Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Seneste opdateringer - uge 38

Recommended Posts

Maya Kathrine skrev, den ‎29‎-‎09‎-‎2016 at 23:06:

Hej Ida!

I er da lidt noget bøvl. Den ene Ida(på tre bogstaver) vil ikke kunne findes og du vil gerne kunne findes. Jeg tænker der er mest stil over at brugerne kan finde alle Ida'er :-) Så må fru solskin lige bide den i sig - selvom hun vist bare ville være til besvær.

I søgeresultatet ligger du nederst fordi I pt. er sorteret efter oprettelse. Der ligger dog et forslag til at få ændret sorteringen. Det vil formentligt blive lidt a la på forsiden, hvor dem der har åbent pt. sorteres først i tilfældig rækkefølge. Dernæst vises så dem som der har åbent senere - sorteret efter dato/tid. Endeligt vises så dem, som ikke har fået udfyldt deres vagtplan.

Jeg ved ikke hvornår jeg når til det, men det rykker da lidt frem nu - tænker jeg ;-)

Mvh. Maya

Ved ikke om det er en dum ide, men hvorfor ikke bare havde dem på der allerede er på vagt pt. ? Og den der kommer senere ? Hvis man alligevel ikke jobber den dag, gør det vel ikke så meget at man ikke er på forsiden, eller kunne man lave et andet system...Ved ikk om det overhovedet er det rigtige at gøre om må indrømme at jeg er MEGET SPLITTET ! Håber at i finder en løsning, alle herinde piger ( eller rettere de fleste, om ikke andet) vil bliver glad for, specielt os piger, der nu betaler for vores annoncer ❤

❤ Mange Kram fra Tilde i Bording ❤

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Hej skønne @Tilde:-)

Vi har faktisk diskuteret det en smule på holdet, og det er et problem det du fremhæver med at man jo nemt kan give sig ud for f.eks. en GP. Jeg syntes dog også virkelig selv at idéen er rigtig god. Derfor forbliver den også på listen og vi er dermed ikke færdige med at komme frem til en løsning.

<3 Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Tilde skrev, for 4 minutter siden:

Ved ikke om det er en dum ide, men hvorfor ikke bare havde dem på der allerede er på vagt pt. ? Og den der kommer senere ? Hvis man alligevel ikke jobber den dag, gør det vel ikke så meget at man ikke er på forsiden, eller kunne man lave et andet system...Ved ikk om det overhovedet er det rigtige at gøre om må indrømme at jeg er MEGET SPLITTET ! Håber at i finder en løsning, alle herinde piger ( eller rettere de fleste, om ikke andet) vil bliver glad for, specielt os piger, der nu betaler for vores annoncer ❤

❤ Mange Kram fra Tilde i Bording ❤

Løsningen skulle jeg så vidt ved allerede være lavet. Det er i hver tilfælde noget jeg selv har arbejde med det meste af ugen :-) Jeg har også skrevet om i den den seneste Fredags-opdatering:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/64586-seneste-opdateringer-uge-40/

Jeg håber det var det du forestillede dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, den ‎29‎-‎09‎-‎2016 at 23:06:

Hej Ida!

I er da lidt noget bøvl. Den ene Ida(på tre bogstaver) vil ikke kunne findes og du vil gerne kunne findes. Jeg tænker der er mest stil over at brugerne kan finde alle Ida'er :-) Så må fru solskin lige bide den i sig - selvom hun vist bare ville være til besvær.

I søgeresultatet ligger du nederst fordi I pt. er sorteret efter oprettelse. Der ligger dog et forslag til at få ændret sorteringen. Det vil formentligt blive lidt a la på forsiden, hvor dem der har åbent pt. sorteres først i tilfældig rækkefølge. Dernæst vises så dem som der har åbent senere - sorteret efter dato/tid. Endeligt vises så dem, som ikke har fået udfyldt deres vagtplan.

Jeg ved ikke hvornår jeg når til det, men det rykker da lidt frem nu - tænker jeg ;-)

Mvh. Maya

fedt at havde ikke læste dette sorry og tak for du lytter, det er så, så dejligt for os alle

kram Tilde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Hej @Tilde

Du er inde på de helt rigtige problemstillinger, og det er jo netop det der udgør problemet. "hvad forhindrer en person i at udgive sig for en af jer"

Først og fremmest, i min verden snakker vi et lukket fora, ingen adgang for andre. Ydermere tænker jeg flere afdelinger. Dvs. et fælles sted hvor alle der tilbyder en service kan tale samlet, og ydermere et for hver gruppe. Et for de GP, et for transvestitter, et for gigoloer etc. Ja, det giver en del ekstra arbejde, og nogle vil måske slet ikke blive brugt, men omvendt "fylder" det heller ikke det store, så hvorfor ikke bare give muligheden fra starten. Men for at holde det realistisk skulle det måske bare starte som et fælles sted.

Hvordan kontrollere man så lige hvem der skal være med. Enorm opgave, for hvordan sikrer man sig at der ikke kommer falske profiler med?! Nogle muligheder kunne være at en ny person skal have aktive annoncer, man kunne sætte en GP (eller bare person der er aktiv i branchen) til at være moderator som skal kontaktes før optagelse (som i bevis du er kvinde/GP, transvestit etc. kontakten skal foregå via nummeret opgevet i annoncen) og mere til.
Ultimativt vil der ikke være nogen løsning der fjerner risikoen for "falsk deltagelse" helt, desværre. Og som beskrevet tidligere stiller det nogle enorme udfordringer fra flere sider.

Som udgangspunkt vil jeg dog mene, at en farisæer som udgiver sig for andet end man er, ret hurtigt vil blive opdaget ud fra gøren og laden. Det hele drejer sig jo om at hjælpe hinanden, ikke at svine andre til, eller bagtale etc. Så skulle der forvilde sig en uberettiget derind,  burde konsekvensen ikke være andet end lig nul, eller at vedkommende opfører sig dumt / siger dumme ting og derved i sidste ende bliver opdaget. Pointen med et lukket fora, er at andre "udefrakommende" eller mænd der "tror" de kender branchen slet ikke har mulighed for at bidrage med deres holdning.
Vil en given GP mv. have en kundes holdning, står det jo stadigt frit for at bruge denne åbne sektion dertil.

Slutteligt er jeg selv af den overbevisning at stedet her ville være bedre hvis GPerne havde frie tøjler til at blande sig. Laver de lort i den med dumme udtalelser, ødelægger de jo bare deres egen "forretning". Ydermere syntes jeg det ville være bedre hvis i måtte henvise til jer selv i de opslag hvor der søges efter bestemte typer etc. af GPere.
Faktisk fandt jeg min bedste oplevelse ved at kvinden besvarede en efterspørgsel jeg lavede....

Et par af mine tanker, måske brugbart måske ubrugeligt eller uopnåeligt. Men idéer har jeg masser af. :P:D

Det har i øvrigt meget specifikke årsager at jeg tænker på jeres sikkerhed og velbefindende. Noget jeg desværre bliver mindet om mere end jeg syntes om ved f.eks at deltage her på EG, men sådan har vi vel alle vores udfordringer i livet, store som små, på godt og ondt...

Rigtig god søndag aften til dig og alle andre ;)

Tass

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har vist været oppe og vende før... Hvornår er man en seriøs profil osv.? 

Hvordan bliver man blåstemplet? 

Man stoler vel ikke på nogen på et anonymt forum, før man på en eller anden måde har en relation til dem, og det er vidt forskelligt hvem man har relationer til herinde fx. 

Et lukket forum som er offentligt kendt, ville nok være en magnet for nysgerrige mænd! 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Hvis erfaringer fra Venuslogen omkring et lukket pigeforum kan bruges til noget, så var det sådan at pigerne havde adgang og det var stregt forbudt for mænd.

Der var bare det at en pige der var i kbh med sit ip-nummer logget sig ind på forummet i kbh kl 9.00 dette ip-nummmer var hendes sædvandlige ip-nummer

kl 9.30 logget hun sig ind fra et andet ip-nummer som hørte hjemme i Jylland, som normalt tilhørte et mandligt medlem.

Indtil det skete så havde vi et rigtigt godt pige forum, bagefter døde forumet totalt, da ingen vidste hvem der havde adgang til forrummet, herinde er der så også div. moderatore, som dels har deres grønne tøj på og deres almindelige tøj på og evt besøgs-profiler.

Hvor hemmligt er pige-boardet så?

Som Liv så rigtigt skriver, har man noget man vil drøfte privat, så ring!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

@Liv @Lady Cherie

Jeg er helt med på problemstillingen, og klart at mange ting drøftes bedst one on one eller på anden vis. Men pointen er jo lige så meget at kunne rådgive hinanden, nye GPere kan søge råd uden uvedkommende blander sig osv. Altså ting der ikke nødvendigvis behøver være hemmelige eller private, men derimod bare hører hjemme blandt de aktive deltagere og ikke kunderne som tror de kender til jeres tilværelse, opgaver, udfordringer etc. når det kommer til stykket.

Måske jeg er forkert på den, men min opfattelse er at der mangler et sådan samlingssted. Nogle vil uden tvivl gå langt uden om, helt i orden. Men hvorfor ikke tage muligheden op således at dem der har tid og lyst kan deltage og bidrage således at andre måske får det nemmere og bedre, eller måske kommer bedre ind i karrieren som glædespige (eller hvad de andre kategorier nu lige hedder) Deltagelse ville jo frivillig, emnerne ligeså. Det ville være lige nøjagtigt det som i gør det til.

Pointen har fra min side ikke været at drøfte private sager, men derimod gensidig hjælp, og måske intern hygge og opmuntring hvis nogen skulle have en dårlig dag grundet åndsvage mænds Hej sms´er, pikbilleder og opkald uden at ha læst annoncen ;) Det ville lige ledes give mulighed for at samle flokken f.eks. for at gå imod mennesker som BA. og så videreføre uden for foraet når man ved hvem der er blevet chikaneret. Bare for at spytte et par muligheder ud.

Som sagt, kan jeg sagtens se problemstillingerne, men ta et kik på mulighederne, os selvom der skulle snige sig en forkert bruger derind engang imellem. Person følsomme og private ting vil jo altid høre hjemme på telefonisk niveau eller lignende "sikrede" medier.

Man skal ALTID være opmærksom på farefaktorerne, men må aldrig glemme at se mulighederne.

God aften :)
Tass

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Den første bil der blev produceret var ikke nogen success, heldigvis stoppede de med idéen derefter..... eller....

Det eneste jeg gør er at stille med et forslag, intet andet. Hvorfor den så lige skal manes i jorden er egentligt ret ligegyldigt. Men bare fordi du er imod forslaget, er det nu engang ikke ensbetydende med at det gælder alle ;) eller at det ikke kan blive en success. Som sagt, det ville være nøjagtigt det de deltagende ville gøre det til.

Men bevares, det >var< som end bare et forslag.

Rigtig god aften til dig Cherie :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...