Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Seneste opdateringer - uge 41

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hej med jer!

Så er det efterårsferie lige foran i det officielle Danmark. Jeg havde ikke selv lige set den komme. Faktisk fordi jeg hygger mig lidt meget med at gøre noget for jer :-) Derfor vil jeg også være på pletten i næste uge.

Dog håber jeg da, at nogle af jer får nogle ekstra fridage evt. sammen med jeres familie.

Altså må i have en rigtig skøn uge og selvfølgelig det samme med weekenden.

❤️ Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

'Synes godt om' billeder i annoncedel

Nu er det blevet muligt at 'synes godt om' annonceprofilernes billeder. Annoncøren har så mulighed for i den anden ende at se hvilke billeder der er mest interesse for.

Man kan klikke på 'Synes godt' om på billedet i oversigten eller når man sidder og bladre i den store visning. Her vises 'synes godt om' knappen lige under (>) knappen.

Vi vil selvfølgelig gerne høre fra jer, hvis i har flere idéer til hvordan funktionen kan blive endnu bedre.

Jeg har i øvrigt selv testet funktionen af på alle de offentlige annonceprofiler. Så nogle af jer har fået et par klik af mig til at starte med. Nu vil jeg bare opfordre alle beundrene til at gå ind og give jeres favoritter lidt påskønnelse :-) 

Ændringer i annonceprofil-redigering og annoncevisning

Profilredigeringen er nu ændret så man i nogen tilfælde har muligheden for at vælge 'Det er privat' eller 'Ved ikke'. 

I begge tilfælde vil informationen blive skjult helt ude på profilen. 

Derudover skjules nu bestemte informationer helt hvis de ikke er angivet eller man ikke har sat hak ud for.

Ændringerne skulle gerne gøre det nemmere at holde nogle ting private og derudover skulle profilvisningen gerne blive mere enkel.

Endeligt er feltet "Modtager udlændinge" blevet tilføjet - efter ønske fra brugerne. Denne angivelse bliver nok først rigtig effektiv, når annoncedelen oversættes til Engelsk - som også er i planen.

Ny geografisk kortopdeling i annoncedel

Vi har ændret regionlisten i annoncedelen fra de officielle regioner til de mere gængse geografiske landsdele, som flere kan forholde sig til. Også svarende til nogenlunde de landsdele som Danmarks Statistik bruger:
https://da.wikipedia.org/wiki/Danmarks_landsdele#/media/File:DK_Provinces.JPG

Dette betyder:
"Hovedstaden" ændres til "Hovedstadsområdet". Reelt "Københavns by og omegn. "Hovedstadsområdet" var bare kortere.
"Midtjylland" omdøbes til "Vest- og Østjylland" men udgår med tiden pga. den samtidigt splittes op i "Vestjylland" og "Østjylland"
Det samme gælder "Sjælland" som også splittes op.
Endeligt omdøbes "Sønderjylland" til "Sydjylland"

I må gerne alle gå ind og opdatere jeres profil hvis i under "Lokation" eller i vagtplanen har angivet "Vest og - Østjylland" / "Midtjylland" eller "Sjælland".

Nyt layout på vagtplan i annoncedel

Vagtplanen i profilvisningen er nu ændret til at vise fra i dag og en uge frem. Altså det mest relevante. Derudover står informationer nu mere struktureret ved siden af hinanden.

 

Næste uge

  • "Om mig" fanen på forum profiler fjernes på profiler som har en annonceprofil. I stedet laves links til annonceprofilen overalt. Derved undgås at den samme information står flere steder.
  • Søgning i vagttidspunkter for annonceprofiler på bestemt dato.
  • Fritekstsøgning og søgning på brugernavn ift. annonceprofiler. Vi forsøger i denne sammenhæng at tage hensyn til Ida og Ib :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
holstebronx skrev, for 4 minutter siden:

Privat info skjult eller ej... Det skal nok blive underholdende :? 

 

Hvad mener du? Primært er det lavet fordi nogen f.eks. mener at rygning er en privat sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 51 minutter siden:

Hvad mener du? Primært er det lavet fordi nogen f.eks. mener at rygning er en privat sag.

Nå jeg troede at det var en ændring af alle profiler, men det gælder annoncerne kan jeg regne ud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Nå jeg troede at det var en ændring af alle profiler, men det gælder annoncerne kan jeg regne ud :) 

Ja, beklager. Jeg har nu redigeret teksten, så man helst ikke skulle være i tvivl. Tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Midtjylland slettes / er slettet...

Det er Karup lufthavn måske lidt uenig i, nu hvor de skifter navn til Midtjyllands lufthavn :D 

Og vestjylland går på kortet næsten helt over til Randers :shock:

Er det en sur sjællænder som er blevet mopset over, at Kbh kaldes for Malmö / Sverige?!   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
holstebronx skrev, for 6 timer siden:

0Midtjylland slettes / er slettet...

Det er Karup lufthavn måske lidt uenig i, nu hvor de skifter navn til Midtjyllands lufthavn :D 

Og vestjylland går på kortet næsten helt over til Randers :shock:

Er det en sur sjællænder som er blevet mopset over, at Kbh kaldes for Malmö / Sverige?!   

 

Vi er kommet frem til at de danske regioner er mere en konstellation som er lavet for sundhedsvæsnets skyld, og ikke så meget for EGs brugere. I stedet har vi valgt at bruge den mere opdelte standard fra DS. Reelt er der vist ikke nogle afstemte grænser for landsdelene. Derfor har vi valgt at brug DS'es. Muligvis vil vi senere komme med vores egne grænser. Pt. bliver det sådan her.

Jeg forstår ikke helt det sidste, men det er altså to jyder der står bag den her kortændring ;-) 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...