Hop til indhold
LineandYou

Bookning af tid = afbrændere

Recommended Posts

Ved godt det har været oppe og vende mange gange, men er sku pist . Som følge af efterfølgende, vælger jeg helt og droppe at tilbyde  sted om lørdagen. De dejlige mænd booker tid og endda er jeg sød og give tid en time før jeg egentligt ville starte. Så sidder man her, den ene efter den anden aflyser 5 min. Før deres tid . Kan jo ikke nå og give tiden til en anden. Det er møg irreterende og spilde 4 timer, som jeg jo skal betale husleje for. Så kære mænd , tænk lidt over om i nu også er sikre på i kan den tid i booker.  Beklager det sure opstød, men er bare så pist over at spille en dag som kunne have været brugt med familie eller andet og det så ovenikøbet koster en penge at nogle ikke gennemtænker hvad de foretager sig. God lørdag til alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Det er bare dårlig stil. Alle kan blive forhindret, men almindelig respekt og høflighed kræver at man giver besked i så god tid som muligt. Det lyder mest som en der mistede modet og ombestemte sig. Surt med den spildte leje 

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
LineandYou skrev, for 11 minutter siden:

Ved godt det har været oppe og vende mange gange, men er sku pist . Som følge af efterfølgende, vælger jeg helt og droppe at tilbyde  sted om lørdagen. De dejlige mænd booker tid og endda er jeg sød og give tid en time før jeg egentligt ville starte. Så sidder man her, den ene efter den anden aflyser 5 min. Før deres tid . Kan jo ikke nå og give tiden til en anden. Det er møg irreterende og spilde 4 timer, som jeg jo skal betale husleje for. Så kære mænd , tænk lidt over om i nu også er sikre på i kan den tid i booker.  Beklager det sure opstød, men er bare så pist over at spille en dag som kunne have været brugt med familie eller andet og det så ovenikøbet koster en penge at nogle ikke gennemtænker hvad de foretager sig. God lørdag til alle 

Enig med Mester75 - TOTAL DÅRLIG STIL...

Jeg ved at flere steder beder om at han bekræfter 30 inden den aftalte tid, og ellers forbeholder sig retten til at afsætte tiden til en anden. Dette bare som en mulighed (men naturligvis et problem hvis man ikke har en "telefonpige"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

Ka sku godt forstå dig søde. Der er mange der tror, at pigen bare sidder og hygger sig, og at deres aflysning ikke har konsekvenser. Dårlig stil. "Vis respekt for at blive respekteret". Der er mange piger der dobbelbooker, fordi der er nogle grødhoveder, der ikke respekterer pigernes tid. Det går så udover os andre, der overholder vores aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, for 15 minutter siden:

 

Jeg booker som regel kun samme dag. Problemet er at jeg sgu aldrig ved om jeg lige er in the mood dagen eller flere dage efter.. eller der kan jo ske alle mulige andre ting. Men hvis folk først afmelder kort tid før, vil jeg tro at det oftest er fordi at de alligevel ikke lige er 'i stødet'..

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, for 4 minutter siden:

Enig med Mester75 - TOTAL DÅRLIG STIL...

Jeg ved at flere steder beder om at han bekræfter 30 inden den aftalte tid, og ellers forbeholder sig retten til at afsætte tiden til en anden. Dette bare som en mulighed (men naturligvis et problem hvis man ikke har en "telefonpige"

Godt ide men har ingen tlf. Dame så kan give problemer med at få det til at hænge sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
LineandYou skrev, for 2 minutter siden:

Godt ide men har ingen tlf. Dame så kan give problemer med at få det til at hænge sammen

Ja det forstår jeg, men prøv at tænke kreativt, måske bede om en SMS-bekræftelse 1 time inden - eller noget lign

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
PHD skrev, for 1 minut siden:

Jeg booker som regel kun samme dag. Problemet er at jeg sgu aldrig ved om jeg lige er in the mood dagen eller flere dage efter.. eller der kan jo ske alle mulige andre ting. Men hvis folk først afmelder kort tid før, vil jeg tro at det oftest er fordi at de alligevel ikke lige er 'i stødet'..

PHD - jeg foretrækker også samme dag booking. For nogle specielle kvinder booker jeg flere dage i forvejen. Det gør så, at jeg er endnu mere tændt når jeg møder dem :-) Jeg køber ikke den med at aflyse, for man ikke "lige er i stødet". Så burde man fortælle pigen, hvis man har den tilgang, eller bare holde sig til enemands hygge. Ellers er en booking jo en booking. Hun bruger tid på at leje og gøre sig klar osv.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 1 minut siden:

PHD - jeg foretrækker også samme dag booking. For nogle specielle kvinder booker jeg flere dage i forvejen. Det gør så, at jeg er endnu mere tændt når jeg møder dem :-) Jeg køber ikke den med at aflyse, for man ikke "lige er i stødet". Så burde man fortælle pigen, hvis man har den tilgang, eller bare holde sig til enemands hygge. Ellers er en booking jo en booking. Hun bruger tid på at leje og gøre sig klar osv.  

Jeg er 100% enig og det var bestemt ikke for at bortforklare!

Det var udelukkende mit input til hvorfor jeg tror at pigerne oplever nogle af aflysningerne.. og dermed give en mulighed for at vurdere hvor seriøs de enkelte bookninger er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

@PHDMåske skrev jeg lidt tvetydigt. Mente ikke at putte ord i munden på dig. Sorry

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
PHD skrev, for 6 timer siden:

Jeg booker som regel kun samme dag. Problemet er at jeg sgu aldrig ved om jeg lige er in the mood dagen eller flere dage efter.. eller der kan jo ske alle mulige andre ting. Men hvis folk først afmelder kort tid før, vil jeg tro at det oftest er fordi at de alligevel ikke lige er 'i stødet'..

Jeg laver gerne aftalen flere dage eller måske over en uge inden og har ikke aflyst eller udeblevet nogen gange.

PDH har læst at det er en forklaring du skriver og forstår godt din point.

Jeg mener bare, at booker man med en GP om det er i god tid eller på dagen, så er det vel fordi at vi drenge, tænder på det vil ser og læser, så det er bare ikke OK at brænde @LineandYou af eller nogen anden dejlig GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, for 8 timer siden:

Godt ide men har ingen tlf. Dame så kan give problemer med at få det til at hænge sammen

Måske jeg skal ansøge om jobet som telefondame:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Line. Jeg har som du ved flere gange besøgt dig og nydt din dejlige krop og extraordinært frække lagengymnastik. At nogen kan finde på at udeblive fra en aftale med dig er ubegribeligt: de må være dårligt opdragne og er helt sikkert hensynløse og simpelthen DUMME (thi de ved åbentbart ikke hvad de går glip af). 

Da jeg nødigt vil gå glip af chancen for at møde dig i fremtiden har jeg udtænkt et modtræk som du og dine kolleger kan bruge for at komme denne uskik til livs: Modtag kun forudbestillinger fra eroguides medlemmer og offentliggør profilnavnet hvis de udebliver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
SirMikeXL skrev, for 32 minutter siden:

Hej Line. Jeg har som du ved flere gange besøgt dig og nydt din dejlige krop og extraordinært frække lagengymnastik. At nogen kan finde på at udeblive fra en aftale med dig er ubegribeligt: de må være dårligt opdragne og er helt sikkert hensynløse og simpelthen DUMME (thi de ved åbentbart ikke hvad de går glip af). 

Da jeg nødigt vil gå glip af chancen for at møde dig i fremtiden har jeg udtænkt et modtræk som du og dine kolleger kan bruge for at komme denne uskik til livs: Modtag kun forudbestillinger fra eroguides medlemmer og offentliggør profilnavnet hvis de udebliver.

Det ville være så 'sjovt' hvis vi rent faktisk måtte det ;-). Desværre fungere det sådan herinde at kritikken kun går een vej - vi piger må ikke 'hænge' EG afbrændere ud. Men i må gerne skrive hvis vi laver fejl.... Det ville nok også ende med at vi ville have meget lidt bookinger herinde fra - mændene ville blive nervøse for at blive sat på 'stok og stejle'..... At man er bruger herinde er ingen garanti for at en booking rent faktisk møder op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

SMS-bekræftelse en time før. Kommer den ikke, har de ikke nogen aftale. Kommer den og de stadig ikke holder aftalen eller afbooker fem minutter før, så telefonterrorisere dem lidt nu og da, når i keder jer og alligevel bare drikker kaffe og venter på at noget skal ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 36 minutter siden:

Desværre fungere det sådan herinde at kritikken kun går een vej - vi piger må ikke 'hænge' EG afbrændere ud. 

Får i ikke? Står det i reglerne herinde eller? Jeg synes absolut i skal hænge alle klaphatte ud som i bare kan finde. Det er jo alligevel kun nicks i hænger ud, så det ødelægger næppe nogens liv eller gerning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Bananas skrev, 1 time siden:

SMS-bekræftelse en time før. Kommer den ikke, har de ikke nogen aftale. Kommer den og de stadig ikke holder aftalen eller afbooker fem minutter før, så telefonterrorisere dem lidt nu og da, når i keder jer og alligevel bare drikker kaffe og venter på at noget skal ske.

Jeg havde en af de helt grelle dage i går....

6 aftaler.... Alle havde fået samme besked...husk at bekræfte inden kl 10. 4 bekræftede... 2 aflyste 1 time før alligevel...(syge børn, flade dæk etc )... 1 valgte at prutte om prisen 30 min før han skulle komme. Jeg havde sagt 'desværre ingen tid' til temmeligt mange andre. Så uanset hvad man gør for at gardere sig så kan det altså gå helt galt alligevel.

Ja jeg fik andre gæster ( i kortere tid ) men jeg brugte sammenlagt nok 5 timer dagen før med Mails,SMS osv. Og det var jo så i den grad spild af min tid. 

Jeg overvejer virkeligt at indføre at man kun kan bestille tid på selve dagen. 

Mht til EG brugere så har der tidligere været en øv stemning over 'hvor meget' vi piger må give igen. Og ærlig talt så tror jeg at vi ville få meget få gæster herinde fra hvis vi 'gav igen' på den måde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Useriøse og afbrænder mænd findes jo helt sikkert også herinde på EG, så at I skulle have mere tiltro til dem er nok ikke løsningen. Er sikker på at den personlige kontakt over tlf er den mest sikre, men stadig uden garanti.

Jeg sætter selv en ære i at overholde møder og aftaler, det er for mig ligegyldigt om det er arbejdsrelateret, frisøren, tandlægen eller glædespigen. De har for alles vedkommende forberedt sig på at jeg kommer og reserveret tiden.

Jeg bliver sgu da selv træt af det, hvis nogen ikke overholder aftaler, så jeg kan godt forstå jeres frustrationer over dette problem.

God Weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trafikken er altid en "sort hest", som har potentiale til at spolere en hyggestund. Jeg tager altid afsted i god tid og hvis trafikken og jagten på en P-plads bare kører, så står jeg og fryser (om vinteren) eller ringer og spørger om jeg kan komme lidt før. Men jeg har også prøvet at trafikken bare er umulig. I torsdags sms'ede jeg til skønne Karina, at jeg nok ikke nåede det til tiden, men pludselig gav trafikken sig og jeg ankom alligevel præcist.
Jeg har, nærmest mirakuløst, til dato ikke misset en aftale af den grund, men det har nogle gange været tæt på. Jeg undgår normalt Østerbro og City, da risikoen for kaos tværs gennem byen er for stor.
Så kære piger, det er altså ikke altid ond vilje, hvis det er vanskeligt at holde en aftale.

Men jeg er adskillige gange blevet brændt af af piger, som har være optaget, ude og handle, bortrejst eller bare ikke svaret når jeg stod på det aftelte sted på den aftalte tid. Dog har det her næsten altid været udenlandske piger (endnu en grund til at vælge dansk).

 

Redigeret af Brutus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

er der virkelig slet ingen mandelige profiler der har prøvet at brænde en aftale af med en GP'er  ????....er der kun moralprædikere, og luse skidesprællere der pudser sin glorie ???:shock:

i forhold til mit job har jeg ikke mulighed for at holde en aftale...derfor laver jeg ikke nogen, og joooo har prøvet at misse en aftale med en GP'er havde ikke anden mulighed :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Grækeren skrev, for 7 minutter siden:

er der virkelig slet ingen mandelige profiler der har prøvet at brænde en aftale af med en GP'er  ????....er der kun moralprædikere, og luse skidesprællere der pudser sin glorie ???:shock:

Yup Grækeren... moralprædkende, glorie pudsende... Håber det inspirerer andre til at respektere pigernes tid lidt mere, og måske pigerne til at værdsætte os lidt mere ;) Jeg har kun aflyst én pige 3 timer før aftalt tid pga DSB. Der var stor chance for, at det blev noget rod, så jeg aflyste. Hun var glad for beskeden i så god tid. Så måtte jeg jo bare holde trykket lige et par ekstra dage.

Tillykke med dit indlæg nr 1000 :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 27 minutter siden:

er der virkelig slet ingen mandelige profiler der har prøvet at brænde en aftale af med en GP'er  ????....er der kun moralprædikere, og luse skidesprællere der pudser sin glorie ???:shock:

i forhold til mit job har jeg ikke mulighed for at holde en aftale...derfor laver jeg ikke nogen, og joooo har prøvet at misse en aftale med en GP'er havde ikke anden mulighed :-(

Puha slemme græker!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 2 timer siden:

er der virkelig slet ingen mandelige profiler der har prøvet at brænde en aftale af med en GP'er  ????....er der kun moralprædikere, og luse skidesprællere der pudser sin glorie ???:shock:

i forhold til mit job har jeg ikke mulighed for at holde en aftale...derfor laver jeg ikke nogen, og joooo har prøvet at misse en aftale med en GP'er havde ikke anden mulighed :-(

Nå ja, det er jo ikke særligt gloriøst at holde sine aftaler eller aflyse dem. Man brænder jo ikke arbejdsmøden af uden gode grunder - hvis man vil beholde arbejdet. Man brænder jo heller ikke venner af uden gode grunder - hvis man vil beholde dem.

Men brænder man ikke GP'er af så er man altså Jesus eller noget? :?

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...