Hop til indhold
Guest 2 milfer

Når i ikke overholder aftaler

Recommended Posts

Guest 2 milfer

Kan endelig ikke se det fede i at lave aftaler og ikke overholder dem, så kommer man i min sorte bog :-D ej sletter ikke beskeder og dem som ikke har dukket op bliver kodet ind i mobil til næste gang.

Så sidder jeg her i dag og modtager SMS fra en der ikke dukkede op sidste gang og sjovt nok har han ikke kun et men 2 nummer, men dum er jeg heller ikke så han er kodet ind med bække så når først jeg svare på første nummer desværre ingen tider til dem der ikke er seriøse,kommer der en SMS ind 5 min efter fra andet nummer og vil have tid arr. Hvordan gør i andre gp'er for at undgå dem jeg vil mene at jeg er ved at være god til at spotte dem ;-)

Og kære mænd husk nu tiden og kom ikke 30 min for sent gang på gang det er træls og skaber problem i resten af dagen og må afvise andre dejlige mænd. 

Og til i andre Gp'er hvordan gør i med dem der har svært ved at skille sex og følser fra hinanden ?? 

Når men sidder her og venter og træls fordi der netop er en der er forsinket igen igen 

:-D

fortsat god onsdag Vh stella 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drop tidsbestilling. Bed dine gæster køre til et vist punkt i nærheden og derefter fange dig på mobilen. Forklar at tager du ikke mobilen så må de vente på dig.

når du så har dem i røret spørger du ind til Feks hvilken farve har huser til højre for hvor de holder for så ved du med sikkerhed at de er der inden du giver dem din adresse .

ang at de kommer som det passer dem altså ikke overholder den aftalte tid må du enten gøre op med dig selv om du ønsker dem som gæst eller ej. Jeg ville vælge at sige ....Desværre din tid er gået til en anden men hvis du vil vente til jeg er ledig igen kan jeg sende dig en sms og så lader du ham sidde og blomstre indtil du er klar. Der er naturligvis en chance for at han smutter men så kan han jo lære det. Det er nu engang dig der bestemmer og ikke omvendt som dine afbrænder måske har fået indtryk af.

Du kan også vælge at lade ham komme ind lade som intet og få modtaget betaling hvorefter du forklare at det er for den tabte til. Derefter kan du forslå ham om han ønske at forlænge tiden .....nok noget af en satsning.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang følelser . 

Hvis det er gæsten der bliver for lun på dig han du jo altid holde dig til at du er lykkelig gift på 8 år.

Hvis det er omvendt ved jeg ikke hvad jeg skal råde dig til for har aldrig været i den sitation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er faktisk også træls for dem, der kommer til tiden og overholder deres aftale, som så må vente ekstra, fordi der er en en eller anden botnakke der ikke kan finde ud af, at overholde sin aftale.

  • Det stresser pigen resten af dagen, som jo i et eller anden omfang smitter af på gæsterne. 
  • Det giver ekstra ventetid til de efterfølgende gæster

Og jeg kan rigtig godt forstå pigen, der stresser lidt, når hun ved nu er kl. 1500 og den næste gæst venter (måske en fast gæst) og der faktisk er 15 min. eller mere tilbage at tiden, med den gæst hun hygger om.

Gæsten der sidder og venter bliver måske også irriteret, det kan jo nemt ske, at gæsten har fået presset et tids-slot ind i sin kalender og ved, at han har aftale om, at være ved sin næste kunde, tilbage på kontoret, eller hvad han nu skal, på et bestemt klokkeslet.

Så gæster der ikke overholder deres aftaler, må for min skyld og sikret mange andres gerne sættes i den sorte bog.

God dag derude ;)

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer
Frodige Ida skrev, for 53 minutter siden:

Ang følelser . 

Hvis det er gæsten der bliver for lun på dig han du jo altid holde dig til at du er lykkelig gift på 8 år.

Hvis det er omvendt ved jeg ikke hvad jeg skal råde dig til for har aldrig været i den sitation.

Ja nu er det ikke mig der har følser i klemme her men omvendt har han.

har så både takket nej til dates og til ægteskab osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 53 minutter siden:

Så gæster der ikke overholder deres aftaler, må for min skyld og sikret mange andres gerne sættes i den sorte bog.

Ja, det må man sige.

Pigen kunne måske også sørge for at lave en lille "buffertid" ind imellem aftalerne, så den ene ikke nødvendigvis ender dér, hvor den anden begynder. ;-)

På den anden side var det måske også en idé for gæsten at undlade at lave aftaler, hvis han ved, han skal være tilbage til et bestemt sted på et bestemt tidspunkt. Jeg for min del plejer at være helt sikker på, at jeg ikke skal mere dén dag - men det kan måske være svært at planlægge for nogle af os...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer
Spider skrev, for 1 minut siden:

Ja, det må man sige.

Pigen kunne måske også sørge for at lave en lille "buffertid" ind imellem aftalerne, så den ene ikke nødvendigvis ender dér, hvor den anden begynder. ;-)

På den anden side var det måske også en idé for gæsten at undlade at lave aftaler, hvis han ved, han skal være tilbage til et bestemt sted på et bestemt tidspunkt. Jeg for min del plejer at være helt sikker på, at jeg ikke skal mere dén dag - men det kan måske være svært at planlægge for nogle af os...

 

Har også altid sat tid af imellem fir at nå at blive frisket op osv. Men når man så er 30 min forsinket så begynder det at knibe lidt i den ande ende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Drop tidsbestilling. Bed dine gæster køre til et vist punkt i nærheden og derefter fange dig på mobilen. Forklar at tager du ikke mobilen så må de vente på dig.

når du så har dem i røret spørger du ind til Feks hvilken farve har huser til højre for hvor de holder for så ved du med sikkerhed at de er der inden du giver dem din adresse .

ang at de kommer som det passer dem altså ikke overholder den aftalte tid må du enten gøre op med dig selv om du ønsker dem som gæst eller ej. Jeg ville vælge at sige ....Desværre din tid er gået til en anden men hvis du vil vente til jeg er ledig igen kan jeg sende dig en sms og så lader du ham sidde og blomstre indtil du er klar. Der er naturligvis en chance for at han smutter men så kan han jo lære det. Det er nu engang dig der bestemmer og ikke omvendt som dine afbrænder måske har fået indtryk af.

Du kan også vælge at lade ham komme ind lade som intet og få modtaget betaling hvorefter du forklare at det er for den tabte til. Derefter kan du forslå ham om han ønske at forlænge tiden .....nok noget af en satsning.

 

 

Har faktisk lavet den med at så blev hans tid korter netop grundet han ikke kom til tiden i dag igen så fik han også af vide arveligt så må du vente til jeg er klar må se om det virker til næste gang ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 2 timer siden:

Ja, det må man sige.

Pigen kunne måske også sørge for at lave en lille "buffertid" ind imellem aftalerne, så den ene ikke nødvendigvis ender dér, hvor den anden begynder. ;-)

På den anden side var det måske også en idé for gæsten at undlade at lave aftaler, hvis han ved, han skal være tilbage til et bestemt sted på et bestemt tidspunkt. Jeg for min del plejer at være helt sikker på, at jeg ikke skal mere dén dag - men det kan måske være svært at planlægge for nogle af os...

 

Selv om pigen indlægger noget buffertid, mellem sine besøg (tror jeg faktisk de fleste piger gør), vil det jo gå galt er der en der kommer 1/2 time sener end aftalt. Tror ikke på, at det er dem der kommer 5 min forsent, der er problemet.

For mit vedkommende, er det et must, at jeg har en fast aftale, så jeg kan planlægge min dag og kørsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
2 milfer skrev, den ‎12‎-‎10‎-‎2016 at 09:26:

Kan endelig ikke se det fede i at lave aftaler og ikke overholder dem, så kommer man i min sorte bog :-D ej sletter ikke beskeder og dem som ikke har dukket op bliver kodet ind i mobil til næste gang.

Så sidder jeg her i dag og modtager SMS fra en der ikke dukkede op sidste gang og sjovt nok har han ikke kun et men 2 nummer, men dum er jeg heller ikke så han er kodet ind med bække så når først jeg svare på første nummer desværre ingen tider til dem der ikke er seriøse,kommer der en SMS ind 5 min efter fra andet nummer og vil have tid arr. Hvordan gør i andre gp'er for at undgå dem jeg vil mene at jeg er ved at være god til at spotte dem ;-)

Og kære mænd husk nu tiden og kom ikke 30 min for sent gang på gang det er træls og skaber problem i resten af dagen og må afvise andre dejlige mænd. 

Og til i andre Gp'er hvordan gør i med dem der har svært ved at skille sex og følser fra hinanden ?? 

Når men sidder her og venter og træls fordi der netop er en der er forsinket igen igen 

:-D

fortsat god onsdag Vh stella 

 

De som ikke kommer som aftalt skal jo bare i den sorte bog

de som kommer for sent til aftalen må jo bare booke en ny tid eller stille sig bagerst i køen de har jo fået  chancen om det så kun er 10 minutter det handler om ja og jeg ved det måske kan gøre ondt i økonomien for den der skal have pengene for enten bliver de som kommer for sent sure eller så kommer de til tiden neste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
2 milfer skrev, den ‎12‎-‎10‎-‎2016 at 09:26:

Og kære mænd husk nu tiden og kom ikke 30 min for sent gang på gang det er træls og skaber problem i resten af dagen og må afvise andre dejlige mænd. 

Surt show Stella.

Vi burde måske snart få indført EG certified kunder. Herved forstås, at piger giver thumbs up for overholdelse af tid til medlemmer herinde. Ved bestilling kan man så oplyse pigen hvad ens profil er herinde, så kan hun se om man er den seriøse type. Man kunne også lade være med at oplyse, og så blive behandlet som alle andre.. Bare en far out idé... :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 4 minutter siden:

Surt show Stella.

Vi burde måske snart få indført EG certified kunder. Herved forstås, at piger giver thumbs up for overholdelse af tid til medlemmer herinde. Ved bestilling kan man så oplyse pigen hvad ens profil er herinde, så kan hun se om man er den seriøse type. Man kunne også lade være med at oplyse, og så blive behandlet som alle andre.. Bare en far out idé... :D

 

Ville måske give lidt for frit spil til platugler...... Vi har jo ikke en jordisk chance for at vide, hvilket navn I har herinde, medmindre vi laver aftalen over pb ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Ville måske give lidt for frit spil til platugler...... Vi har jo ikke en jordisk chance for at vide, hvilket navn I har herinde, medmindre vi laver aftalen over pb ;) 

Liv, god idé at lave aftalen over PB på EG, så kan I jo se hvem man er. Hvis andre piger I stoler på også har givet thumbs up, så kan I jo vurdere ud fra det. Dem der ingen thumbs up har forbliver jo bare en del mængden og får standard behandling. Bare en idé søde... please dont shoot the messenger :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 2 milfer
Playful skrev, for 15 minutter siden:

Surt show Stella.

Vi burde måske snart få indført EG certified kunder. Herved forstås, at piger giver thumbs up for overholdelse af tid til medlemmer herinde. Ved bestilling kan man så oplyse pigen hvad ens profil er herinde, så kan hun se om man er den seriøse type. Man kunne også lade være med at oplyse, og så blive behandlet som alle andre.. Bare en far out idé... :D

 

Det er jo heldigvis de færreste der kommer forsent men at skulle begynde at bedømme her inde bliver nok ikke nemt heller ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
2 milfer skrev, for 1 minut siden:

Det er jo heldigvis de færreste der kommer forsent men at skulle begynde at bedømme her inde bliver nok ikke nemt heller ;) 

Måske bare en "like" knap på profilen. Ingen behov for lange udredninger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Playful skrev, for 3 timer siden:

Måske bare en "like" knap på profilen. Ingen behov for lange udredninger...

yep....vil funke forvildt, kunne også suppleres med knap for størrelsen på udstyr, ryger, overvægtig osv :shock:

 

Liv skrev, for 3 timer siden:

Ville måske give lidt for frit spil til platugler...... Vi har jo ikke en jordisk chance for at vide, hvilket navn I har herinde, medmindre vi laver aftalen over pb ;) 

jeg plejer at oplyse mit nick som @Jernsvinet, så bliver pigerne lidt varmere ...dejligt en platugle :-D

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Grækeren skrev, for 2 minutter siden:

yep....vil funke forvildt, kunne også suppleres med knap for størrelsen på udstyr, ryger, overvægtig osv :shock:

he he... typisk kommentar fra dig Grækeren :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Grækeren skrev, for 10 minutter siden:

yep....vil funke forvildt, kunne også suppleres med knap for størrelsen på udstyr, ryger, overvægtig osv :shock:

 

jeg plejer at oplyse mit nick som @Jernsvinet, så bliver pigerne lidt varmere ...dejligt en platugle :-D

Det var jo ikke en 'rating' knap der blev nævnt. Bare en 'han møder rent faktisk op'.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Heh, sjovt som "nogle mænd" åbenbart er bange for at blive underlagt en form for anmeldelse.... (den modstand er ret så stor herinde, gad vide hvorfor) Det er fair at en mand anmelder en kvinde positiv som negativ, men gud nåde da hvis kvinden åbner munden (hvilket de fleste ellers normalt sætter pris på, hvis man forstår sådan en :P)

-----

En ting der undre mig, når nu en given person møder for sent op, hvorfor får han så fuld tid??? han burde da i bedste fald nøjes med den tid der er tilbage, så det IKKE går ud over andre. Det ville da være mest fair for næste besøgende?!

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 12/10/2016 at 13:26:

Selv om pigen indlægger noget buffertid, mellem sine besøg (tror jeg faktisk de fleste piger gør), vil det jo gå galt er der en der kommer 1/2 time sener end aftalt. Tror ikke på, at det er dem der kommer 5 min forsent, der er problemet.

For mit vedkommende, er det et must, at jeg har en fast aftale, så jeg kan planlægge min dag og kørsel.

Altså: Hvis fyren kommer daskende 1/2 time for sent – uanset årsag – så mener jeg faktisk, at han har fortabt sin tid. Ellers går det ud over alle de efterfølgende, der møder rettidigt op. Og det er ikke rimeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Altså: Hvis fyren kommer daskende 1/2 time for sent – uanset årsag – så mener jeg faktisk, at han har fortabt sin tid. Ellers går det ud over alle de efterfølgende, der møder rettidigt op. Og det er ikke rimeligt.

Ja, men jeg er sikker på, at nogen steder bliver han lukket ind alligevel, og som du skriver, det går ud over den næste. Og måske alle den dag, fordi pigen bliver stresset.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har et helt andet problem - jeg kommer altid for tidligt. 

Hehe, den kender jeg godt. Det er ikke så få steder, hvor jeg kender omgivelserne, fordi jeg har været nødt til at vandre lidt rundt for at få tiden til at gå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Hehe, den kender jeg godt. Det er ikke så få steder, hvor jeg kender omgivelserne, fordi jeg har været nødt til at vandre lidt rundt for at få tiden til at gå.

Læg dertil tvetydigheden i "kommer" :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...