Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Hjælp!

Recommended Posts

Guest Tass
Ida sunshine skrev, for 7 minutter siden:

Forstår ikke hvordan man kan bære uenig i dét?

jeg har da haft fantastisk sex med kunder, men det er da usammenligneligt med hvad jeg har med en jeg elsker?

troede næsten jeg havde fået et glas for meget :P

Redigeret af Tass

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 46 minutter siden:

Jeg læser ham som en ung mand der i virkeligheden savner noget helt basalt, som nærhed og intimitet, som jeg dog vil anbefale ham af få dækket på anden vis end købesex. Jeg synes at det er en glidebane for et ungt menneske, at bruge købesex til at opfylde et behov der i virkeligheden handler om noget andet, end et ønske om dejlig sex, med et dejligt menneske. - Han savner tydeligvis noget der stikker dybere end det. 

Befriende frit for de pavlovsk betingede klicheer. You rule girl.

@liderlig-dreng tag du den ovenstående knapt så iscenesatte sandhed til dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Øh... Men altså skal han så have besøg af hende SB som stak af med halvdelen af pengene på vej til hendes "sted" ? :D 

Uanset hvad ham vælger, så må ham høre sit arbejde og research lidt... Meget! 

 

Sorry - viden jeg ikke havde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
warmgun skrev, for 12 timer siden:

Tass det du skriver: "Du får aldrig den samme sex med en GP som du gør med et menneske du elsker og som elsker dig. Så meget skal du være klar over.", er jeg helt uenig i. Nogle af de bedste sex-oplevelser, jeg har haft, har været med GP'er - den eneste jeg besøger nu giver mig en helt utrolig oplevelse, så hvorfor skulle en GP ikke kunne give rigtig god sex?

Hvis du har ret, hvad er så pointen med t besøge en GP?

Skal man finde en kæreste og håbe på hun kan lide sex (eller er god til det), eller finde en der er et vilddyr og håbe på man kan få noget kæreste ud af hende? Jeg var meget afklaret med et svar til dette en gang, men ikke så meget mere. Dem der har en stærk præference til det ene eller det andet har det måske let, men os 50/50 vil nok gå forvirret rundt til den ikke gøre honør mere. Så er beslutningen taget for os :-D 

warmgun, du er heldig.

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 13 timer siden:

Forstår ikke hvordan man kan være uenig i dét?

jeg har da haft mindblowing fantastisk sex med kunder, men det er da usammenligneligt med hvad jeg har med en jeg elsker?

Jeg har haft bedre sex med GP'er, end jeg har haft i faste forhold (også ringere, men det er så blevet ved det ene besøg). For mig er sex og kærlighed to størrelser, der ikke har noget med hinanden at gøre ud over, at kærlighed kan føre til sex, mens der ikke er nogen grund til at tro, at sex fører til kærlighed. Altså kan den absolut bedste sex godt foregå uden kærlighed og udenfor parforholdet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 1 time siden:

Jeg har haft bedre sex med GP'er, end jeg har haft i faste forhold (også ringere, men det er så blevet ved det ene besøg). For mig er sex og kærlighed to størrelser, der ikke har noget med hinanden at gøre ud over, at kærlighed kan føre til sex, mens der ikke er nogen grund til at tro, at sex fører til kærlighed. Altså kan den absolut bedste sex godt foregå uden kærlighed og udenfor parforholdet...

Ok der er vi jo bare forskellige så

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 3 timer siden:

Skal man finde en kæreste og håbe på hun kan lide sex (eller er god til det), eller finde en der er et vilddyr og håbe på man kan få noget kæreste ud af hende? Jeg var meget afklaret med et svar til dette en gang, men ikke så meget mere. Dem der har en stærk præference til det ene eller det andet har det måske let, men os 50/50 vil nok gå forvirret rundt til den ikke gøre honør mere. Så er beslutningen taget for os :-D 

warmgun, du er heldig.

Mon ikke vi alle er forskellige? Jeg har en kæreste, der er det rene vilddyr på lagenet, og tillige smuk og umanérligt intelligent. Sindssygt inspirerende at bruge tid med. Men jeg må nøjes med hende i doser - dels fordi hun suger al min energi (på en helt vidunderlig måde), men også fordi jeg er meget fortravlet professionelt.

Her kom sexen klart først, men har udviklet sig til min enorme kærlighed til hende. Og ærlig talt, for mit vedkommende har alle forhold med kedelig sex udviklet sig til afvikling.

Glædespiger kan være et hyggeligt afbræk i hverdagen, og man kan sagtens være heldig, at sexen er god og nærværende. Men det er og bliver en illusion, der er betalt for, og accepterer man den præmis, så er det i hvert fald for mig et udmærket refugium at slippe damp ud i. Men det kan aldrig aldrig nogensinde blive som den sex jeg har med en jeg elsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
NoBS skrev, for 37 minutter siden:

Mon ikke vi alle er forskellige? Jeg har en kæreste, der er det rene vilddyr på lagenet, og tillige smuk og umanérligt intelligent. Sindssygt inspirerende at bruge tid med. Men jeg må nøjes med hende i doser - dels fordi hun suger al min energi (på en helt vidunderlig måde), men også fordi jeg er meget fortravlet professionelt.

Her kom sexen klart først, men har udviklet sig til min enorme kærlighed til hende. Og ærlig talt, for mit vedkommende har alle forhold med kedelig sex udviklet sig til afvikling.

Glædespiger kan være et hyggeligt afbræk i hverdagen, og man kan sagtens være heldig, at sexen er god og nærværende. Men det er og bliver en illusion, der er betalt for, og accepterer man den præmis, så er det i hvert fald for mig et udmærket refugium at slippe damp ud i. Men det kan aldrig aldrig nogensinde blive som den sex jeg har med en jeg elsker.

Jeg vil lige understrege, at jeg ikke siger, at GP skal blive kæreste, men med en GP jeg besøger meget, ønsker jeg en vis variation. Jeg siger heller ikke, at du påstår det i mit argument. For mig er en fed GP oplevelse, at finde en som man svinger godt med sammen. Jeg vil gerne have, at vi begge har en super oplevelse. Jeg ved godt, at DET kan være en illusion, men den vil jeg gerne have lov at have :-)

En kæreste er en kompleks størrelse. Der er så meget andet der kan være fedt ved et menneske end bare sexen. Lysten til vild sex kan så svinge hos en, og dominere mere eller mindre til tider. Det kommer under den kategori der hedder "sur røv... suck it up".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...