Hop til indhold
Martindrengen

Bør man anmelde en GP, hvis man er blevet smittet med kønssygdom?

Recommended Posts

Hvis man er blevet smittet med noget efter et besøg hos en GP, bør man så advare sine brødre herinde?

Jeg er med på, at man selvfølgelig skal være 100% sikker på, at man er blevet smittet af den pågældende pige.

Jeg har selv et par gange været uheldig. For 2-3 år siden havde jeg en skøn seance med 2 piger. Den ene pige (som jeg havde set 3-4 gange tidligere) hostede en del under besøget. Normalt kyssede vi, men det gjorde vi ikke denne gang. Men der var masser af øko-fransk begge veje.

Et par dage senere blev jeg selv syg, som startede med samme hoste. Efterfølgende blev jeg rigtig syg og først 5-6 uger senere var jeg nogenlunde frisk (og jeg plejer ellers ikke at blive rant af influenza og den slags). Jeg fandt aldrig ud af, hvad det var, men jeg har ikke besøgt pigen siden. Jeg er med på, at der ikke er noget endegyldigt bevis for at jeg fik virussen (eller hvad det var?) af hende. Så det ville jeg aldrig anmelde her. Men hvis en ven kom og sagde, at han ville besøge hende dengang, så ville jeg bestemt advare ham.

 

For ikke så længe siden fik jeg så en gang fnat :( Jeg havde 3 uger tidligere besøgt en GP (inkubationstiden for fnat er netop 3 uger) og ikke haft tæt kontakt med andre siden. Jeg er derfor 99% sikker på, at jeg fik det fra hende.

Inden jeg opdagede det, så har hun nok selv opdaget det og har fået behandling. Så en anmeldelse ville derfor ikke have den store effekt - udover at skræmme kunderne væk fra den stakkels pige.

Det var 2 ret harmløse eksempler, som det aldrig ville være rimeligt at anmelde, da pigen formentlig er blevet rask, inden jeg fik skrevet en anmeldelse. Men hvad mener andre? Og hvad hvis sygdommen var mere alvorlig? Gonorre? Syfilis? HIV? Eller blot nogle af de sygdomme som kan tage længere tid at opdage, men som f.eks. smitter via oralsex: Hepatitis, kønsvorter, klamydia?

 

Hilsen Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Personligt ville jeg aldrig lave en anmeldelse i den sammenhæng, det mener jeg ikke er holdbart.

Jeg mener derimod at man er forpligtiget til at kontakte SAMTLIGE man har haft med at gøre som kan være smittet. Inklusiv dem hvor chancen kun er lille. Det inkludere den pige man mener man har fået det fra. udtalelsen "hun ved det nok nu, og har gjort noget ved det" syntes jeg ikke er holdbar. Man må bide i det sure æble og starte fra en ende.
Det er min holdning.

Besøgte på et tidspunkt en GP der selv kom ind på emnet med sygdomme, skal lige siges det var kun blow der var uden hos hende (andet går jeg heller ikke selv med til) Ud over hun var sød og rar og en dejlig oplevelse, så vandt hun min respekt da hun sagde, at hun mente det var hendes pligt at kontakte kunderne HVIS der skulle dukke noget op, og hun forventede det samme den anden vej. 

Heldigvis har jeg endnu aldrig stået i situationen selv. vi skal passe på hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal ihvertfald være 110% sikker på at det netop er pågældende pige der har smittet én...En mindre sikker påstand og anklage vil jo være katastrofal for pågældende menneske! Jeg hælder mere til at hvis man har en mistanke, så kontakter man pigen/stedet, og fortæller at hun burde måske blive undersøgt. 

Angående dit influenzaudbrud, så tror jeg ikke du skal gøre mere ud af det end det er - jeg kender til mandeinfluenza og den er hård - virkelig HÅRD!! Men den kan altså komme ud af ingenting, og behøver ikke at være fremkaldt af at du har sex med en der hoster...Hun kunne jo også have trængt til den daglige pakke Cecil eller hvad de nu hedder idag... ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, for 3 minutter siden:

Man skal ihvertfald være 110% sikker på at det netop er pågældende pige der har smittet én...En mindre sikker påstand og anklage vil jo være katastrofal for pågældende menneske! Jeg hælder mere til at hvis man har en mistanke, så kontakter man pigen/stedet, og fortæller at hun burde måske blive undersøgt. 

Angående dit influenzaudbrud, så tror jeg ikke du skal gøre mere ud af det end det er - jeg kender til mandeinfluenza og den er hård - virkelig HÅRD!! Men den kan altså komme ud af ingenting, og behøver ikke at være fremkaldt af at du har sex med en der hoster...Hun kunne jo også have trængt til den daglige pakke Cecil eller hvad de nu hedder idag... ;-)

 

 

Cecil kan skam stadig fåes, sidder og ryger en af mine dejlige røde lige nu :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, 1 time siden:

Hvis man er blevet smittet med noget efter et besøg hos en GP, bør man så advare sine brødre herinde?

Kort svar: Nej.

Anmeldelser på EG er anonyme, og derfor er det ikke til at vide, om det er reelt, eller om det er en konkurrerende GP eller utilfreds kunde der kommer med grundløse beskyldninger.

Derudover, så bør alle der besøgere GP'ere, på forhånd vide, at der er en risiko for at blive smittet med diverse sygdomme, og tage sine forholdsregler i forhold hertil, f.eks. ved brug kondom og at lade sig teste ofte.

Hvis man bliver smittet, er den eneste man bør advare, den som har smittet en (hvis det er muligt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bør man have et ansvar?

Som jeg ser problematikken handler det om ansvar. Laver pigen eller kunden en bevidst handling uden omtanke og konsekvens bør samvittigheden erstatte vores fornuft.

Når det er sagt, kan jeg selvfølgelig ikke være den dømmende magt, men.

Der udføres en handling, af seksuel karakter, dem der dyrker sex uden omtanke bør også rammes. Men, overvej lige spørgsmålet, den retsfilosofiske og moralfilosofiske, er de identiske?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Man skal kontakte alle man har haft et seksuelt forhold til, og sørge for at leve sexfrit, indtil man ikke smitter mere. Det der med at anmelde herinde er en dum ide, og den ansvarlige GP vil nok sørge for at komme til læge, og holde fri indtil hun ikke er syg, og husk lige på at i Østeuropa er der rejsevejledning der råder til vaccination mod stivkrampe og difteri samt hepatitis a og b, ved sex kontakt, så dansk.....GP.......for mit vedkommende eller dansk talende thai unge i begge tilfælde...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Der kan være alt for mange skjulte motiver bag sådan en anmeldelse. Det kan smadre en piges 'karriere' i ruiner, og den slags kan man jo få andre steder. 

Iøvrigt er hverken hoste eller fnat en kønssygdom. Så dit indlæg og din overskrift hænger ikke helt sammen. 

Hvis man dyrker ubeskyttet sex med en GP så er man 100% selv uden om det. Og til en hvis grad forventeligt. Jeg ville ihvertfald ikke bliver overrasket hvis jeg blev syg af ubeskyttet sex. 

Det virker jo lidt fjollet at skrive en anmeldelse i influenza sæsonen om at man tror at man har fået det hos en navngiven pige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Trinetease skrev, for 1 time siden:

Der kan være alt for mange skjulte motiver bag sådan en anmeldelse. Det kan smadre en piges 'karriere' i ruiner, og den slags kan man jo få andre steder. 

Jeg skrev jo netop, at man selvfølgelig skal være 100% sikker. Og jeg mener nu, at vi generelt er meget gode herinde til at at spotte falske indlæg. Hvis det kommer fra en bruger med lav "reputation", så tæller det ikke så meget.

Jeg tror nu heller ikke, at en anmeldelse af, at en pige har haft fnat eller anden (ikke kronisk) sygdom, kan ødelægge hendes karriere mere end en almindelig dårlig anmeldelse kan. De fleste sygdomme kureres jo heldigvis nemt med piller eller salve.

 

Trinetease skrev, for 1 time siden:

Iøvrigt er hverken hoste eller fnat en kønssygdom. Så dit indlæg og din overskrift hænger ikke helt sammen. 

Undskyld, Fru Betjent, hvis du føler dig vildledt af overskriften. Mine 2 eksempler var bare dem, der fik mine tanker hen på problematikken. Fnat anses i dag ikke for en kønssygdom (det gjorde det tidligere), men den hyppigste måde at få det på, er hvis man har intim kropskontakt med en smittet. Og enhver ægtemand (og dem er der nogle stykker af herinde) vil have et forklaringsproblem, hvis han kom hjem med fnat. Derfor ville jeg gerne have det at vide, hvis jeg var på vej til at se en GP som har fnat (eller det, der er værre).

Nej; hoste er ikke en kønssygdom. Men det er vel lige så relevant at vide, om en GP har Hepatitis, svineinfluenza, herpes eller andet, som man kan risikere at pådrage sig...? Den virus, som jeg fik var ikke en almindelig influenza. Den var markant værre - både i styrke og varighed. 

 

Trinetease skrev, for 1 time siden:

Det virker jo lidt fjollet at skrive en anmeldelse i influenza sæsonen om at man tror at man har fået det hos en navngiven pige. 

Jeg brugte den jo også bare som eksempel og skrev netop, at jeg aldrig ville anmelde dette. Så du behøver ikke at skrive, at "det er fjollet at skrive en anmeldelse pga dette i influenza sæsonen"!

 

Trinetease skrev, for 1 time siden:

Hvis man dyrker ubeskyttet sex med en GP så er man 100% selv uden om det. Og til en hvis grad forventeligt. Jeg ville ihvertfald ikke bliver overrasket hvis jeg blev syg af ubeskyttet sex. 

Jeg snakker slet ikke om ubeskyttet sex (da jeg ALDRIG kunne finde på det). Da jeg fik fnat, var det helt almindelig B2B-massage uden sex og uden blow (kun svensk).

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Du vil jo aldrig kunne være 100% sikker. Jooo hvis du kun har haft sex med 1 pige. Men de fleste herinde har jo sex med mange.

Hvordan får man en kønssygdom hvis man KUN har beskyttet sex ?

Fnat er Iøvrigt en ækel epidemi. Du kan få den ALLE steder.

Og bare fordi at jeg siger dig imod er det altså ikke nødvendigt at kalde mig betjent....

På alle forums igennem tiden har falske anmeldelser været brugt - at du så måske godt kan læse at den er postet af en 'falsk' bruger er bestemt ikke lig med at alle kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Du vil jo aldrig kunne være 100% sikker. Jooo hvis du kun har haft sex med 1 pige. Men de fleste herinde har jo sex med mange.

Hvordan får man en kønssygdom hvis man KUN har beskyttet sex ?

Fnat er Iøvrigt en ækel epidemi. Du kan få den ALLE steder.

Og bare fordi at jeg siger dig imod er det altså ikke nødvendigt at kalde mig betjent....

På alle forums igennem tiden har falske anmeldelser været brugt - at du så måske godt kan læse at den er postet af en 'falsk' bruger er bestemt ikke lig med at alle kan.

Som jeg skrev tidligere, så havde jeg kun været sammen med hende, som gav mig fnat, i de 3 uger. Derfor var jeg ret sikker. Det er muligt, at du kan få det alle steder, men det kræver alligevel en del fysisk kontakt og knubben hud mod hud. 

Nu er kondomer jo ikke 100% sikre. Og enkelte sygdomme kan også overføres ved oralsex (og jeg indrømmer, at jeg elsker at slikke en pige og ligeledes blive slikket uden kondom). 

Mht falske anmeldelser, så plejer folk at være ret hurtige til at stille spørgsmålstegn ved ægtheden af indlægget - især hvis det er fra en ny bruger.

Jeg beklager, at jeg kaldte dig betjent. Alt hvad du skrev i dit indlæg virkede bare som en kritik af min tråd. Og da du så kritiserede min overskrift, så faldt det mig bare ind, at du var lidt betjent-agtig ;) Sorry!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Du er altså også lidt uheldig ? Først influenza . så fnat . Du kan ikke høre til de heldige af slagsen ? 

Med det sagt, så burde du jo kontakte pågældende pige(r)  og fortælle,at du har mistanke om at hun/de har smittet dig (uanset hvad du er blevet smittet med). 

Ikke anmelde hende for noget, som for mig at se er lidt selvforskyldt ? 

Jeg hoster af og til. Men jeg ryger også cigaretter i ny og næ, ligesom resten af mine medmennesker der er i samme katagori og derfor lige så "jaget et folkefærd", som jeg er. 

I søndags var på besøg hos en af mine superskønne stamkunder. Jeg havde det fint i søndags. Men i dag ligger jeg med snottud , feber og influenza . 

Jeg skrev til min stamkunde, at jeg var blevet syg og at jeg derfor beklager hvis jeg har smittet ham, for jeg havde ingen tegn på at jeg skulle have været syg i søndags. Men i dag har jeg aflyst ALT - også gåtur med hunden - fordi jeg simpelthen ikke tør at være i nærheden af nogen, når jeg har det så skidt 

Men det betyder jo ikke , at jeg vidste i søndags , at jeg var ved at være syg. Og ret mig gerne hvis jeg husker forkert -men som jeg husker at min læge fortalte mig det i formiddags - så kan jeg godt have haft influenzaen i mig allerede i søndags , da jeg ikke havde tegn på den. JEg kan derfor godt have smittet folk, uden at vide det. Og det betyder bestemt IKKE, at jeg har smittet nogen med vilje. Hvis jeg ville smitte nogen med vilje , så tog jeg da ud til alle de søde mænd der forgæves har stået og spejdet efter mig med deres stådreng i dag - selvom jeg j´hverken kan trække vejret eller yde ret meget sex, fordi jeg har det så skidt :( 

MEn det gør jeg ikke. For det ville være direkte ondt og modbydeligt af mig. Og samtidigt, så er jeg ikke en 5èr værd i dag - så jeg ville slet ikke kunne være en "dygtig lille luder" som jeg plejer at være :P 

Bortset fra, at jeg er ked af det i dag, fordi jeg savner mine kunder og jeg savner at blive ynket -( det er jo  skidesynd for mig at jeg ligger her med snotnæse og feber - stakkels, stakkels  mig :(:( )

så ville jeg uden tvivl også blive ked af det, hvis en af mine kunder pludselig skrev en dum anmedelse om, at jeg havde givet ham influenza   - uden at denne havde kontaktet mig først. For selvom jeg ingen anelse havde i søndags om,at jeg blev syg i dag , så kan jeg jo godt have smittet ham og det er bestemt IKKE min hensigt eller med bevidsthed at det er sket. DEt er jo netop derfor jeg ligger her og melder afbud gang på gang til alle de søde mænd der kontakter mig på min telefon

og med hensyn til fnat - så har jeg hverken det ene aller det andet der klør og gør ved - andet end "den søde kløe "

Men jeg ville bestemt også blive ked af det  hvis min kunde ikke havde kontaktet mig efterfølgende , men derimod været en "tøsedreng" og skrevet det i en anmeldelse. 

Så mand dig lidt op. Og lad vær med at være en tøs. Gå til kilden direkte og tag den med hende. For jeg synes du virker til at lægge al ansvar fra dig og jeg bryder mig ikke om din facon med,at du ikke engang mander dig op og kontakter pigen selv. 

Det er ikke pænt af dig .

Jeg beklager mine påstande, hvis du har mandet dig op og hvis du faktisk gik direkte til kilden selv. Men det skriver du ikke noget om at du har gjort , hvilket gør at det ikke ser ud til at du har taget det ansvar som du burde ? 

Er helt enig med dem der skriver,at en anmeldelse ikke er på sin plads her. Men kontakt pigen og red trådene ud med hende du mener at du er blevet smittet af. Og så mand dig lidt op hvis det sker igen og gå til kilden - ikke til os brugere her på EG - først. 

Det ville jeg i hvert fald have gjort, hvis jeg var dig ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Martindrengen skrev, den 2/10/2016 at 21:54:

Hvis man er blevet smittet med noget efter et besøg hos en GP, bør man så advare sine brødre herinde?

Jeg er med på, at man selvfølgelig skal være 100% sikker på, at man er blevet smittet af den pågældende pige.

Jeg har selv et par gange været uheldig. For 2-3 år siden havde jeg en skøn seance med 2 piger. Den ene pige (som jeg havde set 3-4 gange tidligere) hostede en del under besøget. Normalt kyssede vi, men det gjorde vi ikke denne gang. Men der var masser af øko-fransk begge veje.

Et par dage senere blev jeg selv syg, som startede med samme hoste. Efterfølgende blev jeg rigtig syg og først 5-6 uger senere var jeg nogenlunde frisk (og jeg plejer ellers ikke at blive rant af influenza og den slags). Jeg fandt aldrig ud af, hvad det var, men jeg har ikke besøgt pigen siden. Jeg er med på, at der ikke er noget endegyldigt bevis for at jeg fik virussen (eller hvad det var?) af hende. Så det ville jeg aldrig anmelde her. Men hvis en ven kom og sagde, at han ville besøge hende dengang, så ville jeg bestemt advare ham.

 

For ikke så længe siden fik jeg så en gang fnat :( Jeg havde 3 uger tidligere besøgt en GP (inkubationstiden for fnat er netop 3 uger) og ikke haft tæt kontakt med andre siden. Jeg er derfor 99% sikker på, at jeg fik det fra hende.

Inden jeg opdagede det, så har hun nok selv opdaget det og har fået behandling. Så en anmeldelse ville derfor ikke have den store effekt - udover at skræmme kunderne væk fra den stakkels pige.

Det var 2 ret harmløse eksempler, som det aldrig ville være rimeligt at anmelde, da pigen formentlig er blevet rask, inden jeg fik skrevet en anmeldelse. Men hvad mener andre? Og hvad hvis sygdommen var mere alvorlig? Gonorre? Syfilis? HIV? Eller blot nogle af de sygdomme som kan tage længere tid at opdage, men som f.eks. smitter via oralsex: Hepatitis, kønsvorter, klamydia?

 

Hilsen Martin

Seriøst ? Du har ligget syg i 5-6 uger med influenza , uden at gå til læge kan jeg forstå, siden du ikke engang fik lægetjek omkring, hvilken slags influenza du havde efter 1 uges sygdom ?? 

Du virker bestemt ikke ret ansvarlig. 

Hvor længe gik du med dit kløen og kradsen, før du gik til læge og fik konstateret fnat ? 

Eller lavede du den klassiske mandeudgave af " jeg -er- lige -så klog- som- lægen,- så- jeg- behøver- ikke- blive- tjekket- af -en -professionel - med- over- 6- års- uddannelse- bag -sig - det- kan -jeg- fint- klare -selv -på -10 -minutter -jeg- tjekker- det- lige- via -netdoktor.dk"  ?

Eller ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke må sige det herinde, og det kan smadre en piges karriere i ruiner, og hvad ved jeg,

så skulle I GP'er vel heller ikke ha en Black List over kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Herrenselv skrev, for 10 minutter siden:

Hvis man ikke må sige det herinde, og det kan smadre en piges karriere i ruiner, og hvad ved jeg,

så skulle I GP'er vel heller ikke ha en Black List over kunder

Hvor vil du hen med din kommentar ? Andet end at vise din utilfredshed over, at  du er blevet blacklistet af adskillige piger (måske også af mig fordi du har været for flabet - hvem ved ? :?:shock::P )

Men hvad har det med tråden at gøre ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Herrenselv skrev, for 21 minutter siden:

Hvis man ikke må sige det herinde, og det kan smadre en piges karriere i ruiner, og hvad ved jeg,

så skulle I GP'er vel heller ikke ha en Black List over kunder

Det har da intet at gøre med at hænge en GP ud offentligt - ingen GP'ere hænger nogen mænd ud offentligt. 

At ville stemple en Gp'er i et offentligt forum kan på ingen måde sammenlignes med at nogle piger udveksler numre på ubehagelige mænd ( jeg er ikke med i den klub - så jeg ved ikke hvad de udveksler )..... 

Jeg kender personligt til 2 piger som fik et falskt sygdoms stempel. Plantet falskt og det havde intet på sig. Den ene måtte skifte navn osv....den anden måtte simpelthen stoppe. Så Jo det sker altså....at folk får sagt det om de forkerte. 

Hvad med de mænd som kun læser med herinde - men som aldrig skriver noget. Kan de læse sig frem til at det er falskt skrevet ? 

Det er jo en helt skør tanke at anonyme mænd skal kunne skrive at en pige som ikke er anonym er syg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 11 minutter siden:

Det har da intet at gøre med at hænge en GP ud offentligt - ingen GP'ere hænger nogen mænd ud offentligt. 

At ville stemple en Gp'er i et offentligt forum kan på ingen måde sammenlignes med at nogle piger udveksler numre på ubehagelige mænd ( jeg er ikke med i den klub - så jeg ved ikke hvad de udveksler)

 

Enig - ingen offentlig anmeldelse, men gerne ansvarlig adfærd ved at orientere alle man har haft sexuelt samkvem med - og selvfølgelig afholdenhed indtil man er rask igen.

Derimod @trinetease - den udveksling der foregår mellem jer piger, er overhovedet ikke ok, for det er ikke kun farlige/skøre kunder I udveksler oplysninger om. Jeg har selv prøvet, at en gp havde oplysninger om mig hun slet ikke burde, og jeg har endda set den pågældende antyde den viden offentligt på Eroguide. I øvrigt uden det inkompetente grønne korps tog affære.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

tak @Trinetease :) 

Jeg troede at det var feberen ,der for alvor havde ramt mig da jeg ikke forstod ligheden med tråden og hans kommentar. 

Helt enig med dig at folk ofte får sagt det forkerte i offentligt forum, uden at forstå konsekvensen for dem de omtaler. 

Haha ejh jeg er nu heller ikke med i den klub med at dele ubehagelige mænds numre - det har jeg aldrig gjort .

Men jeg anbefaler ofte en pige til en kunde, hvis jeg ikke selv er i det område som kunden ønsker mig i 

-og så skriver jeg en sms til pigen om,at jeg har anbefalet hende til en af mine kunder, så hun ved at det rigtigt nok, hvis nu kunden henvender sig til hende og siger : " jeg har fået dig anbefalet af Kamilla K " 

Så kan man jo selv vælge dem til og fra som man nu vil - det blander jeg mig ikke i.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
NoBS skrev, for 10 minutter siden:

Enig - ingen offentlig anmeldelse, men gerne ansvarlig adfærd ved at orientere alle man har haft sexuelt samkvem med - og selvfølgelig afholdenhed indtil man er rask igen.

Derimod @trinetease - den udveksling der foregår mellem jer piger, er overhovedet ikke ok, for det er ikke kun farlige/skøre kunder I udveksler oplysninger om. Jeg har selv prøvet, at en gp havde oplysninger om mig hun slet ikke burde, og jeg har endda set den pågældende antyde den viden offentligt på Eroguide. I øvrigt uden det inkompetente grønne korps tog affære.

Ikke Jer..... Jeg skrev at jeg IKKE er med i den klub. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Hov hov @NoBS !  

ligesom @Trinetease, så må jeg altså også lige stejle en gang!! 

Er du overhovedet sikker på, at du adskiller os GP fra hinanden ? Og ikke bare slår os alle over en kam ? 

Jeg slår bestemt ikke alle kunder over en kam - fordi en kunde er direkte grotesk og ubehøvlet i hans opførsel, så betyder det ikke, at jeg slår alle kunder over en kam og synes at de alle er groteske og ubehøvlede - tvært i mod! 

Jeg ville foretrække, at du brugte den samme indstilling med hensyn til os GP er . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 36 minutter siden:

Ikke Jer..... Jeg skrev at jeg IKKE er med i den klub. 

 

Kamilla K skrev, for 28 minutter siden:

Hov hov @NoBS !  

ligesom @Trinetease, så må jeg altså også lige stejle en gang!! 

Er du overhovedet sikker på, at du adskiller os GP fra hinanden ? Og ikke bare slår os alle over en kam ? 

Jeg slår bestemt ikke alle kunder over en kam - fordi en kunde er direkte grotesk og ubehøvlet i hans opførsel, så betyder det ikke, at jeg slår alle kunder over en kam og synes at de alle er groteske og ubehøvlede - tvært i mod! 

Jeg ville foretrække, at du brugte den samme indstilling med hensyn til os GP er . 

 

@Trinetease   og.  @Kamilla K    det er ok at hævde I ikke er i den klub. Man skal ganske rigtigt ikke generalisere, og jeg har ingen viden om jeres adfærd på området, så jeg tager jeres ord for pålydende, og undskylder hvis jeg gik for tæt.

Når det er sagt - så er "sladder" om kunder laaaaaaangt mere udbredt end I vil være ved, for ellers skal I være på den eneste arbejdsplads i Danmark, hvor det fænomen er fraværende. Og det er nok ikke tilfældet vel ;)

Jeg har en semiforståelse for udvekslingen af oplysninger om "idioter", men viden som kræver, at I undersøger personer via deres numre, FB mv. er overhovedet ikke ok - og det foregår Big Time. Og ja jeg ved hvad jeg taler om.

Så set i lyset af trådens emne - så husk at denne gade ikke er ensrettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
NoBS skrev, for 16 timer siden:

 

@Trinetease   og.  @Kamilla K    det er ok at hævde I ikke er i den klub. Man skal ganske rigtigt ikke generalisere, og jeg har ingen viden om jeres adfærd på området, så jeg tager jeres ord for pålydende, og undskylder hvis jeg gik for tæt.

Når det er sagt - så er "sladder" om kunder laaaaaaangt mere udbredt end I vil være ved, for ellers skal I være på den eneste arbejdsplads i Danmark, hvor det fænomen er fraværende. Og det er nok ikke tilfældet vel ;)

Jeg har en semiforståelse for udvekslingen af oplysninger om "idioter", men viden som kræver, at I undersøger personer via deres numre, FB mv. er overhovedet ikke ok - og det foregår Big Time. Og ja jeg ved hvad jeg taler om.

Så set i lyset af trådens emne - så husk at denne gade ikke er ensrettet.

jeg er selvstændig. På min arbejdsplads, er der kun min chauffør når jeg kører escort. Så der er ingen sladder eller deling af oplysninger på min arbejdsplads. Samtidigt så arbejder jeg ikke steder hvor der er andre piger end jeg, Så heller ingen sladder der . JEg tror vidst kun at det er ham der den kære lille forskuede Bjarne som jeg har hørt om - men det var første gang fra admin. herinde på EG at jeg hørte om ham - og de er så vidt jeg ved ,  ikke GP êr ?? Eller er de ? :D 

Jeg taler af og til med de andre piger i branchen men hov hov SÅ vigtig er du altså heller ikke ,at vi taler om dig, eller nogen anden af vores kunder. Jeg synes ikke at huske at du har fortalt , hvor du har din info fra, at vi piger deler info i så stort omfang som du beskriver det ? Men husk lige på, at du som kunde er i en anden situation, end vi piger er i. Jeg tror altså at man skal have været virkelig slem og opført sig ret grumt over for en pige, hvis man ligefrem er en der blevet delt info om i blandt pigerne . Men summer summarum er , at du skal huske at vi ikke alle er så ens som du gerne ville. Det er I jo heller ikke. Og jeg ved godt,at du ændrede dit udsagn og efterføgende  skrev, at du ikke lige mente @Trinetease og jeg - men der er altså mange af os piger der ikke er i den klub - - hvis den overhovedet eksisterer ? Mange ting i denne branche er jo det rene Loch Ness / sladder. Og man skal altså passe på , hvem man beskylder for noget . Hvis der eksempelvis er to piger der arbejder på et sted der har delt info om dig (dette er bare et eksempel ) så husk lige at vi er flere hundrede piger i branchen , måske endda flere. Det skal siges, at hvis jeg kunne finde ham kunden der voldtog mig gennem facebook, så kan du tror at jeg ikke havde tøvet med at gøre det . Så måske der er en grund til ,at nogen har der bedst med at vide hvem kunden er . Husk lige det .  Og hvis du hverken er blevet stalket  voldtaget eller pengeafpresset af nogen af os piger, hvad er så dit problem med at , nogen måske er mest trygge ved at vide hvem du er , inden de besøger dig /du besøger dem ? Jeg er ikke på facebook. Heller ikke privat. Gider det ikke - jeg synes det er et gaaaabbb. røvsygt sted. JEg har intet at bruge facebook til. Men jeg ved da, at man kan  skjule sine egne oplysninger og mailadresse og sørge for at det er kun er ens facebookvenner der kan finde en. Og du kan blokerer folk som du ikke ønsker kan se hvad du skriver osv. Så hvis det er så stort et problem for dig som du lægger ud at det er, så gør da noget ved det søde - istedet for ikke at gøre noget ved det, andet end at skrive det herinde på EG.  ;)  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martindrengen skrev, den 3/10/2016 at 13:17:

det kræver alligevel en del fysisk kontakt og knubben hud mod hud. 

Eller et uskiftet håndklæde i dit tilfælde (det kunne altså stamme fra kunden før dig ...) Men o.k. samme sted.

Jeg har selv prøvet at blive smittet med klamydia (fordi jeg lod en thaimassør uden kondomer i nærheden sætte sig på mig i et svagt og meget uforberedt øjeblik). Jeg skrev om det herinde i generelle termer - uden at fortælle hvor/hvem det drejede sig om. Jeg var helt sikker på kilden, da jeg ikke havde haft seksuelt samkvem med andre - hverken med eller uden gummi - i meget lang tid (meget teoretisk kunne jeg have gået med det i længere tid, men det er temmelig usandsynligt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Kamilla K     jeg synes ikke vi skal afspore tråden. Jeg ser hvad du skriver. Men det gælder dig, og ikke andre ;)

Den diskretion jeg synes man kan forvente - bliver ikke altid overholdt. Længere er den ikke..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et eller andet sted risikerer man vel alt andet lige at blive smittet med alt muligt hver gang, man kommer uden for døren.

Og er risikoen for smitte ikke lige høj begge veje?

I øvrigt er piger stadig personhenførbare - det er vi ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...