normalt sætter pris på, hvis man forstår sådan en :P)

I forslaget til like knappen kan man jo forblive anonym ved ikke at booke via PB på EG. Problem solved

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Playful skrev, for 22 minutter siden:

I forslaget til like knappen kan man jo forblive anonym ved ikke at booke via PB på EG. Problem solved

Tror du misforstår, jeg ser ikke noget problem. Men hver gang det kommer på tale at en GP skulle være berettiget til at udtale sig om en kunde, er der nogle der konsekvent går i modværge, Man tænker jo så bare på hvad årsagen dertil mon kunne være ;) Der er ofte falske og uberettigede anmeldelser fra mænds side, så ingen grund til at klage over muligheden fra modparten.
Det største tidspilde jeg har været skyld i, var 1 min forsinkelse... Til gengæld var den ellers vidunderlige kvinde heller ikke helt klar endnu (og hvad så, det kan vel ske for alle...) 
Da jeg køre en del kilometer for den rette oplevelse, er det vel bare et spørgsmål om tid før man er uheldig med trafik, punktering eller nedbrud. Det sker for alle på et eller andet tidspunkt. Til den tid er det jo bare med at være ærlig og melde ud med det samme. Kan da ikke være så svært. Kender man den GP man besøger, ved hun vel os at man er et reelt menneske.

7-9-13 - har endnu aldrig måtte skubbe eller aflyse en aftale, og kun oplevet 1 gang at GP aflyste (hvilket var helt i orden) med lidt god vilje og sund fornuft kommer man langt, ikke mindst den dag det rent faktisk går galt.

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 49 minutter siden:

I forslaget til like knappen kan man jo forblive anonym ved ikke at booke via PB på EG. Problem solved

Nogle piger frabeder sig anmeldelser, og det bliver ofte respekteret... Så vice versa :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg have en som kun kom 3 timer for sent en dag, jeg var så kørt da han ringe for at høre hvor jeg var for nu kunne han godt. 

Jeg måtte så fortælle ham at han jo have haft en en tid tidliger på dagen, hvilken han også selv nævnte. 

Gæsten kunne så ikke lige forstår hvorfor jeg var kørt der var jo kommet noget arbejde i vejen osv. trafikuheld, stormflod, jordskælv og andet 

jeg lage bare på 

en anden var faldt i søvn på naboens trappesten og var blevet så flov over det så han var taget hjem 

andre bliver koncekvent kaldt på arbejde hver gang de har lavet en aftale, hvor efter jeg nu hvergang spørg om de nu har ferie inden vi laver en aftale. 

alt i alt kan vi desværre ikke som hos  tandlægen give en bøde for udeblivelse eller for at komme forsent. 

så det jeg gør at hvis jeg er usikker på om gæsten kommer så laver jeg aftalen som den sidste den dag, det betyder så at jeg kan tage tidliger hjem 

 

MH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Helene skrev, for 22 minutter siden:

Jeg have en som kun kom 3 timer for sent en dag, jeg var så kørt da han ringe for at høre hvor jeg var for nu kunne han godt. 

Jeg måtte så fortælle ham at han jo have haft en en tid tidliger på dagen, hvilken han også selv nævnte. 

Gæsten kunne så ikke lige forstår hvorfor jeg var kørt der var jo kommet noget arbejde i vejen osv. trafikuheld, stormflod, jordskælv og andet 

jeg lage bare på 

en anden var faldt i søvn på naboens trappesten og var blevet så flov over det så han var taget hjem 

andre bliver koncekvent kaldt på arbejde hver gang de har lavet en aftale, hvor efter jeg nu hvergang spørg om de nu har ferie inden vi laver en aftale. 

alt i alt kan vi desværre ikke som hos  tandlægen give en bøde for udeblivelse eller for at komme forsent. 

så det jeg gør at hvis jeg er usikker på om gæsten kommer så laver jeg aftalen som den sidste den dag, det betyder så at jeg kan tage tidliger hjem 

 

MH 

Som jeg skrev lidt tidligere i denne tråd er vel det eneste kundene forstår er at komme til en lukket dør og besked om at prøve en anden god gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Problemet er at dem som udebliver,melder afbud 20 min før osv - er mænd som er hamrende ligeglade med en lukket dør osv.

Det øjeblik de udeblev eller lign viste de allerede at de var uendeligt ligeglad med vores tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Lige for at uddybe den oprindelig tanke med "overholder aftale"-knappen, at er den er frivillig for kunden, fordi man som kunde bare kan lade være at tage kontakt via sin profil på EG. Hvis man ikke bruger denne mulighed, så er alt jo ved det gamle. Men det positive er

- hvis der er kunder der overholder aftaler og gerne vil signalere det, så gives der en mulighed for det her. Kræver selvfølgelig, at GP giver denne feedback på profilen.

- pigerne kan så bruge det til at vurdere alvoren i bookingen og kan derved have en lidt mere forudsigelig vagt ved at sprede kendte og ukendte jævnligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

kan ikke forstå hvorfor man laver tidsaftaler med alt det bøvl der medfølger gælder åbenbart for begge parter, og det ser åbenbart ud til at være et kæmpe problem....super input her, som kun bekræfter hvorfor man ikke bør lave aftaler ved førstegangs besøg, og det gælder selvfølgelig begge veje...;-)

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Tass skrev, for 18 timer siden:

Tror du misforstår, jeg ser ikke noget problem. Men hver gang det kommer på tale at en GP skulle være berettiget til at udtale sig om en kunde, er der nogle der konsekvent går i modværge, Man tænker jo så bare på hvad årsagen dertil mon kunne være ;) Der er ofte falske og uberettigede anmeldelser fra mænds side, så ingen grund til at klage over muligheden fra modparten.

kom da endelig med disse udtagelser, vil blive kanon underholdende ...:-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Grækeren skrev, for 6 minutter siden:

kom da endelig med disse udtagelser, vil blive kanon underholdende ...:-D

You wish :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 24 minutter siden:

kan ikke forstå hvorfor man laver tidsaftaler med alt det bøvl der medfølger gælder åbenbart for begge parter, og det ser åbenbart ud til at være et kæmpe problem....super input her, som kun bekræfter hvorfor man ikke bør lave aftaler ved førstegangs besøg, og det gælder selvfølgelig begge veje...;-)

Ja, det gælder åbenbart for begge parter. Tråden drejer sig om kunder, der udebliver, men jeg har omvendt også oplevet at blive tilsagt til en adresse, hvor pigen så alligevel ikke viste sig at være tilgængelig. Heldigvis havde jeg en plan B i nærheden. Ellers havde min fridag været ødelagt.

Jeg har også oplevet at have ført en seriøs korrespondance med en (i retfærdighedens navn: dansk) pige, hvor vi var ved at skyde os ind på hinanden, men hvor tingene alligevel løb ud i sandet og har efterladt mig med store spørgsmålstegn.

Derefter har jeg besluttet altid at opfylde de forventninger, der stilles til mig som initiativtager, således at ingen kan pege på mig som årsag til en kikset aftale.

Det har jeg det selv bedst med.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 21 minutter siden:

kan ikke forstå hvorfor man laver tidsaftaler med alt det bøvl der medfølger gælder åbenbart for begge parter, og det ser åbenbart ud til at være et kæmpe problem....super input her, som kun bekræfter hvorfor man ikke bør lave aftaler ved førstegangs besøg, og det gælder selvfølgelig begge veje...;-)

Hvordan skal man så besøge den pågældende glædes pige?

Jeg må vist have misforstået noget :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Hvordan skal man så besøge den pågældende glædes pige?

Jeg må vist have misforstået noget :D 

Mon dog. Det er vel bare klinik-konceptet. Men bortset fra det, synes jeg at vi måske mangler lidt fakta omkring hvor udbredt er denne kedelige adfærd egentlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Godt nok har jeg ikke længere nogen interesse i at fare rundt iblandt alle de forskellige og ikke mindst tiltalende kvinder, (hvorfor søge videre når man har fundet? :P) men skulle jeg igen beslutte mig for at "prøve noget nyt", så ville det ingenlunde være hos en GP der ikke tar imod tidsbestilling.

Er ikke i tvivl om, at det er et ganske stort og irriterende problem med disse "forsvundne" eller "ligeglade" gæster. Men vi er nu engang stadigt nogle der ikke ser en GP som "endnu et huld", og rent faktisk lægger mere i sådan et besøg end bare at få tømt posen, ellers kunne man lige så godt gå i byen.... (og det gider jeg ikke mere, hverken for kvinderne eller alkoholen)

Men det vil jo altid være op til den enkelte, gæst såvel som glædespige, at afgøre hvilke kriterier der skal overholdes og er acceptable. Er der ikke enighed derom, ja så er det jo ikke et match. Desværre ændre det så ikke på problemstillingen som startede tråden, løsningen dertil findes næppe andre steder end blandt glædespigernes egen og samlede erfaring.
Så er det bare at håbe på det ikke bliver endnu et eksempel på at nogle menneskers adfærd har konsekvenser for resten ;)

Men mon ikke de sande Gentlemen stadigt finder frem til de rigtige Ladies :wub: ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, Lige nu:

 Men mon ikke de sande Gentlemen stadigt finder frem til de rigtige Ladies :wub: ;)

Det tror jeg bestemt, at du har helt ret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også oplevet at have ført en seriøs korrespondance med en (i retfærdighedens navn: dansk) pige, hvor vi var ved at skyde os ind på hinanden, men hvor tingene alligevel løb ud i sandet og har efterladt mig med store spørgsmålstegn.

BX, men det har vi jo mulighed for at skrive en anmeldelse af. Det andet giver pigerne mulighed for at se hvor seriøs man er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 11 minutter siden:

BX, men det har vi jo mulighed for at skrive en anmeldelse af. Det andet giver pigerne mulighed for at se hvor seriøs man er.

Jow, men det er nu engang lidt svært at skrive en anmeldelse af en begivenhed, der ikke har fundet sted. Og derudover er jeg også for længst ophørt med at skrive lange anmeldelser af mine eskapader.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Mon dog. Det er vel bare klinik-konceptet. Men bortset fra det, synes jeg at vi måske mangler lidt fakta omkring hvor udbredt er denne kedelige adfærd egentlig. 

Jeg fortolker selv så...  

Jeg går ud fra at du emner at man bare skal møde op og ringe på døren, det er også fint :)  

Men vel kun hvis man besøger et sted i nær området. 

Jeg kører sgu ikke 2 timer, for at opdage at hele dagen er booket :)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har fået en anmeldelse for ikke at overholde en aftale.... Der var faktisk en forklaring på det, vedkommende godtog den ikke. Og jeg fik det glatte lag herinde.

Jeg har også fået en knapt så yndig en hvor mine stikkende ben blev nævnt....( jeg havde vundet en ben-voksning og måtte ikke barbere dem i mindst 1 uge ). 

Jeg har så tilgengæld oplevet en ( pæn ) stor del EG mænd som har brændt mig af, mødt op med ( okay kun 1 ) stygt stinkende nedre regioner. 

Jeg skriver ALDRIG om den slags herinde - og jeg kommer aldrig til det. Jeg ønsker ikke at hænge nogen ud. Eller at ydmyge folk. 

Men en seriøsitet knap kan jeg ikke se noget forkert i. 

Jeg har vitterligt respekt for jer og jeres penge når i besøger mig! Men jeg vil dæleme have det samme igen. I omtaler igen og igen sex som en forbrugsvare, men i vil ikke rates som 'seriøse' kunder.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
Grækeren skrev, for 2 timer siden:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/64867-frække-ida-kan-ikke-anbefales-useriøs/

Ser ud til at være et stort problem....hvor man igen får bekræftet,  hvorfor man ikke bør lave aftaler ved førstegangs besøg.

du mønstrede lige at grave en enkelt og ikke mindst yderst tvivlsom negativ anmeldelse frem, som du vil bruge som et eksempel på at tidsbestilling ikke bør bruges..... Og så er det endda et stort problem?

Ja, blandt mænd der er skide ligeglade. Ikke blandt de danske GPere som er dem der klager over problemet.

Trinetease skrev, for 1 time siden:

I omtaler igen og igen sex som en forbrugsvare, men i vil ikke rates som 'seriøse' kunder.....

Det må være fair at pointere, det gælder for >nogle<. ;-)

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan altså ikke se noget problem i at oprette og anvende en >afbrænder tråd< Hvem kan have noget imod en sådan? Havner ens handle i den, er det vel selvforskyldt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Prinz skrev, for 18 minutter siden:

Jeg kan altså ikke se noget problem i at oprette og anvende en >afbrænder tråd< Hvem kan have noget imod en sådan? Havner ens handle i den, er det vel selvforskyldt ;) 

Hahaha Prinz for pokker ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 58 minutter siden:

Jeg kan altså ikke se noget problem i at oprette og anvende en >afbrænder tråd< Hvem kan have noget imod en sådan? Havner ens handle i den, er det vel selvforskyldt ;) 

Så kommer handles til at florere, som om de var taletids numre :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...