Hop til indhold
ras

Skal i med til Hamborg eller Berlin fra 14-17 okt?

Recommended Posts

Hej med jer

jeg planlægger en tur til enten Hamborg eller Berlin i weekenden mellem 14. - 17. September.

Gider ikke sidde på klubberne alene, så vil gerne have lidt følgeskab. Er der nogen der vil med?

Jeg er åben for alle klubber, kom bare med forslag. Har nemlig kun været på ARTEMIS i Berlin...

Nogen der også har planlagt eller andre der vil med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ras skrev, for 9 minutter siden:

jeg planlægger en tur til enten Hamborg eller Berlin i weekenden mellem 14. - 17. September.

Hej med dig ras. 

Er det i 2017 du vil afsted. For så er du da i god tid :lol: For vi har da den 20 sept. Nu hehehe.

God aften.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
kanonkongen skrev, for 10 minutter siden:

Hej med dig ras. 

Er det i 2017 du vil afsted. For så er du da i god tid :lol: For vi har da den 20 sept. Nu hehehe.

God aften.

KK

Læs overskriften, min ven. Han mener oktober!

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej 

 

jeg påtænker at tage en tur i det tidsrum.  forestlller mig at tage til hamburg området og så ramme fantasy lounge, partytreff dolce vita og så en af FKK'erne. 

kunne da være hyggeligt at mødes. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer at køre i bil og kan i så fald tage med på ruten fra København 

Redigeret af ras

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskmanden skrev, den 23. september 2016 at 15:20:

hej 

 

jeg påtænker at tage en tur i det tidsrum.  forestlller mig at tage til hamburg området og så ramme fantasy lounge, partytreff dolce vita og så en af FKK'erne. 

kunne da være hyggeligt at mødes. 

 

Lyder godt, har også fået en pm fra en anden, der påtænker en tur...så nu er der basis for at mødes....skriv en pm, når du har datoer på plads, så finder vi ud af noget.

Redigeret af ras

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er muligvis interesseret, hvis du vælger at køre bil, og du vælger at tage til Tyskland via jylland.

I forhold til Dolce Vita, så var jeg forbi med to andre fra Eroguide for ca. 3 mdr. siden - det kan du læse om her:

 

Redigeret af narpy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

 

Jeg kommer fra sjælland.  Er lidt presset arbejdsmæssigt, så tager afsted den 13/10 efter arbejde. Dvs. rammer Hamburg kl 21 eller 2130 og det er nok for sent til fantasy lounge som var planen ?  

Lørdag den 15/10 er der gang-bang med brown sugar hos dolce vita og det vil jeg godt opleve.  Dermed bliver FKK om fredagen, selvom jeg egentlig helst ville gøre det i omvendt rækkefølge.  Kan også være at fantasy lounge skal være fredag og så FKK en anden gang.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, det lyder til at vi skal afsted. hvad med overnatning? Nogen gode forslag?

kan dem der har bestemt sig ikke lige bekræfte, så vi lige har et overblik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

 

jeg vil gerne med men har brug for lidt hjælp..

er der en eller flere fra Jylland kan vi køre sammen??

jeg kender ikke de steder, hvor mødes vi evt. Og hvordan?

hvad med overnatning?

hvad skal jeg regne med mht. Økonomi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskmanden skrev, for 9 timer siden:

Jeg kommer fra sjælland.  Er lidt presset arbejdsmæssigt, så tager afsted den 13/10 efter arbejde. Dvs. rammer Hamburg kl 21 eller 2130 og det er nok for sent til fantasy lounge som var planen ?  

Lørdag den 15/10 er der gang-bang med brown sugar hos dolce vita og det vil jeg godt opleve.  Dermed bliver FKK om fredagen, selvom jeg egentlig helst ville gøre det i omvendt rækkefølge.  Kan også være at fantasy lounge skal være fredag og så FKK en anden gang.

Ja, at ankomme så sent til Fantasy er en dårlig ide - og så når du vil på Dolce Vita om lørdagen, skal du såmænd nok få din sag for - men ankommer du til FKK tidligt, kan du jo tage den med ro - og jeg har ikke oplevet at der var overfyldt på FKK om fredagen - eller også var der bare tilsvarende flere piger ;-)

Jeg har også oplevet at der en fredag, først rigtig kom folk til Fantasy langt ud på aftenen, så jeg fik rigeligt med ture - ja fik endda ture, selvom der var mange fyre - men det var måske fordi pigerne hellere ville være sammen med mig, end de højtråbende og fulde fyre, der alligevel ikke kunne andet end halleluja ovenpå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ras, jeg vil gerne med, men da det er en tur over flere dage, så er der lidt flere praktiske detaljer der skal styr på, herunder:

  • Mødested. Jeg kan som tidligere nævnt kun deltage, hvis vi mødes i jylland - det kan sagtens være sydjylland
  • Overnatning
  • Hvilke klubber der skal besøges

Jeg kan sende dig mine preferencer pr. privatbesked, hvis du gerne vil koordinere detaljerne?
Vi kan eventuelt aftale et specifikt tidspunkt hvor vi "mødes" på Eroguide chatten, så vi kan aftale detaljer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej guys, 

jeg kører fra Sjælland fredag den 14 om formiddagen. 

Regner med at booke et værelse på bedpark stellingen  

det ligger i nærheden af fantasy lounge, hvor jeg tænker at være når de åbner kl 16 

Lørdag kører jeg til wallendorf til party treff dolce vita, og er der når de åbner kl 13  

kører hjem igen lørdag aften  

smid en besked hvis skal koordinere  

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskmanden skrev, for 23 timer siden:

Regner med at booke et værelse på bedpark stellingen

Bemærk lige, at du der vist ikke kan checke ind før langt ud på eftermiddagen (se Hausregeln), hvorfor jeg fravælger det - og synes også det er for dyrt i forhold til kvaliteten og parkeringsforholdene - kan istedet anbefale Hoffmanns på Kronsaalsweg 90, som ligger i gåafstand fra Fantasy - det er ikke sikkert, de har alle ledige værelser på Booking.com - derfor kan det betale sig at henvende sig i kontortiden (middagstid) - eller ringe til stedet og få dem til at ligge en nøgle ud i et skab med kodelås.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak ! det kigger jeg på. 

er det en god ide at komme når fantasy åbner eller bedre senere ?

Er pigerne iøvrigt påklædte eller er det som FKK?  (har også læst noget om at de ikke er opsøgende)

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskmanden skrev, for 58 minutter siden:

er det en god ide at komme når fantasy åbner eller bedre senere ?

Er pigerne iøvrigt påklædte eller er det som FKK?  (har også læst noget om at de ikke er opsøgende)

Jeg kan bedst lide at komme, når de åbner, da jeg så kan være førsteelsker - men har også prøvet at komme lidt senere - og så alligevel haft en udmærket aften.

Pigerne har lidt forskellig kustyme på afhængig af ugedag: Mickey Mouse, Police Woman, Tiger, mv.

Det er lidt forskelligt om pigerne er opsøgende, men læg billet ind - så kommer de ofte selv til en, når de har tid ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
narpy skrev, den 30/9/2016 at 18:00:

franskmanden

Tak for overblik.

ras

Har du lagt en plan for de klubber du besøger?
Jeg har læst mange flere anmeldelser af Sharks, så den klub kunne jeg godt tænke mig at besøge (http://www.fkk-sharks.de/).

 

Sharks ligger da i Frankfurt, ikke? Det er for langt væk fra mig. Jeg tænker mere fantasy (fredag aften), harmony (Lørdag eftermiddag/aften) og måske søndag dolce vita...hvis jeg kan holde til det...Men er helt åben over for forslag. har ikke prøvet nogen af klubberne endnu.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
narpy skrev, den 29/9/2016 at 19:45:

ras, jeg vil gerne med, men da det er en tur over flere dage, så er der lidt flere praktiske detaljer der skal styr på, herunder:

  • Mødested. Jeg kan som tidligere nævnt kun deltage, hvis vi mødes i jylland - det kan sagtens være sydjylland
  • Overnatning
  • Hvilke klubber der skal besøges

Jeg kan sende dig mine preferencer pr. privatbesked, hvis du gerne vil koordinere detaljerne?
Vi kan eventuelt aftale et specifikt tidspunkt hvor vi "mødes" på Eroguide chatten, så vi kan aftale detaljer.

Tror godt vi kan finde ud af noget på vej til Tyskland. Men er ikke sikker på at vi skal hjem samme dato??? Jeg regner med at tage afsted den 14. okt og hjem den 16. eller 17. okt.

Kender ikke noget til overnatning. havde bare tænkt mig at tage et ok hotel inde i byen.

Jeg tænker Harmony, Fantasy og dolce Vita. Men er helt åben. har du nogle forslag?

Redigeret af ras

Del dette indlæg


Link til indlæg
ras skrev, for 8 timer siden:

Kender ikke noget til overnatning. havde bare tænkt mig at tage et ok hotel inde i byen.

AO på Reeperbahn er udmærket - ligger ihvertfald centralt i forhold til nattelivet (bare hold dig fra pigerne i og omkring Herbertstrasse, da de er proff. bondefangere) - men book det med P-plads, hvis du ikke vil gå langt eller have P-bøder - men kun for personbiler - og det er ret snørklet at finde og finde ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...