Hop til indhold
T.Hansen47

Søger nasty rigdyr :(

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine
T.Hansen47 skrev, for 6 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/215972

En ulækker annonce på Annoncelight...

Jeg har 2 gange tidligere anmeldt den derinde men den forsvinder ikke, dukker op igen.

Dyresex er da forbudt!

Jeg brokker mig her fordi jeg åbenbart ikke trænger igennem når jeg anmelder på annoncelight......

Få det snavs VÆK, TAK!

Hej TH!

Jeg snakker lige med AL holdet i morgen om dette. Jeg kunne ikke være mere enig.

<3 Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 8 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/215972

En ulækker annonce på Annoncelight...

Jeg har 2 gange tidligere anmeldt den derinde men den forsvinder ikke, dukker op igen.

Dyresex er da forbudt!

Jeg brokker mig her fordi jeg åbenbart ikke trænger igennem når jeg anmelder på annoncelight......

Få det snavs VÆK, TAK!

Jeg har slettet annoncen nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Dyresex er mega klamt men er underligt nok ikke forbudt i Danmark. 

Det har været ulovligt siden '15 mener jeg

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, Lige nu:

Mener bestemt ikke det er ulovligt,  selvom det burde være det.  

jo.. Det blev det sidste år. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et er, at det er blevet gjort ulovligt på puritanismens alter, men hvorfor så fortsætte denne nedladende holdning til andres seksualitet, som man bare ikke kan forstå?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Fordi der er forskel på seksualitet og så at være lidt rundforvirret oven i knolden... :) og hvis ens kick kommer af at bestige landbrugsdyr o. lign. så er der et eller andet der er gået galt.

Når en mand vælge at knalde en ko (hø hø?), lider den næppe overlast, men kaster han sin kærlighed på noget mindre så har jeg svært ved at forestille mig det er særligt rart for dyret. Jeg mener generelt folk må knalde det de vil, så længe det (eller den) de knalder er med på legen. Jeg mener også at jeg er i min fulde ret til at syntes at det er underligt... endda ulækkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undrer mig så bare, at alle de, der ellers i tide og utide henviser til §266B ikke her farer i flint med eder og forbandelser, for der er da vist tale om nedsættende tale om en minoritet i højeste grad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Onslow skrev, for 51 minutter siden:

Det undrer mig så bare, at alle de, der ellers i tide og utide henviser til §266B ikke her farer i flint med eder og forbandelser, for der er da vist tale om nedsættende tale om en minoritet i højeste grad.

Der er da en kæmpe forskel på om et menneske tænder på et andet tadaaaaaa....menneske - eller om der bliver begået et overgreb på et dyr ( jeg ved godt at en ko nok ikke mærker synderligt ).... 

Alt skal ikke sexualises - Og overgreb mod dyr er ALDRIG okay - uanset om det er en hun-hund, ko eller andet. 

Seriøst så skal vedkommende være glad for at jeg ikke så annoncen først - for jeg havde meldt den promte til politiet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Et er, at det er blevet gjort ulovligt på puritanismens alter, men hvorfor så fortsætte denne nedladende holdning til andres seksualitet, som man bare ikke kan forstå?

Et dyr kan ikke sige fra hvis en mand vil kneppe den.
Min Morfar var hestehandler og nogle gange tog han nogle forstyrrede mand i at luske rundt i staldene for at have sex med dyrene. Og tro mig, det brød de sig ikke om.
Det var tydeligt dyreplageri!

Børn kan heller ikke sige fra overfor en voksen, og det er også forbudt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, den Monday, October 10, 2016 at 21:27:

Jeg har slettet annoncen nu.

Der var også en annonce med et billede af en mand og en hund i nærkontakt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen

Jeg synes vi skal sraffe overgreb mod dyr langt hårdere end vi gør idag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Onslow skrev, for 13 timer siden:

Det undrer mig så bare, at alle de, der ellers i tide og utide henviser til §266B ikke her farer i flint

Fordi dyre sex og racisme ikke har siiiindsygt meget med hinanden at gøre :) selv om man kunne forestille sig det er aktiviteter der bliver udøvet i samme kredse. 

§ 266 b. Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds fremsætter udtalelse eller anden meddelelse, ved hvilken en gruppe af personer trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med bøde eller fængsel indtil 2 år.

Kan ikke se hvorfor jeg skulle fare i flint over at man siger "Hey lad lige være med at kneppe din hund, det er underligt" bare fordi jeg mener at ovenstående er en nødvendig paragraf (tragisk nok).

Trinetease skrev, for 13 timer siden:

Alt skal ikke sexualises - Og overgreb mod dyr er ALDRIG okay - uanset om det er en hun-hund, ko eller andet.

Helt enig, min tese var blot at koen formenligt kunne håndtere... udstyrret bedre end et mindre dyr - selv om vi er nogen der tror det, så er vi ikke udrustet i samme omfang som en tyr, os mænd ;) det er stadigt dybt forkasteligt og noget jeg ville mene en god psykolog kunne fixe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til de seneste bidragsydere i tråden.:

En ko, gris eller hest beder heller ikke om at få halsen skåret over og ædt, vel?

Farer I ikke også i harnisk over det?

Tager dyret skade af det, er det en ganske anden sag, men det har vi jo en dyreværnslov til at tage sig af.

Men i bund og grund handler det vist blot om jeres intolerance overfor en seksualitet, som hverken I eller undertegnede kan forstå, bare med den forskel, at jeg nok er lidt mindre fordomsfuld. :)

Og at dyr aldrig har lyst selv, er også en skrøne, jeg måtte holde ekstra godt fast i min store boxer, når der var menstruerende kvinder i nærheden, ellers var det med snuden op i skridtet og strittende pik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Umiddelbart skal man ikke forgribe sig på nogen(dyr eller menneske) der ikke har KLART tilkendegivet overfor den anden part at de har lyst til det. Så finder du en talende hund m.m. der siger 'JA'(og altså ikke bare VOV/VUF), så skal man være velkommen :-) Hvad sygdomme man så kan få ud af det, må man selv lige undersøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 18 minutter siden:

Til de seneste bidragsydere i tråden.:

En ko, gris eller hest beder heller ikke om at få halsen skåret over og ædt, vel?

Farer I ikke også i harnisk over det?

Tager dyret skade af det, er det en ganske anden sag, men det har vi jo en dyreværnslov til at tage sig af.

Men i bund og grund handler det vist blot om jeres intolerance overfor en seksualitet, som hverken I eller undertegnede kan forstå, bare med den forskel, at jeg nok er lidt mindre fordomsfuld. :)

Og at dyr aldrig har lyst selv, er også en skrøne, jeg måtte holde ekstra godt fast i min store boxer, når der var menstruerende kvinder i nærheden, ellers var det med snuden op i skridtet og strittende pik.

Du har 100% ret i at jeg har nul% tolerace over for dyresex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Onslow skrev, for 3 timer siden:

Til de seneste bidragsydere i tråden.:

En ko, gris eller hest beder heller ikke om at få halsen skåret over og ædt, vel?

Farer I ikke også i harnisk over det?

Tager dyret skade af det, er det en ganske anden sag, men det har vi jo en dyreværnslov til at tage sig af.

Men i bund og grund handler det vist blot om jeres intolerance overfor en seksualitet, som hverken I eller undertegnede kan forstå, bare med den forskel, at jeg nok er lidt mindre fordomsfuld. :)

Og at dyr aldrig har lyst selv, er også en skrøne, jeg måtte holde ekstra godt fast i min store boxer, når der var menstruerende kvinder i nærheden, ellers var det med snuden op i skridtet og strittende pik.

Jeg er vegetar :-D

Og at din Boxer har vist tegn på lyst er altså ikke det samme som at en mand maser sin pik op i en hun hund. Vi mennesker har en lang historie for at mene at vi har ret til alt muligt. Sex med dyr er altså ikke en ret. 

Mht intolerance så forstår jeg faktisk de fleste lyster folk har - også selv om det ikke siger mig noget personligt. 

Men Dyr og Børn der står jeg helt af...... Begge dele er uden samtykke og lige frastødende i mine øjne.

Jeg prædiker ikke over for ikke-vegetarer... Folk må spise hvad de har lyst til. Men at folk ikke kan styre deres behov for sex med dyr sidestiller jeg med en mental afvigelse. 

Hver gang dette her er oppe så kalder du alle andre som ikke er enige med dig for intolerante. Der kan sidde 10000000 mennesker og sige det modsatte af dig og alligevel kigger du ikke indad og undre dig over hvorfor du ene alene selv mener at du er tolerant.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogle ting her i verden man ikke skal udvise tolerance over, og det er bl.a. Dyresex og pædofile.

@Onslow Hvis du så gerne vil være tolerant og mener nogle af os udviser mangle på samme, hvad så med DEM der ikke udviser tolerance over for indvandrer, muslimer og flygtinige?
Eller er de i samme "skuffe" som Dyresex og Pædofile?

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen
AalborgLook skrev, for 1 minut siden:

Der er nogle ting her i verden man ikke skal udvise tolerance over, og det er bl.a. Dyresex og pædofile.

@Onslow Hvis du så gerne vil være tolerant og mener nogle af os udviser mangle på samme, hvad så med DEM der ikke udviser tolerance over for indvandrer, muslimer og flygtinige?

God pointe. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...