Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Seneste opdateringer - uge 40

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hej med jer!

Uha det er blevet koldt nu. Jeg håber I finder lidt varme rundt omkring i denne kolde kolde tid. Det har jeg vist nævnt før, men nu mener jeg det. Der er istapper på vej, og så tænker jeg at mændende skal holde sig indendøre :-)

Denne uge er primært blevet brugt til at optimere søgeresultatet i annoncesystemet, hvilket ikke har været voldsomt spændende - og lidt for langvarigt. Men for jeres skyld skulle det jo gøres :-)

Efter I har læst nedenstående må I have en rigtig dejlig weekend!

Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

Statistik på profilvisninger og fremhævninger

Så har vi gjort statistikken for profilvisninger synlige for annoncørerne, og det ser faktisk lidt interessant ud. Vi har gjort det nemt at overskue værdien af at fremhæve en profil. Når I som annoncør fremhæver profilen gør det helt klart en forskel og umiddelbart bliver det lige en smule bedre når I også angiver en lidenskabelig tekst ifb. med fremhævningen. Så husk at være kreative med teksten I kan tilføje.

Optimering af søgeresultatet

Så håber jeg endelig der kom - så godt som - styr på visningen af søgeresultatet. Systemet er sådan:

  • Resultatet vises som udgangspunkt i to dele: VIPs og ikke-VIPS. Hver af disse er sorteret sådan: 
    • Først vises alle profiler som er på vagt lige nu - i tilfældig rækkefølge
    • Næste efter vises alle profiler som er på vagt senere - sorteret efter åbnetid
    • Til sidste vises alle profiler som har en vagtplan - men som ikke har fået den opdateret

Husk at holde vagtplanen opdateret - eller slå vagtplanen fra.

Næste uge

  • Ændring af vagtplan i profilvisningen så der vises fra i dag og 7 dage frem. Derudover lidt mindre forvirrende layout på dataene.
  • "Synes godt" om på billeder(ingen dislike), som så bliver til statistik for annoncøren. 
  • Alternative muligheder i profilredigeringen. Dvs. at man kan vælge ikke at ville oplyse noget - fordi man syntes det er for privat. F.eks. i forhold til rygning - hvor valgmulighederne så bliver "Ryger", "Ryger ikke", "Ønsker ikke at oplyse". 
  • Profilvisningen: Kun de oplysninger som er angivet/hakket af skal vises. Dem som er angivet med "Ønsker ikke at oplyse" vises ikke. Det handler om at tage ja-hatten på :-) og ikke vise en masse nej'er / ligegyldige ting.
  • Betaling med Mobilepay. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i gjort jer nogle overvejelser om at forlænge den gratis prøveperiode? Umiddelbart virker det jo til, at det først er nu at pigerne kan begynde at danne sig et indtryk af produktet... Dem der har været med fra start, har næppe fået den store glæde af at være forsøgskaniner :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Display skrev, for 7 minutter siden:

Har i gjort jer nogle overvejelser om at forlænge den gratis prøveperiode? Umiddelbart virker det jo til, at det først er nu at pigerne kan begynde at danne sig et indtryk af produktet... Dem der har været med fra start, har næppe fået den store glæde af at være forsøgskaniner :)

Hej Display!

Pt. har vi tiltro til at pigerne faktisk i et passende antal fortsætter deres abonnement. Derudover kan vi jo justere på andre områder end gratis prøveperioder, hvis det alligevel skulle blive nødvendigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så dem der har taget platformen til sig først (og brugt kampagnekoden) og givet mest feedback, får mindst ud af det, fordi annonceringsdelen ikke har virket optimalt i størstedelen af tiden :)

SNAFU :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Display skrev, for 16 minutter siden:

Så dem der har taget platformen til sig først (og brugt kampagnekoden) og givet mest feedback, får mindst ud af det, fordi annonceringsdelen ikke har virket optimalt i størstedelen af tiden :)

SNAFU :D

Der er altid en risiko ved at være "first mover". Mht. til feedback så kan den også ses som en mulighed for at få indflydelse på systemet - og der er rigtig mange der er blevet hørt i den retning. Nogle ting der rapporteres er fejl, men mange er altså også ønsker til hvordan systemet skal formes. Ønsker som vi måske ikke var kommet på selv. Begge de ovennævnte fra uge 40 er ønsker til ændringer fra brugerne som vi har valgt at gennemføre og evt. fremskyde pga. brugerfeedback. Det samme gælder i øvrigt størstedelen af det seneste fra den forløbne uge:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/64848-seneste-opdateringer-uge-41/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

@Display I øvrigt kunne jeg godt finde på at skamrose den GP der evt. finder en stor fejl - i fuld offentlighed her på forummet. Den slags giver jo - i mine øjne - opmærksomhed, og dermed profilvisninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 1 time siden:

Pt. har vi tiltro til at pigerne faktisk i et passende antal fortsætter deres abonnement.

Lige netop denne formulering siger mere end rigeligt :) God weekend :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Display skrev, for 1 minut siden:

Lige netop denne formulering siger mere end rigeligt :) God weekend :)

Kryptisk besked. Jeg vælger at antage den som en positiv formulering. I lige måde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Display skrev, for 3 minutter siden:

De tiltænkte kan sikkert læse den, som den var ment ;)

Jeg håber du med tiden indser at man kommer længest med sandheden overfor mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige for at forstå det helt korrekt.

Er den betalingsfri prøveperiode udløbet ?

Hvis ja, koster så både VIP abb og ikke VIP abb. penge ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
TheVoice skrev, for 14 minutter siden:

Bare lige for at forstå det helt korrekt.

Er den betalingsfri prøveperiode udløbet ?

Hvis ja, koster så både VIP abb og ikke VIP abb. penge ?

Hej TheVoice!

Prøveperiodens varer fra den enkelte bruger vælger at bruge rabakoden og en måned frem. Altså kan man ikke tale om en bestemt udløbsdato for alle. Har man ikke brugt sin rabatkode på nuværende tidspunkt kan man starte en gratis måned nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hurtigt svar. 

Jeg synes det er et godt initiativ, at alle således tilbydes en gratis måned. Det har vel også kørt så lang tid nu, at prøveperioden er udløbet for de første eller ? Grunden til jeg spørger er jo få at få afklaret om betalingsdelen og prissætningen er endeligt fastsat og igangsat. 

Jeg har gættet på, at VIP selvfølgelig må koste XX kroner, men jeg spørger jo også indtil om, IKKE VIP delen koster noget. Det er ikke forbi jeg ønsker at starte en debat omkring prissætning, men udelukkende for lige at forstå de grundlæggende principper. 

Og ellers synes jeg at I er noget et fint stykke vej, og jeg kan sagtens få øje på et fint potentiale både økonomisk og med hensyn til antal annoncer set over tid.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
TheVoice skrev, for 48 minutter siden:

Tak for hurtigt svar. 

Jeg synes det er et godt initiativ, at alle således tilbydes en gratis måned. Det har vel også kørt så lang tid nu, at prøveperioden er udløbet for de første eller ? Grunden til jeg spørger er jo få at få afklaret om betalingsdelen og prissætningen er endeligt fastsat og igangsat. 

Jeg har gættet på, at VIP selvfølgelig må koste XX kroner, men jeg spørger jo også indtil om, IKKE VIP delen koster noget. Det er ikke forbi jeg ønsker at starte en debat omkring prissætning, men udelukkende for lige at forstå de grundlæggende principper. 

Og ellers synes jeg at I er noget et fint stykke vej, og jeg kan sagtens få øje på et fint potentiale både økonomisk og med hensyn til antal annoncer set over tid.

 

 

Det var så lidt. I det vedhæftede kan du se de forskellige abonnementer med priser. Derudover koster det 45,- at fremhæve en annonce for en dag. Det første prøvabonnement blev brugt d. 13. september og så er flere ellers løbende kommet på. Så fra den i Torsdags er fornyelserne begyndt at komme ind. Meget mere kan jeg ikke rigtigt sige vedr. prissætningen. priser.png

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...