Hop til indhold
LineandYou

Bookning af tid = afbrændere

Recommended Posts

Grækeren skrev, for 3 timer siden:

er der virkelig slet ingen mandelige profiler der har prøvet at brænde en aftale af med en GP'er  ????....er der kun moralprædikere, og luse skidesprællere der pudser sin glorie ???:shock:

i forhold til mit job har jeg ikke mulighed for at holde en aftale...derfor laver jeg ikke nogen, og joooo har prøvet at misse en aftale med en GP'er havde ikke anden mulighed :-(

Jeg melder hus forbi og pudser gerne min glorie. Jeg har aldrig brændt en aftale af, men jeg er også af den type, der hellere møder 55 minutter for tidligt end 5 minutter for sent. Så når jeg skal på sjov, er alt nøje planlagt – og der er lagt tid til, så en eventuelt misset bus ikke vælter hele tegningen.

Jeg bestiller altid tid god tid i forvejen, og det ville da være ærgerligt, hvis aftalen så kiksede grundet manglende rettidig omhu fra min side, når jeg nu i ret lang tid forud har sat mig op til mødet.

Selv er jeg blevet brændt af en enkelt gang på syv år, da ingen svarede, da jeg mødte op hos latinaen på adressen i Valby. Så i mit tilfælde står det 1-0 til glædespigerne.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 timer siden:

Det ville være så 'sjovt' hvis vi rent faktisk måtte det ;-). Desværre fungere det sådan herinde at kritikken kun går een vej - vi piger må ikke 'hænge' EG afbrændere ud. Men i må gerne skrive hvis vi laver fejl.... Det ville nok også ende med at vi ville have meget lidt bookinger herinde fra - mændene ville blive nervøse for at blive sat på 'stok og stejle'..... At man er bruger herinde er ingen garanti for at en booking rent faktisk møder op. 

Lige i forhold til at brænde hinanden af og spilde hinandens tid, så forstår jeg ganske enkelt ikke at i ikke må skrive om det.

Med hensyn til evner ud i det erotiske, så betaler vi jo for at i er betydeligt bedre end vi er :P:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Nå ja, det er jo ikke særligt gloriøst at holde sine aftaler eller aflyse dem. Man brænder jo ikke arbejdsmøden af uden gode grunder - hvis man vil beholde arbejdet. Man brænder jo heller ikke venner af uden gode grunder - hvis man vil beholde dem.

Men brænder man ikke GP'er af så er man altså Jesus eller noget? :?

Nogen ser jo helst "brand i gaden" herinde :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Bananas skrev, for 17 timer siden:

Nå ja, det er jo ikke særligt gloriøst at holde sine aftaler eller aflyse dem. Man brænder jo ikke arbejdsmøden af uden gode grunder - hvis man vil beholde arbejdet. Man brænder jo heller ikke venner af uden gode grunder - hvis man vil beholde dem.

Men brænder man ikke GP'er af så er man altså Jesus eller noget? :?

jaaa..har været brugt før virker bare irrelevant i det her sammenhæng, aftaler angående møder samt aftaler hos eks Lægen-Frisør, sammen med venner-familie osv...contra en aftale anonymt som "liderlige Lars" hos den lokale Luna...at udeblive, hvor tror du konsekvensen er størst ???? :shock:

Der må jo være grund til at piger utrætteligt ytrer sig om problematikken....såååå jo verden ser åbenbart anderledes ud for nogle når man forlader tastaturet :shock:

PS: vil lige understrege at ikke at overholde sine aftaler, er total respektløst.... man vil jo ikke selv bryde sig om at blive brændt af :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 8 minutter siden:

Der må jo være grund til at piger utrætteligt ytrer sig om problematikken....såååå jo verden ser åbenbart anderledes ud for nogle når man forlader tastaturet :shock:

Eller så har størstedelen af afbrænderne aldrig været ved tastaturet? Det nok en vrangforestilling at størstedelen af dem der terroriserer GP'er med falske aftaler, tusindevis af SMS'er etc - også skriver herinde. Det er nok tilmed en vrangforestilling at de fleste sexkunder skriver herinde overhoved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Eller så har størstedelen af afbrænderne aldrig været ved tastaturet? Det nok en vrangforestilling at størstedelen af dem der terroriserer GP'er med falske aftaler, tusindevis af SMS'er etc - også skriver herinde. Det er nok tilmed en vrangforestilling at de fleste sexkunder skriver herinde overhoved.

der har du sikkert ret...men det undskylder ikke, at der er profiler der lever i en fantasi verden ved tastaturet, og udgiver sig for mr perfekt det holder jo ikke...de såkaldte skidesprællere, der trænger til at hoppe lidt for at stenene kan falde ned, og ikke tør står ved sig selv jaaaaa.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...