Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Hjælp!

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Hej allesammen.

Jeg håber I kan hjælpe. Jeg har flere gange besøgt bordeller i Danmark, men jeg kan simpelthen ikke få mine sex lyster opfyldt. Jeg nyder simpelthen ikke den sammenleje, man har med en prostitueret. Det føles meget kunstigt. Udoverdet så skal der naturligvis bruges gummi og man må hverken ikke rigtigt snave eller kramme eller noget i den retning. Altså det er ikke sex i traditionel forstand. Der er en stor forskel mellem den sex man har med sin kæreste/bolleven og en prostitueret. Jeg har tidligere haft en kæreste og jeg nød den sex vi havde hver eneste gang.

Så er der nogen er Jer der ved, hvordan jeg eventuelt kunne få mine ønsker opfyldt? Kan man finde en pige (gerne med betaling), der er frisk på sådan en omgang personligt seksuelt forhold. Normalt vil man bruge Tinder eller den slags til at finde sådan en pige. Men det vil jeg altså bare ikke. 

Redigeret af liderlig-dreng

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 14 minutter siden:

Hej allesammen.

Jeg håber I kan hjælpe. Jeg har flere gange besøgt bordeller i Danmark, men jeg kan simpelthen ikke få mine sex lyster opfyldt. Jeg nyder simpelthen ikke den sammenleje, man har med en prostitueret. Det føles meget kunstigt. Udoverdet så skal der naturligvis bruges gummi og man må hverken ikke rigtigt snave eller kramme eller noget i den retning. Altså det er ikke sex i traditionel forstand. Der er en stor forskel mellem den sex man har med sin kæreste/bolleven og en prostitueret. Jeg har tidligere haft en kæreste og jeg nød den sex vi havde hver eneste gang.

Så er der nogen er Jer der ved, hvordan jeg eventuelt kunne få mine ønsker opfyldt? Kan man finde en pige (gerne med betaling), der er frisk på sådan en omgang personligt seksuelt forhold. Normalt vil man bruge Tinder eller den slags til at finde sådan en pige. Men det vil jeg altså bare ikke. 

kærestesex hvor det bliver gjort af lyst-kærlighed -kan ikke købes for penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sugarbabe
liderlig-dreng skrev, for 26 minutter siden:

Hej allesammen.

Jeg håber I kan hjælpe. Jeg har flere gange besøgt bordeller i Danmark, men jeg kan simpelthen ikke få mine sex lyster opfyldt. Jeg nyder simpelthen ikke den sammenleje, man har med en prostitueret. Det føles meget kunstigt. Udoverdet så skal der naturligvis bruges gummi og man må hverken ikke rigtigt snave eller kramme eller noget i den retning. Altså det er ikke sex i traditionel forstand. Der er en stor forskel mellem den sex man har med sin kæreste/bolleven og en prostitueret. Jeg har tidligere haft en kæreste og jeg nød den sex vi havde hver eneste gang.

Så er der nogen er Jer der ved, hvordan jeg eventuelt kunne få mine ønsker opfyldt? Kan man finde en pige (gerne med betaling), der er frisk på sådan en omgang personligt seksuelt forhold. Normalt vil man bruge Tinder eller den slags til at finde sådan en pige. Men det vil jeg altså bare ikke. 

Har du prøvet sugardating? Efter hvad jeg kan læse i debatterne herinde skal du godt nok være god til at sortere i pigerne derinde, men der findes piger, som leder efter en personlig relation med en fast sugardaddy :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Sugarbabe skrev, 1 time siden:

Har du prøvet sugardating? Efter hvad jeg kan læse i debatterne herinde skal du godt nok være god til at sortere i pigerne derinde, men der findes piger, som leder efter en personlig relation med en fast sugardaddy :)

Det har jeg faktisk overvejet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Find en GP der tilbyder ægte GFE.  

Du bliver lige nød til at forklare mig hvad GP og GFE er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, for 4 minutter siden:

Du bliver lige nød til at forklare mig hvad GP og GFE er?

Hej liderlig-dreng

GP = Glædespige

GFE = Girl Friend Experience

God aften til dig.

KK 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man træder ind i dette univers skal man være sig selv meget bevist om hvad det er man får og kan få. Dette univers skal ikke sammenlignes med at købe en liter mælk, hvis mælken er dårlig kan den byttes, det kan en oplevelse ikke.

I mit univers; jeg kan være sammen med en nok så lækker og nok så fantastisk suttende GP, hvis ikke der er kemi bliver det aldrig godt, og ja vi må nok indrømme at man nogen gange skal lede længe og prøve en del før man finden netop den GP med hvem man har den særlige kemi.

Nej vi skal ikke være kærester, at det så sker en gang imellem er noget helt andet, vi skal være to lige værdige mennesker, der faktisk godt kan lide hinanden og tænder på den samme sex, når man dertil tror jeg man er kommet langt.

Jeg selv har brugt lang tid på at kunne sondre mellem et besøg på flat rate, hvor der bare skal knaldes igennem, dog med den naturlige respekt for de GPer der arbejder her, har af og til afbrudt seancer hvis jeg har følt at pigen føler, jeg vist ikke lige var hendes type, føler faktisk at jeg er ret god til at spotte det, og besøg hos min faste "elskerinde".

Det er sjældent den kønneste tøs, der danser bedst. 

PS ikke det dårligste råd fra Frodige Ida.

Now you all take care out there.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg læser dig er du det helt forkerte sted. @liderlig-dreng

Det lyder som om du søger en nærhed. Den kan du ikke købe dig til. Du kan sagtens få suveræn sex og godt skuespil, men ikke nærhed.

Tror måske snarere sugardating kunne være noget for dig som også @Sugarbabe  er inde på.

Kig dig om, følg dit hjerte og intuition, lyt ikke til sælgere, men ej hellere rådgivere som mig - vi har alle et perspektiv som vi projicerer. Kun du har svaret i dig. Del det gerne med os, når du har tænkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 10 minutter siden:

Som jeg læser dig er du det helt forkerte sted. @liderlig-dreng

Det lyder som om du søger en nærhed. Den kan du ikke købe dig til. Du kan sagtens få suveræn sex og godt skuespil, men ikke nærhed.

Tror måske snarere sugardating kunne være noget for dig som også @Sugarbabe  er inde på.

Kig dig om, følg dit hjerte og intuition, lyt ikke til sælgere, men ej hellere rådgivere som mig - vi har alle et perspektiv som vi projicerer. Kun du har svaret i dig. Del det gerne med os, når du har tænkt.

Øh... Men altså skal han så have besøg af hende SB som stak af med halvdelen af pengene på vej til hendes "sted" ? :D 

Uanset hvad ham vælger, så må ham høre sit arbejde og research lidt... Meget! 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, den Thursday, September 22, 2016 at 16:25:

Hej allesammen.

Jeg håber I kan hjælpe. Jeg har flere gange besøgt bordeller i Danmark, men jeg kan simpelthen ikke få mine sex lyster opfyldt. Jeg nyder simpelthen ikke den sammenleje, man har med en prostitueret. Det føles meget kunstigt. Udoverdet så skal der naturligvis bruges gummi og man må hverken ikke rigtigt snave eller kramme eller noget i den retning. Altså det er ikke sex i traditionel forstand. Der er en stor forskel mellem den sex man har med sin kæreste/bolleven og en prostitueret. Jeg har tidligere haft en kæreste og jeg nød den sex vi havde hver eneste gang.

Så er der nogen er Jer der ved, hvordan jeg eventuelt kunne få mine ønsker opfyldt? Kan man finde en pige (gerne med betaling), der er frisk på sådan en omgang personligt seksuelt forhold. Normalt vil man bruge Tinder eller den slags til at finde sådan en pige. Men det vil jeg altså bare ikke. 

Hey, du skal oprette en efterlysning i den landsdel du bor i. Hvad du søger osv, så skal der nok komme nogle gode bud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes, at du skal glemme alle overstående velmenende råd! :D 

Du kan sagtens købe dig til noget der forveksling ligner, mén jeg under virkelig alle unge mennesker en ægte, ærlig relation. - En relation der ikke afhænger af om du har givet pågældende pige/kvinde et aftalt beløb. Du skal ud og finde en pige der har lyst til at være sammen med DIG, sådan rigtig, ægte lyst.

Ud i virkeligheden med dig! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass

Kan man købe sig til kærlighed? - Nej
Kan man købe sig til nærhed? - Ja. Det kræver bare en særlig kemi og ikke mindst kvinde.... (som passer til netop dig)

Du får aldrig den samme sex med en GP som du gør med et menneske du elsker og som elsker dig. Så meget skal du være klar over. Men det du taler om i form af at kramme, dybe kys etc. Det er nu ikke noget problem, det kræver bare at kemien er der.

Der ER kvinder der tar penge for sex af lyst, for nogle er pengene en ophidsende faktor, for andre det ukendte og og og. Men du kan stadigt ikke købe dig til kærlighed, ej heller kvinders lyst. Igen, det er kemien der er afgørende. En god start mange (utroligt nok) ikke helt har fattet, er renlighed og venlighed (opførsel).

Som du nok har opdaget finder du folk fra alle lejre herinde, så ta dig evt. et kik omkring, søg lidt efter lignende tråde. Diversiteten finder du bl.a. her inklusiv lidt til dagen og vejen i denne spændende verden af mangfoldige oplevelser.

Der findes nogle søde, dejlige, smukke og nærværende kvinder rundt omkring, mange af dem har ligeledes deres jævnlige gang herinde. Selv har jeg fundet størstedelen af dem jeg har besøgt igennem deres gøren herinde. Samtlige har været en fornøjelse at besøge og har givet en oplevelse på hver deres måde.

Bare husk på, det er dig selv der stiller grænserne lige så vel som pigerne har deres, kan kun anbefale altid at bruge gummi, men går ud fra du er voksen og selv ved hvad du laver.

God jagt, og god weekend

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 48 minutter siden:

Jeg synes, at du skal glemme alle overstående velmenende råd! :D 

Du kan sagtens købe dig til noget der forveksling ligner, mén jeg under virkelig alle unge mennesker en ægte, ærlig relation. - En relation der ikke afhænger af om du har givet pågældende pige/kvinde et aftalt beløb. Du skal ud og finde en pige der har lyst til at være sammen med DIG, sådan rigtig, ægte lyst.

Ud i virkeligheden med dig! 

 

Ah men altså... Det bliver da ikke mere ægte hvis han knalder en date første aften? 

Det kræver vel en vis relation før der er følelser... Kan han vente på at dette sker? Og hvor lang / kort tid går der før at han har fået en kæreste? Dette er ting vi ikke ved om tråd starteren...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 10 minutter siden:

Ah men altså... Det bliver da ikke mere ægte hvis han knalder en date første aften? 

Det kræver vel en vis relation før der er følelser... Kan han vente på at dette sker? Og hvor lang / kort tid går der før at han har fået en kæreste? Dette er ting vi ikke ved om tråd starteren...  

Hvor skriver jeg noget om one night stand? Jeg skriver bare at han skal ud og møde kvinder i virkeligheden, det er trods alt der det sker! 

Mén bortset fra det, så synes jeg sagtens at det kan være mere ægte end en købesex relation, det er trods alt drevet af en gensidig lyst til hinanden, må man antage. - Du er naturligvis velkommen til at mene noget andet. ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Hvor skriver jeg noget om one night stand? Jeg skriver bare at han skal ud og møde kvinder i virkeligheden, det er trods alt der det sker! 

Mén bortset fra det, så synes jeg sagtens at det kan være mere ægte end en købesex relation, det er trods alt drevet af en gensidig lyst til hinanden, må man antage. - Du er naturligvis velkommen til at mene noget andet. ;)  

Jamen du har da helt ret i at det er "ude i virkeligheden" at det sker :) men han skriver jo ikke noget om, om han har let eller svært ved at score.

Jeg læste ham som en følsom fyr som søgte "de bløde værdier", og det tror jeg at man skal kende hinanden ret godt for, for at opleve, selv i den "virkelige verden".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tass det du skriver: "Du får aldrig den samme sex med en GP som du gør med et menneske du elsker og som elsker dig. Så meget skal du være klar over.", er jeg helt uenig i. Nogle af de bedste sex-oplevelser, jeg har haft, har været med GP'er - den eneste jeg besøger nu giver mig en helt utrolig oplevelse, så hvorfor skulle en GP ikke kunne give rigtig god sex?

Hvis du har ret, hvad er så pointen med t besøge en GP?

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 17 minutter siden:

Jamen du har da helt ret i at det er "ude i virkeligheden" at det sker :) men han skriver jo ikke noget om, om han har let eller svært ved at score.

Jeg læste ham som en følsom fyr som søgte "de bløde værdier", og det tror jeg at man skal kende hinanden ret godt for, for at opleve, selv i den "virkelige verden".

 

Jeg læser ham som en ung mand der i virkeligheden savner noget helt basalt, som nærhed og intimitet, som jeg dog vil anbefale ham af få dækket på anden vis end købesex. Jeg synes at det er en glidebane for et ungt menneske, at bruge købesex til at opfylde et behov der i virkeligheden handler om noget andet, end et ønske om dejlig sex, med et dejligt menneske. - Han savner tydeligvis noget der stikker dybere end det. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 minutter siden:

Jeg læser ham som en ung mand der i virkeligheden savner noget helt basalt, som nærhed og intimitet, som jeg dog vil anbefale ham af få dækket på anden vis end købesex. Jeg synes at det er en glidebane for et ungt menneske, at bruge købesex til at opfylde et behov der i virkeligheden handler om noget andet, end et ønske om dejlig sex, med et dejligt menneske. - Han savner tydeligvis noget der stikker dybere end det. 

Måske :) men mine glædes pige besøg, har kun gjort at jeg har endnu mere lyst til at finde en kæreste...og det skal forstås på den gode måde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tass
warmgun skrev, for 15 minutter siden:

Tass det du skriver: "Du får aldrig den samme sex med en GP som du gør med et menneske du elsker og som elsker dig. Så meget skal du være klar over.", er jeg helt uenig i. Nogle af de bedste sex-oplevelser, jeg har haft, har været med GP'er - den eneste jeg besøger nu giver mig en helt utrolig oplevelse, så hvorfor skulle en GP ikke kunne give rigtig god sex?

Hvis du har ret, hvad er så pointen med t besøge en GP?

Hvor skriver jeg at sex med en GP er dårligt, eller dårligere end med en kæreste. Jeg skriver kort og godt at man ikke får >den samme sex<
Sex baseret på kærlighed er nu engang ikke det samme som sex baseret på en transaktion.

Nogle mennesker får bedre sex ved en GP, bl.a. fordi deres ønsker ikke bliver opfyldt derhjemme, men selv den bedste GP i verden, vil aldrig kunne erstatte en kæreste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tass skrev, for 1 minut siden:

 men selv den bedste GP i verden, vil aldrig kunne erstatte en kæreste.

Nej hun stryger nok ikke dine skjorter og smører din madpakke (ironi kan forekomme), men jeg er stadig uenig med dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 9 minutter siden:

Nej hun stryger nok ikke dine skjorter og smører din madpakke (ironi kan forekomme), men jeg er stadig uenig med dig...

Forstår ikke hvordan man kan være uenig i dét?

jeg har da haft mindblowing fantastisk sex med kunder, men det er da usammenligneligt med hvad jeg har med en jeg elsker?

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...